Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 09, 2022 8:53 pm
På nuværende tidspunkt er vi -130 mio i dette vindue. Lad os smide 60 oveni for Silva og 8 for Alonso. -198 mio.

Memphis, Martin og umtiti smutter gratis. De fleste rygter peger på at Chelsea vil byde 80 for de Jong men lad os sige 60. Så er der Griezmann der efter alt at dømme også bliver solgt (meget skal gå galt før det ikke sker) for 30 (mener faktisk det er 40-45 mio men er ikke sikker). Der kommer efter alt at dømme også lidt ekstra fra trincao men det ser vi bort fra.

Vi ender med at bruge 108 mio og får lewan, Kessie, AC, Silva, raphinha, alonso og kounde ind. Vi får lønbudgettet ned og vi får tilført klubkassen flere hundrede mio som kan investeres eller bruges på gæld.

Intet mindre end fremragende.
Jeg er bare nervøs for om at vi overhovedet kan overleve det vi har gang i rent økonomisk?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

For selvfølgelig er det dumt at have så mange cm’er og det er ikke noget man er interesseret i.
Jo, men det er trods alt det, vi diskuterer lige nu. Rygterne går på, man vil hente Bernardo uden at sælge de Jong. Så kan du sige det modsatte nok så meget, men det er det, vi diskuterer. Selv med et salg af De Jong vil Bernardo være et dyrt sats, som Barca ikke rigtigt har brug for på nuværende tidspunkt. På nogen måder.

Barca kommer til at sidde med nogle voldsomme økonomiske tømmermænd efter denne omgang og så er vi ikke engang begyndt at snakke om de moralske.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 9:08 pm
For selvfølgelig er det dumt at have så mange cm’er og det er ikke noget man er interesseret i.
Jo, men det er trods alt det, vi diskuterer lige nu. Rygterne går på, man vil hente Bernardo uden at sælge de Jong. Så kan du sige det modsatte nok så meget, men det er det, vi diskuterer. Selv med et salg af De Jong vil Bernardo være et dyrt sats, som Barca ikke rigtigt har brug for på nuværende tidspunkt. På nogen måder.

Barca kommer til at sidde med nogle voldsomme økonomiske tømmermænd efter denne omgang og så er vi ikke engang begyndt at snakke om de moralske.
Og de rygter giver ingen mening. Vi har svært ved at registrere spillerne nu. Hvordan skulle vi nogensinde kunne beholde de Jong (som ikke vil ned i løn) og samtidig smide silvas løn oveni?

Det lugter af at man vil have Chelsea til at smide mere efter de Jong.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 09, 2022 8:53 pm
På nuværende tidspunkt er vi -130 mio i dette vindue. Lad os smide 60 oveni for Silva og 8 for Alonso. -198 mio.

Memphis, Martin og umtiti smutter gratis. De fleste rygter peger på at Chelsea vil byde 80 for de Jong men lad os sige 60. Så er der Griezmann der efter alt at dømme også bliver solgt (meget skal gå galt før det ikke sker) for 30 (mener faktisk det er 40-45 mio men er ikke sikker). Der kommer efter alt at dømme også lidt ekstra fra trincao men det ser vi bort fra.

Vi ender med at bruge 108 mio og får lewan, Kessie, AC, Silva, raphinha, alonso og kounde ind. Vi får lønbudgettet ned og vi får tilført klubkassen flere hundrede mio som kan investeres eller bruges på gæld.

Intet mindre end fremragende.
Det med lønbudgettet, tvivler jeg dog lidt på. Resten lyder i mine øre rigtigt nok...

Med den trup, så virker det vanvittigt, at man ikke flytter Kounde på højrebacken..., så vil man godt nok stå med en stærk start-11.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 09, 2022 9:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 9:08 pm
For selvfølgelig er det dumt at have så mange cm’er og det er ikke noget man er interesseret i.
Jo, men det er trods alt det, vi diskuterer lige nu. Rygterne går på, man vil hente Bernardo uden at sælge de Jong. Så kan du sige det modsatte nok så meget, men det er det, vi diskuterer. Selv med et salg af De Jong vil Bernardo være et dyrt sats, som Barca ikke rigtigt har brug for på nuværende tidspunkt. På nogen måder.

Barca kommer til at sidde med nogle voldsomme økonomiske tømmermænd efter denne omgang og så er vi ikke engang begyndt at snakke om de moralske.
Og de rygter giver ingen mening. Vi har svært ved at registrere spillerne nu. Hvordan skulle vi nogensinde kunne beholde de Jong (som ikke vil ned i løn) og samtidig smide silvas løn oveni?

Det lugter af at man vil have Chelsea til at smide mere efter de Jong.
Ærligt taget, så synes jeg ingenting i rygtestrømmen peger mod et Frenkie exit. Xavi vil ikke af med ham, Laporta vil gerne beholde ham og Frenkie selv vil blive for alt i verden.

Derimod så peger de på, Barca og i særdeleshed Laporta er villige til at springe ud i at hente Bernardo alligevel og imod al fornuft.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Vi nærmer os snart PSG i kampen om at være det mest usympatiske sportslige projekt i europæisk fodbold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 9:42 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 09, 2022 9:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 9:08 pm
For selvfølgelig er det dumt at have så mange cm’er og det er ikke noget man er interesseret i.
Jo, men det er trods alt det, vi diskuterer lige nu. Rygterne går på, man vil hente Bernardo uden at sælge de Jong. Så kan du sige det modsatte nok så meget, men det er det, vi diskuterer. Selv med et salg af De Jong vil Bernardo være et dyrt sats, som Barca ikke rigtigt har brug for på nuværende tidspunkt. På nogen måder.

Barca kommer til at sidde med nogle voldsomme økonomiske tømmermænd efter denne omgang og så er vi ikke engang begyndt at snakke om de moralske.
Og de rygter giver ingen mening. Vi har svært ved at registrere spillerne nu. Hvordan skulle vi nogensinde kunne beholde de Jong (som ikke vil ned i løn) og samtidig smide silvas løn oveni?

Det lugter af at man vil have Chelsea til at smide mere efter de Jong.
Ærligt taget, så synes jeg ingenting i rygtestrømmen peger mod et Frenkie exit. Xavi vil ikke af med ham, Laporta vil gerne beholde ham og Frenkie selv vil blive for alt i verden.

Derimod så peger de på, Barca og i særdeleshed Laporta er villige til at springe ud i at hente Bernardo alligevel og imod al fornuft.
Det kan jeg slet ikke følge dig i. Ledelsen og de jong kører en åben kamp i medierne. Der er simpelthen ikke så meget snak om en spiller hvis alle er enige om at denne skal blive.

Der er med andre ord en grund til at der konstant bliver lækket info.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
tirs aug 09, 2022 9:46 pm
Vi nærmer os snart PSG i kampen om at være det mest usympatiske sportslige projekt i europæisk fodbold.
Hvorfor?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 09, 2022 9:48 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 9:42 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 09, 2022 9:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 9:08 pm
For selvfølgelig er det dumt at have så mange cm’er og det er ikke noget man er interesseret i.
Jo, men det er trods alt det, vi diskuterer lige nu. Rygterne går på, man vil hente Bernardo uden at sælge de Jong. Så kan du sige det modsatte nok så meget, men det er det, vi diskuterer. Selv med et salg af De Jong vil Bernardo være et dyrt sats, som Barca ikke rigtigt har brug for på nuværende tidspunkt. På nogen måder.

Barca kommer til at sidde med nogle voldsomme økonomiske tømmermænd efter denne omgang og så er vi ikke engang begyndt at snakke om de moralske.
Og de rygter giver ingen mening. Vi har svært ved at registrere spillerne nu. Hvordan skulle vi nogensinde kunne beholde de Jong (som ikke vil ned i løn) og samtidig smide silvas løn oveni?

Det lugter af at man vil have Chelsea til at smide mere efter de Jong.
Ærligt taget, så synes jeg ingenting i rygtestrømmen peger mod et Frenkie exit. Xavi vil ikke af med ham, Laporta vil gerne beholde ham og Frenkie selv vil blive for alt i verden.

Derimod så peger de på, Barca og i særdeleshed Laporta er villige til at springe ud i at hente Bernardo alligevel og imod al fornuft.
Det kan jeg slet ikke følge dig i. Ledelsen og de jong kører en åben kamp i medierne. Der er simpelthen ikke så meget snak om en spiller hvis alle er enige om at denne skal blive.

Der er med andre ord en grund til at der konstant bliver lækket info.
Og der er vi så ovre i de moralske tømmermænd. Det er virkeligt meget lidt flatterende, de ting der foregår i tilfældet med Frenkie. Jeg håber sgu godt nok ikke, man bevidst kører en hetz mod knægten og selv om det måske ikke er tilfældet, så ser det bare ikke kønt ud i medierne. De må se at få styr på tingene og få ordnede forhold, inden de går videre med nogen som helst transferplaner. Man kan ikke blive ved med at agere på bagkant. Det må være et absolut minimum og der skal fandme være en ordentlig grad af respekt i den proces i tilgift.

Derudover, så synes jeg ikke, det klæder nogen klub, at købe sig til succes. Uanset om man har råd til det eller ej. Nico bliver lejet ud nu. Jeg synes, det er ærgerligt. Balde gør sikkert også. Det, synes jeg, er endnu mere ærgerligt. Hvis man henter Bernardo og sender Gavi langt ned i hierarkiet, så er det ikke ærgerligt, det er nærmest utilgiveligt.

Man har lavet gode handler indtil nu, lad os stoppe mens legen er god.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
tirs aug 09, 2022 9:46 pm
Vi nærmer os snart PSG i kampen om at være det mest usympatiske sportslige projekt i europæisk fodbold.
Den gad jeg også gerne uddybet!?

Altså der er det her med MB, samt noget uskønt omkring Jong, som få af os ved pokkers meget reelt om.

Derudover forsøger ledelsen at afskibbe en del spillere. Det er vel fair og normal business i mange klubber, hver sommer.

Så er der forbruget og salget af div rettigheder. Det kan man have sine tanker omkring, og nogle har en frygt omkring det, andre ser planen og håber den udfoldes og lykkes, men usympatisk…nej.

Har jeg glemt noget..?

Nyforhandling omkring de uhyrlige kontrakter hos flere af de aldrende stjerner. Syntes også her at man generelt har nogle fair bevæggrunde hos ledelsen.

Modsat har vi oplevet det vildeste vindue, nærmest nogensinde!!

Lewan!! Say no more! Kounde foran næsen på Chelsea, Raphinha der måske er lidt overflod, men kan han presse Demb til at levere noget seriøsitet, er han det hele værd,
Kessie og AC, til en stærk og kompetent bænk.

Og måske et bytte mellem Frenkie og Bernardo. Her måske et mindre problem omkring Gavi, men så må han bide bisserne sammen.

Hb er stadig problematisk, det vedkender jeg,

Syntes sku at de generelt har gjort det meget godt..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg synes også det er blevet al for meget. Især med Bernando Silva, come on altså. Det minder mig efterhånden om en episode fra luksusfælden, hvor visa kortet bliver voldtaget :smile:

Især fordi man køber flere dyre spillere på positioner hvor man i FORVEJEN står stærk, som fx med Raphinha som wing. Hvorfor overhovedet give 50 mio. euro for ham, når man i vinters købte Ferran Torres for 50 mio. euro, som kan spille begge wing positioner?? Og når man har forlænget med Dembele!! Ja Raphinha er lækker at se på, med hans tricks og driblinger, men giver bare ingen rationel mening. Ja bredden i truppen er vigtig, men det er for meget bredde og luksus - altså overforbrug af penge :crazy:

Og nu er det så Bernando som skal mase sig ind på midtbanen, hvor man har bunkevis af stærke midtbanespillere - det jo en joke - helt seriøst altså :lol: Og alt dette, samtidig med at andre positioner skriger efter forstærkning. :thumbdown:

Mit råd til Laporte - truppen er mere end stærk nok nu, især midtbanen. Sats fuldt på Pedri og Gavi, samt Kessie, Torre og de andre. Derfor drop Bernando Silva og spar pengene til næste sommer, hvor der formentlig også vil være en række udfordringer. Tænk lidt langsigtet. Der vil sikkert opstå bedre muligheder og spændende midtbane emner næste sommer. Kort sagt, stop med at voldtage visa kortet!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Drake skrev:
tirs aug 09, 2022 8:31 pm
Hvis vi får Barnardo og beholder FDJ, så det bare fuld fart frem, og score flere mål end modstanderen!!!!! :mrgreen:

Billede

Den opstilling ser satme ikke dårlig ud!

Især når man tager Kessie og Pedris defensive kvaliteter in mente og ja Frenkie er ikke fantastisk på det område men jo bestemt ikke elendig hvis han har en løbestærk defensivt minded spiller ved siden af sig.

Desuden er alle tre cb'er jo faktisk også rigtig gode så selvom det umiddelbart virker lidt hovedløst angrebs agtigt så vil det sgu være et godt hold både offensivt og defensivt! ( især hvis man sammenligner med Roberto, Dest og Alba)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Champione skrev:
tirs aug 09, 2022 2:34 pm

🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona & Manchester City have an agreement of €50-60M for Bernardo Silva.
@gerardromero [🎖️]
Kæft det er voldsomt, det som foregår :eek:
Jeg nægter simpelthen at tro vi snupper Silva, uden at afskippe De Jong. Det må være en afhængighed af hinanden. Og Gavis kontrakt hænger også i en tynd tråd, såfremt vi adderer en midt til en i forvejen packed midt.

Vi kan forsvare en positiv case med FDJ ud, og Silva ind i transfersum, hvilket det unægteligt ligner, ligesom at Silva er væsentlig billigere i løn.

Det giver os en dobbeltposition på samtlige pladser i truppen, såfremt Alonso også lander, hvilket jo er mundtligt bekræftet af Laporta, og Baldé tager et udviklingsår ude, uden det store pres. Præcis som Nico.

Så hedder den:

GK: Mats/Pena
HB: Dest/Roberto
CB: Koundé, AC
CB: Araujo, Garcia/Pique
VB: Alba/Alonso

DM: Bus/Pjanic

CM: Pedri/Gavi
CM: Silva/Kessie

HW: Demb/Raphinha
VW: Fati/Ferran

Ang: Lewan/Auba

Samt spillere som kan supplere på masser af positioner, ændring af opstilling, mere fysisk betonet, teknisk, fart - vi kan virkelig blande og mixe. Ville være den stærke trup siden Peps historiske tid.

Og selvfølgelig et exit for: Braith, Depay og Umtiti.
---------------------------------------
Barca is my religion!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Synes om ikke andet, så har vi fået svaret på, hvorvidt pantsætningen af vores fremtidige indkomst i 25 år var strengt nødvendig, eller om det reelt handlede om penge til spektakulære transfers.
Ansvarligheden i hvordan pengene vil blive forvaltet har vi også i den grad fået indikeret.
Hvad har vi brugt pr. dags dato, en fjerdedel?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Vi må også bare huske, at truppen har været virkelig forældet og klaret sig med nød og næppe de seneste sæsoner. Især europæisk har vi haltet bagefter. Det har helt sikkert været et fokuspunkt for Laporta og co. at man allerede fra denne sæson kan være med hvor det er sjovt. Det hold burde han have skaffet sig nu. Bare det at Pique ikke længere er første valg til de kampe, er et stort plus. Han har været vores bedste mand i forsvaret de sidste mange sæsoner, men han har også været hæmskoen sammen med Alba. Alba har virkelig været forfærdelig i de store europæiske kampe.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster