Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Easy, hvad siger du til Kouadio Kone eller Kephrem Thuram som afløsere for Busi. Jeg ser ingen typer som Busi, men vi havde også succes med Yaya Toure og Rafa Marquez spillende som pivoten. De to spillere er mere Yaya Toure typer.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
søn aug 07, 2022 2:07 pm
EasyBuddhist skrev:
søn aug 07, 2022 1:10 pm
Madameskrald skrev:
søn aug 07, 2022 12:45 pm
Måske er planen at slippe for Albas kæmpe kontrakt næste år.
Det kunne sagtens være en del af forklaringen. En anden er også, uanset hvor meget jeg så er imod transferen, så poster han altså nogle gode stats stort set all around. Jeg hæfter mig dog primært ved, Balde har taget nogle store spring fremad henover sommeren. Jeg er ikke i tvivl om, han nok selv skal tage pladsen og det kommer til at gå hurtigere, end mange tror. Talentet er ganske enkelt så stort at man ikke kan holde det tilbage. Specielt de fysiske parametre er helt i top og teknisk er han også med helt fremme. Det taktiske er tæt på qua han har været i klubben, siden han var 8, men han mangler på de defensive områder både taktisk og teknisk. Så snart, han finder ud af, han er stærkere end sine modstandere, så kommer han ikke til at se sig tilbage.
Men Albas kontrakt løber til 24, den slipper han vel ikke før tid..?
Jeg tror, det kommer meget an på, hvordan denne sæson forløber. Jeg tænker sagtens, han kunne finde på at stoppe sammen med Piqué og Busi til næste sommer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
søn aug 07, 2022 6:37 pm
Easy, hvad siger du til Kouadio Kone eller Kephrem Thuram som afløsere for Busi. Jeg ser ingen typer som Busi, men vi havde også succes med Yaya Toure og Rafa Marquez spillende som pivoten. De to spillere er mere Yaya Toure typer.
Ja, det er en profil, der er nemmere at finde. Eller rettere sagt, Busi profilen er umulig at finde. En ny Busi er man nødt til at finde i egne rækker. Synes Nico gjorde det fornuftigt i går og jeg håber han gradvist vil få mere og mere spilletid på positionen denne sæson. Derudover, så er der jo også, som vi tideligere har været inde på, nogle rigtig spændende talenter på vej. Måske Pjanic alligevel kan spille en rolle indtil man har et alternativ fra egne rækker?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
man aug 08, 2022 8:37 am
Isageren skrev:
søn aug 07, 2022 6:37 pm
Easy, hvad siger du til Kouadio Kone eller Kephrem Thuram som afløsere for Busi. Jeg ser ingen typer som Busi, men vi havde også succes med Yaya Toure og Rafa Marquez spillende som pivoten. De to spillere er mere Yaya Toure typer.
Ja, det er en profil, der er nemmere at finde. Eller rettere sagt, Busi profilen er umulig at finde. En ny Busi er man nødt til at finde i egne rækker. Synes Nico gjorde det fornuftigt i går og jeg håber han gradvist vil få mere og mere spilletid på positionen denne sæson. Derudover, så er der jo også, som vi tideligere har været inde på, nogle rigtig spændende talenter på vej. Måske Pjanic alligevel kan spille en rolle indtil man har et alternativ fra egne rækker?
Synes ikke at Nico havde nogen god kamp. Vil langt hellere have at Pjanic spiller den. Mine årsager til det:
- Nico spiller alt for få bolde fremad i banen.
- Nico spiller alt for mange bolde enten tilbage eller sidelæns.
- Nico virker ikke særlig god til at se de dybe bolde.
- Nico spiller stort set altid den "sikre" bold.

- Pjanic har et vanvittigt øje for de dybe løb - det kan vi få stort gavn af med vores offensiv.
- Pjanic har en ret god teknik og kan åbne et hold med sine afleveringer/vendinger i spillet.
- Det går bare lidt hurtigere med Pjanic, hvilket jeg synes godt om.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Nico til Valencia på lejeaftale skulle være meget tæt på. Det tænker jeg er en rigtig god idé, der er ingen grund til at lave en Puig og spilde et år på bænken.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona & Manchester City have an agreement of €50-60M for Bernardo Silva.
@gerardromero [🎖️]
Kæft det er voldsomt, det som foregår :eek:
---------------------------------------
Barca is my religion!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
tirs aug 09, 2022 2:22 pm
Nico til Valencia på lejeaftale skulle være meget tæt på. Det tænker jeg er en rigtig god idé, der er ingen grund til at lave en Puig og spilde et år på bænken.
Helt enig, hvis Pjanic bliver, så er det bedst sådan. Havde dog gerne set, man havde prioriteret anderledes.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Champione skrev:
tirs aug 09, 2022 2:34 pm

🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona & Manchester City have an agreement of €50-60M for Bernardo Silva.
@gerardromero [🎖️]
Kæft det er voldsomt, det som foregår :eek:
Alt for voldsomt til min smag. Rygterne gå oven i købet på, man også beholder Frenkie. Det bryder jeg mig slet ikke om. Man får Busi, Pjanic, Bernardo, Gavi, Pedri, Frenkie, Kessie og Gavi til tre pladser. Det er slet, slet ikke nødvendigt med sådan en dybde og taberen ender med at blive Gavi, vores største talent overhovedet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 3:05 pm
Champione skrev:
tirs aug 09, 2022 2:34 pm

🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona & Manchester City have an agreement of €50-60M for Bernardo Silva.
@gerardromero [🎖️]
Kæft det er voldsomt, det som foregår :eek:
Alt for voldsomt til min smag. Rygterne gå oven i købet på, man også beholder Frenkie. Det bryder jeg mig slet ikke om. Man får Busi, Pjanic, Bernardo, Gavi, Pedri, Frenkie, Kessie og Gavi til tre pladser. Det er slet, slet ikke nødvendigt med sådan en dybde og taberen ender med at blive Gavi, vores største talent overhovedet.
I en sæson som i forvejen bliver ruineret med et VM midt i det hele - hvor de alle nok vil komme forholdsvis langt og spille en del minutter.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 3:05 pm
Champione skrev:
tirs aug 09, 2022 2:34 pm

🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona & Manchester City have an agreement of €50-60M for Bernardo Silva.
@gerardromero [🎖️]
Kæft det er voldsomt, det som foregår :eek:
Alt for voldsomt til min smag. Rygterne gå oven i købet på, man også beholder Frenkie. Det bryder jeg mig slet ikke om. Man får Busi, Pjanic, Bernardo, Gavi, Pedri, Frenkie, Kessie og Gavi til tre pladser. Det er slet, slet ikke nødvendigt med sådan en dybde og taberen ender med at blive Gavi, vores største talent overhovedet.
Desværre har vi kun én Gavi i truppen :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
tirs aug 09, 2022 4:15 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 09, 2022 3:05 pm
Champione skrev:
tirs aug 09, 2022 2:34 pm

🚨🚨| BREAKING: FC Barcelona & Manchester City have an agreement of €50-60M for Bernardo Silva.
@gerardromero [🎖️]
Kæft det er voldsomt, det som foregår :eek:
Alt for voldsomt til min smag. Rygterne gå oven i købet på, man også beholder Frenkie. Det bryder jeg mig slet ikke om. Man får Busi, Pjanic, Bernardo, Gavi, Pedri, Frenkie, Kessie og Gavi til tre pladser. Det er slet, slet ikke nødvendigt med sådan en dybde og taberen ender med at blive Gavi, vores største talent overhovedet.
Desværre har vi kun én Gavi i truppen :grin:
:lol: Kunne ellers godt bruge en tre stykker. Gavi-Gavi-Gavi på midten :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg er meget overrasket over, at der er så mange optimistiske Barca fans, som konstant siger at spilletiden nok skal gå op i en højere enhed, fordi der er mange kampe på en sæson.

Det er meget nemmere sagt end gjort. Hvis Lewandowski, Pedri, Kounde osv. skal spille 70-80% af minutterne på en sæson, betyder det at andre må spille 20-30%. Og det er bare ikke tilstrækkeligt for de klasse reserver man har i truppen.

Når vi er halvvejs i sæsonen skal I nok høre meget om utilfredshed angående spilletid. Om det er fra AC, Kessie, Ferran Torres, Pjanic og Aubameyang eller andre - det skal nok komme i den grad. Forhåbentlig skaber det ikke voldsom uro i klubben.

Det er en naturlig konsekvens af en bred trup - alle ønsker at spille nærmest hver kamp.

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg tvivler på, at man holder på de Jong og samtidig henter Silva..., men jeg er meget enig i, at det vil være hovedløst.

Det hænger ikke sammen lønmæssigt, hvis man allerede har svært ved at registrere x spillere med de Jong i truppen. Jeg har desuden svært ved at se, hvordan lønbudgettet skulle falde væsentligt med alle de tilgange, mens vi kun har skilt os af med Coutinho og Lenglet, der for alvor tjente kassen i sidste sæson.

Der må være et eller andet, som ledelsen forventer, som ikke er i offentligheden endnu, tænker jeg,

Hvis jeg bestemte, så havde jeg lukket vinduet for tilgange... Vi har en mega spændende trup, som blot skal trimmes ifht. afgange - medmindre der dukker en super spændende og billig VB, HB eller pivot op.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
tirs aug 09, 2022 4:32 pm
Jeg tvivler på, at man holder på de Jong og samtidig henter Silva..., men jeg er meget enig i, at det vil være hovedløst.

Det hænger ikke sammen lønmæssigt, hvis man allerede har svært ved at registrere x spillere med de Jong i truppen. Jeg har desuden svært ved at se, hvordan lønbudgettet skulle falde væsentligt med alle de tilgange, mens vi kun har skilt os af med Coutinho og Lenglet, der for alvor tjente kassen i sidste sæson.

Der må være et eller andet, som ledelsen forventer, som ikke er i offentligheden endnu, tænker jeg,

Hvis jeg bestemte, så havde jeg lukket vinduet for tilgange... Vi har en mega spændende trup, som blot skal trimmes ifht. afgange - medmindre der dukker en super spændende og billig VB, HB eller pivot op.
En anden ting er da også, at det er en elendig forhandlingstaktik hvis man vil have FDJ ned i løn. “Hey Frenkie, gå ned i løn, så henter vi én af verdens bedste midtbanespillere så du sidder på bænken.” Ok, så både mindre i løn og mindre spilletid?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
tirs aug 09, 2022 4:27 pm
Jeg er meget overrasket over, at der er så mange optimistiske Barca fans, som konstant siger at spilletiden nok skal gå op i en højere enhed, fordi der er mange kampe på en sæson.

Det er meget nemmere sagt end gjort. Hvis Lewandowski, Pedri, Kounde osv. skal spille 70-80% af minutterne på en sæson, betyder det at andre må spille 20-30%. Og det er bare ikke tilstrækkeligt for de klasse reserver man har i truppen.

Når vi er halvvejs i sæsonen skal I nok høre meget om utilfredshed angående spilletid. Om det er fra AC, Kessie, Ferran Torres, Pjanic og Aubameyang eller andre - det skal nok komme i den grad. Forhåbentlig skaber det ikke voldsom uro i klubben.

Det er en naturlig konsekvens af en bred trup - alle ønsker at spille nærmest hver kamp.
Forhåbentligt, har chefen forventningsafstemt!

Fordelingen af tid i træningskampene indikerer trods alt, at Xavihar tænkt sig at bruge hele bruttotruppen. Xavi virker heller ikke som en type, der bare bestiller spillere, fordi han kan... jeg tror, at der vil blive roteret rimeligt heftigt i løbet af sæsonen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster