Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Barca80 skrev:
fre aug 05, 2022 7:42 pm
Alt andet end Alonso please!! :cry: :sad: :sad: :sad:

Man køber en klasse angriber som Lewandowski, SELVOM man har en klasse angriber som Aubameyang!

Man køber en ung og dyr wing som Raphinha, SELVOM man har en klasse wing som Dembele!

Man køber en snart 32 årig ekstrem middelmådig back, SELVOM man kun har en 33 årig halvfærdig back som Alba! :eek:

Er det ikke at skide lidt på defensiven? Altså bare lidt.
Man kunne jo også dreje historien som at man køber en aldrende “solid” backup til Alba for ikke at spærre for Balde på sigt?

Ifht. Lewan vs Aubameyang så er det altså en MASSIV opgradering der giver super god mening ligesom Raphinha også gør det baseret på antallet af skader til både Dembele og Fati de seneste sæsoner. Bliver bare én af dem skadet og man stod uden Raphinha ville kvaliteten falde drastisk.

Defensiven er også blevet styrket markant, ligesom alt andet i øvrigt. Med både AC og Kounde hentet kan det umuligt ses anderledes.

Ja, en reel opgradering på backerne ville være fint, men det kræver at de faktisk er mulige at hente/finde. Mazzouri glippede desværre, men ellers ser jeg ikke mange opgraderinger der giver mening at hente, som samtidigt er realistiske til HB/VB.

Man kan jo endda argumentere for at HB er blevet opgraderet, hvis man antager at enten Kounde skal spille den, alternativ Araujo hvis Kounde tager hans plads centralt.

Alt i alt syntes jeg vi er ekstremt tæt på et 10/10 vindue ifht. tilgange.
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 03, 2022 4:51 pm


Bum! Farvel til FFP problemer i denne omgang og forhåbentlig i al fremtid


Det var åbenbart bs…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

!Option skrev:
fre aug 05, 2022 6:10 pm
ladislau skrev:
fre aug 05, 2022 6:08 pm
Spørgsmålet er ikke, om vi har været for dårlige til at spotte førstehold potentiale, for det kan der som Madame inde på ikke være tvivl om.
Spørgsmålet er om vi har lært noget
Igen enig, men jeg tror også spillerens ønsker om fast spilletid spiller væsentligt ind.
Altså min meget store Football Manager erfaring, siger mig at der kan være ret svært at give spillerne den rigtige mængde spilletid.

Lige nu frygter jeg vi står i en situation hvor man risikere at ødelægge Balde ved førsteholdsfodbold - for meget psykisk pres og et niveau der lige nu kun er grænsende til førsteholdet. Samtidig er hans niveau for stort til B-holdet. Han burde nok lejes ud en sæson eller 2. Men det dræber også tilhørsforholdet til klubben. Det er ikke let ligegyldigt hvad man gør.

Tror det var lidt det der skete for Bojan i sin tid, som havde et kæmpe uforløst talent.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

DrGink skrev:
fre aug 05, 2022 8:11 pm
!Option skrev:
fre aug 05, 2022 6:10 pm
ladislau skrev:
fre aug 05, 2022 6:08 pm
Spørgsmålet er ikke, om vi har været for dårlige til at spotte førstehold potentiale, for det kan der som Madame inde på ikke være tvivl om.
Spørgsmålet er om vi har lært noget
Igen enig, men jeg tror også spillerens ønsker om fast spilletid spiller væsentligt ind.
Altså min meget store Football Manager erfaring, siger mig at der kan være ret svært at give spillerne den rigtige mængde spilletid.

Lige nu frygter jeg vi står i en situation hvor man risikere at ødelægge Balde ved førsteholdsfodbold - for meget psykisk pres og et niveau der lige nu kun er grænsende til førsteholdet. Samtidig er hans niveau for stort til B-holdet. Han burde nok lejes ud en sæson eller 2. Men det dræber også tilhørsforholdet til klubben. Det er ikke let ligegyldigt hvad man gør.

Tror det var lidt det der skete for Bojan i sin tid, som havde et kæmpe uforløst talent.
Det er også derfor jeg fx tænker at det potentielt kan give mening med fx Alonso som en habil backup, mens Balde modnes i en anden klub i fx 1-2 sæsoner.
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
fre aug 05, 2022 8:56 pm
DrGink skrev:
fre aug 05, 2022 8:11 pm
!Option skrev:
fre aug 05, 2022 6:10 pm
ladislau skrev:
fre aug 05, 2022 6:08 pm
Spørgsmålet er ikke, om vi har været for dårlige til at spotte førstehold potentiale, for det kan der som Madame inde på ikke være tvivl om.
Spørgsmålet er om vi har lært noget
Igen enig, men jeg tror også spillerens ønsker om fast spilletid spiller væsentligt ind.
Altså min meget store Football Manager erfaring, siger mig at der kan være ret svært at give spillerne den rigtige mængde spilletid.

Lige nu frygter jeg vi står i en situation hvor man risikere at ødelægge Balde ved førsteholdsfodbold - for meget psykisk pres og et niveau der lige nu kun er grænsende til førsteholdet. Samtidig er hans niveau for stort til B-holdet. Han burde nok lejes ud en sæson eller 2. Men det dræber også tilhørsforholdet til klubben. Det er ikke let ligegyldigt hvad man gør.

Tror det var lidt det der skete for Bojan i sin tid, som havde et kæmpe uforløst talent.
Det er også derfor jeg fx tænker at det potentielt kan give mening med fx Alonso som en habil backup, mens Balde modnes i en anden klub i fx 1-2 sæsoner.
Eller at de faktisk begge agerer ligestillede backups. Virker Balde så ikke helt til at være klar til fast førsteholdstrup, så bruger man ham kun sporadisk, mens han stadig lærer til træning og Alonso tager de fleste Alba-aflastninger.

På den anden side, bliver Balde snart 19 og når Gavi, Pedri og Fati allerede langt tidligere var klar, så er det måske tegn på, at han skal ud og spille fast et andet sted!!??

En gut som Carvajal, var som ung et år i Bundesligaen og kom tilbage og blev ret hurtig fast hos Real. Men han virker også som en robust type..
Senest rettet af Antimadridista fre aug 05, 2022 9:47 pm, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre aug 05, 2022 8:04 pm
EasyBuddhist skrev:
ons aug 03, 2022 4:51 pm


Bum! Farvel til FFP problemer i denne omgang og forhåbentlig i al fremtid


Det var åbenbart bs…
Ja, der er modstridende meldinger. Laporta har lige været ude at sige, de kan registrere dem alle, så der er noget, der ikke harmonerer. Spørgsmålet er om salgene af Neto, Puig og og Mingueza kan gøre det sidste, eller om der skal mere til. For det lyder jo samtidig til, Alonso kun er et spørgsmål om tid.

Jeg melder pas for nu, indtil der ligger flere oplysninger tilgængelige 😅
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det skide system er jo også fjollet. Ingen har en anelse om hvad der skal til da det er en skide app der “tager beslutningen”.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Jeg fatter virkelig virkelig hat af at hente Alonso...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre aug 05, 2022 10:00 pm
Det skide system er jo også fjollet. Ingen har en anelse om hvad der skal til da det er en skide app der “tager beslutningen”.
:wtf: Jeg gir op indtil, de rent faktisk er registreret
Barça will not be able to register all their signings and renewals with current measures. They'll have to act soon. [cat radio]
Barça have not received any communication from La Liga and are still confident that the signings can be registered. [cat radio]
Postet med 3 timers mellemrum :roll: Og catradio er ellers et af de mere pålidelige :lol:
Senest rettet af EasyBuddhist fre aug 05, 2022 11:18 pm, rettet i alt 3 gange.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dani Alves skrev:
fre aug 05, 2022 10:46 pm
Jeg fatter virkelig virkelig hat af at hente Alonso...
Ja, det er sgu tumpet. For det første, kan jeg ikke lide ham og for det andet, så er Balde klar til at kæmpe om spilletiden. Det synes jeg, han beviste i USA. Man har jo også Dest, der kan dække VB og til højre har man Araujo, Koundé og Roberto, hvis alt går galt. CB´s har man jo rigeligt af. Jeg er helt klart fortaler for, man nu giver Balde den tillid der skal til og så sparer man de penge til en anden god gang!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dani Alves skrev:
fre aug 05, 2022 10:46 pm
Jeg fatter virkelig virkelig hat af at hente Alonso...
Forklaringen må være følgende. Barcelona ledelsen smider 100 stk. lod med VB navne ned i en bowl. Man ryster bowlen godt og trækker et navn op. Og wupti, tilfældigvis er det Alonso's navn der kommer op af bowlen. Derfor går man efter signe ham nu. Tror simpelthen ikke det er en hjerne som står bag den beslutning! No way.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

In La Liga's latest squad updates, Memphis, Pjanic, Umtiti, Neto and Braithwaite do not have a shirt number.


@relevo
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 05, 2022 11:02 pm
Piquénbauer skrev:
fre aug 05, 2022 10:00 pm
Det skide system er jo også fjollet. Ingen har en anelse om hvad der skal til da det er en skide app der “tager beslutningen”.
:wtf: Jeg gir op indtil, de rent faktisk er registreret
Barça will not be able to register all their signings and renewals with current measures. They'll have to act soon. [cat radio]
Barça have not received any communication from La Liga and are still confident that the signings can be registered. [cat radio]
Postet med 3 timers mellemrum :roll: Og catradio er ellers et af de mere pålidelige :lol:
Jeg kan bare på ingen måder forstå hvordan det kan være et problem. Som jeg forstår det er lønniveauet afhængig af indtægterne. Nu er indtægterne jo KÆMPE, eftersom vi har solgt en masse ting fra(Det er jo selvfølgelig på mange måder en falsk indtægt da værdien forsvinder fra klubben).
Jeg kan simpelthen ikke se hvordan det kan være et problem.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

<blockquote class="twitter-tweet"><p l ... ></script>

Hvis det virkelig er reelt, at man udover de allerede eksekverede tiltag skal sælge ud at Barca studios + sælge de Jong + Depay/Auba for at registrere alle de ønskede spillere, så bliver cirkus showet altså lidt for spændende.

Det virker enormt uprofessionelt, hvis man har gjort sig afhængige af nuværende spillere for at komme i mål med registreringen af netop tilkomne.

Hvis man så samtidig satser på Alonso og Silva, så er planen da fuldendt… :crazy:

Ps. Nogen med et hint om, hvordan man linker til Twitter, så tweetet og kun tweetet vises i tråden?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Frenkie De Jong will likely leave FC Barcelona next week.@gerardromero
Og wupti så er vores problemer ordnet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster