Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
tors aug 04, 2022 10:11 am
Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 9:30 am
Filten skrev:
tors aug 04, 2022 9:15 am
Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 8:52 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 03, 2022 11:59 pm
🚨🚨| Things are happening.
@gerardromero[🎖️]
🚨🚨| @gerardromero: “BIG things are happening, but I can't say anything yet.”
🚨🚨| Mateu Alemany & Joan Laporta are having dinner with a player's agent right now.
@gerardromero [🎖️]
🚨🚨| @gerardromero: “If I say the name of the player's agent meeting with FC Barcelona, a tsunami will occur.”
🚨🚨| BIG & GREAT things are happening at FC Barcelona.
@gerardromero[🎖️]
🚨🚨| Gather all your friends FC Barcelona fans, Things are happening!
@gerardromero [🎖️]
Han forstår da at piske en stemning op, må man sige. Og så de her to ind i mellem! :ned:
🚨🚨| Gerard Pique's agent is meeting with FC Barcelona.
@gerardromero [🎖️]
❗| @gerardromero: “Marc Cucurella's agents are by chance in Barcelona.”
The suspense.....
LET ME KNOOOW!

Kan ikke klare så kryptiske udmeldninger.
Sikkert Ronaldo 🥶
Hvis det Ronaldo, hvem i al verden skal man så skippe?

For mit vedkommende, så har jeg intet i mod Ronaldo. Han er hjertens velkommen. Godt nok er han oppe i årene, men rent marketingsmæssigt vil det være et KÆMPE boost for klubben. Derudover er han stadig en skarp angriber. Hvis det kræver at vi henter Ronaldo i 1-2 år for at vi får et stort boost økonomisk, så ser jeg det gerne ske. Det skal dog ikke være på bekostning af hvem som helst. Derfor ser jeg gerne:

- At vi sælger Aubameyang til Chelsea.
- At vi sælger Depay til Juve.
- At vi ophæver/sælger Brathwaite.
- At vi udlejer Abde/Collado.
Ville det ikke lidt overkill med Lewan og Ronaldo til 9-positionen - to aldrende stjerner på samme position.

Det ser jeg ikke ske, men ja det kunne være fint, hvis vi kunne komme af med Auba, Depay og BW.

IMO burde man skille sig af med mange af high earners (Umtiti, Pjanic, Depay, Neto m.fl) + forhandle nye kontrakter (Alba, Busq m.fl) før man overvejer flere indkøb. Vi har allerede en overflod af spillere til de 25 pladser i truppen.
Fuldkommen enig. Derudover kræver Ronaldo nok en kæmpe hyre. Det virker som en and - ellers var man nok gået efter ham før man gik efter Lewandowski.

Kan man skille sig af med de nævnte spillere, så kan det lige gå med Ronaldo i 1-2 år - det skal dog være på vores præmisser (dvs. lav løn og ingen garanteret startplads)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Det kunne ikke være Messi?

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Nyhuus skrev:
tors aug 04, 2022 10:53 am
Det kunne ikke være Messi?
Det ville være vanvittigt. Godt eller skidt ved jeg ikke :mrgreen:

Filten
Indlæg: 1870
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 189 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Madameskrald skrev:
tors aug 04, 2022 10:11 am
Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 9:30 am
Filten skrev:
tors aug 04, 2022 9:15 am
Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 8:52 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 03, 2022 11:59 pm
🚨🚨| Things are happening.
@gerardromero[🎖️]
🚨🚨| @gerardromero: “BIG things are happening, but I can't say anything yet.”
🚨🚨| Mateu Alemany & Joan Laporta are having dinner with a player's agent right now.
@gerardromero [🎖️]
🚨🚨| @gerardromero: “If I say the name of the player's agent meeting with FC Barcelona, a tsunami will occur.”
🚨🚨| BIG & GREAT things are happening at FC Barcelona.
@gerardromero[🎖️]
🚨🚨| Gather all your friends FC Barcelona fans, Things are happening!
@gerardromero [🎖️]
Han forstår da at piske en stemning op, må man sige. Og så de her to ind i mellem! :ned:
🚨🚨| Gerard Pique's agent is meeting with FC Barcelona.
@gerardromero [🎖️]
❗| @gerardromero: “Marc Cucurella's agents are by chance in Barcelona.”
The suspense.....
LET ME KNOOOW!

Kan ikke klare så kryptiske udmeldninger.
Sikkert Ronaldo 🥶
Hvis det Ronaldo, hvem i al verden skal man så skippe?

For mit vedkommende, så har jeg intet i mod Ronaldo. Han er hjertens velkommen. Godt nok er han oppe i årene, men rent marketingsmæssigt vil det være et KÆMPE boost for klubben. Derudover er han stadig en skarp angriber. Hvis det kræver at vi henter Ronaldo i 1-2 år for at vi får et stort boost økonomisk, så ser jeg det gerne ske. Det skal dog ikke være på bekostning af hvem som helst. Derfor ser jeg gerne:

- At vi sælger Aubameyang til Chelsea.
- At vi sælger Depay til Juve.
- At vi ophæver/sælger Brathwaite.
- At vi udlejer Abde/Collado.
Ville det ikke lidt overkill med Lewan og Ronaldo til 9-positionen - to aldrende stjerner på samme position.

Det ser jeg ikke ske, men ja det kunne være fint, hvis vi kunne komme af med Auba, Depay og BW.

IMO burde man skille sig af med mange af high earners (Umtiti, Pjanic, Depay, Neto m.fl) + forhandle nye kontrakter (Alba, Busq m.fl) før man overvejer flere indkøb. Vi har allerede en overflod af spillere til de 25 pladser i truppen.
Han kan vel os spille på Venstre kant, eller Xavi kører måske 3-5-2
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Kvoller skrev:
tors aug 04, 2022 11:05 am
Nyhuus skrev:
tors aug 04, 2022 10:53 am
Det kunne ikke være Messi?
Det ville være vanvittigt. Godt eller skidt ved jeg ikke :mrgreen:
Nej lidt samme tanker jeg har :glad:
Fandme svært at sige nej til Messi. Under ham virkelig også, at han kan få det farvel han fortjener på Camp Nou.
Men på den anden side, er vi virkelig i gang med at bygge et spændende hold op til en ny æra uden ham.
Kunne godt frygte, at vi ryger tilbage til gode gamle "spil bolden til Messi og se, hvad der sker".

Bliver spændende at se, hvem det er han taler om :glad:

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Har selv tidligere tænkt Ronaldo egentlig ikke ville være en dårlig signing, men nu vi har Lewandowski giver det ikke mening!

Så ville Messi faktisk give væsentligt bedre mening ! Og både Xavi og Laporta har sagt de gerne vil have ham tilbage.

Jeg vil hellere have Bernardo, men med sådan nogle udtalelser ku det sgu godt være Messi. Jeg er ikke sikker på det ville være det bedste for Barca, men spændende det ku det sgu da være :grin:


On another note: nu med Chelseas interessere for Aubameyang synes i så stadig vi skal skippe Memphis hvis Aubameyang bliver en realitet. ?

Btw. Hvis jeg skulle vælge mellem de to ville jeg klart foretrække Memphis ( især nu vi har Lewandowski) men med begge de to væk har vi måske råd til både Bernardo og FDJ !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Magnus Frost skrev:
tors aug 04, 2022 11:39 am

On another note: nu med Chelseas interessere for Aubameyang synes i så stadig vi skal skippe Memphis hvis Aubameyang bliver en realitet. ?
Problemet ved at sælge Aubameyang er at vi så står uden en ren 9'er. Memphis har på ingen måde det samme øje for mål som Auba har på 9'er positionen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ville det ikke lidt overkill med Lewan og Ronaldo til 9-positionen - to aldrende stjerner på samme position.

Det ser jeg ikke ske, men ja det kunne være fint, hvis vi kunne komme af med Auba, Depay og BW.

IMO burde man skille sig af med mange af high earners (Umtiti, Pjanic, Depay, Neto m.fl) + forhandle nye kontrakter (Alba, Busq m.fl) før man overvejer flere indkøb. Vi har allerede en overflod af spillere til de 25 pladser i truppen.
Ikke at jeg er uenig i, man skal sælge før man køber nu, men det er lidt en skrøne, man har mange spillere i truppen. På transfermarkt har man 29 spillere i førsteholdstruppen, men Peña er reelt ikke registret endnu og bliver det ikke, før Neto er væk, hvilket så ser ud til at ske i dag, ligesom Puig. Med de to ude, så er der 28 spillere med næsten en måned tilbage af vinduet. Mange klubber har langt flere spillere, de skal af med. Barca´s problem har selvfølgelig være de høje lønninger hos marginalspillerne, men det lysner da efterhånden. Umtiti og MB er de store sten i skoen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 04, 2022 12:12 pm
Ville det ikke lidt overkill med Lewan og Ronaldo til 9-positionen - to aldrende stjerner på samme position.

Det ser jeg ikke ske, men ja det kunne være fint, hvis vi kunne komme af med Auba, Depay og BW.

IMO burde man skille sig af med mange af high earners (Umtiti, Pjanic, Depay, Neto m.fl) + forhandle nye kontrakter (Alba, Busq m.fl) før man overvejer flere indkøb. Vi har allerede en overflod af spillere til de 25 pladser i truppen.
Ikke at jeg er uenig i, man skal sælge før man køber nu, men det er lidt en skrøne, man har mange spillere i truppen. På transfermarkt har man 29 spillere i førsteholdstruppen, men Peña er reelt ikke registret endnu og bliver det ikke, før Neto er væk, hvilket så ser ud til at ske i dag, ligesom Puig. Med de to ude, så er der 28 spillere med næsten en måned tilbage af vinduet. Mange klubber har langt flere spillere, de skal af med. Barca´s problem har selvfølgelig være de høje lønninger hos marginalspillerne, men det lysner da efterhånden. Umtiti og MB er de store sten i skoen.
I det mindste vil Umtiti gerne skifte.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1768
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Inago Martinez for 15 mio. euro :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kom nu først af med de spillere som er i overskud!! Det virker altså noget skørt at man konstant er på jagt efter nye spillere, når der stadig er en 6-7 stk. som skal væk fra klubben :?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors aug 04, 2022 1:05 pm
Inago Martinez for 15 mio. euro :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kom nu først af med de spillere som er i overskud!! Det virker altså noget skørt at man konstant er på jagt efter nye spillere, når der stadig er en 6-7 stk. som skal væk fra klubben :?
Jeg har fuld tiltro til at Laporta og Alemany får styr på det! Ligesom de fik i vinters - om de så skal hive en kanin op af hatten (ala forlængelsen med Umtiti). Kan bare ikke se hvad man skal med Inigo Martinez? Han virker klunset og ikke særlig teknisk?
Det må snart være overkill med alle de CB'er. Gå efter en rendyrket VB hvis man virkelig gerne vil presse Alba.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 10:24 am
Madameskrald skrev:
tors aug 04, 2022 10:11 am
Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 9:30 am
Filten skrev:
tors aug 04, 2022 9:15 am
Norbit skrev:
tors aug 04, 2022 8:52 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 03, 2022 11:59 pm
🚨🚨| Things are happening.
@gerardromero[🎖️]
🚨🚨| @gerardromero: “BIG things are happening, but I can't say anything yet.”
🚨🚨| Mateu Alemany & Joan Laporta are having dinner with a player's agent right now.
@gerardromero [🎖️]
🚨🚨| @gerardromero: “If I say the name of the player's agent meeting with FC Barcelona, a tsunami will occur.”
🚨🚨| BIG & GREAT things are happening at FC Barcelona.
@gerardromero[🎖️]
🚨🚨| Gather all your friends FC Barcelona fans, Things are happening!
@gerardromero [🎖️]
Han forstår da at piske en stemning op, må man sige. Og så de her to ind i mellem! :ned:
🚨🚨| Gerard Pique's agent is meeting with FC Barcelona.
@gerardromero [🎖️]
❗| @gerardromero: “Marc Cucurella's agents are by chance in Barcelona.”
The suspense.....
LET ME KNOOOW!

Kan ikke klare så kryptiske udmeldninger.
Sikkert Ronaldo 🥶
Hvis det Ronaldo, hvem i al verden skal man så skippe?

For mit vedkommende, så har jeg intet i mod Ronaldo. Han er hjertens velkommen. Godt nok er han oppe i årene, men rent marketingsmæssigt vil det være et KÆMPE boost for klubben. Derudover er han stadig en skarp angriber. Hvis det kræver at vi henter Ronaldo i 1-2 år for at vi får et stort boost økonomisk, så ser jeg det gerne ske. Det skal dog ikke være på bekostning af hvem som helst. Derfor ser jeg gerne:

- At vi sælger Aubameyang til Chelsea.
- At vi sælger Depay til Juve.
- At vi ophæver/sælger Brathwaite.
- At vi udlejer Abde/Collado.
Ville det ikke lidt overkill med Lewan og Ronaldo til 9-positionen - to aldrende stjerner på samme position.

Det ser jeg ikke ske, men ja det kunne være fint, hvis vi kunne komme af med Auba, Depay og BW.

IMO burde man skille sig af med mange af high earners (Umtiti, Pjanic, Depay, Neto m.fl) + forhandle nye kontrakter (Alba, Busq m.fl) før man overvejer flere indkøb. Vi har allerede en overflod af spillere til de 25 pladser i truppen.
Fuldkommen enig. Derudover kræver Ronaldo nok en kæmpe hyre. Det virker som en and - ellers var man nok gået efter ham før man gik efter Lewandowski.

Kan man skille sig af med de nævnte spillere, så kan det lige gå med Ronaldo i 1-2 år - det skal dog være på vores præmisser (dvs. lav løn og ingen garanteret startplads)
For Guds skyld ikke Cristiano!! Kun marketingsmæssigt en upside (men her giver Lewan allerede meget). Downside ift historie, personlighed, intet genpres, hierarki kaos mmm

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Martinez giver mere mening end Alonso, men stadig lidt…??

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg tolker buddet på Inigo Martinez som, at Xavi helt sikkert vil spille med 3 CB. Ellers giver det absolut ingen mening. Med mindre man selvfølgelig er på vej til at sende Umtiti, Pique og Eric Garcia videre. Vi har allerede 3 virkelig stærke CB i Kounde, Araujo og AC og til dels Pique, der var vores vigtigste CB i sidste sæson. Han er gammel, og det kan være han vil videre. Men med rod i baglandet + børn, der vel går i skole i Barcelona osv., så kan det godt blive kompliceret.

Er vi ikke alle enige om at 6 CB i truppen er komplet latterligt, hvis man primært vil spille med to mand i det centrale forsvar? Og ja det kan godt være at Araujo/Kounde vil dække HB i de store kampe, men Dest vil givetvis spille den i de fleste kampe, hvis han ikke bliver skadet.

Jeg håber vi stopper med at købe flere spillere til pladser, hvor vi er godt besat, og kigger efter en reserve til VB i stedet. Hvis vi ikke henter flere spillere vil det også være okay. Vi har Dest + Balde til VB, og Dest har vist, at han sagtens kan spille den.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1768
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Fabrizio Romano om Netos skifte til Bournemouth: "Here we go!". Der er en total aftale på plads og Neto rejser afsted for at gennemføre skiftet i løbet af 1-2 døgn.
Tak. Det betyder der er en mindre på listen. Who's next?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster