Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 02, 2022 3:08 pm
Just ten days before the start of La Liga, only 25 signings have been registered in the league, owing to the stringent fair play rules. [goal]
Tebas er simpelthen nødt til at gøre noget. Jeg ved godt det er svært at konkurrere mod Doping League, men stadig, de spanske klubber lider.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs aug 02, 2022 3:33 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 02, 2022 3:08 pm
Just ten days before the start of La Liga, only 25 signings have been registered in the league, owing to the stringent fair play rules. [goal]
Tebas er simpelthen nødt til at gøre noget. Jeg ved godt det er svært at konkurrere mod Doping League, men stadig, de spanske klubber lider.
Enig, det koster de spanske klubber dyrt, de ikke kan få tilført penge på andre måder, end ved at sælge ud af deres fremtidige indtægter. Så lige den her i dag og de har oven i købet underskrevet CVC aftalen allerede :ned:



Bare klik ind og brug translate knappen. Kort tråd om Betis.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

❗Martin Braithwaite does not accept Barça's letter of freedom for now, and instead refers to the remaining two years in his contract. [relevo] #fcblive
Så ryger hans VM vel?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Kvoller skrev:
tirs aug 02, 2022 4:33 pm
❗Martin Braithwaite does not accept Barça's letter of freedom for now, and instead refers to the remaining two years in his contract. [relevo] #fcblive
Så ryger hans VM vel?
Håber ikke Hjulmand udtager ham. Han har vitterligt ikke spillet bold i over 1 år.

Kvoller
Indlæg: 5154
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tirs aug 02, 2022 4:33 pm
❗Martin Braithwaite does not accept Barça's letter of freedom for now, and instead refers to the remaining two years in his contract. [relevo] #fcblive
Så ryger hans VM vel?
Han vil ikke blive savnet.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

I forhold til Braithwaite - manden vil gerne have store dele af penge (hvis ikke det hele) for sine to år af kontrakten og samtidig forlade klubben gratis, så han kan tale med andre klubber.

Jeg synes jeg helt klart at Barcelona ikke skal give efter. Der skal statueres et eksempel. Bare hold ham i truppen og oppe på tribunen i samtlige to år. Det gør måske lidt ondt på Barcelonas pengepung, men til gengæld kan han og andre lære det. Når Braithwaites kontrakt udløber vil han være 33 år og ikke spillet et eneste minut i 2 år, hvilket også vil gå ud over hans chancer på landsholdet. Det Barcelona vil vinde på det er, at andre spillere får et klart signal :wave:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Er der nogen som kan svare på hvorfor Alonso overhovedet er et VB emne i Barcelona? :eek:

Manden er jo ekstrem middelmådig at det gør ondt. Han fylder snart 32 år. Han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt. Han er ikke meget bedre en talentet Balde, hvis han overhovedet er det.

Jeg synes at man enten skal give Balde chancen (som har vist gode takter i preseason) eller også købe en reel konkurrent til Alba. Synes man skal droppe Alonso under alle omstændigheder!! :? Det er til at blive chokeret over at han bare er i overvejelserne. Enig?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
tirs aug 02, 2022 7:55 pm
Er der nogen som kan svare på hvorfor Alonso overhovedet er et VB emne i Barcelona? :eek:

Manden er jo ekstrem middelmådig at det gør ondt. Han fylder snart 32 år. Han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt. Han er ikke meget bedre en talentet Balde, hvis han overhovedet er det.

Jeg synes at man enten skal give Balde chancen (som har vist gode takter i preseason) eller også købe en reel konkurrent til Alba. Synes man skal droppe Alonso under alle omstændigheder!! :? Det er til at blive chokeret over at han bare er i overvejelserne. Enig?
Jamen, det har jeg sagt mange gange allerede, men det bliver trættende at gentage sig selv. Han passer i kassen med håbløse Xavi ide'er sammen med Morata.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 02, 2022 8:16 pm
Jamen, det har jeg sagt mange gange allerede, men det bliver trættende at gentage sig selv. Han passer i kassen med håbløse Xavi ide'er sammen med Morata.
Jeg kan ikke huske alt hvad du har skrevet i fortiden, så du må gerne uddybe? Hvad mener du med "passer i kassen med håbløse Xavi ide'er sammen med Morata"? Hvor kommer Morata ind i billedet?

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
tirs aug 02, 2022 8:27 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs aug 02, 2022 8:16 pm
Jamen, det har jeg sagt mange gange allerede, men det bliver trættende at gentage sig selv. Han passer i kassen med håbløse Xavi ide'er sammen med Morata.
Jeg kan ikke huske alt hvad du har skrevet i fortiden, så du må gerne uddybe? Hvad mener du med "passer i kassen med håbløse Xavi ide'er sammen med Morata"? Hvor kommer Morata ind i billedet?
Morata var eftersigende, oppe at vende hos Mr Xavi i januar..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1770
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Nogle folk i Barcas ledelse ønsker hellere Gaya eller Reguilon til at forstærke venstrebacken fremfor Marcos Alonso. (Gerard Romero)
Hvor er det befriende at høre, at der er nogle i ledelsen som faktisk arbejder med en hjerne
Senest rettet af Barca80 ons aug 03, 2022 9:43 am, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Chelsea are in DIRECT contact with Barcelona for Frenkie de Jong. They are hoping to strike a deal and beat Man Utd as the player hasnt made a decision yet. [@David_Ornstein]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
ons aug 03, 2022 8:58 am
JUST IN: Chelsea are in DIRECT contact with Barcelona for Frenkie de Jong. They are hoping to strike a deal and beat Man Utd as the player hasnt made a decision yet. [@David_Ornstein]
Det bliver godt nok ærgerligt at miste FdJ, men tror at ledelsen er besluttet på at skippe ham. Sympatisk fyr som er vellidt blandt tilhængerne. Tror han vil blomstre i Chelsea - hvilket jeg også håber han gør. Ærgerligt at Xavi ikke kunne bruge ham som Bussis afløser, han er trods alt kun 25.

Vil der blive sat ind efter B.Silva i tifælde at FdJ skippes? Jeg så gerne at man gik efter forstærkning til VB. Gaya eller Grimaldo må være 1. prioritet - eller hvis man kan hente Cucurella, som eftersigende er tæt på Chelsea, så ville det være et perfekt vindue.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Riqui Puig's move to LA Galaxy is only pending small details. [md]

Samuel Umtiti is very close to leaving FC Barcelona & joining Olympiacos. @sport
Det siger en del om vores (tidligere) hold at vores reserver rykker til Celta, Galaxy og Olympiakos.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster