Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Mht. Messi har jeg i et tidligere indlæg skrevet således:
Messi må gerne gøre comeback næste sommer (gratis). Men med tre betingelser; han skal acceptere (1) at kæmpe om sin plads, dvs. acceptere bænken noget mere efter behov, (2) få en lav løn, og (3) underskrive kun med et år, løbende.

Til næste år vil han være 36 år og kan formentlig ikke spille over 70% af kampene. Men til gengæld kan han sige ordentlig farvel på Camp Nou, efter have spillet 1-2 år.
Det synspunkt tror jeg ikke mange vil være uenige i?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hvorfor først til januar, why?
Barcelona are reportedly considering making a move for Jose Gaya in the January transfer window as he is in the final year of his contract with Valencia.

According to Futbol Total, Barcelona have their sights back on Valencia defender Jose Gaya, who has been a long-term subject of interest for them. The Catalans are considering a January swoop for the left-back as he would be in the final six months of his contract.
Langt hellere ham, end fx Alonso. Han er bedre på alle punkter. Han er også Valencia anfører og udviser store leder egenskaber. Læs mere her:
http://www.thehardtackle.com/transfer-n ... jose-gaya/

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det er mig en kæmpe gåde, hvordan man sælger Mingueza for kun 3 mio. euro :wave:

Så dårlig er han altså heller ikke. Prisen skulle lyde på omk. 10 mio. som minimum, tænker jeg. Men sådan er det vel, når Barca skovler den ene spiller ind efter den anden, og derefter fokusere på at sælge? Klubberne ved jo at Barca er tvunget til at sælge.

Ligeså fantastisk Barcelona er til at købe spillere, ligeså elendig er man til at sælge. Det ikke til at fatte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Tænk at gå fra at være én af de bedste forsvarsspillere i verden, for derefter at spilde sin karriere og ende med en udlejning til Olympiakos.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg tror meget vel vi kan komme til at fortryde, at vi ikke fik lagt en buy-back klausul på Jutgla. Han gør det virkelig godt for Club Brugge.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Kvoller skrev:
søn jul 31, 2022 3:22 pm
Tænk at gå fra at være én af de bedste forsvarsspillere i verden, for derefter at spilde sin karriere og ende med en udlejning til Olympiakos.
Som udenforstående er det svært helt at fatte, hvordan Umtiti kan være fit nok til at træne og sidde på bænken, men alligevel være så langt fra den klassespiller han var, at han ikke engang kan få en perifær rolle.
Et eller andet sted giver det ikke mening. Mange andre spillere er jo ikke vildt hurtige, men kompenserer. Som jeg husker Umtiti var han meget mere end fysik.
Det er synd han ikke valgte operationen, da han stadig havde muligheden.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hristo skrev:
søn jul 31, 2022 11:42 pm
Kvoller skrev:
søn jul 31, 2022 3:22 pm
Tænk at gå fra at være én af de bedste forsvarsspillere i verden, for derefter at spilde sin karriere og ende med en udlejning til Olympiakos.
Som udenforstående er det svært helt at fatte, hvordan Umtiti kan være fit nok til at træne og sidde på bænken, men alligevel være så langt fra den klassespiller han var, at han ikke engang kan få en perifær rolle.
Et eller andet sted giver det ikke mening. Mange andre spillere er jo ikke vildt hurtige, men kompenserer. Som jeg husker Umtiti var han meget mere end fysik.
Det er synd han ikke valgte operationen, da han stadig havde muligheden.
Ifht Umtiti, så virker det også til at der er gået noget politik i den. Det kan ikke passe, at manden har været fit så længe, trænet med holdet og alligevel ikke kan være med. Det nægter jeg at tro på. Der må være en dybere forklaring. Måske risikerer de at han bliver fodbold invalid ved en ny skade?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
søn jul 31, 2022 11:50 pm
Hristo skrev:
søn jul 31, 2022 11:42 pm
Kvoller skrev:
søn jul 31, 2022 3:22 pm
Tænk at gå fra at være én af de bedste forsvarsspillere i verden, for derefter at spilde sin karriere og ende med en udlejning til Olympiakos.
Som udenforstående er det svært helt at fatte, hvordan Umtiti kan være fit nok til at træne og sidde på bænken, men alligevel være så langt fra den klassespiller han var, at han ikke engang kan få en perifær rolle.
Et eller andet sted giver det ikke mening. Mange andre spillere er jo ikke vildt hurtige, men kompenserer. Som jeg husker Umtiti var han meget mere end fysik.
Det er synd han ikke valgte operationen, da han stadig havde muligheden.
Ifht Umtiti, så virker det også til at der er gået noget politik i den. Det kan ikke passe, at manden har været fit så længe, trænet med holdet og alligevel ikke kan være med. Det nægter jeg at tro på. Der må være en dybere forklaring. Måske risikerer de at han bliver fodbold invalid ved en ny skade?
Altså for mig at se, så er hans elendighed også et produkt af ikke at have spillet i 4 år
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Xavi har givet grønt lys til salget af Memphis Depay og Sergino Dest. (Lluís Mascaró, Sport)
Jeg håber især Dest bliver solgt. Han har en markedsværdi på 18 mio. euro. Men han bliver nok solgt til et beløb mellem 0 og 5 mio. euro. Lidt ligesom Mingueza. Samtlige klubber i verden ved jo Barca har en overflod af spillere, som skal væk. Det udnytter de naturligvis. Desværre.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Isageren skrev:
man aug 01, 2022 12:25 am
Norbit skrev:
søn jul 31, 2022 11:50 pm
Hristo skrev:
søn jul 31, 2022 11:42 pm
Kvoller skrev:
søn jul 31, 2022 3:22 pm
Tænk at gå fra at være én af de bedste forsvarsspillere i verden, for derefter at spilde sin karriere og ende med en udlejning til Olympiakos.
Som udenforstående er det svært helt at fatte, hvordan Umtiti kan være fit nok til at træne og sidde på bænken, men alligevel være så langt fra den klassespiller han var, at han ikke engang kan få en perifær rolle.
Et eller andet sted giver det ikke mening. Mange andre spillere er jo ikke vildt hurtige, men kompenserer. Som jeg husker Umtiti var han meget mere end fysik.
Det er synd han ikke valgte operationen, da han stadig havde muligheden.
Ifht Umtiti, så virker det også til at der er gået noget politik i den. Det kan ikke passe, at manden har været fit så længe, trænet med holdet og alligevel ikke kan være med. Det nægter jeg at tro på. Der må være en dybere forklaring. Måske risikerer de at han bliver fodbold invalid ved en ny skade?
Altså for mig at se, så er hans elendighed også et produkt af ikke at have spillet i 4 år
Jeg er ikke uenig i noget af det I skriver. Det uforståelige for mig er netop, at hvis der er/var en reel chance for at få Umtiti på noget som minder om mindst 90% af fordoms styrke - og så måske stille og roligt bygge på pga klogere spil eller anden udvikling - så synes jeg det ef underligt man ikke har gjort mere for at få manden i kampform. Jeg kan ikke huske reglerne, men antager at både alder og førsteholdsstatus betyder, at førsteholdsspillere ikke kan spille sig i form på Barca B, som man kan i de mange andre lande. Alternativt ville det (have) være(t) fedt med en samarbejdsklub på et rimelig højt niveau, hvor spillere fra Barcelona kan udlånes til gratis mod regelmæssig spilletid. Fx midterklub i Holland, Belgien eller lignende niveau. Det kunne Puig, Collado m.fl. også have haft gavn af.
Senest rettet af Hristo man aug 01, 2022 10:26 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Bernando Silva

Min holdning
Måske en upopulær mening, men here it goes!

Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig ikke Bernando Silva bliver købt. Altså sådan overhovedet. Også selv hvis FdJ bliver solgt.

Det skyldes følgende:

* Mit hjerte siger ja til Bernando Silva, men min hjerne siger nej!

* Barcelona skal af med vanvittige 80 mio. euro for en 28 årige spiller. Hvilket er utrolig meget, også selvom pengene kommer fra salget af FdJ. Og også selvom Silva indordner sig den nye lønstruktur osv.

* Han skriver formentlig en 5 årig kontrakt og vil være 33 år når kontrakten udløber. Det ligner en meget dårlig forretning. Og hvorfor så det?

* Bernando Silva har med sine 28 år, ikke mange fantastiske år tilbage i benene. Med en 5 års kontrakt, spiller han måske først 2 fantastiske år, 1 godt år, og til sidst 2 dårlige (under niveau) år.

* Med andre ord vil det højst sandsynligt sige, at Barca betaler hele 80 mio. euro, for 2-3 fantastiske/gode år. Efter han runder 30 år, vil hans niveau kun gå en retning, og det er nedad. Hans markedsværdi vil også styrtdykke med hans alder, hvorfor man ikke kan sælge ham for et godt beløb og dermed få nogle af pengene retur. Kort sagt, ligner det ikke en god forretning.

* Havde Bernando Silva derimod været 25 år, kunne 80 mio. måske godt forsvares. Men hans alder er relativ høj og det samme er hans pris; derfor et meget dyrt og risikabelt køb. Store profiler i PL plejer også at få det svært i La Liga, det har man efterhånden mange eksempler på; Coutinho, Bale, Hazard osv.

* En ting er Bernando Silva's høje pris, en anden ting er om man overhovedet har behov for ham? Højre wing er rigtig godt dækket ind, med bl.a. Dembele og Raphinha, så der har han ingen chance. På midtbanen, har man Pedri, Gavi, Busquets, Kessié, Nico, og evt. Pjanic og Sergi Roberto. Så 80 mio. euro for at få en bredere midtbane? Det er alt, alt for meget.

* Hvorfor så ikke bare spare de 80 mio. euro til næste sommer og evt. købe et midtbanetalent hvis markedet tillader det? Helst en midtbane som ikke er over 25 år. Hver sæson popper der spændende midtbanetalenter op - måske får Barcelona en god mulighed næste sommer? Det bør i hvert fald være i overvejelserne.

* Dem som er uenige med mig vil sikkert sige "jamen uanset hvad, er det godt med bredde på midtbanen". Jeg tror altså ikke Bernando Silva har lyst til at forlade City for at være rotationsspiller i Barcelona. Tror heller ikke Barcelona ledelsens betaler 80 mio. euro blot for at bruge ham som rotationsspiller. Han skal mere eller mindre spille fast. Hvilket kan gå ud over Gavi's spilletid.

* Ja det er godt med en stærk bredde, men hvordan skal spilletiden fordeles mellem så mange klassespillere? Er det 50 50 (%) mellem spillerne? Det er godt at rotere en gang i mellem, men for meget rotation kan faktisk være en ulempe, da spillerne kan miste rytmen mellem kampene.

Ud fra ovenstående betragtninger synes jeg derfor, at købet af Bernando Silva er både unødvendigt, risikabelt, dyrt og dumt. Det så min mening ;-)

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

80 er meget at betale for en spiller! Og dermed altid lidt et gamble.

Men lige præcis en som er så god som Bernardo som allerede har bevist over flere sæsoner at han fungere fantastisk i et system ala barcas tænker jeg helt sikkert er 80 værd!

Han kan både gøre holdet instantly bedre, men også over tid gøre Pedri og Gavi bedre.

Og selv hvis det er rigtigt han kun har to fantastiske sæsoner tilbage i sig ( hvilket jeg I HØJ GRAD tvivler på eftersom hans spil ikke primært er lagt op på fysiske attributter) så kan to fantastiske sæsoner jo betyde forskellen på en 6-10 point, hvilket er forskellen på 1 og andenpladsen i la liga og kvartfinale eller finale i champions league ! Det alene er jo 100 millioner værd!

Og i modsætning til F.eks Bale, Coutinho, Hazard og Griezmann så spiller han jo lige præcis den rolle nu som ville passe perfekt til Xavis system.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
man aug 01, 2022 10:25 am
Bernando Silva

Min holdning
Måske en upopulær mening, men here it goes!

Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig ikke Bernando Silva bliver købt. Altså sådan overhovedet. Også selv hvis FdJ bliver solgt.

Det skyldes følgende:

* Mit hjerte siger ja til Bernando Silva, men min hjerne siger nej!

* Barcelona skal af med vanvittige 80 mio. euro for en 28 årige spiller. Hvilket er utrolig meget, også selvom pengene kommer fra salget af FdJ. Og også selvom Silva indordner sig den nye lønstruktur osv.

* Han skriver formentlig en 5 årig kontrakt og vil være 33 år når kontrakten udløber. Det ligner en meget dårlig forretning. Og hvorfor så det?

* Bernando Silva har med sine 28 år, ikke mange fantastiske år tilbage i benene. Med en 5 års kontrakt, spiller han måske først 2 fantastiske år, 1 godt år, og til sidst 2 dårlige (under niveau) år.

* Med andre ord vil det højst sandsynligt sige, at Barca betaler hele 80 mio. euro, for 2-3 fantastiske/gode år. Efter han runder 30 år, vil hans niveau kun gå en retning, og det er nedad. Hans markedsværdi vil også styrtdykke med hans alder, hvorfor man ikke kan sælge ham for et godt beløb og dermed få nogle af pengene retur. Kort sagt, ligner det ikke en god forretning.

* Havde Bernando Silva derimod været 25 år, kunne 80 mio. måske godt forsvares. Men hans alder er relativ høj og det samme er hans pris; derfor et meget dyrt og risikabelt køb. Store profiler i PL plejer også at få det svært i La Liga, det har man efterhånden mange eksempler på; Coutinho, Bale, Hazard osv.

* En ting er Bernando Silva's høje pris, en anden ting er om man overhovedet har behov for ham? Højre wing er rigtig godt dækket ind, med bl.a. Dembele og Raphinha, så der har han ingen chance. På midtbanen, har man Pedri, Gavi, Busquets, Kessié, Nico, og evt. Pjanic og Sergi Roberto. Så 80 mio. euro for at få en bredere midtbane? Det er alt, alt for meget.

* Hvorfor så ikke bare spare de 80 mio. euro til næste sommer og evt. købe et midtbanetalent hvis markedet tillader det? Helst en midtbane som ikke er over 25 år. Hver sæson popper der spændende midtbanetalenter op - måske får Barcelona en god mulighed næste sommer? Det bør i hvert fald være i overvejelserne.

* Dem som er uenige med mig vil sikkert sige "jamen uanset hvad, er det godt med bredde på midtbanen". Jeg tror altså ikke Bernando Silva har lyst til at forlade City for at være rotationsspiller i Barcelona. Tror heller ikke Barcelona ledelsens betaler 80 mio. euro blot for at bruge ham som rotationsspiller. Han skal mere eller mindre spille fast. Hvilket kan gå ud over Gavi's spilletid.

* Ja det er godt med en stærk bredde, men hvordan skal spilletiden fordeles mellem så mange klassespillere? Er det 50 50 (%) mellem spillerne? Det er godt at rotere en gang i mellem, men for meget rotation kan faktisk være en ulempe, da spillerne kan miste rytmen mellem kampene.

Ud fra ovenstående betragtninger synes jeg derfor, at købet af Bernando Silva er både unødvendigt, risikabelt, dyrt og dumt. Det så min mening ;-)
Jeg er enig i meget af det. Synes ikke, at vi skal kaste +80 mio efter enkelte spillere længere - med mindre det er et kæmpe talent som vi kan drage nytte af det næste årti (Mbappe, Vinicius, KDB, den kaliber). Bernando Silva minder mig, sjovt nok, om sin navnebror David Silva. Han var med på højeste niveau (City) til han blev 34 år mener jeg. Jeg tror at B.Silva vil kunne være med til det tilsvarende. Hvorfor beløbet så kan forsvares. Som der også nævnes, så kan han gøre holdet bedre fra dag ét - hvilket også er et plus.

På negativ siden, så har B.Silva ikke den store tiltrækningskraft rent marketingsmæssigt og jeg kan ikke se hvordan vi får indtjent lidt af de +80 mio - i så fald at han fejler. Vi har desuden nok spillere til de offensive pladser. Hvis vi virkelig skal bruge penge, så skal der fokuseres på vores back-positioner. Xavi kan ikke længere klage over truppen.

For 80 mio euro, så ville jeg gå efter én/to TOP 5 back: Hakimi, Reece James, Trent Alexander-Arnold, Cancelo, Gaya, Cucurella, Theo Hernandez eller Davies.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Norbit skrev:
man aug 01, 2022 12:35 pm
Barca80 skrev:
man aug 01, 2022 10:25 am
Bernando Silva

Min holdning
Måske en upopulær mening, men here it goes!

Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig ikke Bernando Silva bliver købt. Altså sådan overhovedet. Også selv hvis FdJ bliver solgt.

Det skyldes følgende:

* Mit hjerte siger ja til Bernando Silva, men min hjerne siger nej!

* Barcelona skal af med vanvittige 80 mio. euro for en 28 årige spiller. Hvilket er utrolig meget, også selvom pengene kommer fra salget af FdJ. Og også selvom Silva indordner sig den nye lønstruktur osv.

* Han skriver formentlig en 5 årig kontrakt og vil være 33 år når kontrakten udløber. Det ligner en meget dårlig forretning. Og hvorfor så det?

* Bernando Silva har med sine 28 år, ikke mange fantastiske år tilbage i benene. Med en 5 års kontrakt, spiller han måske først 2 fantastiske år, 1 godt år, og til sidst 2 dårlige (under niveau) år.

* Med andre ord vil det højst sandsynligt sige, at Barca betaler hele 80 mio. euro, for 2-3 fantastiske/gode år. Efter han runder 30 år, vil hans niveau kun gå en retning, og det er nedad. Hans markedsværdi vil også styrtdykke med hans alder, hvorfor man ikke kan sælge ham for et godt beløb og dermed få nogle af pengene retur. Kort sagt, ligner det ikke en god forretning.

* Havde Bernando Silva derimod været 25 år, kunne 80 mio. måske godt forsvares. Men hans alder er relativ høj og det samme er hans pris; derfor et meget dyrt og risikabelt køb. Store profiler i PL plejer også at få det svært i La Liga, det har man efterhånden mange eksempler på; Coutinho, Bale, Hazard osv.

* En ting er Bernando Silva's høje pris, en anden ting er om man overhovedet har behov for ham? Højre wing er rigtig godt dækket ind, med bl.a. Dembele og Raphinha, så der har han ingen chance. På midtbanen, har man Pedri, Gavi, Busquets, Kessié, Nico, og evt. Pjanic og Sergi Roberto. Så 80 mio. euro for at få en bredere midtbane? Det er alt, alt for meget.

* Hvorfor så ikke bare spare de 80 mio. euro til næste sommer og evt. købe et midtbanetalent hvis markedet tillader det? Helst en midtbane som ikke er over 25 år. Hver sæson popper der spændende midtbanetalenter op - måske får Barcelona en god mulighed næste sommer? Det bør i hvert fald være i overvejelserne.

* Dem som er uenige med mig vil sikkert sige "jamen uanset hvad, er det godt med bredde på midtbanen". Jeg tror altså ikke Bernando Silva har lyst til at forlade City for at være rotationsspiller i Barcelona. Tror heller ikke Barcelona ledelsens betaler 80 mio. euro blot for at bruge ham som rotationsspiller. Han skal mere eller mindre spille fast. Hvilket kan gå ud over Gavi's spilletid.

* Ja det er godt med en stærk bredde, men hvordan skal spilletiden fordeles mellem så mange klassespillere? Er det 50 50 (%) mellem spillerne? Det er godt at rotere en gang i mellem, men for meget rotation kan faktisk være en ulempe, da spillerne kan miste rytmen mellem kampene.

Ud fra ovenstående betragtninger synes jeg derfor, at købet af Bernando Silva er både unødvendigt, risikabelt, dyrt og dumt. Det så min mening ;-)
Jeg er enig i meget af det. Synes ikke, at vi skal kaste +80 mio efter enkelte spillere længere - med mindre det er et kæmpe talent som vi kan drage nytte af det næste årti (Mbappe, Vinicius, KDB, den kaliber). Bernando Silva minder mig, sjovt nok, om sin navnebror David Silva. Han var med på højeste niveau (City) til han blev 34 år mener jeg. Jeg tror at B.Silva vil kunne være med til det tilsvarende. Hvorfor beløbet så kan forsvares. Som der også nævnes, så kan han gøre holdet bedre fra dag ét - hvilket også er et plus.

På negativ siden, så har B.Silva ikke den store tiltrækningskraft rent marketingsmæssigt og jeg kan ikke se hvordan vi får indtjent lidt af de +80 mio - i så fald at han fejler. Vi har desuden nok spillere til de offensive pladser. Hvis vi virkelig skal bruge penge, så skal der fokuseres på vores back-positioner. Xavi kan ikke længere klage over truppen.

For 80 mio euro, så ville jeg gå efter én/to TOP 5 back: Hakimi, Reece James, Trent Alexander-Arnold, Cancelo, Gaya, Cucurella, Theo Hernandez eller Davies.
Vi skal bestemt ikke smide 80 efter Gaya da, han kan hentes ganske billigt i januar og om ikke så gratis næste sommer

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster