Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Lad os alle købe en Lewandowski, Raphinha eller Kounde(hvis det sker) trøje. Klubben har brug for det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

hackmann
Indlæg: 379
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Jeg vil kalde det lønpolitik. Siden Laporta kom til er der ikke en eneste spiller der er tilbudt mere en 12M før skat (udover Lewandowski, jeg tro han får 16M). Alle de spillere der har forlænget eller kommet til har taget imod en lavere løn end de kunne få i andre klubber. De har alle valgt barça og ikke pga pengene. Også Lewandowski, han går også ned i løn for at komme til os.

I stedet for høj løn så tilbyder vi længere kontrakter, specielt til spiller over 30. Indtil Alves kom til ved årskiftet har barça ikke skrevet en ny kontrakt med spillere over 30. Det har vi nu også gjort med Auba (3 år) og Lewan (4 år). Og der går rygter om endnu flere. Og yngre spilere tilbyder vi korte kontrakter: 2 år til både Depay og Dembélé. Det er den måde vi konkurrere på transfer market lige nu.

F.eks har Real Madrid en politik om kun at forlænge et år af gang med spilere over 30. For to år siden havde de et år langt drama om forlængelse af Sergio Ramos. I juni forlængede de med Modric med kun for et år.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Han bliver sgu ved. Nu kvæler jeg ham næsten, hvis han tager fejl med alle disse updates :grin:
Barcas ledelse i Las Vegas jubler lige nu efter at de har sikret sig Jules Koundé. (Gerard Romero)

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Isageren skrev:
lør jul 23, 2022 10:14 am
Lad os alle købe en Lewandowski, Raphinha eller Kounde(hvis det sker) trøje. Klubben har brug for det.
,
Du kan også byde ind på klubbens seneste desperate pengegenereringstiltag: NFT'er med ekstra goder :wtf:

https://www.sothebys.com/en/buy/auction ... ?locale=en

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Er jeg den eneste som nu synes at handlen med Torres var total tåbelig? Var det overhovedet nødvendigt at smide 50-55 mio efter ham. Vi kunne reelt have fået en ny CB og en ny top VB (Grimaldo, Gaya, Cucurella, Cancelo) for de penge.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Jeg synes generelt, det er lidt svært at forholde sig til de matadorpengestørrelser. Jeg synes 55 mio var mange penge for Torres. Men når det så er sagt er jeg meget tilfreds med ham i klubben. Han er ung, men allerede langt i sin udvikling, selvom jeg forventer, at han bliver bedre. Og som type synes jeg han supplerer de andre rigtig godt: han er ikke nogen stor dribler eller lynhurtig, men til gengæld er han vildt god til positionering, sammenspil indenfor vores spillestil, arbejder fint defensivt og kommer frem for alt frem til sindssygt mange chancer. Så dækker han endda alle tre angrebspositioner.

Jeg har ja-hatten på ift Torres😊

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
lør jul 23, 2022 12:15 am
Magnus Frost skrev:
lør jul 23, 2022 12:02 am
Men Barca har vel aldrig nogensinde haft defensiven som hovedprioritet har de ?
Jeg tror vi taler lidt forbi hinanden. Jeg siger ikke defensiven generelt skal være hovedprioritet i Barcelona. Jeg siger, at man skal prioritere defensiven højere end offensiven i dette vindue. Og det er simpelthen fordi vægten mellem defensiven og offensive er stukket helt af, til sidste nævntes fordel. Man har som sagt 6-7 klasse angribere til 3 pladser, samtidig med at man ikke har nogen backup til en 33 årig Alba - det har man simpelthen ventet med at styrke denne sommer. Eller også har man ikke råd længere, til at købe noget klasse på den position, fordi 3 nye angribere er blevet hentet ind. Det samme kan man sige om HB og CB positionen. Man har simpelthen ventet med de positioner, indtil der er hentet endnu flere angribere, som supplement til alle dem man har i forvejen. For mig giver det overhovedet ikke mening.

Ellers er jeg da enig med dig i, at Barcelona skal spille angrebsfodbold og deres sædvanlige tiki taka. Men det er slet ikke det som min bekymring handler om.

Så er vi vist egentlig ret enige :glad:

Så må vi bare håbe den der Kounde handel går igennem!, selvom jeg synes han virkede middelmådig imod os og direkte dum at falde for Albas narrestreger, men når så mange siger han er god og vil passe godt ind, så er der sgu nok noget om det.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
lør jul 23, 2022 11:17 am
Er jeg den eneste som nu synes at handlen med Torres var total tåbelig? Var det overhovedet nødvendigt at smide 50-55 mio efter ham. Vi kunne reelt have fået en ny CB og en ny top VB (Grimaldo, Gaya, Cucurella, Cancelo) for de penge.
Ferran blev jo også købt fordi vi manglede spillere i januar og lå elendigt i tabellen. Det var set som nødvendigt for at vi kunne nå top 4, og det er jeg enig i. På det tidspunkt havde vi ikke købt Auba, Ansu ville senere i januar blive skadet for resten af sæsonen og det samme med Pedri.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Koundé og Alba. Tror de to kommer til at have noget at tale om snart :razz:

EDIT: nåh, link virker kun hvis man klikker på "se på youtube".


Messi king
Indlæg: 16
Tilmeldt: fre aug 16, 2019 7:54 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Messi king »

Kounde ser næsten ud til at være sikker nu?
Hvordan tror folk vi kommer til at stille op som stærkest?
Mit bud:
TER STEGEN
KOUNDE- ARAUJO- AC/PIQUE- ALBA
BUSI/DE JONG
PEDRI- KESSIE
RAPHINHA- LEWA- ANSU

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det her er formentlig den bedste Koundé video du kan finde derude. Tager højde for stats og sammenligner med andre CB'er i verden :thumbup:

Største overraskelse for mig er, hvor dygtigt han er til at drible :eek:

Hans driblinger kombineret med hans speed, og Xavi kan potentielt udvikle ham til en verdensklasse højre back :clap:


Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Det er irriterende at vi ikke går efter en venstrebenet CB!
Hvorfor går man ikke efter spillere som Pau eller et kæmpetalent som Gvardiol :problem:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
lør jul 23, 2022 8:23 pm
Det er irriterende at vi ikke går efter en venstrebenet CB!
Hvorfor går man ikke efter spillere som Pau eller et kæmpetalent som Gvardiol :problem:
Pau Torres er så overvurderet, endnu en Lenglet. Gvardiol ville til gengæld være sindssyg. Hvis Kounde kan blive vores HB og Pique stopper næste sæson, ser jeg os gerne hente Gvardiol, som også kan dække VB.

Min drømmetrup til næste sæson ville være

MATS / Peña

Kounde / Dest

Araujo / Gvardiol / AC / Garcia

Cucurella / Balde

Nico / Kessie

Bernardo / Pedri / Gavi / Torre

Demb / Raphinha

Lewandowski

Ansu / Ferran

Plus 1 eller 2 unge spillere der kan dække.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Chelsea har åbenbart sat sig sure på Barcelona. Og med god grund :thumbup:
It is now virtually IMPOSSIBLE for Barça to sign Azpilicueta and Alonso. Caio Henrique and Sergi Reguilon are the alternatives for the left-back position. [@gerardromero]
Godt. Drop en ny HB, da man nu har Dest, Roberto og ikke mindst Kounde på den position, og fokuser på en ordentlig VB, som reelt kan give Alba konkurrence. Hvis det sker, så får dette transfervindue 6 stjerner, ud af 6 mulige af mig.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Der kommer hele tiden modstridende meldinger omkring Koundé på daglig basis. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro længere. Nu lyder det fra engelske og spanske medier at Gerard Romero direkte lyver om Koundé :wtf: Jeg håber bare snart der kommer en afslutning på det her, så vi kan komme videre.

https://dailypost.ng/2022/07/23/transfe ... ls-emerge/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster