Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kounde koster omkring 65 mio og han vil have 10+ mio om året. Det skal vi ikke give. Det er der ingen cb der er værd.

Jeg er enig i at der skal være balance på et hold som Barca men cb’er skal ikke koste den slags penge. De er ikke afgørende nok for os og ofte falder de alligevel igennem da det er pisse svært at spille cb for Barca. Omkring backer så skal vi selvfølgelig opgradere. Problemet er at jeg ikke har en anelse om hvem vi skal hente.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
Kounde koster omkring 65 mio og han vil have 10+ mio om året. Det skal vi ikke give. Det er der ingen cb der er værd.
Som jeg har læst, så havde Barcelona kun råd til omk. 6 mio. euro. Havde man ventet lidt med offensive spillere, havde man også råd til lidt mere - en 8-9 mio. euro ville formentlig have overtalt Koundé til at komme, da han foretrækker Barcelona. Chelsea har budt omk. 11-12 mio. euro. Men Barcas bud (ca. halvdelen) var al for lavt.

Om CB'er er 10 mio. værd? Hvis du spørger mange andre storklubber; Real Madrid, Man City, PSG, Liverpool, Chelsea, Man United, Bayern osv., så er CB'er i den grad dét værd. Men åbenbart ikke i Barcelona. Der driver man nærmest klubben hovedsageligt med 3 angriber i front (det er i hvert fald mere end hovedfokuset). Så kan man diskutere hvor succesfuld det har været de seneste år.
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
De er ikke afgørende nok for os og ofte falder de alligevel igennem da det er pisse svært at spille cb for Barca.
Der har været mange forskellige typer af CB'er igennem Barcelonas historie, med stor succes. Fra Puyol til Mascherano, fra Rafa Marquez til Pique. De har alle været pengene og lønnen værd (måske lige bortset fra Piques løn ved seneste kontraktforlængelse). Hvorfor skulle man ikke kunne hente en klasse CB ind, som kan tilpasse sig Barcelonas spil, når vi gentagende gange har set det før? Nu er min største anke jo ikke CB'er, men mere backerne, hvilket er en helt anden historie for sig.
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
Problemet er at jeg ikke har en anelse om hvem vi skal hente.
Det ved jeg heller ikke. Jeg er heller ikke scout eller sportsdirektør. Men klub ledelsen burde kunne lave en liste over CB'er og backer. Især når vi ser så mange klasse spillere på de positioner, som er røget videre til andre storklubber denne sommer.
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
Jeg er enig i at der skal være balance på et hold som Barca
Godt at høre, at der i det mindste er noget vi kan blive enige om :grin: Nej driller bare lidt :thumbup:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
fre jul 22, 2022 11:33 pm
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
Kounde koster omkring 65 mio og han vil have 10+ mio om året. Det skal vi ikke give. Det er der ingen cb der er værd.
Som jeg har læst, så havde Barcelona kun råd til omk. 6 mio. euro. Havde man ventet lidt med offensive spillere, havde man også råd til lidt mere - en 8-9 mio. euro ville formentlig have overtalt Koundé til at komme, da han foretrækker Barcelona. Chelsea har budt omk. 11-12 mio. euro. Men Barcas bud (ca. halvdelen) var al for lavt.

Om CB'er er 10 mio. værd? Hvis du spørger mange andre storklubber; Real Madrid, Man City, PSG, Liverpool, Chelsea, Man United, Bayern osv., så er CB'er i den grad dét værd. Men åbenbart ikke i Barcelona. Der driver man nærmest klubben hovedsageligt med 3 angriber i front (det er i hvert fald mere end hovedfokuset). Så kan man diskutere hvor succesfuld det har været de seneste år.
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
De er ikke afgørende nok for os og ofte falder de alligevel igennem da det er pisse svært at spille cb for Barca.
Der har været mange forskellige typer af CB'er igennem Barcelonas historie, med stor succes. Fra Puyol til Mascherano, fra Rafa Marquez til Pique. De har alle været pengene og lønnen værd (måske lige bortset fra Piques løn ved seneste kontraktforlængelse). Hvorfor skulle man ikke kunne hente en klasse CB ind, som kan tilpasse sig Barcelonas spil, når vi gentagende gange har set det før? Nu er min største anke jo ikke CB'er, men mere backerne, hvilket er en helt anden historie for sig.
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
Problemet er at jeg ikke har en anelse om hvem vi skal hente.
Det ved jeg heller ikke. Jeg er heller ikke scout eller sportsdirektør. Men klub ledelsen burde kunne lave en liste over CB'er og backer. Især når vi ser så mange klasse spillere på de positioner, som er røget videre til andre storklubber denne sommer.
Piquénbauer skrev:
fre jul 22, 2022 10:52 pm
Jeg er enig i at der skal være balance på et hold som Barca
Godt at høre, at der i det mindste er noget vi kan blive enige om :grin: Nej driller bare lidt :thumbup:
Jeg er enig med jer begge. Vi skal ikke tilbyde spillere højere lønninger fordi at Chelsea, City eller PSG er interesseret, vi skal ikke i budkrig mod dem. Når det så er sagt havde vi et vindue til at gøre denne handel færdig i et stykke tid, hvor vi fokuserede på andre handler. Kounde var altid den sværeste. Vi skal have en ordentlig CB til det forsvar, men til en fornuftig pris (maks 50 mio euro) og til en fornuftig løn (maks 6 mio netto). Gvardiol er for mig drømmespilleren, stor, hurtig, stærk, teknisk, ung og alsidig. Et generationstalent.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
fre jul 22, 2022 10:47 pm
Magnus Frost skrev:
fre jul 22, 2022 10:29 pm
Hvis du ikke synes man skal have størst fokus på offensiven hvorfor er du så barca fan?

( sorry hvis det virker angribende, det er bestemt ikke meningen! Jeg forstår det bare slet ikke)
Jeg har ellers brugt meget krudt og tid på at forklare mine synspunkter de sidste mange dage/uger. Men det er helt ok du spørger. Kan prøve at uddybe noget mere.

Jeg har ikke sagt at der ikke skal være fokus på offensiven, men efterspørger meget mere fokus på defensiven - som hoved prioritet.

Fordi der er balance i fodbold. Ja Barcelona er en klub som spiller angrebsfodbold. Men hvorfor gå all-in for at sikre hele 6 klasse angribere, til 3 positioner - altså Lewandowski, Aubameyang, Dembele, Ansu Fati, Ferran Torres og Raphinha (desuden har man Depay og en del andre i forvejen) - kun tre kan spille ad gangen. Og samtidig have langt mindre fokus på positioner hvor det halter mest, fx backerne? Alba har ikke haft en backup over en sæson. Dest og Sergi Roberto er langt fra verdensklasse, men man har alligevel ventet med at styrke denne position til man har hentet endnu flere angriber ind denne sommer. Og formentlig vil "løse" back situationen med Alonso og Apzilicueta. To gamle spillere, som højst virker som lappeløsninger.

Jeg havde hellere set, at man startede dette transfer vindue ved at gå all-in for at styrke defensiven, fx med Koundé og nogle klasse back spillere, og derefter evt. hentet Lewandowski og Raphinha. Og ikke omvendt. Så kan det godt være at handlen med Raphinha havde glippet, men til gengæld havde man styrket sig på positioner hvor det ser allerslemmest ud.

Der har efterhånden været mange kampe i CL i de seneste år, hvor Barca har haft det svært, hvor klubber straffede med deres hurtige kontrafodbold. Her ville en som Koundé været en kanon god signing, bl.a. pga. hans speed.

Barcelona skal blive ved med at spille angrebsfodbold, men skal også have en solid defensiv. Det er dét som jeg savner. Og det er dét som jeg synes ledelsen nedprioriter igen i år. Desværre

Men Barca har vel aldrig nogensinde haft defensiven som hovedprioritet har de ?
Det faktum at barca har den smukke spillestil de har og har givet mig så mange fantastiske oplevelser er netop fordi de altid primært har tænkt offensivt, også i transfers. Og DET er grunden til jeg er Barca fan ( og så er jeg også forelsket i selve byen)

Og man vinder jo også selvom modstanderen score 2 mål hvis man selv scorer 4!

Jeg vil langt hellere se mit hold spille fantastisk 80 %af tiden og dårligt 20 og komme på 2 pladsen end at se mit hold fedte sig til kedelige sejre 95 % af tiden. Så havde jeg sgu valgt at støtte Real :grin:


Når alt det er sagt synes jeg faktisk også det ville have givet langt mere mening hvis man havde købt Koundé end Raphinha nu hvor vi har Dembélé, Fati og Ferran.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
lør jul 23, 2022 12:02 am
Men Barca har vel aldrig nogensinde haft defensiven som hovedprioritet har de ?
Jeg tror vi taler lidt forbi hinanden. Jeg siger ikke defensiven generelt skal være hovedprioritet i Barcelona. Jeg siger, at man skal prioritere defensiven højere end offensiven i dette vindue. Og det er simpelthen fordi vægten mellem defensiven og offensive er stukket helt af, til sidste nævntes fordel. Man har som sagt 6-7 klasse angribere til 3 pladser, samtidig med at man ikke har nogen backup til en 33 årig Alba - det har man simpelthen ventet med at styrke denne sommer. Eller også har man ikke råd længere, til at købe noget klasse på den position, fordi 3 nye angribere er blevet hentet ind. Det samme kan man sige om HB og CB positionen. Man har simpelthen ventet med de positioner, indtil der er hentet endnu flere angribere, som supplement til alle dem man har i forvejen. For mig giver det overhovedet ikke mening.

Ellers er jeg da enig med dig i, at Barcelona skal spille angrebsfodbold og deres sædvanlige tiki taka. Men det er slet ikke det som min bekymring handler om.
Senest rettet af Barca80 lør jul 23, 2022 3:15 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Barcelona har stadig 87 mio. euro tilbage, efter at have købt Azpilicueta. Det er mange penge. Men til hvad eller på hvem synes I pengene skal bruges?
@gerardromero: “Beware of the movements Barcelona can make” #Transfers

Barcelona will apparently have a transfer budget of €200m after activating the second lever, which is expected tomorrow.

€108m has been spent on Raphinha, Lewandowski and Pablo Torre. Azpilicueta will cost around €5m. Wonder what to do with the rest of the ≈€87m.
Jeg er efterhånden lidt træt og lidt ligeglad hvem der bliver købt (har efterhånden ikke forhåbninger). Så længe spilleren ikke er +28 år, please.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg har læst, så havde Barcelona kun råd til omk. 6 mio. euro. Havde man ventet lidt med offensive spillere, havde man også råd til lidt mere - en 8-9 mio. euro ville formentlig have overtalt Koundé til at komme, da han foretrækker Barcelona. Chelsea har budt omk. 11-12 mio. euro. Men Barcas bud (ca. halvdelen) var al for lavt.

Om CB'er er 10 mio. værd? Hvis du spørger mange andre storklubber; Real Madrid, Man City, PSG, Liverpool, Chelsea, Man United, Bayern osv., så er CB'er i den grad dét værd. Men åbenbart ikke i Barcelona. Der driver man nærmest klubben hovedsageligt med 3 angriber i front (det er i hvert fald mere end hovedfokuset). Så kan man diskutere hvor succesfuld det har været de seneste år.
Jeg skal ikke kunne sige hvad Barca har råd til at kunne give kounde. Jeg ved heller ikke hvordan indkøb og andre handler påvirker forholdene med kounde.

Jeg ved dog at vi har et lønloft og hvis kounde kræver mere end det så stopper forhandlingerne. Det er om man vil det eller ej et sundhedstegn for barto havde bare smidt kontrakten efter ham i et forsøg på at følge nævnte klubber. Og så var vi gået konkurs.

Vores problemer de seneste år har forresten haft ligeså meget at gøre med taktikken/holdet at gøre som vores cb’er. Når man ikke har et genpres og alligevel står højt i banen så er man som cb fucked. Om vi så havde Van dijk og Maldini så ville vi stadig lukke enormt mange mål ind.
Der har været mange forskellige typer af CB'er igennem Barcelonas historie, med stor succes. Fra Puyol til Mascherano, fra Rafa Marquez til Pique. De har alle været pengene og lønnen værd (måske lige bortset fra Piques løn ved seneste kontraktforlængelse). Hvorfor skulle man ikke kunne hente en klasse CB ind, som kan tilpasse sig Barcelonas spil, når vi gentagende gange har set det før? Nu er min største anke jo ikke CB'er, men mere backerne, hvilket er en helt anden historie for sig.
Det kan vi også. Men det var mere min måde at sige at når det kommer til cb’er så kan de ligeså godt floppe. Ingen cb’er er sikre køb og det samme kunne være tilfældet med kounde. Det gælder selvfølgelig på mange pladser men lige især med cb’er er det ekstra svært i Barca.
Det ved jeg heller ikke. Jeg er heller ikke scout eller sportsdirektør. Men klub ledelsen burde kunne lave en liste over CB'er og backer. Især når vi ser så mange klasse spillere på de positioner, som er røget videre til andre storklubber denne sommer.
Jeg ved nu ikke om det er klassespillere. Og nogle gange er der bare ikke ret mange gode spillere på markedet. Der er ikke ret mange top backer pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Der er stadig håb.
Barça fastholder håbet om at kunne hente Koundé og har endnu ikke kastet håndklædet i ringen for at kunne indlemme den centrale forsvarsspiller fra Sevilla. De ved, at konkurrencen fra Chelsea har gjort tingene meget vanskelige, men de stoler fortsat på forsvarsspillerens ord, som foretrækker at spille på Camp Nou. Sportsledelsen , der er klar over, at Koundé er Xavis nummer et prioritet for at forstærke forsvarets akse, fortsætter med at arbejde på at opnå en underskrift, som de ikke på noget tidspunkt har udelukket.

Mundo Deportivo

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
lør jul 23, 2022 7:43 am
Jeg ved dog at vi har et lønloft og hvis kounde kræver mere end det så stopper forhandlingerne.
Helt enig. Man skal ikke overskride lønloftet. Et lønloft som skulle lyde på 10 mio. euro.

Min opfattelse er dog at det ikke er tilfældet med Koundé. Det seneste jeg læser er, at Chelsea har budt 9-10 mio. euro i løn. Barcelona har budt omkring 6 mio. euro, fordi der er ikke råd til mere grundet signing af tre nye angribere denne sommer. Dvs. tre nye angriber er skyld i, at man ikke har råd til at byde mere, hvilket må være et udtryk for, at man har prioriteret offensiven højere end defensiven. Og det er netop min anke.

Altså fx 33-årig Jordi Albi har ingen backup, men alligevel går man all-in efter angriber nr. 5, 6 og 7 i truppen (og bruger over 100 mio. euro, samt store dele af lønbudgettet på dette). Det er netop min anke.

Hvorfor gik man ikke efter Gaye fra Valencia (som et eksempel) eller en anden VB i starten af vinduet? Hvorfor har man ventet så længe med at styrke denne position? Gaye har landsholdserfaring og kan være god. Han har også kun et år tilbage af sin kontrakt, hvorfor han bør fås billigt. Det kan være ledelsen vil vente til næste år og få ham gratis, men det samme gjorde man ikke med en 34-årig Lewandowski, men betalte hele 45 mio. for ham. Synes du ikke det bemærkelsesværdigt - altså bare en lille smule?
Piquénbauer skrev:
lør jul 23, 2022 7:43 am
Vores problemer de seneste år har forresten haft ligeså meget at gøre med taktikken/holdet at gøre som vores cb’er. Når man ikke har et genpres og alligevel står højt i banen så er man som cb fucked. Om vi så havde Van dijk og Maldini så ville vi stadig lukke enormt mange mål ind.
Igen er jeg enig. Det handler slet ikke kun om CB’er, men mange andre ting. Bl.a. taktik, mentaliteten, træneren osv., som du også nævner.

Men lige for at understrege, det har også meget med CB’er og backer at gøre. I høj grad vil jeg mene.

Ja Barcelona lukker en del mål ind på kontra, hvorfor Van dijk og Maldini måske ikke havde hjulpet alverden. Men Barcelona lukker også mange mål ind på mange andre måder. Alt fra forsvarsfejl, dårlige markeringer, dårlig placeringsevne, dårlig kommunikation, dårlige dueller, dårlig koncentrationsevne osv. Her havde spillere som Van dijk og Maldini i den grad have hjulpet.

Vi kan godt prøve at finde stats frem. Jeg vil påstå at langt de fleste mål Barcelona lukker ind, er fra ikke-kontra mål. Ikke sagt, at kontra ikke er en alvorlig trussel mod Barcelona, det er det i høj grad. Men CB’er med høj speed vil i hvert fald hjælpe meget på det. Altså ikke fuldstændig udelukke kontra-mål, men hjælpe en hel del på det.

Som du nævner, der er ingen garanti for at Koundé bliver en kæmpe succes og pengene værd i Barcelona. Men jeg er da ret sikker på, at han vil gøre det bedre end fx Lenglet, Umtiti eller en anden middelmådig forsvarspiller. Altså vil det være en markant forbedring af defensiven. Ellers er ingen jo en succes med garanti. Og det samme kan man sige om wing-positionen, fx Raphinha som blev købt for kæmpe beløb. Her var man ikke tilbageholdende med et kæmpe beløb, og det trods, at man har haft utallige fiaskoer på wing positionen igennem tiden.

Ja, det er ikke nemt at være CB i Barcelona. Men det samme kan du nærmest sige om alle positioner. Det er ikke nemt at være målmand, fordi du skal kunne spille rigtig godt med fødderne (der er meget få målmænd som kan spille i Barca). Det er ikke nemt at være back, fordi du skal bidrage konstant offensivt og defensivt. Det er ikke nemt at være midtbane, fordi du skal holde på bolden og finde smalle åbninger i forsvaret. Og igen, kræves der også helt specielle egenskaber for wings og centerforwards. Altså kræves der noget helt særligt for enhver position på banen for tiki taka systemet kan fungere til fulde - og derfor er det ikke kun svært at være CB i Barcelona, men svært for alle positioner. Og netop derfor synes jeg, at CB'er skal prioriteres i ligeså høj grad (i forhold til transfers), som alle andre positioner på banen - altså efter behov m.m.
Piquénbauer skrev:
lør jul 23, 2022 7:43 am
Jeg ved nu ikke om det er klassespillere.
Altså hvis man synes at Raphinha er klasse og smider 50-60 mio. euro efter ham, så er Bremer (Juventus’ nye CB signing) i den grad også klasse og man burde også have smidt mindst 40 mio. euro efter ham. Bremer har accepteret sølle 4 mio. euro i løn og blev kåret til Serie A’s bedste CB. Nu er det dog forsent at få ham, da man jo kom alt for sent ind i kampen om de defensive spillere. Desværre.

Bremer har ikke rigtig nogen svagheder. Han har speed og kan spille med fødderne. I forbindelse med prisen blev Bremer beskrevet som: “A complete and modern defender,” af serie A's fodboldforbund. Ham gik Barcelona altså glip af og han havde i den grad overholdt lønloftet.

Bremer er blot et eksempel ud af mange, ikke sagt at det nødvendigvis skulle være ham man skulle gå efter. Min pointe er, at der er mange klasse CB’er derude man kunne have prioriteret, men man gjorde det ikke og fokuserede på 3 nye angribere, så der blev hele 7 stk. i alt i truppen. Hvilket er bund ærgerligt i min optik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Jules Koundé is a FC Barcelona player. Agreement reached. @gerardromero
:eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Messi king
Indlæg: 16
Tilmeldt: fre aug 16, 2019 7:54 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Messi king »

Vildt hvis vi nu får Kounde.
Hvis vi så også får Azpi og eller Alonso så skal vi simpelthen vinde ligaen og også gerne CHL.
For satan jeg har stor respekt for Alemany, så må vi håbe økonomien kan tillade det hele.
Kounde er klasse men mon ikke han bliver spillet på højreback. Bliver han god der eller skal han ind og spille CB?
Kounde er sku en klasse signing hvis den går igennem

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Taktisk træk :shifty:
The club put out rumours about Inigo Martinez so that they could quietly work on getting the Kounde deal done.

[Via: Gerard Romero]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Stadig behov for en vb dog.
@gerardromero: “I have a feeling that if Jules Koundé is signed by FC Barcelona, Azpilicueta & Alonso won't arrive.”

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Arbejdet hele natten på Kounde
Mateu Alemany is the one who made the move, the club’s been working on it all night. [gerardromero]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
lør jul 23, 2022 9:53 am
Stadig behov for en vb dog.
@gerardromero: “I have a feeling that if Jules Koundé is signed by FC Barcelona, Azpilicueta & Alonso won't arrive.”
Ja, men alt er bedre end 10 mio euro for 32 årig Marcos Alonso
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster