Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 3:48 pm
Azpilicueta, seriøst? Han fylder 33 år om en måned. Why?
Bryder mig ikke om ham, men han er stadig landsholdsspiller, meget erfaren, ledertype og tænker ikke så dyr. Et par år til at lære Dest lidt def disciplin..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

STATUS OVER TRUPPEN

33 SPILLERE!! Det er status lige nu, hvis Koundé, Azpilicueta og Alonso som forventet bliver indlemmet i truppen. Det er langt over hvad der er normalt. Det normale er, at man har max. 25 spillere (som er det højeste man kan registrere i CL). Jeg synes man skal have 2x11 = 22 spillere i truppen, og så evt. hive 2-3 spillere fra B holdet op efter behov. Men lige nu er der altså hele 33 spillere, hvilket er mindst 8 spiller for meget (og jeg har ikke engang talt unge spillere som Abde og Balde med) :eek:

MÅLMAND
* Ter Stegen
* Pena
* Neto
Der er 3 målmænd til 1 plads på banen eller til (i alt) 2 pladser i truppen; altså 1 for meget.

FORSVARET
* Araujo
* Kounde
* Andreas Christensen
* Pique
* Eric Garcia
* Mingueza
* Umtiti
Der er 7 centrale forsvarspillere til 2 pladser på banen og til (i alt) 4 pladser i truppen; altså 3 for meget.

VENSTRE BACK
* Alba
* Alonso

HØJRE BACK
* Azpilicueta
* Dest
* Sergi Roberto

MIDTBANE
* Busquests
* Pedri
* Frankie de Jong (?) (Evt. erstattes af Bernando)
* Gavi
* Kessié
* Nico Gonzales
* Torré
* Pjanic
* Puig
* Collado
Der er 10 midtbanespillere til 3 plader på banen eller til (i alt) 6 pladser i truppen; altså 4 for meget.

VENSTRE WING
* Ansu Fati
* Ferran Torres

HØJRE WING
* Dembele
* Raphinha

CENTERFORWARD
* Lewandowski
* Aubameyang
* Depay
* Braithwaite
Der er 4 CF til 1 plads på banen eller til (i alt) 2 pladser i truppen; altså 2 for meget.


BEMÆRKNINGER
* Forsvaret ser måske slemmest ud ift. antallet. Selv hvis det lykkes for Umtiti og Mingueza at finde nye klubber, vil der stadig være 5 naturlige CB'er til to pladser. Det er én CB for meget. Og alle 5 CB'er er enten landsholdsspillere eller spillere som er for klasse til at acceptere en bænkplads.
* Midtbanen er også voldsom ift. antal spillere. Puig og Collado skal forsøge at finde nye klubber. Pjanic får måske en chance af Xavi, men selv hvis han også smutter, så er der stadig hele 7 midtbanespillere til 3 pladser, altså en for meget.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Within Barcelona, they are starting to assume they’ll not be able to get Kounde. Some already think he’s ending up at Chelsea. The agreement between Chelsea-Sevilla is at it’s final stretch.

More: Barcelona will NOT be in a rush to sign ‘another Kounde’ if they get Azpi.
Hmm...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
ons jul 20, 2022 7:11 pm
JUST IN: Within Barcelona, they are starting to assume they’ll not be able to get Kounde. Some already think he’s ending up at Chelsea. The agreement between Chelsea-Sevilla is at it’s final stretch.

More: Barcelona will NOT be in a rush to sign ‘another Kounde’ if they get Azpi.
Hmm...
Det er fandme latterligt. Hvis vi ikke får Koundé skal vi ud og hente Gvardiol som også kan spille VB, og er sindssygt god.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ærlig talt noget lort men omvendt skal vi ikke op i de lønninger. Chelsea byder 12 om året hvor vi ikke vil give mere end 6-7. Det synes jeg er fair. Så må vi se hvad de ellers finder på - jeg tror ikke på at man ikke henter en cb hvis man henter azpi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hvis Koundé ikke kommer, så skal planen om ny cb droppes, da det bliver mega overflødigt, og unødvendigt at bruge så mange penge. Man skal derimod gå efter en vaskeægte klasse højre back. Gider ikke se en sæson mere med Dest eller Sergi Roberto. Azpilicueta er heller ikke spændende og for gammel.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Åhhh please sig nyheden passer. Sig ikke det blot er et rygte. SIG DET PASSER!!
Atletico Madrid er interesseret i at leje Martin Braithwaite og de er klar til at betale hans fulde løn. (AS)
Senest rettet af Barca80 ons jul 20, 2022 7:37 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
ons jul 20, 2022 7:30 pm
Det er ærlig talt noget lort men omvendt skal vi ikke op i de lønninger. Chelsea byder 12 om året hvor vi ikke vil give mere end 6-7. Det synes jeg er fair. Så må vi se hvad de ellers finder på - jeg tror ikke på at man ikke henter en cb hvis man henter azpi.
Nej, men så finder jeg det sådan halv meningsløst at hente Lewandowski. Vi går ind til næste sæson med Araujo, AC, en suspekt Garcia og en færdig Pique. Det er ikke godt nok og vi vil være i problemer næste sæson.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
ons jul 20, 2022 7:33 pm
en suspekt Garcia
Manden er mere eller mindre fast på det spanske landshold. Giv ham lidt spille tid og han skal vise dig at han kan blive klasse.

Du ønsker en CB mere, hvad vil du bruge hele 5 til? Azpilicueta kommer også, som også kan spille CB - så har du pludselig 6 som kan dække den plads.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 7:31 pm
Hvis Koundé ikke kommer, så skal planen om ny cb droppes, da det bliver mega overflødigt, og unødvendigt at bruge så mange penge. Man skal derimod gå efter en vaskeægte klasse højre back. Gider ikke se en sæson mere med Dest eller Sergi Roberto. Azpilicueta er heller ikke spændende og for gammel.
Men hvem skal man hente?

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Sjovt som folk dømmer Pique helt ude, og kalder ham færdig osv. Han var vores bedste cb i sidste sæson, og det var tydeligt, at vi manglede ham, da han var skadet. Jeg synes et centralt forsvar med Araujo, Pique, AC og Eric Garcia virker ganske udmærket, selvom Kounde havde været fin at få ind. Ser det imidlertid ikke som en nødvendighed, at vi henter en CB. Er mere træt af, at vi ser så tynde ud på begge backs.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

DrGink skrev:
ons jul 20, 2022 7:54 pm
Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 7:31 pm
Hvis Koundé ikke kommer, så skal planen om ny cb droppes, da det bliver mega overflødigt, og unødvendigt at bruge så mange penge. Man skal derimod gå efter en vaskeægte klasse højre back. Gider ikke se en sæson mere med Dest eller Sergi Roberto. Azpilicueta er heller ikke spændende og for gammel.
Men hvem skal man hente?
Jeg kan desværre ikke give et konkret svar. Det eneste jeg kan sige er tre ting.

- at Barcelona har indtil nu hentet alle dem de ønskede. Fik endda Lewandowski, som for mange ville virke som en utopi for måneder siden. Men det lykkedes. Hvorfor skulle det ikke være muligt at hente en klasse højre back.

- Jeg er overbevist om, at fokusere og prioritere man lidt anderledes så kan Barca ledelsen muligvis også hente alt fra Cancelo fra City til Trent Arnold fra Liverpool. Ikke sagt at det er præcis dem man skal gå efter. Men der burde være mange muligheder.

- jeg vil sige, uanset hvilken højre back man går efter, så vil det nærmest altid være bedre end Dest og Sergi Roberto, da de to nok ikke er blandt de 20 bedste højre backs i verden lige nu. Så der bør være mindst 20 backs man kan forsøge at hente, altså forsøge som minimum. Problemet er, at det ikke virker til at ledelsen har særlig stor fokus på at styrke backerne i år, hvilket er træls, da det er holdets klart svageste led.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg tænker heller ikke 7 spillere til 3 pladser (Midtbanen) er for meget. Man kan ikke blot regne med dobbelt op til alle positioner i tilfælde af skader osv. Især midtbanen skader ikke at have en ekstra, fx. Collado som også kan dække en fløj. Ikke at det nødvendigvis skal være Collado ift. om han har niveauet.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 8:16 pm
DrGink skrev:
ons jul 20, 2022 7:54 pm
Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 7:31 pm
Hvis Koundé ikke kommer, så skal planen om ny cb droppes, da det bliver mega overflødigt, og unødvendigt at bruge så mange penge. Man skal derimod gå efter en vaskeægte klasse højre back. Gider ikke se en sæson mere med Dest eller Sergi Roberto. Azpilicueta er heller ikke spændende og for gammel.
Men hvem skal man hente?
Jeg kan desværre ikke give et konkret svar. Det eneste jeg kan sige er tre ting.

- at Barcelona har indtil nu hentet alle dem de ønskede. Fik endda Lewandowski, som for mange ville virke som en utopi for måneder siden. Men det lykkedes. Hvorfor skulle det ikke være muligt at hente en klasse højre back.

- Jeg er overbevist om, at fokusere og prioritere man lidt anderledes så kan Barca ledelsen muligvis også hente alt fra Cancelo fra City til Trent Arnold fra Liverpool. Ikke sagt at det er præcis dem man skal gå efter. Men der burde være mange muligheder.

- jeg vil sige, uanset hvilken højre back man går efter, så vil det nærmest altid være bedre end Dest og Sergi Roberto, da de to nok ikke er blandt de 20 bedste højre backs i verden lige nu. Så der bør være mindst 20 backs man kan forsøge at hente, altså forsøge som minimum. Problemet er, at det ikke virker til at ledelsen har særlig stor fokus på at styrke backerne i år, hvilket er træls, da det er holdets klart svageste led.
Jeg kan ikke umiddelbart selv pege på én som skulle være en langsigtet og realistisk løsning.
Tror sgu ikke cancelo, Trent, Kyle Walker, Reece James(wtf sker der for de englændere og deres hb'ere) eller Hakimi er på nogen måde realistiske.

Man dummede sig nok virkelig med at misse Mazraouri som ifølge rygterne var meget mere interesseret i Barca end i Bayern.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
ons jul 20, 2022 8:37 pm
Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 8:16 pm
DrGink skrev:
ons jul 20, 2022 7:54 pm
Barca80 skrev:
ons jul 20, 2022 7:31 pm
Hvis Koundé ikke kommer, så skal planen om ny cb droppes, da det bliver mega overflødigt, og unødvendigt at bruge så mange penge. Man skal derimod gå efter en vaskeægte klasse højre back. Gider ikke se en sæson mere med Dest eller Sergi Roberto. Azpilicueta er heller ikke spændende og for gammel.
Men hvem skal man hente?
Jeg kan desværre ikke give et konkret svar. Det eneste jeg kan sige er tre ting.

- at Barcelona har indtil nu hentet alle dem de ønskede. Fik endda Lewandowski, som for mange ville virke som en utopi for måneder siden. Men det lykkedes. Hvorfor skulle det ikke være muligt at hente en klasse højre back.

- Jeg er overbevist om, at fokusere og prioritere man lidt anderledes så kan Barca ledelsen muligvis også hente alt fra Cancelo fra City til Trent Arnold fra Liverpool. Ikke sagt at det er præcis dem man skal gå efter. Men der burde være mange muligheder.

- jeg vil sige, uanset hvilken højre back man går efter, så vil det nærmest altid være bedre end Dest og Sergi Roberto, da de to nok ikke er blandt de 20 bedste højre backs i verden lige nu. Så der bør være mindst 20 backs man kan forsøge at hente, altså forsøge som minimum. Problemet er, at det ikke virker til at ledelsen har særlig stor fokus på at styrke backerne i år, hvilket er træls, da det er holdets klart svageste led.
Jeg kan ikke umiddelbart selv pege på én som skulle være en langsigtet og realistisk løsning.
Tror sgu ikke cancelo, Trent, Kyle Walker, Reece James(wtf sker der for de englændere og deres hb'ere) eller Hakimi er på nogen måde realistiske.

Man dummede sig nok virkelig med at misse Mazraouri som ifølge rygterne var meget mere interesseret i Barca end i Bayern.
Bayern gav ham en løn på 10 mio netto om året. Der kunne vi ikke være med.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster