Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Frenkie De Jong refuses to join Manchester United.
@orioldomenech
Vi kommer ikke af med ham. Og han står med alle kortene på hånden i forhold til forhandlinger om løn.

Jeg er bange for at det får negative konsekvenser for de resterende transfers. Især kounde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man jul 18, 2022 4:53 pm
Frenkie De Jong refuses to join Manchester United.
@orioldomenech
Vi kommer ikke af med ham. Og han står med alle kortene på hånden i forhold til forhandlinger om løn.

Jeg er bange for at det får negative konsekvenser for de resterende transfers. Især kounde.
Ja, lad os se om han er villig til at gå ned i løn. Alt den “jeg elsker Barca”. Tror mere det er “jeg elsker den kontrakt i Barca”. Det er katastrofalt på alle mulige måder. 85 mio euro i transfer væk, 100 mio euro i lønninger bliver. Forfærdeligt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sevilla and Chelsea are negotiating for Koundé. The English side have offered €55m including bonuses. A move from Barcelona is also expected. [relevo]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi has made it clear to President Laporta that Koundé is a TOP priority for him. Barça are expected to make a move for him imminently. Open race between Chelsea and Barça. [@JacobsBen]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ud af alle vores transfers, så har Kounde nok også været den jeg har været mest begejstret omkring. Håber virkelig vi henter ham.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Official: Moussa Wagué has been loaned to Croatian side HNK Gorica. The agreement is valid until June 30th, 2023. #fcblive
Så er han væk, indtil hans kontrakt udløber. Den skade har godt nok fucket hans karriere godt og grundigt op. Han så ellers lovende ud, ikke Barca lovende, men han kunne have spillet i en god klub i dag. 527 dage på sidelinjen, av.
Senest rettet af EasyBuddhist man jul 18, 2022 10:52 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Ved ved ikke rigtig med et køb af Kounde. Ja han vil passe perfekt ind som Barca CB, og jeg kan godt lide ham som spiller.

Men jeg havde meget hellere set vi købte en venstrebenet CB, ale Pau, Laporte, Bastoni eller Gvardiol.
Især også da det desværre tyder på at Xavi vil spille med 3 CB's i løbet af sæsonen. Så er det i hvert fald helt no go for mig med 3 CB's, hvis vi ikke har en venstrebenet CB :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🥇| Former Barça assistant coach Alfred Schreuder is interested in signing Martin Brathwaite for Ajax. [@Hamstelaar Via: @TheEuropeanLad]
:wtf:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barça confirm that Pjanić has permission to travel to Nice for the birth of his second child. [via @gerardromero]
Pjanic will go to Milan for the birth of his new child.
Ser ud til Romero for én gangs skyld er blevet snydt og helt har misset, Pjanic er på vej til Milan i bytte for Bennacer :cool: 🙏
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man jul 18, 2022 11:00 pm
Barça confirm that Pjanić has permission to travel to Nice for the birth of his second child. [via @gerardromero]
Pjanic will go to Milan for the birth of his new child.
Ser ud til Romero for én gangs skyld er blevet snydt og helt har misset, Pjanic er på vej til Milan i bytte for Bennacer :cool: 🙏
Easy, er det ikke på tide vi parkerer Bennacer fascinationen😀😂. Sidste år var det jo vore kære Franck og Tonali som kørte den Milan midtbane.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man jul 18, 2022 11:23 pm
EasyBuddhist skrev:
man jul 18, 2022 11:00 pm
Barça confirm that Pjanić has permission to travel to Nice for the birth of his second child. [via @gerardromero]
Pjanic will go to Milan for the birth of his new child.
Ser ud til Romero for én gangs skyld er blevet snydt og helt har misset, Pjanic er på vej til Milan i bytte for Bennacer :cool: 🙏
Easy, er det ikke på tide vi parkerer Bennacer fascinationen😀😂. Sidste år var det jo vore kære Franck og Tonali som kørte den Milan midtbane.
Jeg er bare vild med ham som fodboldspiller. Jeg ser masser af Milan kampe, kun for at se ham. Håber vi får ham at se i en topklub en dag, hvor han er omgivet verdensklasse spillere. Ikke for at nedgøre Milan, men de har et stykke vej endnu.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Caio Henrique, left-back of AS Monaco, is Barcelona's plan B should the signing of Marcos Alonso not materialize due to Chelsea's inflexible attitude. [sport]
Det vil ikke være tosset
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Er han god? Jeg kunne egentlig godt lide tanken om galan som en billig backup i stedet for Alonso...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs jul 19, 2022 9:49 am
Er han god? Jeg kunne egentlig godt lide tanken om galan som en billig backup i stedet for Alonso...
Jeg kender ham ikke super godt, men han får gode evalueringer. På fbref står han som nr. 3 i sammenlignelige spillere, hvis du slår op på Alba, kun overgået af Robertson og Hamari Troré, mens Alba står øverst, hvis man slår op på Henrique selv.

Hans stats er ikke helt så gode som Alba´s, men de er ikke langt fra og han er kun lige blevet 24. Jeg vil kalde det en langsigtet løsning i stedet for en midlertidig som Alonso eller Galan. Han er så også det dyrere, så det vil være en ændring i strategi. Omvendt kan det måske betyde et farvel til Alba til næste sommer, som kan fuldende implementeringen af lønstrukturen, når også Piqué og Busquets stopper. Jeg kan godt lide tankegangen, jeg er ikke sikker på Henriqué, men det er jo svært at vide, før man får set ham i aktion. Hvis Balde er klar til at indgå i truppen næste sommer og Henriqué viser sig som et stabil starter, så har VB på plads de næste mange år. Så er det kun DM, der vil være det altoverskyggende spørgsmål til næste sommer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🎖| Barça have AGREED on a 4-year deal with Kounde. [@gerardromero]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster