Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ez Abde could enter the operation for Jules Koundé. [sport]
Ser lidt ud til, Abde trækker det korte strå i angrebet. Ikke fordi, det ikke giver mening. Abde's profil minder for meget om Raphinha og Dembélé til at han vil få ret meget spilletid. Men, jeg har bare fidus til ham. Tror han bliver konge, hvis han skifter til Sevilla.

Derimod ser det ud til, Xavi satser på Collado som trupspiller. Tænker han tilbyder noget andet på kanten med hans udprægede indvendige kvaliteter og så det faktum, han også dækker af centralt. I forhold til, hvad truppen har brug for, så giver det taktisk bedre mening med Collado.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Er Raphinha ikke meget lig Malcom?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Har det fint med at abde bliver sendt til Sevilla… Men der skal være en klausul hvor vi kan hente ham tilbage. Det havde dog været bedre hvis det var depay. Men måske kan vi sælge ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Har det også fint med, Abde får spilletid i en anden klub, men jeg vil nødigt af med ham. I en handel, hvor han indgår i et bytte, giver han dog bedre mening end Depay. Depay kan give en her og nu indtægt til FFP regnskabet på 20-25 mio euro + 11 mio euro brutto på lønbudgettet. Det kan Abde ikke, men han koster, ligesom Dapay i øvrigt, ikke noget af betydning i afskrivning. Han blev hentet for 2 mio euro, da Barca hentede ham, så det vil ikke belaste regnskabet negativt, ved at indgå i en byttehandel med Koundé.

Sagt med andre ord, hvis man Abde indgår i en byttehandel, hvor man henter Koundé til 40-50 mio euro, så vil et salg af Depay til 20 mio euro alene kunne finansiere den handel i FFP regnskabet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Ok, der går jo totalt football manager i klubben pt.

Det er dristigt, da det forudsætter, at klubben kan indhente noget af det tabte (de frasolgte kontinuerlige aktiver, tvpenge mv.) på den sportslige omsætning - og så selvfølgelig lønbudgettet...

Jeg har det lidt ambivalent med prioriteterne. På den ene måde kan man godt forstå det sportslige argument, men flere af indkøbbene er nice to have mere end absolut need to have. Hvis man også henter Kounde, så er der ikke ret mange undskyldninger.

Det vil give et ret stort præstationsmæssigt pres - vi skal ligge godt til i alle turneringer med det net spend. Det bliver spændende, om et relativt ungt hold kan stå distancer. Specielt midtbanen er jeg lidt bekymret for, hvis vi skal kontrollere og vinde meget - den er stadig ung og relativt dysfunktionel.

Der er intet, der typer på, at the usual suspects i form af Pedri, Busq, Pique og Ter Stegen ikke igen i år bliver meget vigtige at holde på næsten 100 %. Men dertil kan man så ligge Lewan...

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

MarkMenace skrev:
søn jul 17, 2022 12:24 pm
Er Raphinha ikke meget lig Malcom?
Njaaij..

Vil mene Raphinha er mere færdigudviklet. Har bevist sig over en længere periode, samt ældre. Dertil er han hurtigere end malcolm som var lidt tung.

Han har også haft landskampe for Brasilien, det har malcolm stadig ikke.

Tror/håber han kan overraske positivt og snuppe pladsen fra Demb.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Altså Abde er dygtig, men har svært ved at se ham have en fremtid i klubben. Det havde været oplagt med Memphis og forstår ikke hvad der holder dem tilbage, måske lønnen?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Isageren skrev:
søn jul 17, 2022 3:23 pm
Altså Abde er dygtig, men har svært ved at se ham have en fremtid i klubben. Det havde været oplagt med Memphis og forstår ikke hvad der holder dem tilbage, måske lønnen?
Og jeg kan også se at Nico kunne indgå i handlen. Det gør mig lidt ked af det hvis Nico forlader, for han har et stort talent, men hvis FDJ planter sig i klubben, så er det svært at se Nico få spilletid hvis han ikke kan erstatte Busi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Neto to Celta Vigo is almost done, but the player has to give up around €1m of his salary in order to complete the deal.


@sport
Valencia have again analysed the signing of Braithwaite on loan or signing him if Barça terminate his contract. Celta Vigo have him on their radar. However, Braithwaite still does not want to negotiate his departure.


@sport
Tottenham are ready to pay €17m for Memphis Depay.


@sport
Barcelona are close to reaching an agreement with Chelsea for Azpilicueta.


@alexpintanel
Jules Koundé is very close to joining Chelsea. Barring any surprises, the English club hope to complete the deal next week. Xavi spoke to the player and convinced him to join Barça, but Chelsea are betting with more strength.


@Manu_Sainz
Jules Koundé is keen on joining Barcelona. Xavi sees him as the perfect centre-back. Barça want to be quick in signing him as Chelsea are reactivating contacts.


@FabrizioRomano
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ham der @Manu_Sainz skulle heldigvis ikke være en skid værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Fatter ikke alt det her.. Vi er i økonomiske problemer og vi køber ind som om vi var PSG.. Why?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Syntes ellers der bliver giver ok gode forklaringer på, hvordan det kan lade sig høre.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Antimadridista skrev:
søn jul 17, 2022 8:37 pm
Syntes ellers der bliver giver ok gode forklaringer på, hvordan det kan lade sig høre.
Jeg ved hvordan det kan lads at gøre. Men jeg spørger hvorfor..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Michman skrev:
søn jul 17, 2022 8:47 pm
Antimadridista skrev:
søn jul 17, 2022 8:37 pm
Syntes ellers der bliver giver ok gode forklaringer på, hvordan det kan lade sig høre.
Jeg ved hvordan det kan lads at gøre. Men jeg spørger hvorfor..
Jeg har måske kommet med et bud inde på "FC Barcelona" tråden, hvor jeg berør salget af tv-rettigheder. Måske kan det give et svar til dit spørgsmål?

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
søn jul 17, 2022 8:47 pm
Antimadridista skrev:
søn jul 17, 2022 8:37 pm
Syntes ellers der bliver giver ok gode forklaringer på, hvordan det kan lade sig høre.
Jeg ved hvordan det kan lads at gøre. Men jeg spørger hvorfor..
Hvis du ved hvordan, hvorfor er det så et problem.? Hvis vi har muligheden for at etablere os i toppen igen, før tid..hvorfor så ikke benytte sig af muligheden, hvis der er rimelig orden i sagerne og/eller en fornuftig plan.

Hvis vi vil og kan blive en storklub igen, så skal man forsøge det. Vi kan ikke bare overlade det hele til la masia. DET er faktisk heller ikke økonomisk forsvarligt, da vi i det lange løb ikke vil kunne opretholde niveau og status, med lutter masia og frie transfer tilgange. Så vil vi stille og roligt blive et subtophold i la liga, med enkelte topplaceringer eller succeser her og der..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster