Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Nu må der meget gerne komme gang i svingdøren! Der virker til at der er flere som er hentet ind, end der er smuttet? Er trupstørrelse oppe på +30 nu?

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
lør jul 16, 2022 7:39 pm
Fra nu af, vil jeg SKIDE højt og flot på alle jer, som siger "Xavi skal stadig have masser tid" eller "han skal have en lang snor" osv. :wave: :lol:

Nu er der sgu ingen undskyldninger. Og så er jeg fløjtende ligeglad om han har været en legende i klubben (som fodboldspiller) for et årti siden. Han har bare at levere i denne sæson!! Og jeg tænker ikke blot på Copa del Rey :-o

Han har fået alle de spillere han har peget på og mere til. Han har fået verdens bedste angriber. Han har fået en fysisk brølstærk midtbanespiller. Han har fået en bredde, som er super grotesk. Han har sågar fået Raphinha (ja så fik jeg nævnt ham igen), hvilket var en spiller som Xavi direkte ønskede (ifølge Laporte). Nu skal han bare holde kæft og tage ansvar for præstationerne på banen :clap:

Jeg tror også han leverer varen - jeg er optimistisk på det punkt :thumbup: Uanset hvad, er der et gevaldigt pres på ham nu. Sorry to say

Du prutter bare løs :grin:

Hvad vil i egentlig sige er en kun acceptabel sæson for os nu ?

Jeg vil sige en 3 plads og at gå videre fra gruppespillet

Højere end det går vi til godt, virkelig godt, eller fantastisk :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Top 2 og kvart i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
lør jul 16, 2022 7:39 pm
Fra nu af, vil jeg SKIDE højt og flot på alle jer, som siger "Xavi skal stadig have masser tid" eller "han skal have en lang snor" osv. :wave: :lol:

Nu er der sgu ingen undskyldninger. Og så er jeg fløjtende ligeglad om han har været en legende i klubben (som fodboldspiller) for et årti siden. Han har bare at levere i denne sæson!! Og jeg tænker ikke blot på Copa del Rey :-o

Han har fået alle de spillere han har peget på og mere til. Han har fået verdens bedste angriber. Han har fået en fysisk brølstærk midtbanespiller. Han har fået en bredde, som er super grotesk. Han har sågar fået Raphinha (ja så fik jeg nævnt ham igen), hvilket var en spiller som Xavi direkte ønskede (ifølge Laporte). Nu skal han bare holde kæft og tage ansvar for præstationerne på banen :clap:

Jeg tror også han leverer varen - jeg er optimistisk på det punkt :thumbup: Uanset hvad, er der et gevaldigt pres på ham nu. Sorry to say
Jeg ser altid Xavi tage ansvar, og har aldrig set ham komme med dårlige undskyldninger eller noget andet i den retning.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 8:30 pm
Top 2 og kvart i cl.
Enig

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Top 1 og semi-finale i CL (røget ud på marginalerne).

Alt andet vil være en skuffelse i min bog. Det vil da være en skuffelse, at misse mesterskabet i La Liga for fjerde år i træk! Og 8 år siden CL blev vundet.

Jeg forstår ikke hvordan man kan stille sig tilfreds med en andenplads og nå en kvartfinale? Ja, jeg ved godt, at klubben har været igennem en masse; Messi forlod, genopbygning, gæld osv. Men nu er der altså blevet oprustet kolossalt meget i alle led (Barcelona har måske Europas bedste bredde på flere positioner) - derfor forlanger sgu jeg titler - altså minimum mesterskabet og blandt de fire bedste i CL :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi ting tager tid og man ikke kan købe sig til succes. Spillerne skal stadig spilles ind. Og vi har stadig nogle meget unge og nogle ældre på bærende positioner. Oveni er det et vm år og vi har ingen anelse om hvordan det vil påvirke spillerne.

De krav du stiller nu vil jeg stille til sæsonen 23/24.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
lør jul 16, 2022 9:33 pm
Top 1 og semi-finale i CL (røget ud på marginalerne).

Alt andet vil være en skuffelse i min bog. Det vil da være en skuffelse, at misse mesterskabet i La Liga for fjerde år i træk! Og 8 år siden CL blev vundet.

Jeg forstår ikke hvordan man kan stille sig tilfreds med en andenplads og nå en kvartfinale? Ja, jeg ved godt, at klubben har været igennem en masse; Messi forlod, genopbygning, gæld osv. Men nu er der altså blevet oprustet kolossalt meget i alle led (Barcelona har måske Europas bedste bredde på flere positioner) - derfor forlanger sgu jeg titler - altså minimum mesterskabet og blandt de fire bedste i CL :cool:
Hvis Top 1 og semi-finale i CL (røget ud på marginalerne) kun er acceptabelt, hvad er så fantastisk?

Jeg synes du har ret i vi vel lige nu har det bredeste kvalitets angreb i verden, men bortset fra de tre forreste pladser,er der vel flere tophold der har en bedre bredde og ja vores start 11er er satme god! Det er der bare også andre hold der er ( som har spillet sammen i væsentlig længere tid med samme mere rutinerede trænere)
Senest rettet af Magnus Frost lør jul 16, 2022 10:12 pm, rettet i alt 1 gang.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Når man når til kvartfinalerne i CL, afhænger det jo i lige så høj grad af hvem man møder og marginaler. Man kan via et godt gruppespil i teorien give sig selv en "lettere" modstander i 1/8 dels finalen, men derefter er det marginaler og derfor vil kvart være acceptabelt.

Og ja, jeg vil da være skuffet, hvis vi ikke bliver mestre, men vil ikke mene det er en skuffelse. Afhænger selvfølgelig også om vi det tilfælde endte 2 eller 10 point efter nr. 1

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 9:43 pm
Fordi ting tager tid og man ikke kan købe sig til succes. Spillerne skal stadig spilles ind. Og vi har stadig nogle meget unge og nogle ældre på bærende positioner. Oveni er det et vm år og vi har ingen anelse om hvordan det vil påvirke spillerne.

De krav du stiller nu vil jeg stille til sæsonen 23/24.
Fair nok :thumbup:

Men nu er det jo ikke første gang i Barcelonas historie, at man køber spillere. Man gør det konstant. Man gjorde det i vinters. Man vil gøre det igen i 23/24. Så hvor længe skal "de nye spillere falde til", når der konstant kommer nye til. Jeg forventer helt klart at man henter en 4-5 nye spillere igen næste år, bl.a. nogle bedre backs (som langt fra er optimal) og evt. en erstatning for Busquests, samt udskiftning af en spiller som man købte i år men som floppede.

Og angående VM, så gælder det vel for de fleste klubber? Tror faktisk VM kan blive en fordel for Barcelona, når man tænker på den bredde som de har, sammenlignet med fx Real Madrid eller andre.

Anyway, lad os nu se hvad der sker. Jeg tror og håber i hvert fald på mesterskabet, som minimum.
Senest rettet af Barca80 lør jul 16, 2022 10:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
lør jul 16, 2022 10:03 pm
Hvis Top 1 og semi-finale i CL (røget ud på marginalerne) kun er acceptabelt, hvad er så fantastisk?
At man rydder hele bordet! Altså en treble sæson.
Magnus Frost skrev:
lør jul 16, 2022 10:03 pm
Jeg synes du har ret i vi vel lige nu har det bredeste kvalitets angreb i verden, men bortset fra de tre forreste pladser,er der vel flere tophold der har en bedre bredde og ja vores start 11er er satme god! Det er der bare også andre hold der er ( som har spillet sammen i væsentlig længere tid med samme mere rutinerede trænere)
Taget holdets sult i betragtning (at man ikke har vundet La Liga og CL i flere år) så burde holdet levere varen. Det er bl.a. det jeg hæfter mig ved.

Ok, men jeg kan virkelig ikke se hvilket hold i verden som har en offensiv som har mere bredde? Altså Aubameyang som Lewandowskis backup, Ferran Torres som Ansu Fatis backup, og Raphinha som Dembeles backup - det bliver vel ikke vildere?

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Fantastisk transfer vindue indtil videre. Truppen ser meget stærk ud.

Glæder mig vildt til denne sæson. Har allerede købt billetter til de første tre kampe mod Rayo Vallecano, Manchester City og Real Valladolid. Det bliver spændende at se alle de nye profiler i aktion.

Visca el Barca!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

FCBSOCI skrev:
lør jul 16, 2022 10:17 pm
Fantastisk transfer vindue indtil videre. Truppen ser meget stærk ud.

Glæder mig vildt til denne sæson. Har allerede købt billetter til de første tre kampe mod Rayo Vallecano, Manchester City og Real Valladolid. Det bliver spændende at se alle de nye profiler i aktion.

Visca el Barca!
Er de ikke fra den engelske liga eller er det bare mig?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Personligt forventet jeg rigtig meget af Xavis hold. Det er jo Pep/Klopp lignende rådighedsbeløb som han har fået stillet. I vinters fik han alle dem han ønskede og nu også. Jeg håber virkelig at man renser lidt ud fra nu af. Spillere som Depay, De Jong, Braithwaite osv skal have afklaret deres fremtid. Det er fedt at vi allerede så tidligt i vinduet ved hvordan vores offensiv ser ud.

Men men, kan det ikke netop blive et problem at vores angreb er så bredt. De kan umuligt alle få tid på samme tid og kan de leve med enkelte halvlege? Jeg forestiller mig at Fati, Lewandowski og Dembele er udset som startere. Men hvad med de øvrige? Aubameyang, Depay, Torres, Raphina, Abde og hvad de ellers hedder.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
lør jul 16, 2022 11:00 pm
FCBSOCI skrev:
lør jul 16, 2022 10:17 pm
Fantastisk transfer vindue indtil videre. Truppen ser meget stærk ud.

Glæder mig vildt til denne sæson. Har allerede købt billetter til de første tre kampe mod Rayo Vallecano, Manchester City og Real Valladolid. Det bliver spændende at se alle de nye profiler i aktion.

Visca el Barca!
Er de ikke fra den engelske liga eller er det bare mig?
Er det ikke noget med, de har arrangeret en venskabskamp, hvor man donerer overskuddet til et eller andet?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster