Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg kan eddersparkme godt forstå glæden herinde, jeg kan ikke få armene ned heller. Måske også Kounde i de næste par dage. Vi SKAL vinde La Liga og mindst nå semi i CL
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
lør jul 16, 2022 12:37 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 16, 2022 12:29 pm
Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 12:26 pm
Ikke den store grund til at snakke potentiale osv da vi er uenige. Men jeg tror og håber stadig han bliver sendt videre og man lader være med at hente Silva. Gavi bliver kun bedre og Kessie kan bruges i den rolle de jong er blevet spillet i.
Enig, det vil klemme Gavi, hvis han kommer.
Tror I det? Selvfølgelig vil han ikke spille hele tiden, men han ville jo få kampe fra start og blive skiftet ind som den første. En 18 årig kan godt leve med en lidt sporadisk rolle i en enkelt sæson hvor man spiller med om alt.
Jo, men glemmer du ikke, i den sammenhæng, at Kessie også er kommet? Jeg tror ikke på, Kessie vil få spilletid på pivotén. I hvert fald ikke i en sådan grad, Gavi vil få den samme spilletid som interiør, hvis Silva kommer. Kessie kommer til at få størstedelen af sin spilletid som boks til boks. Det er jeg ikke i tvivl om. Busi og Nico er de primære som pivot i denne sæson. Men lad os nu se, vinduet er åbnet i lang tid endnu og et evt. køb af Silva vil være noget af det sidste, der sker inden, det smækker i og så vil City nok ikke sælge, medmindre de handler på forkant. Men Silva kunne også blive aktuel igen til vinter. Man vil til den tid have bedre overblik over, hvordan udviklingen har været hos de unge, hvad man mangler og hvordan budgetterne ligger sig i forhold til omsætningen. Jeg kunne godt se, ham blive aktuel igen der, hvis de da ikke henter ham i dette.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Zinchenko til Arsenal. Så er det kun et spørgsmål om tid, før Cucu ryger til City
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça have the option to terminate Lewandowski's contract at the end of the 2nd season in exchange for financial compensation. If the player stays, his salary for the 3rd season drops considerably, and that of a possible 4th season as well. @gerardromero
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dest will stay this summer. The coach has decided to give the American full-back a new chance. His rival will be Azpilicueta. [as
Fint nok, der er alligevel ingen andre muligheder på markedet og i de store kampe kan Koundé spille den, hvis ellers man får held med at lande ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
lør jul 16, 2022 12:41 pm
Jeg kan eddersparkme godt forstå glæden herinde, jeg kan ikke få armene ned heller. Måske også Kounde i de næste par dage. Vi SKAL vinde La Liga og mindst nå semi i CL

Vi kan nu spille med om ALT ! Men det der Real hold kan faktisk også finde ud af at vinde fodboldkampe!, det beviste de vist endnu engang ret godt sidste sæson, så ligefrem at sige vi SKAL vinde La Liga er i mine øjne lidt højt sat, men ja jeg tror faktisk mere på os end dem, trods mange nye signinger der skal falde til og en træner der er væsentligt mindre rutineret.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
lør jul 16, 2022 3:03 pm
Isageren skrev:
lør jul 16, 2022 12:41 pm
Jeg kan eddersparkme godt forstå glæden herinde, jeg kan ikke få armene ned heller. Måske også Kounde i de næste par dage. Vi SKAL vinde La Liga og mindst nå semi i CL

Vi kan nu spille med om ALT ! Men det der Real hold kan faktisk også finde ud af at vinde fodboldkampe!, det beviste de vist endnu engang ret godt sidste sæson, så ligefrem at sige vi SKAL vinde La Liga er i mine øjne lidt højt sat, men ja jeg tror faktisk mere på os end dem, trods mange nye signinger der skal falde til og en træner der er væsentligt mindre rutineret.
En skade til enten Benzema og Vinicius og så er de jo færdige.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
lør jul 16, 2022 3:09 pm
Magnus Frost skrev:
lør jul 16, 2022 3:03 pm
Isageren skrev:
lør jul 16, 2022 12:41 pm
Jeg kan eddersparkme godt forstå glæden herinde, jeg kan ikke få armene ned heller. Måske også Kounde i de næste par dage. Vi SKAL vinde La Liga og mindst nå semi i CL

Vi kan nu spille med om ALT ! Men det der Real hold kan faktisk også finde ud af at vinde fodboldkampe!, det beviste de vist endnu engang ret godt sidste sæson, så ligefrem at sige vi SKAL vinde La Liga er i mine øjne lidt højt sat, men ja jeg tror faktisk mere på os end dem, trods mange nye signinger der skal falde til og en træner der er væsentligt mindre rutineret.
En skade til enten Benzema og Vinicius og så er de jo færdige.
Eller Modric for den sags skyld! Vi har VÆSENTLIGT mere kvalitet i bredden! Og modsat Kroos og Modric, bliver Pedri og Gavi jo bare bedre med alderen ( tror lidt ham der Tchouameni bliver verdens bedste defensive midt engang, men man kan jo håbe det tager tid :smile: )
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🚨| JUST IN: FC Barcelona have made an offer of €58M fixed + variables to Sevilla for Jules Koundé.
@AlvarooSVQ
Man taber sgu næsten helt pusten i disse dage
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 16, 2022 3:45 pm
🚨🚨| JUST IN: FC Barcelona have made an offer of €58M fixed + variables to Sevilla for Jules Koundé.
@AlvarooSVQ
Man taber sgu næsten helt pusten i disse dage
Ja og til forskel fra en lang periode, så bliver handlerne realiseret! Man TROR PÅ , at de her handler går igennem :glad:

Lige meget hvad (stort forbrug og hva med økonomien og alt det der), så er det bare fedt at kunne se frem mod et konkurrencedygtigt hold igen! Og allerede :thumbup:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
lør jul 16, 2022 4:28 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jul 16, 2022 3:45 pm
🚨🚨| JUST IN: FC Barcelona have made an offer of €58M fixed + variables to Sevilla for Jules Koundé.
@AlvarooSVQ
Man taber sgu næsten helt pusten i disse dage
Ja og til forskel fra en lang periode, så bliver handlerne realiseret! Man TROR PÅ , at de her handler går igennem :glad:

Lige meget hvad (stort forbrug og hva med økonomien og alt det der), så er det bare fedt at kunne se frem mod et konkurrencedygtigt hold igen! Og allerede :thumbup:
Det bedste er, det er nogle virkelig gode handler, der bliver gjort. Bevares, vi kunne sikkert alle sammen finde noget, man ville gøre anderledes, men personlige præferencer til side, så er der altså kvalitet og omtanke ag alle handlerne og vi ville have svært ved at gøre det meget bedre, medmindre, man havde frit valg på alle hylder og selv der, ville det blive, om ikke svært, så i alt fald langt, langt dyre for en begrænset større kvalitet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ufatteligt godt arbejde. Alemany er sindssygt dygtig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 16, 2022 3:45 pm
🚨🚨| JUST IN: FC Barcelona have made an offer of €58M fixed + variables to Sevilla for Jules Koundé.
@AlvarooSVQ
Man taber sgu næsten helt pusten i disse dage
Ja, der bliver godt nok købt stort ind - men hvordan går det mon med det der med at indskrive spillerne? Er der budget til det? Eller har vi den bare på lager ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Fra nu af, vil jeg SKIDE højt og flot på alle jer, som siger "Xavi skal stadig have masser tid" eller "han skal have en lang snor" osv. :wave: :lol:

Nu er der sgu ingen undskyldninger. Og så er jeg fløjtende ligeglad om han har været en legende i klubben (som fodboldspiller) for et årti siden. Han har bare at levere i denne sæson!! Og jeg tænker ikke blot på Copa del Rey :-o

Han har fået alle de spillere han har peget på og mere til. Han har fået verdens bedste angriber. Han har fået en fysisk brølstærk midtbanespiller. Han har fået en bredde, som er super grotesk. Han har sågar fået Raphinha (ja så fik jeg nævnt ham igen), hvilket var en spiller som Xavi direkte ønskede (ifølge Laporte). Nu skal han bare holde kæft og tage ansvar for præstationerne på banen :clap:

Jeg tror også han leverer varen - jeg er optimistisk på det punkt :thumbup: Uanset hvad, er der et gevaldigt pres på ham nu. Sorry to say

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster