Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Mats.
Kounde. AC. Araujo. Alba.
Pedri. Busquets. Kessie.
Raphinha. Lewa. Torres.

Sorry to say, men tror ikke på at Fati går fri hvad angår skader.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Rapfinha , Lewan , Kounde , osv.

Kan godt forstå hvis nogle spiller tøver med at acceptere en løn nedgang på deres nuværende kontrakt - sådan som Barca måske lige har fyret en milliard !!! af på indkøb .

Måske man skulle have brugt de 60mio € på at afdrags betale det man skylder sine nuværende spillere istedet for et luksus køb som Raphinha

Ender med Barca kan komme med I en episode af luksusfælden . :grin:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

4 måder vi kan stille op i angrebet, med vores 4 bedste offensive spillere :razz:

Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Ba sai luo na skrev:
lør jul 16, 2022 9:10 am
Rapfinha , Lewan , Kounde , osv.

Kan godt forstå hvis nogle spiller tøver med at acceptere en løn nedgang på deres nuværende kontrakt - sådan som Barca måske lige har fyret en milliard !!! af på indkøb .

Måske man skulle have brugt de 60mio € på at afdrags betale det man skylder sine nuværende spillere istedet for et luksus køb som Raphinha

Ender med Barca kan komme med I en episode af luksusfælden . :grin:
Jeg er tilbøjelig til at være enig. Siden sidste sommer er der jo signet 2 hele angrebskæder. Depay, Abde, Ferran, Auba, Raphinha og Lewandowski. Okay Abde var reserve. Til gengæld tæller Dembele også nærmest med som en ny signing. Det fremstår ikke ligefrem stabilt og planlagt.

Der er vel en grund til vi bliver kaldt Det Catalanske Galehus.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Depay, Abde og Auba (og adama) var vel mere af nød? Det vi ser nu er de spillere man ville have men som man ikke kunne hente.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har besluttet at droppe min negative attitude mod alle vores indkøb plus Roberto ( :silent: ).
Jeg ved ikke hvordan det kommer til at gå i denne sæson men en ting er sikker at kontraangreb fra vores modstandere vil jager os for evigt.
Hvis Xavi ikke finder en løsning til det får vi en træls sæson IGEN.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er altså vildt, det der sker lige nu. Det er meget, meget vildere, end man på forhånd havde forstillet sig. Med det hold de får samlet, så skal der altså vindes rigtig mange fodboldkampe og det kan blive en fiasko, selvom rigtig meget taler imod det.

Hvis man kigger samlet set på handler, der er blevet lavet og som sandsynligvis kommer til kommer til, så har man samlet brugt omkring 150 mio euro + variabler på Lewa, Raphinha, Koundé, Kessie, AC og Azpi, eller ca. det samme, som man brugte på Coutinho. Nu mangler vi stadig helt at få de afgange, der skal til, hvor Lenglet og Trincao indtil nu er de eneste, der er kommet videre. Men hvis man får held med at afskippe Neto, MB, Umtiti, Puig, Mingueza, Pjanic og Depay, så står man faktisk med et lønbudget, der er mindre, end det var i sidste sæson og samtidig med, man har lavet en voldsom opgradering i alle kæder. Man har fået forlænget med alle de vigtigste spillere og man er kommet af med de største fejlinvesteringer lavet af den tideligere ledelse i Grizmann og Coutinho og deres sindssyge høje løn. Man har hentet 20 mio euro + det løse på salg og man skal næppe regne med det store på det område, men kan man hente 40 mio euro mere på markedet denne sommer samtidig med, man får 40 mio euro for Grizmann i slutningen af sæsonen + 20 for Trincao, så er man tæt på at balancere på transfer budgettet også.

Det hold kan ikke undgå at blive rigtig meget bedre end i sidste sæson og i bedste fald ligger der også en stor titel og venter. Det er samtidig et hold, der vil booste omsætningen markant på stort alle parametre og hvis der kommer den sportslige succes, som må forvente, så vil holdet tjene mange penge til klubben i processen.

Det er altså voldsomt og, det er voldsomt godt arbejde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og her har du ikke et evt salg af de jong med!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 10:00 am
Depay, Abde og Auba (og adama) var vel mere af nød? Det vi ser nu er de spillere man ville have men som man ikke kunne hente.
Muligvis. Men det skriger ikke ligefrem stabilitet og ændrer ikke ved at vi lige nu har enormt mange spillere til angrebet, mens vi stadig mangler en HB(det var sgu ærgerligt med Mazraouri). Raphinha er i den forbindelse tæt på ren luksus, når Dembele nu forlængede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har to spillere til hver position. Og ud af de seks spillere er Ansu og Demb ikke ligefrem stabile (skader) mens Auba, på trods af mål, ikke virker som en spiller der er på Barca niveau.

Synes det giver god mening omend det selvfølgelig er et økonomisk sats. Men omvendt ville vi konstant, i form af en skade til Ansu/demb, være tæt på afgrunden (resultatmæssigt) uden disse transfers.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 11:06 am
Vi har to spillere til hver position. Og ud af de seks spillere er Ansu og Demb ikke ligefrem stabile (skader) mens Auba, på trods af mål, ikke virker som en spiller der er på Barca niveau.

Synes det giver god mening omend det selvfølgelig er et økonomisk sats. Men omvendt ville vi konstant, i form af en skade til Ansu/demb, være tæt på afgrunden (resultatmæssigt) uden disse transfers.
Arh der er vel pt flere(men også en del på vej ud). Ferran og til dels Depay ville vel være ganske rimelige erstatninger. Nu er Depay jo så måske nok på vej væk, men tror de fleste (stor)klubber ville sige det var fint med ham som reserve over hele front-kæden.
Lewandowski handlen til den angivne pris synes jeg lyder fin. Og Raphinha handlen giver sådan set også mening. Jeg ville umiddelbart bare gerne bytte ham for en god HB af hensyn til at gøre holdet komplet.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 10:57 am
Og her har du ikke et evt salg af de jong med!
Jeg tror ikke på den, men det vil kun gøre lønbudgettet bedre. Hvis man henter Silva ind, vil det ikke generere mere overskud på transferbalancen(omend det på den korte bane vil gøre det i FFP regnskabet) og sportsligt er der ikke den store forskel. Man kan selvfølgelig håbe på, han passer bedre ind og på den måde vil performe bedre, men Frenkie har altså også et stort uforløst potentiale i barca sammenhæng. Dertil er Bernardo det ældre. Men det vil være rigtig godt på den korte bane, det er jeg ret sikker på og lige nu, så handler det om den korte bane. Så hvis det kan lade sig gøre, så jeg helt med, men man skal fandme gøre det på en ordentlig måde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke den store grund til at snakke potentiale osv da vi er uenige. Men jeg tror og håber stadig han bliver sendt videre og man lader være med at hente Silva. Gavi bliver kun bedre og Kessie kan bruges i den rolle de jong er blevet spillet i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 12:26 pm
Ikke den store grund til at snakke potentiale osv da vi er uenige. Men jeg tror og håber stadig han bliver sendt videre og man lader være med at hente Silva. Gavi bliver kun bedre og Kessie kan bruges i den rolle de jong er blevet spillet i.
Enig, det vil klemme Gavi, hvis han kommer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
lør jul 16, 2022 12:29 pm
Piquénbauer skrev:
lør jul 16, 2022 12:26 pm
Ikke den store grund til at snakke potentiale osv da vi er uenige. Men jeg tror og håber stadig han bliver sendt videre og man lader være med at hente Silva. Gavi bliver kun bedre og Kessie kan bruges i den rolle de jong er blevet spillet i.
Enig, det vil klemme Gavi, hvis han kommer.
Tror I det? Selvfølgelig vil han ikke spille hele tiden, men han ville jo få kampe fra start og blive skiftet ind som den første. En 18 årig kan godt leve med en lidt sporadisk rolle i en enkelt sæson hvor man spiller med om alt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster