Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9223
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 15, 2022 3:26 pm
Antimadridista skrev:
fre jul 15, 2022 3:23 pm
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 3:16 pm
Antimadridista skrev:
fre jul 15, 2022 1:10 pm
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:35 pm
Piquénbauer skrev:
fre jul 15, 2022 12:33 pm
Altså jeg tænker det kan løses ved at man smider 17 Mio efter de jong og siger adios. Men igen, jeg mangler indsigt i vores økonomi så jeg venter og ser hvad der sker.
Men det kan også gå hen og blive absurd at smide 17 mio væk fra prisen for at sende FDJ væk. VI købte ham trods alt for 86 mio.
Hvorfor lige 17? Indvi mig lige :glad:
Barca skylder FDJ 17 mio euro i løn på grund af hans kontrakt med Bartomeu. Det er den udskudte betaling som FDJ mangler. Han insisterer på at få den og er villig til at smadre klubbens planer og fremtid for det. Barcelona, hans "drømmeklub".
Så de 17m€, har intet at gøre med at hans løn også øges markant de næste par år?
Jo, det er partielt derfor, den stiger fra 18 mio euro til 25 denne sæson og til 30 i årene efter. På den måde kan man ikke teknisk set sige, man skylder ham dem, men hvis han smutter før tid, så ved jeg ikke, om de står til at blive udbetalt. Men det kontrakten jo specificere.
Ok

Alene 18m€ er jo crazy :crazy:

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Altså jeg håber jo Frenkie bliver, men hvis det Laporta siger er rigtigt, Altså at Bernardo Silva helt sikkert kommer til barca hvis Frenkie rykker videre og kun hvis han gør det. Så håber jeg satme han rykker videre.

Bortset fra Mpabbe og Lewandowski har jeg svært ved at se en anden spiller der kunne gå direkte ind og gøre lige præcis barca så meget bedre som Bernardo kunne!

Men ja allerede uden Lewandowski eller Bernardo er det jo allerede alt for vildt et transfervindue vi har haft.

Det bliver sgu sjovt at se fodbold næste sæson :grin:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9223
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
fre jul 15, 2022 6:48 pm
Altså jeg håber jo Frenkie bliver, men hvis det Laporta siger er rigtigt, Altså at Bernardo Silva helt sikkert kommer til barca hvis Frenkie rykker videre og kun hvis han gør det. Så håber jeg satme han rykker videre.

Bortset fra Mpabbe og Lewandowski har jeg svært ved at se en anden spiller der kunne gå direkte ind og gøre lige præcis barca så meget bedre som Bernardo kunne!

Men ja allerede uden Lewandowski eller Bernardo er det jo allerede alt for vildt et transfervindue vi har haft.

Det bliver sgu sjovt at se fodbold næste sæson :grin:
Lyder til at Lewan måske realiseres snart :glad:

Hvis Bernardo udskiftes med Jong (tror nok der skal blive tid nok også til Gavi, selvom det selvfølgelig virker lidt “to much”) og vi kan overtale Memphis til at nyde Sevilla… :grin:, vil det blive et helt overnaturligt vindue!!!!

Lewan, Bernardo, Kounde, Raphinha, AC, Kessie og måske Azpi + Demb og Torre!!!!!

Men jaja, koldt vand i blodet….sidder dog i Frankrig i 42 grader så lidt svært :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Fedt lavet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 3:53 am
BARCELONAS KOMMENDE ANGREB - ET POSITIVT INDLÆG :glad:

Kan du også lugte titler? :wave:

Ja, jeg har været noget negativ på det sidste, især ift. Raphinha, men jeg kan sgu også være positiv. Jeg vælger derfor at se på "the bright side" i dette indlæg.

Selv om jeg som udgangspunkt føler overflødighed med så mange klasse angribere, så vælger jeg (og håber jeg) at det kan ende med at blive en voldsom succes i kommende sæson :thumbup: (Især hvis man ligeledes fokusere på andre positioner på banen).

Altså immagine lige et angreb med følgende i truppen: Lewandowski, Aubameyang, Ansu Fati, Ferran Torres, Dembele og Raphinha :eek: Lad os for god ordensskyld lige gennemgå dem:

* Lewandowski - FIFA Player of the Year i 2021. Du finder nok ikke en mere komplet angriber i verden. Manden kan det hele. Han arbejder, han scorer, han lægger op og har vindermentaliteten. Han fylder boksen og scorer både med (begge) fødder og hovedet. Nåh jov, så er han også "en spiller med meget høj anseelse", hvorfor det vil styrke Barcelonas image i verden, skabe reklame indtægter og sælge tonsvis af trøjer :thumbup:

* Aubameyang - Han har kun været 6 måneder i klubben, men har alligevel været klasse. Altså 11 mål i 17 La Liga kampe? Det er da mere end godkendt. Og jeg tror faktisk at han bliver endnu bedre i sin anden sæson. At have Aubameyang som Lewandowski backup, er noget som enhver klub kun kan drømme om :thumbup:

* Ansu Fati - Barcelonas nye nr. 10! Når han er fit, så er han blandt de bedste i verden. Jeg vælger at være optimistisk og tror at han spiller de fleste kampe i kommende sæson :thumbup:

* Ferran Torres - Som den mest scorende City spiller, havde man store forventninger til Ferran Torres. Han kom dog midt i sæsonen og kom fra en 2-3 måneder lang skade. Altså startede han med hele to ulemper. Trods disse vanskeligheder, spillede han alligevel godkendt med 7 mål i 26 kampe. En ting er stensikkert, Ferran Torres bliver meget bedre end sine første 6 måneder i klubben, bare vent :thumbup:

* Dembele - Trods en masse skader og en attitude som de fleste Barca fans helst vil være foruden, så har Dembele forbedret sig markant de sidste 6 måneder. Han bliver langt mindre skadet og spiller også meget bedre nu. Han blev assist-topscore i La Liga med hele 13 stk. Nu når han har forlænget, så lad os håbe at han fortsætter sit høje niveau :thumbup:

* Raphinha - En spiller som jeg har været meget ude efter. Det positive ved Raphinha må være, at han giver yderligere til bredden. Lad os håbe at han fanger et højt niveau i Barcelona og presser de øvrige wing spillere til at præstere endnu mere :thumbup:

Konklusion
* Jeg vil påstå, at ingen klub i verden har et ligeså komplet og fyldigt angreb som Barcelonas!

* Hvis Xavi ønsker at lamme modstanderen ved at spille bolde ind i boksen, så kan han gøre det med angribere som Lewandowski og Aubameyang.

* Hvis Xavi ønsker at straffe modstanderen med speed og kontra, eller åbne forsvaret med driblinger, så kan han gøre det med Dembele og Raphinha.

* Hvis Xavi ønsker en falsk-nier og at der skal arbejdes i angrebet, så kan han smide Ferran Torres på banen.

Xavi har altså det hele, bedre bliver det nok ikke - nu mangler klubben så bare at levere på banen og hente titlerne :thumbup:
Altså i sammenhæng med ovenstående, hvor jeg roste Barcelonas kommende angreb, så er det også super fedt, at have en stærk og dyr midtbane i form af Bernando Silva. Men spørgsmålet er jo også om der er behov og om det ikke bliver al for meget?

En midtbane med: Kessie, Busquest, Gavi, Pedri, Torre og Sergi Roberto (evt. Pjanic, som har vist rigtig gode takter i preseason) - er det så ikke bedre at spare pengene man får for Frankie de Jong (især i disse tider), end at gå efter en Bernando. Hvis man absolut skulle erstatte de Jong, så kunne man finde lidt billigere løsninger i form af Carlos Soler. Tag ikke fejl, han er også rigtig god.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona and Bayern are very CLOSE to reaching an agreement for Lewandowski for a price which is just more than €40M fixed + variables. The transfer could even be completed THIS week. [@ferrancorreas]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Positivt. Håber man fortsætter denne linje. At man ikke kun køber dyre spillere, men også udvikler dem fra bunden.
Since Laporta and Alemany came last year at FC Barcelona:

Bought Abde Ezzalzouli (20) for €2M.
Bought Fabio Blanco (18) for €500K.
Bought Pablo Torre (19) for €5M.
Bought Emre Demir (18) for €2M.

Moleiro and Chukwuemeka are on their radar too. 🤯

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det ser ud til, Xavi får præcis det hold, han gerne ville have. Man kan ikke undgå at tænke, de ligger alle æggene i én kurv med denne her satsning. Det her hold skal død og pine have succes
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Indlæg: 389
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Madameskrald skrev:
fre jul 15, 2022 11:21 am
Tak... det giver mening. Jeg troede bare, at indkomst før den 1/7 var en vigtig deadline ifht. FFP, og indkomst efter den 1/7 således ikke ville berøre FFP regnskabet.

Men jeg kan sagtens have tabt overblikket - jeg er i virkeligheden mere intereseret i fodbold end økonomi ;)
Det var vigtig for bestyrelsen at komme ud med overskud. De kautionere personligt for regnskabet. Og vedtægterne siger de skal gå af hvis de levere underskud to år i træk. De ville nok får dispensation men bedste ikke at komme dertil. Sidste år fik de dispensation om at genetablere egenkapital i løbet af to år

For FFP er den vigtige dato 30 juli. Der skal LaLiga vurdere vores 22/23 udsigter og komme med et nyt løn loft

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg begriber næsten ikke, at vi sandsynligvis ender med så massiv bredde i front. Så må det briste eller bære. Økonomisk holder vi næppe til endnu en titelfattig sæson.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Robert Lewandowski will be a FC Barcelona player. @gerardromero
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Er det for meget at forlange af mig, hvis jeg kræver en treble-sæson (3 titler) indenfor de næste 2 år?

Altså man kan næsten ikke forvente andet, når man har nogle af disse navne i truppen (tjek også lige bredden på flere positioner):

Ter Stegen
Araujo
Busquest
Gavi
Pedri
Ansu Fati
Aubameyang
Dembele
Ferran Torres
m.fl.

(og nye navne som):
Andreas Christensen
Azpilicueta
Kounde
Franck Kessie
Raphinha
Lewandowski

:eek: :eek: :eek:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Xavi's startopstilling, når han ønsker at "voldtage" modstanderen.

Billede

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Eller ved I hvad - denne her er endnu bedre (med bedre bagkæde)

Attack med fuld udblæsning!!


Billede
Senest rettet af Barca80 lør jul 16, 2022 12:11 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: Lewandowski ➡️ @fcbarcelona. It is done! Agreement reached. @DiMarzio
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster