Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tirs maj 17, 2022 2:22 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs maj 17, 2022 2:18 pm
For nogle dage siden, da vi diskuterede Celta kampen, der mente Easy, at Dembele ikke havde udviklet sig siden, han kom til klubben og at dette var et af Xavis hængepartier.

Nu mener Easy åbenbart, at Dembele er en offensiv playmaker og vi har brug for ham eller hans type.

Altså, jeg må derfor konkludere, at Dembele har været en offensiv playmaker type i de 5 år han har været i klubben :eek: :lolno:
Korrekt. Dembélé har haft samme profil siden, han kom til klubben. Den har ikke ændret sig. At han ikke har udviklet sig nævneværdigt siden, han kom til, er en anden sag. Dermed ikke sagt, vi ikke har brug for profilen. Det har alle hold.
Total sludder.
Det er dig, der sludrer. Du bliver ved med at tale om to forskellige ting, som de samme.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Det er et problem for økonomien hvis han smutter. Men helt ærlig hans plads? Han kan spille godt i 5-6 kampe også være useless igen.. Han er et problem barn. Lad ham skride hvis det er det han vil..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/okon ... ionen.html

Håber virkelig ikke at vi nu giver efter for et eller andet vanvittigt Sissoko-krav. Jeg har ikke nogle forventninger til at Dembele pludselig kan holde et højt, stabilt niveau, i en hel sæson.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Barca80 »

Jeg er efterhånden også kommet dertil hvor jeg bare synes at han skal pakke sin kuffert og smutte :wave:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Farvel. Kæft hvor har han været spild af tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Spild af tid og spild af penge. Det var virkelig en omgang lort. Jeg håber ikke han får en topklub, bare for virkelig at få vist ham at han ikke havde noget grundlag for hans primadonna attitude.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Klasse. En af de primære årsager til vores top 2 placering. Og en af de klart bedste siden Xavi trådte til. Nu skal det bare fortsætte.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg tror han han kommer til at ha 12 assists og 6 mål næste sæson ( medmindre vi får Lewandowski så tror jeg på 18 og 4)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

kklaus skrev:
tors jul 14, 2022 11:40 am
Giver ikke en skid for de ting han siger, om at det er hans drømmeklub osv. når han har haft så langtid til at forlænge.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »



Hold kæft et billede :eek: Der sker altså et eller andet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jul 14, 2022 4:25 pm


Hold kæft et billede :eek: Der sker altså et eller andet.
Ja, det er vildt nok med Sissoko og Alemany ved siden af hinanden, men hvad mener du med der sker noget? Er der meldinger om noget eller misforstår jeg?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Den måde Laporta knytter næverne, der bliver sagt et eller andet, han ikke er tilfreds med

Prøv at kigge kommentar sporet :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jul 14, 2022 4:37 pm
Den måde Laporta knytter næverne, der bliver sagt et eller andet, han ikke er tilfreds med

Prøv at kigge kommentar sporet :lol:
Argh, det må være en spøg, Laporta takkede Sissoko i dag.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster