13/7 Olot - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Collado spiller som om han er besat. Fuld knald.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Mærkeligt at Blanco ikke startede inde, eller i hvert fald fra anden halvlegs start. Han kommer først ind nu :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Øv Pedri det var tæt på
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Collado er totalt en venstrebenet version af Adama i forhold til, at han også endimensionel i sit spil, han trækker kun ind i banen, spiller slet ikke sammen med sin back, eller går til baglinjen selv :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
ons jul 13, 2022 8:57 pm
Collado er totalt en venstrebenet version af Adama i forhold til, at han også endimensionel i sit spil, han trækker kun ind i banen, spiller slet ikke sammen med sin back, eller går til baglinjen selv :roll:
Skulle lige til at sige det samme. Han minder enormt meget om Trincao, talentfuld, men meget venstrebenet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Puuhaa.. jeg ved godt at det er en træningskamp men vores niveau er kun lille smule bedre end Olots.
Der skal andre boller på suppen i næste kamp hvor modstander er puta madridistas, tror jeg.
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Isageren skrev:
ons jul 13, 2022 8:59 pm
Drake skrev:
ons jul 13, 2022 8:57 pm
Collado er totalt en venstrebenet version af Adama i forhold til, at han også endimensionel i sit spil, han trækker kun ind i banen, spiller slet ikke sammen med sin back, eller går til baglinjen selv :roll:
Skulle lige til at sige det samme. Han minder enormt meget om Trincao, talentfuld, men meget venstrebenet.
Ja lige præcis, det samme med Trincao.

Men selvom man er meget venstre benet, så kan man jo godt variere sit spil, med fx at spille sammen med backen, gå til baglinjen selv. Og hvis man ikke kan bruge sit højreben til at lave et indlæg, så kan man lave en stopfinte, og så enten spille den skråt tilbage, eller ud til backen osv. være uforudsigelig i sit spil. Men det er Collado og Trincao slet ikke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Er det bare mig der synes at vi , trods mange udskiftninger og unge spillere skal dominere et hold som olot ?


Synes Balde var bedre end jeg havde forventet og Ansu faldt noget ud, men man kan dog se han har klasse!, Aubameyang er altså bare god til at score mål! ( men ikke så meget andet)

Collado virkede som en god dribler, men ja endimensionel.

Synes egentlig resten af holdet ikke var noget at råbe hurra for. (Men det kører jo egentlig fint rundt med god boldomgang )

Bortset selvfølgelig fra Pedri. Han bliver altså verdens bedste fodboldspiller engang! Hurra for ham :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Puha, ikke forum der hidser sig op over Barca B's første træningskamp i år.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det der venter os i denne sæson er selvfølgelig elendig forsvarsspil og mange indkasserede kontraangrebs mål.
Noget som vi kan ikke undgå, desværre.
Men boldbesiddelsen er vores ting og forhåbentlig bliver vi mere effektive end i forrige sæson.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Er landsholdsspillerne ikke kun kommet tilbage fra ferie d 11/7? Og vi stiller med et halvt hold der spiller i den tredje bedste række. Jeg ville være MEGET overrasket, hvis vi havde vundet med 7-8 mål.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/7 Olot - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Kvoller skrev:
tors jul 14, 2022 7:28 am
Er landsholdsspillerne ikke kun kommet tilbage fra ferie d 11/7? Og vi stiller med et halvt hold der spiller i den tredje bedste række. Jeg ville være MEGET overrasket, hvis vi havde vundet med 7-8 mål.

Jo jo det var da RIGTIG mange b holds spillere og mange udskiftninger, måske var mine forhåbninger bare at der var et par stykker fra bholdet der var gode, men jeg begynder at tro træneren ikke er den eneste grund til at det går elendigt for bholdet og ja jeg kan også rigtig godt lide filosofien om kun at købe stjernespillere og så ellers fylde op fra la masia ... men det kræver jo lidt at de faktisk er gode dem fra bholdet ( ved ikke om der så var nogen med fra juvenil a)
Bortset fra cb'erne var de jo faktisk heller ikke elendige, bare undervældende, men ja det er måske bare nogle af os der har lidt for høje forventninger.
Men ja der går ihvertfald nok RIGTIG lang tid før vi får set et 100 % la masia hold på banen som førsteholdet som man har set før ( hvilket jo også var surrealistisk et eller andet sted)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster