Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
ons jul 13, 2022 1:08 pm
Magnus Frost skrev:
ons jul 13, 2022 12:49 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jul 13, 2022 12:31 pm
Piquénbauer skrev:
ons jul 13, 2022 12:11 pm
Det FDJ har gang i er dybt, dybt usympatisk. Ja han er i sin fulde ret men han pisser på klubben. Jeg håber virkelig man går langt for at få ham væk.
Skal vi nu ikke lige slappe af med alt det had mod spillere? Lige nu, er det kun medierne der spinder deres historier, mens der absolut ingen kommunikation har været fra hestens mund og hele det narrativ med at hade på spillere, der ikke lige vil som klubben altid vil, det forekommer mig usmageligt. Ikke specifikt kun dette indlæg, men det andet gider jeg ikke lige kommentere på, da det er for langt ude :lol:

Jeg er splittet i denne sag. På den ene side vil jeg gerne se, Frekie få succes i Barca, for han er en fantastisk fodboldspiller. Men det er klart, for mig, klubben har brug for noget fra Frenkie lige nu, som ikke handler om fodbold. Hans løn er et problem i forhold til klubbens nye lønstruktur og den kommer i min verden før alt andet. De tre gamle kan man se igennem fingre med og personligt tror jeg, de alle er fortid til næste sommer og derfor har man en tidsmæssig bagkant på deres kontrakter. Men Frenkies løber indtil 2026, altså fire år endnu og så langt tid kan man ikke vente på, lønstrukturen er færdig implementeret.

Så enten må Frenkie gå ned i løn og her snakker jeg ikke om at udskyde dele af den, men om en reel lønnedgang inden for lønstrukturen(måske han kan beholde sin løn i år, men senest næste sommer skal der underskrives en ny kontrakt) og ellers må han sælges. Om det bliver mod hans vilje eller ej, kan jeg ikke rigtig tage seriøst. Han må tage et valg selv. Vil han blive eller forlade? Det er simpelt for mig lige nu.

Helt enig! Jeg synes også hans løn er latterligt høj også ift. Så mange andre i klubben, men problemet er i mine øjne den tilgang Laporta har haft ( og nøjagtig det samme med Dembélé sagen) han er ude og sige DU SKAL VÆK ELLER GÅ NED I LØN BASTA. men sagen er bare den at Laporta bare lader som om han bestemmer det, det gør han på ingen måde ! Hvis min leder sagde sådan til mig ville mit svar nok også være : kan du lige lige gå hjem og kneppe dig selv og så lige læse op på reglerne bagefter, så kan vi snakke sammen om hvordan vi skal snakke sammen bagefter! Hvorimod en tilgang med : du er rigtig vigtig for os og ja vi fuckede sgu økonomien ret meget op fra ledelsens side, vil du hjælpe os? Nok ville få et helt andet svar.

Frenkie sgde jo selv han ikke engang var blevet forlagt det direkte, men skulle høre det fra medierne!

Det er fanme disrespekt !
Og det samme med Messi situationen.

Og ja Alves sagde det vel også ret tydeligt i sin tweet her for en måneds tid siden.
Jeg er enig med dig en del af vejen, men jeg er også tilhænger af, ingen er over klubben. Hvis ikke Frenkie kommer med nogle tilkendegivelser, der bakkes op af handling, så må man sætte hårdt mod hårdt. Det vil selvfølgelig være rart, om det hele ikke skulle udspille sig i medierne, men der må man også bare sige, man lever i en anden verden i dag, end man gjorde tideligere. Agenter og spillere bruger medier til deres egen vinding, ligeså vel som klubberne gør det.

Rygterne går i dette tilfælde går på, Barca ikke har kunne få den nødvendige kommunikation op at køre med Frenkie og dennes agent i løbet af sommeren. Det er selvfølgelig lige så uacceptabelt, som det er, at kommunikere til dem gennem medierne. Man står ved en skillevej i en eller anden forstand og den skal håndteres hurtigt, for klubben har brug for, der bliver taget beslutninger og nogle meget vigtige nogle af slagsen. Man har simpelthen ikke tid til at danse rundt om den varme grød, ligesom man har set med Dembélé, Umtiti, MB, Lenglet osv. Det skal ske noget og det skal ske hurtigt.
[/quotI

INGEN er over klubben. Det virker bare som om både Laporta og Bartomeu lidt synes at når de er præsident er de alligevel lidt over, samtidig med at de brugte frasen : "ingen er over klubben" til at svine spillere til uden selv at tage noget som helst ansvar.

Og ja nu ved jeg ikke hvor meget hold der er i rygterne, men jeg kan da forstå at der er pænt mange nuværende og tidligere spillere der synes de er blevet behandlet respektløst af ledelsen og helt ærligt virker det bestemt også sådan udfra hvad de siger til pressen!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Med forbehold for registrering af spillere og resten af vinduet ind/ud, så begynder det at se rigtig spændende ud!

Jeg frygter stadig lidt for forsvarets to sider, men bliver spændende at følge med I!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Ikke bare de tre gamle. Alle løn hvalerne. Umtiti, Coutinho(gav sig til sidst), Dembele osv osv.
Andre der bare tjener for meget som Martin

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

INGEN er over klubben. Det virker bare som om både Laporta og Bartomeu lidt synes at når de er præsident er de alligevel lidt over, samtidig med at de brugte frasen : "ingen er over klubben" til at svine spillere til uden selv at tage noget som helst ansvar.

Og ja nu ved jeg ikke hvor meget hold der er i rygterne, men jeg kan da forstå at der er pænt mange nuværende og tidligere spillere der synes de er blevet behandlet respektløst af ledelsen og helt ærligt virker det bestemt også sådan udfra hvad de siger til pressen!
Du skal lige huske at citere rigtigt, ellers ser det ud til, jeg har skrevet den sidste del også og det vil jeg ikke lægge navn til :lol:

Men for at svare på det, du skrev, så synes jeg faktisk, det er ret forfriskende med åbenhed. Alt det der med at der ingen kommunikation er, det er også frustrerende. Men det er en balance. Mht Laporta og ansvar, så synes jeg netop han tager rigtig meget ansvar. Han gør det helt klart, hvordan tingene ser ud og hvad der skal til for at få det til at hænge sammen. Ingen er over klubben og han er bevidst om sit ansvar i den forbindelse. At andre så synes, det kan være hårdt, ja der er jeg lidt sådan, buhu, videre! Jeg har ikke rigtig ondt af nogen fodboldspillere, de lever et sindssygt beskyttet og privilegeret liv og er skærmet fra det meste af den verden, vi andre lever i.
Senest rettet af EasyBuddhist ons jul 13, 2022 1:36 pm, rettet i alt 2 gange.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ifølge rygterne har man forsøgt at få fat i de jongs agent men han har ghosted ledelsen. Og de Jong har jo taget sit valg? Der var et møde i går med Xavi, alemany og cruyff hvor han blev præsenteret for forholdene. Men han vil ikke hjælpe lønmæssigt og han vil ikke rykke videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
ons jul 13, 2022 1:22 pm
Ikke bare de tre gamle. Alle løn hvalerne. Umtiti, Coutinho(gav sig til sidst), Dembele osv osv.
Andre der bare tjener for meget som Martin
Jeg tror du kan være helt sikker på, der bliver presset maks på alle de spillere, der enten ikke er en del af planerne eller som tjener for meget i forhold til lønstrukturen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Piquénbauer skrev:
ons jul 13, 2022 1:22 pm
Ifølge rygterne har man forsøgt at få fat i de jongs agent men han har ghosted ledelsen. Og de Jong har jo taget sit valg? Der var et møde i går med Xavi, alemany og cruyff hvor han blev præsenteret for forholdene. Men han vil ikke hjælpe lønmæssigt og han vil ikke rykke videre.

Hmmm hvem kan dog have viderført de rygter til medierne?

Og har han egentlig taget den beslutning? For det har jeg ikke hørt ham sige.

Og ja respekt skal sgu gå begge veje.

Ville jeg personligt gå ned i løn i barca hvis jeg blev spurgt pænt ? helt sikkert, ville jeg gøre det efter Laportas måde at håndtere situationen? Fanme nej! ( og ja hvis Frenkie var den eneste ville jeg nok tvivle lidt på om det var ledelsen der var galt på den. Jeg er sgu ikke rigtig i tvivl længere)

Men ja jeg synes bestemt også det ville være fair hvis Frenkie gik ned i løn og det håber jeg også kommer til at ske.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg har bare set nok fra FDJ efterhånden. Vi ved hvor gode venner han er med Koeman, som han taler med om sin situation. Koeman som udtaler at Bartomeu var én af klubbens bedste præsidenter, og at Laporta "prøver". Samme mand som brokkede sig over Griezmann og Messis afsked samt at han ikke fik Wijnaldum. Hvorfor mon? Desuden er Luis Canut også begyndt at få meget insider viden fra FDJ's bagland og den slags. Nu får vi så meldingen om at FDJ ikke ser sig selv som ansvarlig for klubbens økonomi. Hvorimod han går med til en fuldstændig ustyrlig lønpakke fra Bartomeu, som han ikke vil rykke på. Jeg er spansktalende og bevæger mig derfor meget indenfor de spanske medier. Bartomeu havde MD på sin side hele hans periode og havde massere af betalte journalister, disse værende dem som også beskyttede Koeman og forsvarer FDJ, men kritiserer Laporta. Det er bare noget rod, og jeg gider ikke se på FDJ længere. Han ved udemærket godt hvad han har gang i. Det er DERFOR jeg er hård i min retorik, fordi han skuffer mig med sine forbindelser.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ingen anelse om hvem der “lækker” osv men klubbens position har været åbenlys længe. Man har været i forhandlinger med Man u i måneder og de Jong er enten fuldstændig uinteresseret eller ekstremt fraværende hvis han ikke ved hvad der foregår. Han kender udemærket til klubbens position i forhold til løn og hvorfor man søger et salg.

At forsøge at fremstille dette som om der bliver løbet om hjørner med de jong og han ingen rolle har i dette er imo en smule naivt. Han står i en god position og det virker ærlig talt til at han er fuldstændig ligeglad og bare vil have sine penge i sin “drømmeklub”. Det synes jeg er usympatisk og jeg er fløjtende ligeglad med hvordan laporta og co har ageret når man ser på de jongs position.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

ladislau skrev:
ons jul 13, 2022 1:03 pm
Helt enig angående kommunikation.
Desuden er ingen af de andre løn hvaler blevet presset af klubben.
Har svært ved at se rationalet i et Frenkie had, når man tænker på gen signingen af Dembele
Jeg bryder mig heller ikke om de andres løn, men de har dog trods alt sænket den på et tidspunkt, eller den ikke er så høj. Pjanic gik 50% ned, Umtiti gik også ned, Lenglet forlod, Pique gik ned i løn, ikke meget, men han gjorde det, det samme med de andre kaptajner. FDJ har ikke gået ned i løn på et eneste tidspunkt. Det eneste han gjorde var at forlænge sin kontrakt under Bartomeu, én af Bartomeus sidste kontrakter. Jeg ved ikke hvad der indgår i den, men lige nu står han til at tjene 25 mio euro om året og næste år 30 mio euro. Det er mere end alle andre, jeg stopper ikke min retorik.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
ons jul 13, 2022 1:47 pm
Vi har ingen anelse om hvem der “lækker” osv men klubbens position har været åbenlys længe. Man har været i forhandlinger med Man u i måneder og de Jong er enten fuldstændig uinteresseret eller ekstremt fraværende hvis han ikke ved hvad der foregår. Han kender udemærket til klubbens position i forhold til løn og hvorfor man søger et salg.

At forsøge at fremstille dette som om der bliver løbet om hjørner med de jong og han ingen rolle har i dette er imo en smule naivt. Han står i en god position og det virker ærlig talt til at han er fuldstændig ligeglad og bare vil have sine penge i sin “drømmeklub”. Det synes jeg er usympatisk og jeg er fløjtende ligeglad med hvordan laporta og co har ageret når man ser på de jongs position.
Det er usympatisk af helved til. Men levere han på banen så er det "okay" med mig. Altså jeg kan leve med det. Men det er på godt jysk TRÆLS..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men han kan ikke levere nok til at han vil være sin løn værd. Så skal han pludselig til at producere Messi stats.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Piquénbauer skrev:
ons jul 13, 2022 1:58 pm
Men han kan ikke levere nok til at han vil være sin løn værd. Så skal han pludselig til at producere Messi stats.
Messi tjente vist lige en my mere ;-)

Men ja mon ikke vi har uddebateret emnet nogenlunde, vi er vist alle enige om at Frenkie får for meget i løn og at ledelsen ikke har ageret fantastisk godt ift. kommunikation.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🔄 (KAIKY): Barcelona has informed Santos FC that it does not plan to exercise the right of first refusal for Kaiky (18).

• Kaiky will become a new UD Almería player in the next few hours, who will pay €7m.

Via (🟢):
@joaquimpiera[sport]
Det forstår jeg ikke. Den vil komme til at bide dem i røven om et par år, det er jeg ikke i tvivl om.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster