Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Michman skrev:
lør jul 09, 2022 7:14 pm
"Dest og Memphis i bytte for Azpilicueta og Alonso?"
Er vi blevet totalt hjernedøde i den her klub?..
Jeg får kvalme ved tanken. Men det er nok bare rygter. Hvis det er er sandt, skal vi i hvert fald have en stor pose penge oveni.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Michman skrev:
lør jul 09, 2022 7:14 pm
"Dest og Memphis i bytte for Azpilicueta og Alonso?"
Er vi blevet totalt hjernedøde i den her klub?..
Ja man skulle tro at det var Bartomeu om igen.

Der er ikke behov for flere wing spillere, alligevel er man villig til at brænde 60-80 mio. euro på det. Og så nu det her. Depay har en markedsværdi på 35 mio. og Dest på 20 mio., dvs. samlet 55 mio. euro på to middelmådige og gamle back spillere - mere grotesk bliver det nok ikke :clap:

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Barca80 skrev:
lør jul 09, 2022 10:10 pm
Michman skrev:
lør jul 09, 2022 7:14 pm
"Dest og Memphis i bytte for Azpilicueta og Alonso?"
Er vi blevet totalt hjernedøde i den her klub?..
Ja man skulle tro at det var Bartomeu om igen.

Der er ikke behov for flere wing spillere, alligevel er man villig til at brænde 60-80 mio. euro på det. Og så nu det her. Depay har en markedsværdi på 35 mio. og Dest på 20 mio., dvs. samlet 55 mio. euro på to middelmådige og gamle back spillere - mere grotesk bliver det nok ikke :clap:

Man skal heller ikke tro på alle rygter

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Truppen - sæson 22/23

Her er en opdateret version end den jeg lavede sidst. Denne er lidt anderledes.

Hvis alle rygter holder, så bliver følgende spillere købt: Azpilicueta, Alonso, Soler, Raphinha og Lewandowski. AC og Kessié er allerede købt. Nærmest alt tyder på at Dembele forlænger og de Jong bliver.

Personligt synes jeg, at det er et stærkt mandskab som kan spille med om titlerne. Bredden er også super god - især angrebets bredde er sindssyg :eek:

Her er min bedømmelse på holdets forskellige positioner på en 1-10 karakter skala - reserver/bredden er medregnet i karakteren ;-)

Målmand: 8,5 i karakter

Forsvaret: 8 i karakter

Midtbanen: 9 i karakter

Angrebet: 9,5 i karakter

Samlet karakter til hele holdet (inkl. bredden): 8,75 i karakter :thumbup:

Billede

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

🚨🚨✅| Ousmane Dembélé stays at FC Barcelona. His contract renewal is DONE. @sport

🚨🚨✅| CONFIRMED: Ousmane Dembélé will renew his contract with FC Barcelona until 2024.
@RMCsport [🎖️]

#EK10
93' Iniesta

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Alias-A skrev:
søn jul 10, 2022 12:06 am
🚨🚨✅| Ousmane Dembélé stays at FC Barcelona. His contract renewal is DONE. @sport

🚨🚨✅| CONFIRMED: Ousmane Dembélé will renew his contract with FC Barcelona until 2024.
@RMCsport [🎖️]

#EK10
Øv, håber det er rigtigt, at han er gået ned i løn.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Han skulle få det samme som Fati nu. 6 mio euro om året synes jeg, jeg havde læst.

Synes dog stadig ikke vi skulle forlænge efter det seneste års cirkus, han har holdt.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Alias-A skrev:
søn jul 10, 2022 12:06 am
🚨🚨✅| Ousmane Dembélé stays at FC Barcelona. His contract renewal is DONE. @sport

🚨🚨✅| CONFIRMED: Ousmane Dembélé will renew his contract with FC Barcelona until 2024.
@RMCsport [🎖️]

#EK10

Fedt han har underskrevet

Fedt han er gået ned i løn

Og

Fedt det ikke er længere end 2 år

:glad: :glad: :glad:


Jeg synes han er en kæmpe nar!

Men 75 % af de kampe han har været fit for Xavi har han spillet enten godt eller fantastisk.

Hans skader kan stadig være et problem så godt det ikke er mere end 2 år ( hvis det bliver en kæmpe succes for begge parter forlænger vi jo selvfølgelig)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
søn jul 10, 2022 1:28 am
Alias-A skrev:
søn jul 10, 2022 12:06 am
🚨🚨✅| Ousmane Dembélé stays at FC Barcelona. His contract renewal is DONE. @sport

🚨🚨✅| CONFIRMED: Ousmane Dembélé will renew his contract with FC Barcelona until 2024.
@RMCsport [🎖️]

#EK10

Fedt han har underskrevet

Fedt han er gået ned i løn

Og

Fedt det ikke er længere end 2 år

:glad: :glad: :glad:


Jeg synes han er en kæmpe nar!

Men 75 % af de kampe han har været fit for Xavi har han spillet enten godt eller fantastisk.

Hans skader kan stadig være et problem så godt det ikke er mere end 2 år ( hvis det bliver en kæmpe succes for begge parter forlænger vi jo selvfølgelig)
Ja, bryder mig ikke om ham, men fodbold har ikke nogen følelser, det handler om at vinde. Forskellen på Real og Barca de seneste år. Mens Real kan agere uden følelser har det været grunden til vores downfall.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barca80 skrev:
lør jul 09, 2022 11:40 pm
Truppen - sæson 22/23

Her er en opdateret version end den jeg lavede sidst. Denne er lidt anderledes.

Hvis alle rygter holder, så bliver følgende spillere købt: Azpilicueta, Alonso, Soler, Raphinha og Lewandowski. AC og Kessié er allerede købt. Nærmest alt tyder på at Dembele forlænger og de Jong bliver.

Personligt synes jeg, at det er et stærkt mandskab som kan spille med om titlerne. Bredden er også super god - især angrebets bredde er sindssyg :eek:

Her er min bedømmelse på holdets forskellige positioner på en 1-10 karakter skala - reserver/bredden er medregnet i karakteren ;-)

Målmand: 8,5 i karakter

Forsvaret: 8 i karakter

Midtbanen: 9 i karakter

Angrebet: 9,5 i karakter

Samlet karakter til hele holdet (inkl. bredden): 8,75 i karakter :thumbup:

Billede
Der er ingen undskyldninger med det hold. Virkelig et godt hold og hvis laporta og co lykkes med med så er det flot arbejde.

Men de Jong skal stadig væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Nej tak til Kounde og Azpi som HB, det er ikke Barca værdigt med to defensive backs! :mad:
Ind med Kounde som CB, selvom jeg havde fortrukket en venstre benet CB i stedet for ham. Og så behold Dest til at kæmpe om HB med Azpi og Roberto en sæson mere. Hvis Dest så heller ikke slår igennem denne sæson, så sælg ham i næste.

På midten have jeg håbet på at vi fik solgt FDJ, og købt Bernardo, som ville være en våd drøm af få :thumbup:
Det er spild af talent og sine bedste år, at FDJ skal rende hovedløst rundt på vores midtbane og spille på 70%, fordi han ikke spiller på sin bedste position, som vi ikke har i Barca :thumbdown:
Så vil jeg nærmet hellere spille Gavi fra start eller prøve Kessie, også FDJ som indskifter/rotationsspiller.
Ellers måske som den centrale i et 3 mands forsvar, hvis Xavi absolut vil spille sådan en formation, som jeg ikke er fan af :roll:

Offensiven med Lewan, Auba, Fati, Ferran, Demb, Raphinha ville dog være vanvittig! :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

I hele dette indkøbsvanvid for penge vi ikke har, så tænker jeg en defensiv stærk højre back vil hjælpe holdet uendelig meget.
Myten om vi kan spille med to offensive backs, burde være død for længst.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
søn jul 10, 2022 11:26 am
I hele dette indkøbsvanvid for penge vi ikke har, så tænker jeg en defensiv stærk højre back vil hjælpe holdet uendelig meget.
Myten om vi kan spille med to offensive backs, burde være død for længst.
Enig, savner dagene med Abidal som balancespiller. En fysisk stærk hurtig og atletisk spiller med defensiv årvågenhed, som kan løbe kotraerne op eller som kan dække af for dem, der satser i genpresset
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Håber aldrig Bernardo bliver hentet. Barca skal seriøst til at handle smart og ikke forsøge at hente spillere i rigmandsklubber. Fair nok at sælge FdJ, hvis pengene mangler og man gerne vil spare lønnen, men at erstatte ham med Bernardo vil bare være hjernedødt. Ingen brug for ham og 100 mio euro for en spiller, der fylder 28 år lige om lidt. Nej, tak! Det vil være en total Bartomeu handel. Der er virkelig den handel, Barca overhovedet ikke har brug for. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm jeg elsker Silva. Han er vitterligt drømmespilleren. Men nej vi har ikke rigtigt brug for ham. Heller ikke selvom de jong forhåbentligt bliver solgt. Midten skal være pedri og gavi og på kanten bruger vi andre typer.

Raphinha, lewa, kounde, lappeløsningerne azpi og Alonso og jeg vil være mere end tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster