15 - Clement Lenglet

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Piquénbauer »

Han var nu rigtig god i første sæson i klubben. Men godt at han kom videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 8:36 pm
Så skete det endelig. Langt om længe. Har ventet på dette i de sidste 2 sæsoner!! Lenglet er væk og forhåbentlig vender aldrig tilbage :thumbup:

Lenglet er et godt eksempel på en spiller, som får en enkelt fremragende sæson (i Sevilla) og Barcelona slår til og køber spilleren med det samme. Total fejlcastet og dårlig scout vurdering. Han har aldrig haft Barcelona niveau. Måske højst som backup. Jeg ved ikke præcis hvor mange mål han har kostet Barcelona igennem tiden - men det er ufattelig mange :eek: . Sidst jeg var på camp nou for at se Barca spille, kan jeg tydeligt huske at Lenglet var klart banens dårligste. Han bliver ikke savnet herfra :wave:
Akkurat som Garcia. Han skal også væk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Antimadridista »

Alene det at der reelt sker noget er et plus :glad:

Umtiti..er du der…

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Barca80 »

Norbit skrev:
fre jul 08, 2022 8:53 pm
Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 8:36 pm
Så skete det endelig. Langt om længe. Har ventet på dette i de sidste 2 sæsoner!! Lenglet er væk og forhåbentlig vender aldrig tilbage :thumbup:

Lenglet er et godt eksempel på en spiller, som får en enkelt fremragende sæson (i Sevilla) og Barcelona slår til og køber spilleren med det samme. Total fejlcastet og dårlig scout vurdering. Han har aldrig haft Barcelona niveau. Måske højst som backup. Jeg ved ikke præcis hvor mange mål han har kostet Barcelona igennem tiden - men det er ufattelig mange :eek: . Sidst jeg var på camp nou for at se Barca spille, kan jeg tydeligt huske at Lenglet var klart banens dårligste. Han bliver ikke savnet herfra :wave:
Akkurat som Garcia. Han skal også væk
Tja. Forskellen er dog, at Lenglet var omk. 24 år, da han kom til Barcelona. Eric Garcia var 20 år og er 21 nu. Lenglet er 27 år nu, og udvikler sig nok ikke mere. Eric Garcia kan stadig nå at blive en top cb i fremtiden. Af en 21-årig, synes jeg faktisk at han viser højt niveau, og spiller også mere eller mindre fast på det spanske landshold :)

Eric Garcia er også "spiller af egen avl", hvilket har stor betydning i forhold til registrering af spillere, hvorfor jeg synes at man skal beholde og udvikle ham. :thumbup:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
fre jul 08, 2022 8:53 pm
Han var nu rigtig god i første sæson i klubben. Men godt at han kom videre.
Så er klubbens "fans" igen ude med riven efter egne spillere. Lenglet er en rigtig habil og dygtig spiller, men da klubben og holdet kom ud for en dårlig periode endte hans spil med at dykke rigtig meget. Jeg tror han kommer til at være sindssyg god for Tottenham, som er godt for os, da vi så kan sælge ham for 25-30 mio hvis tingene flasker sig. Utroligt at det er spillere som Lenglet og Pjanic folk hader, når vi har FDJ rendende på 25 mio om året i løn uden nogen selvindsigt eller kærlighed til klubben.

Jeg svarer til Piquenbauer fordi han er én af de få som støtter næsten alle.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af A$AP »

Jeg ville ikke blive overrasket, hvis han ender med at få en rigtig god sæson under Conte og hans 3-backkæde. Han har hurtigheden og styrken, men der har bare ikke fungeret for ham de sidste 2-3 sæsoner.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Barca80 »

Er det kun 50%?? Havde ellers læst at Tottenham ville betale 90% af hans løn! Og der er heller ingen købsoption? Nu er jeg sgu lidt mindre glad :sad:
Barca betaler 50% af Clement Lenglets løn for den kommende sæson. Tottenham betaler den anden halvdel. (RAC1)
Officielt: Clement Lenglet udlejes til Tottenham for hele næste sæson. Der er ingen købsoption inkluderet.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Barca80 »

WHAT??? :eek: :eek: :eek:

Kan det virkelig passe at Lenglet har kontrakt med Barcelona helt frem til 2026 ??? :eek: Hvornår F underskrev Barcelona sidst kontrakt med Lenglet, siden den først slutter i 2026?? Dvs. man hænger måske fire sæsoner mere på ham!! :crazy:
Contract expires:
Jun 30, 2026

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 9:48 pm
Er det kun 50%?? Havde ellers læst at Tottenham ville betale 90% af hans løn! Og der er heller ingen købsoption? Nu er jeg sgu lidt mindre glad :sad:
Barca betaler 50% af Clement Lenglets løn for den kommende sæson. Tottenham betaler den anden halvdel. (RAC1)
Officielt: Clement Lenglet udlejes til Tottenham for hele næste sæson. Der er ingen købsoption inkluderet.
Det er godt at der ikke var en købsoption. Den skulle have været på 10 mio euro, hvilket er absurd. Han er langt mere værd og kommer potentielt set også til at være det næste sæson
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 9:48 pm
Er det kun 50%?? Havde ellers læst at Tottenham ville betale 90% af hans løn! Og der er heller ingen købsoption? Nu er jeg sgu lidt mindre glad :sad:
Barca betaler 50% af Clement Lenglets løn for den kommende sæson. Tottenham betaler den anden halvdel. (RAC1)
Officielt: Clement Lenglet udlejes til Tottenham for hele næste sæson. Der er ingen købsoption inkluderet.
Der er meget forskellige meldinger fra mange forskellige medier. Nogle melder, Spurs betaler 5 mio euro i fee + alt fra 50 til 85 procent af lønnen. Sandheden er nok et sted midt i mellem og at de betaler 85% af lønnen i alt. Jeg har fine forhåbninger til, Lenglet vil performe ret fint i Tottenham og PL og hvis han gør det, så bør det være en smal sag at sælge ham til en fin pris og få nogen til at betale hele hans løn fremadrettet. Jeg tænker i alt fald, den noget lavere forsvarskæde under Conte vil bekomme Lenglet godt.

Mht hans tid i Barca, så startede det rigtigt positivt, men efterhånden, som Barca fik problemer flere steder på banen, så blev Lenglet også rigelig vel udstillet for sine mangler. Hans placerings evner med høj forsvarslinje var i alt fald tydelige, da Barca´s niveau i presspillet begyndte at falde i takt med aldrende spilleres dalende niveau. Alt i alt synes jeg, han har været en fornuftig spiller, der aldrig har været tiltænkt startelleveren, men det kom han så alligevel, da Umtiti valgte et VM og en kronisk skade fremfor at spille hele sin karriere på højt niveau. At ledelsen valgte at give ham en stor kontrakt på bagkant af en fornuftig start, er så grunden til, man står i hele den redelighed netop nu. En spiller som Lenglet må højest være rotationsspiller i Barca og det skal lønnen selvfølgelig afspejle.
Senest rettet af EasyBuddhist fre jul 08, 2022 11:06 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
fre jul 08, 2022 10:15 pm
Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 9:48 pm
Er det kun 50%?? Havde ellers læst at Tottenham ville betale 90% af hans løn! Og der er heller ingen købsoption? Nu er jeg sgu lidt mindre glad :sad:
Barca betaler 50% af Clement Lenglets løn for den kommende sæson. Tottenham betaler den anden halvdel. (RAC1)
Officielt: Clement Lenglet udlejes til Tottenham for hele næste sæson. Der er ingen købsoption inkluderet.
Det er godt at der ikke var en købsoption. Den skulle have været på 10 mio euro, hvilket er absurd. Han er langt mere værd og kommer potentielt set også til at være det næste sæson
Altså ifølge min verden, så rækker hans niveau kun til et midterhold i La Liga. Hvis han er heldig, kan han være backup i Barcelona, men selv det er svært. Han har kostet bunkevis af point igennem sin Barca tid. Synes aldrig han har været rigtig god, men hans niveau er bare faldet endnu mere med tiden.

For min skyld må Tottemham gerne få ham helt gratis, så længe Lenglet opgiver sin lange kontrakt (som er frem til 2026) ;-)

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Filten »

Bedste nyhed længe og må være træls som Tottenham fan at læse at man har lejet hr.selvmål fra barca.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af PuyolErGud »

Filten skrev:
fre jul 08, 2022 11:15 pm
Bedste nyhed længe og må være træls som Tottenham fan at læse at man har lejet hr.selvmål fra barca.
Ja, ambivalent er vel den bedste beskrivelse som både Barcelona og Tottenham fan :roll:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Michman »

Bare få det ud... UD af min klub
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 9:07 pm
Norbit skrev:
fre jul 08, 2022 8:53 pm
Barca80 skrev:
fre jul 08, 2022 8:36 pm
Så skete det endelig. Langt om længe. Har ventet på dette i de sidste 2 sæsoner!! Lenglet er væk og forhåbentlig vender aldrig tilbage :thumbup:

Lenglet er et godt eksempel på en spiller, som får en enkelt fremragende sæson (i Sevilla) og Barcelona slår til og køber spilleren med det samme. Total fejlcastet og dårlig scout vurdering. Han har aldrig haft Barcelona niveau. Måske højst som backup. Jeg ved ikke præcis hvor mange mål han har kostet Barcelona igennem tiden - men det er ufattelig mange :eek: . Sidst jeg var på camp nou for at se Barca spille, kan jeg tydeligt huske at Lenglet var klart banens dårligste. Han bliver ikke savnet herfra :wave:
Akkurat som Garcia. Han skal også væk
Tja. Forskellen er dog, at Lenglet var omk. 24 år, da han kom til Barcelona. Eric Garcia var 20 år og er 21 nu. Lenglet er 27 år nu, og udvikler sig nok ikke mere. Eric Garcia kan stadig nå at blive en top cb i fremtiden. Af en 21-årig, synes jeg faktisk at han viser højt niveau, og spiller også mere eller mindre fast på det spanske landshold :)

Eric Garcia er også "spiller af egen avl", hvilket har stor betydning i forhold til registrering af spillere, hvorfor jeg synes at man skal beholde og udvikle ham. :thumbup:
Nu et LE også vildt farvet i sin udtagelse. Nacho havde et forrygende år med Real, men kom ikke med. Garcia var ofte elendig for os med kæmpe fejl og blev alligevel udtaget. Giver ikke en hat for det spanske landshold.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista, Google [Bot] og 6 gæster