Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
fre jul 01, 2022 7:41 pm
Og så er den skid slået. Vi er uenige på nogle punkter og kommer ikke nærmere hinanden. Og jeg ser en for god film til at gide de lange skriv pt ;-)
Fair nok. Men hvilken film??

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Pogmentary

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Håber Raphinha går i gennem. Han kommer til at bidrage 1000 gange mere end Dembélé gjorde, og til den halve pris. Vi har også manglet noget brasiliansk magi siden Neymar smuttede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barca80 skrev:
fre jul 01, 2022 7:54 pm
Piquénbauer skrev:
fre jul 01, 2022 7:41 pm
Og så er den skid slået. Vi er uenige på nogle punkter og kommer ikke nærmere hinanden. Og jeg ser en for god film til at gide de lange skriv pt ;-)
Fair nok. Men hvilken film??
In a valley of violence!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🔄 (LENGLET): Tottenham Hotspurs will pay a €5M loan fee for Clement Lenglet and they will pay a part of his salary.

• They will also have a buy option to acquire the french defender permanently. #FCB 🇨🇵

Via (🟢):
@RogerTorello
Så går den nok ca lige op, måske endda med et lille plus på kontoen. Så er der hul i budgettet til Raphinha, hvis han kommer. Han kommer til at tjene det samme, som Lenglet gjorde.
🚨 BREAKING: Barcelona and Leeds United are about to close the deal for Raphinha for around €60m.
#FCB 🇧🇷

Via:
@gerardromero
🔄 (RAPHINHA): Raphinha's salary at Barcelona will be €6m net.

• The player has done everything to play for Barcelona and will do so. It has been his dream.
#FCB 🇧🇷

Via:
@gerardromero
Det er virkelig en billig løn, når man tager i betragtning, Klubber som Chelsea og Newcastle også har budt. Han ville helt sikkert kunne tjene det dobbelte i de to klubber.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Ok så man vil ikke sælge en del af BLM. Ca 600 mio ind hvor 200 mio går til transfers:
Barcelona estimates they’ll be able to invest close to €200M in new signings if they activate the second lever (sell 15% TV Rights). @Alfremartinezz
Det må betyde 400 mio til gælden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

VicValde skrev:
fre jul 01, 2022 6:10 pm
Isageren skrev:
fre jul 01, 2022 5:37 pm
VicValde skrev:
fre jul 01, 2022 3:31 pm
Isageren skrev:
fre jul 01, 2022 12:44 pm
Se det er nu hvor jeg mener at vi er en joke, og at man burde ansætte en fyr som mig. Chelsea vil have to af Raphinha, Dembélé og Sterling. Det ligner meget tydeligt at de henter Sterling, så derfor kun 1 mere. Lad os da for helvede bruge det. Arsenal er desuden ved at sikre Martinez, og hvis vi holder FDJ hen i længere tid, så er det også stensikkert. På den måde er de også ude af Raphinha kampen. Chelsea vil på et tidspunkt blive desperate og vi har fordelen at begge venter på os. Lad Chelsea hente én af dem, og efter er det en meget nemmere handel. 1: Dembélé har ikke flere muligheder, 2: Leeds kan ikke kræve samme pris, vi betaler 50 mio euro i stedet. Simpel forhandlingsstrategi.

Husk at Chelsea også skal bruge minimum 2 CB’er. De har ikke fordelen af at spillere vil tvinge et skifte i gennem.
I starten var det der selviscenesættelses-show lidt sjovt, mest patetisk.
Nu er det bare møghamrende irriterende læsning, og selv om du er sarkastisk, falder de kontinuerlige usjove forsøg fuldstændig til jorden.

Gas dog ned…
Det var sku mest sagt for at underminere ledelsen. Selv en normal fyr som mig selv kunne gøre et bedre job. Husk det bare er et forum på nettet, ingen grund til at hidse sig op og måske burde du fokusere mere på pointen i det jeg skriver.

Jeg ved godt at det er pæredansk altid at skulle hive andre ned, eller "gasse andre ned" (mere en tysk måde), men jeg lytter ikke til folk som ikke synes jeg er "sjov" og beder mig holde kæft. Jeg bliver skam ved.

Haha ja, hiv bare Jantelovs-kortet. Det er efterhånden blevet den nye normal, når man påtaler folk, der opfører sig mærkeligt.

Og jeg tvivler på, at du har hidset nogen herinde op. Det er sgu nok bare mere pointen omkring, at 50% af dine indlæg starter med at rose dig selv. Det er kvalmende.

Men ja, fortsæt da endelig - du har tydeligvis masser at byde ind med, som du ikke allerede har skrevet 50 gange før (indsæt Isageren ironi)
Ok, jeg har en udfordring til dig. Ovenstående opslag som du kommenterede på, find det sted hvor jeg tidligere har skrevet det? Jeg glæder mig virkelig, hvis ikke så lad venligst vær med at kommentere på mine opslag fremover. Der kommer intet godt ud af det. Hvad i alverden har det med dig at gøre at jeg roser mig selv? Jeg kommer aldrig til at forstå mennesker som angriber nogens personlighed som de ikke kender, bare fordi at de laver en "dårlig" joke. Det kan da være fuldstændig ligegyldigt. Hvis jeg er så elendig til det her, så lad mig være. Hvad skal det til for?
Senest rettet af Isageren fre jul 01, 2022 9:13 pm, rettet i alt 1 gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hutlihut skrev:
fre jul 01, 2022 7:16 pm
Hvori ligger ledelsens inkompetence Isageren? Hvad er det de har lavet der har været så inkompetent?
Deres forhandlingsstrategier har været dårlige, og jeg er meget i tvivl om hvad vi egentlig vil. Vil vi bygge til fremtiden eller vinde lige nu og her, for det ser ud som at vi vil det sidste, og det ser jeg som meget svært taget vores situation i betragtning.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
fre jul 01, 2022 9:05 pm


Ok så man vil ikke sælge en del af BLM. Ca 600 mio ind hvor 200 mio går til transfers:
Barcelona estimates they’ll be able to invest close to €200M in new signings if they activate the second lever (sell 15% TV Rights). @Alfremartinezz
Det må betyde 400 mio til gælden.
Umiddelbart virker det til at tilbuddene har været dårlige i forhold til BLM. De vil jo gerne have en tilbagekøbsklausul i kontrakten, noget som Fanatics ikke har virket interesseret i.

Jeg er ked af hvis jeg har skrevet det her før, måske endda 49 gange før. Sådan siger VicValde :grin:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona wants to settle the Kounde deal for around €45M. They’re waiting for Sevilla to accept the terms so that talks can continue. @gerardromero
Det kan Sevilla umuligt gå med til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
fre jul 01, 2022 9:06 pm

Ok, jeg har en udfordring til dig. Ovenstående opslag som du kommenterede på, find det sted hvor jeg tidligere har skrevet det? Jeg glæder mig virkelig, hvis ikke så lad venligst vær med at kommentere på mine opslag fremover. Der kommer intet godt ud af det. Hvad i alverden har det med dig at gøre at jeg roser mig selv? Jeg kommer aldrig til at forstå mennesker som angriber nogens personlighed som de ikke kender, bare fordi at de laver en "dårlig" joke. Det kan da være fuldstændig ligegyldigt. Hvis jeg er så elendig til det her, så lad mig være. Hvad skal det til for?
Jeg synes personligt dine dårlige jokes er meget sjove.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
fre jul 01, 2022 9:19 pm
Isageren skrev:
fre jul 01, 2022 9:06 pm

Ok, jeg har en udfordring til dig. Ovenstående opslag som du kommenterede på, find det sted hvor jeg tidligere har skrevet det? Jeg glæder mig virkelig, hvis ikke så lad venligst vær med at kommentere på mine opslag fremover. Der kommer intet godt ud af det. Hvad i alverden har det med dig at gøre at jeg roser mig selv? Jeg kommer aldrig til at forstå mennesker som angriber nogens personlighed som de ikke kender, bare fordi at de laver en "dårlig" joke. Det kan da være fuldstændig ligegyldigt. Hvis jeg er så elendig til det her, så lad mig være. Hvad skal det til for?
Jeg synes personligt dine dårlige jokes er meget sjove.
Tak DrGink, og hvad så hvis det er dårlige jokes? Vi er alle forskellige, der er INGEN grund til at kalde folk kvalmende og usmagelige fordi de laver "dårlige" jokes. Virkelig, virkelig mærkelig opførsel.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
fre jul 01, 2022 9:16 pm
Barcelona wants to settle the Kounde deal for around €45M. They’re waiting for Sevilla to accept the terms so that talks can continue. @gerardromero
Det kan Sevilla umuligt gå med til.
Nej for Chelsea har jo allerede tilbudt 50 mio.

Jeg tror dog vi kan få ham for 50 mio. Vi er de eneste som er virkelig interesserede og han har kun 2 år tilbage af kontrakten. Hvis Sevilla vil have en god pris er det i år.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Raphinha’s been a Barça fan ever since he was a child. His father and Ronaldinho had a very good relationship and the player’s family has always had one dream: to see Raphinha play in the Blaugrana colors. @joaquimpiera
Det er dem her vi skal have! Spillere der elsker klubben og som vil ofre for at spille på campen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Clément Lenglet will join Tottenham. However, they can only cover his salary up to 7 million euros, so Barça will pay the rest. [@Alfremartinezz]
Hvad fanden får han i løn?!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster