Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

FC Barcelona are expected to make an offer of around €70M for Raphinha soon. @_pauljoyce

Raphinha has asked Deco to STOP his transfer to Chelsea; he has made the decision to prioritise joining FC Barcelona.
@joaquimpiera
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
fre jul 01, 2022 11:06 am
FC Barcelona are expected to make an offer of around €70M for Raphinha soon. @_pauljoyce

Raphinha has asked Deco to STOP his transfer to Chelsea; he has made the decision to prioritise joining FC Barcelona.
@joaquimpiera
Okay, hvis dette er rigtig, så håber jeg han bliver god, vi mangler noget sydamerikansk fandenivoldskhed!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Det ville være helt væk, hvis vi giver €70M for Raphinha, og så kun får 65 + 20 for FDJ!! :clap: :eek: :mad:

Men vi er jo den dårligste klub i verden til at købe og sælge, så det giver vel god mening :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan er det når man er oppe mod en klub som Chelsea. Det er dem der har sat prisen.

Omkring fdj så skal hans helt latterlige løn også medregnes. Fuldstændig tosset løn barto og co har givet ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Så slap vi for Dembele - spændende, hvordan man vil erstatte ham - man kunne i princippet erstatte ham i truppen med Collado, Trincao, Abde med flere, men den tålmodighed har man nok ikke. Raphinha er i min verden alt for dyr, men det holder nok ikke Laporta tilbage.

Nogen der ved, hvordan det står til med Griezman?

Hvis man kan komme af med 2 af 4 af Umtiti, Lenglet, Braithwait, Pjanic permanent + tilføje Kessie og AC, så ville jeg egentlig være meget godt tilfreds, men det signalerer endnu en overgangssæson, og det harmonerer ikke med hverkens ledelsens eller størstedelen af fanbasens selvforståelse.

Dertil kunne det være prikken over i'et, at veksle De Jong til en ung talentfuld pivot og højreback (underforstået billige) - hertil kunne det måske være meget smart at tilføje en interior med lidt hår på brystet, evt. Soler, hvis de Jong skal videre.

Ps. Enig mht. De Jong - det er nok primært hans løn, som man gerne vil af med, og det faktum, at han aldrig rigtigt har blomstret i klubben, og der nok ikke er en intention om at spille med 2 x pivot.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nogen der ved, hvordan det står til med Griezman?
Han skal ikke spille ret mange kampe for ATM før de skal købe ham til 40 mio. Jeg læste en der gik i dybden med aftalen omkring lånet og som det ser ud nu så skal han kun spille 45 min i 14 kampe før transferen går igennem. Det er hvis han er til rådighed i 50 kampe. Jo færre kampe han er til rådighed jo færre kampe skal han spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Man kan læse mere her. Det skal gå helt galt før han ikke bliver solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Der var en der nævnte at Frenkie skal have 25m€ fra kommende sæson, hvis det holder, er det selvfølgelig en enorm besparelse udover transferen. Det virker til at han SKAL videre, for at det hele kan lykkes.

Raphinha til op mod 70m€!! Godt nok vildt og lidt bekymrende. Det betyder i hvert fald at Bernardo er en and, hvis man også ønsker Lewan og Kounde.

Lyder til at Lewan, Kounde og Raphinha ryger op i minimum 180m€.

Men ser virkelig frem til nogle afgørelser!!!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg er generelt et positivt indstillet menneske, men nu Dembélé er fortid i barca har jeg lidt et fromt ønske om et biluheld hvor agenten dør horribelt og Dembélé får kappet et ben af ( okay måske ikke så fromt)

On another note- håber ikke der er hold i rygterne om Raphinha for 70. Han ku sagtens blive næste kæmpeflop.


Og ja desværre er Frenkie jo nok også fortid og hans enorme løn er en stor del af grunden til den beslutning er jeg sikker på.

Glæder mig til at se hvad transfervinduet bringer for os. Jeg har ikke stor tiltro til Laporta, men jeg har derimod til Alemany og Xavi
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Se det er nu hvor jeg mener at vi er en joke, og at man burde ansætte en fyr som mig. Chelsea vil have to af Raphinha, Dembélé og Sterling. Det ligner meget tydeligt at de henter Sterling, så derfor kun 1 mere. Lad os da for helvede bruge det. Arsenal er desuden ved at sikre Martinez, og hvis vi holder FDJ hen i længere tid, så er det også stensikkert. På den måde er de også ude af Raphinha kampen. Chelsea vil på et tidspunkt blive desperate og vi har fordelen at begge venter på os. Lad Chelsea hente én af dem, og efter er det en meget nemmere handel. 1: Dembélé har ikke flere muligheder, 2: Leeds kan ikke kræve samme pris, vi betaler 50 mio euro i stedet. Simpel forhandlingsstrategi.

Husk at Chelsea også skal bruge minimum 2 CB’er. De har ikke fordelen af at spillere vil tvinge et skifte i gennem.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Men Isageren, hvordan får vi dig derned..? Mangler du anbefalinger eller noget.? Jeg hjælper gerne…

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Hahaha du er evigt underholdende Isageren. Er det ikke et job din gode ven Kessie kan skaffe dig? Når de hører at du var tæt på at have været den nye Messi så giver de dig da jobbet med det samme

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Altså joke aside, så er det faktisk lige før at jeg tror, at Isageren kan gøre det bedre end hovederne ved ledelsesgangene i Barcelona (fx sportsdirektøren) :wtf:

Ahh men altså, kan vi ik bare blive enige om, at det er en komplet sindssyg og idiotisk måde at drive en klub på?? Den nye ledelse er måske lidt bedre, men stadig.

Gæld oven på gæld, oven på gæld, oven på gæld. Evig cyklus, never ending :clap: Og ovenpå denne gæld, så køber du her-og-nu spillere!! Dvs. en gammel og dyr Lewandowski som skal prøve at skaffe klubben CL. Og ovenpå gælden, køber du endnu flere dyre offensive spillere lidt ala Coutinho (muligvis Raphinha), som skal sikre titler. Ja det er konstant samme opskrift og samme pladesang som bare kører :lol: Ikke noget med at bruge hoved, tænke langsigtet, starte forfra. DET BARE SUCCES HER OG NU!! :razz:

Så JA, jeg tror faktisk Isageren kunne gøre det meget bedre som sportsdirektør. Nogen som kan skaffe ham jobbet? :thumbup:

Og ja, jeg er frustreret. Og gentager mig konstant. Men sådan er det. :op:

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Kunne så ikke forestille mig at Isageren kunne gøre det bedre som sportsdirektør nej. Tror det er lidt mere kompliceret end Football manager. Desuden har vi ikke købt nogen spillere endnu, og vi aner ikke hvad der sker bag kulisserne, ligesom vi heller ikke ved hvordan økonomien reelt ser ud. Den nuværende ledelse har reddet klubben fra konkurs, sendt nogle af de dårligste indkøb og dyreste lønninger væk, samt fået Xavi som træner, en håndfuld gode indkøb og er ved at rejse klubben igen både sportsligt og økonomisk. Må man give dem kredit for. Det giver ingen mening at folk herinde farer op i en spids pga. Rygter vi ikke ved noget om passer. I bidrager selv til de rygter her, og jeg har da set utallige folk mene at vi skal fyre en masse penge efter en spiller der blev fuldstændig tørret af Alba da vi mødte dem, og som mange ovenikøbet vil spille ude af position på RB.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår slet ikke kritikken af laporta og co. De har leveret over forventning indtil videre.

I forhold til transfers så er det meget svært at bedømme før sæsonen går i gang. Vi mangler indblik i de taktiske overvejelser omkring de nævnte spillere. Jeg ved dog at både Xavi og alemany er kompetente. Der bliver ikke købt spillere pga navn mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster