Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Isageren skrev:
søn feb 27, 2022 12:27 pm
Ialocin skrev:
søn feb 27, 2022 12:22 pm
Isageren skrev:
søn feb 27, 2022 12:13 pm
Ialocin skrev:
søn feb 27, 2022 12:03 pm
Kvoller skrev:
søn feb 27, 2022 10:02 am
Norbit skrev:
søn feb 27, 2022 3:08 am
Isageren skrev:
lør feb 26, 2022 9:56 pm
PuyolErGud skrev:
lør feb 26, 2022 9:52 pm


Jaaaaaa, det må blive et klart og tydeligt nej nej nej. Vi skal ikke røre Maguire med en ildtang. Han kan fint blive på den britiske halvø. Ville være et selvmål af dimensioner og slet ikke en spiller som er på tale
Han er jo lidt den nye fancy, moderne cb, der er sindssygt god på bolden, god til at læse spillet og relativt hurtigt(Pique fart) kunne være den perfekte erstatning for selvsamme Pique
Så har du ikke set nok United kampe denne sæson.. Han er meget skidt.
Hvis ikke tenderende til elendig.

Undskyld, men var det ikke en joke, det med Maguire? Sådan opfattede det. Der er vel ingen, der ved deres fulde fem, kunne finde på at hente en spiller som Maguire. Han er hamrende dårlig i den her sæson + hans er brite, hvilket betyder, at han vil være utrolig dyr. Derudover er det godt nok et fåtal af englændere, der har slået til i spansk fodbold.
Jeg synes jo at han har Barca DNA, og så kunne vi også bruge lidt nosser nede i det forsvar. Han er kaptajn i United og de gav 80 mil for ham, derudover startede han inde i en EM finale. Det er ikke helt hen i vejret, værre kan han jo heller ikke være. Hvis man starter inde i United kan man ikke være elendig. Det er jo bare to forskellige holdninger.

Sorry. Det var ikke min mening at gøre grin med din kommentar.

Jeg synes slet ikke, at han er god nok, og han er relativt tung i røven. Jeg ser gerne, at vi har CB's med lidt mere speed, hvis vi skal presse så højt som vi gør.
Det kan også være det er bedst, men jeg så bare gerne at vi fik JWP, Maguire, Matty Cash, Tarkowski, Pope og så Watkins. Prøve at lave en verdensklasse engelsk stamme, som jeg tror ville kunne give noget intensitet og få os tættere tilbage mod Guardiolas Barca, hvor Maguire kunne være ligesom vores nye Puyol.
Med dagens rygter, så synes jeg det er passende at få et lille klap med på skulderen for at være synsk. Maguire til Barca, hvad siger I? Jeg er allerede parat til at købe sønnike en trøje
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sporting CP are close to signing Fransisco Triñcao. The deal will be a two year loan with a mandatory purchase option of €20M.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man jun 27, 2022 11:20 am
Isageren skrev:
søn feb 27, 2022 12:27 pm
Ialocin skrev:
søn feb 27, 2022 12:22 pm
Isageren skrev:
søn feb 27, 2022 12:13 pm
Ialocin skrev:
søn feb 27, 2022 12:03 pm
Kvoller skrev:
søn feb 27, 2022 10:02 am
Norbit skrev:
søn feb 27, 2022 3:08 am
Isageren skrev:
lør feb 26, 2022 9:56 pm

Han er jo lidt den nye fancy, moderne cb, der er sindssygt god på bolden, god til at læse spillet og relativt hurtigt(Pique fart) kunne være den perfekte erstatning for selvsamme Pique
Så har du ikke set nok United kampe denne sæson.. Han er meget skidt.
Hvis ikke tenderende til elendig.

Undskyld, men var det ikke en joke, det med Maguire? Sådan opfattede det. Der er vel ingen, der ved deres fulde fem, kunne finde på at hente en spiller som Maguire. Han er hamrende dårlig i den her sæson + hans er brite, hvilket betyder, at han vil være utrolig dyr. Derudover er det godt nok et fåtal af englændere, der har slået til i spansk fodbold.
Jeg synes jo at han har Barca DNA, og så kunne vi også bruge lidt nosser nede i det forsvar. Han er kaptajn i United og de gav 80 mil for ham, derudover startede han inde i en EM finale. Det er ikke helt hen i vejret, værre kan han jo heller ikke være. Hvis man starter inde i United kan man ikke være elendig. Det er jo bare to forskellige holdninger.

Sorry. Det var ikke min mening at gøre grin med din kommentar.

Jeg synes slet ikke, at han er god nok, og han er relativt tung i røven. Jeg ser gerne, at vi har CB's med lidt mere speed, hvis vi skal presse så højt som vi gør.
Det kan også være det er bedst, men jeg så bare gerne at vi fik JWP, Maguire, Matty Cash, Tarkowski, Pope og så Watkins. Prøve at lave en verdensklasse engelsk stamme, som jeg tror ville kunne give noget intensitet og få os tættere tilbage mod Guardiolas Barca, hvor Maguire kunne være ligesom vores nye Puyol.
Med dagens rygter, så synes jeg det er passende at få et lille klap med på skulderen for at være synsk. Maguire til Barca, hvad siger I? Jeg er allerede parat til at købe sønnike en trøje
Han er bålringe.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »


kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: FC Barcelona's offer to Ousmane Dembélé: €6M/year net + €1.5M variables.
Og heller ikke til demb selv. Kontrakten skulle også være lavere. Så må vi se om demb tager chancen for ifølge rygterne er der ikke andre klubber end Barca der viser interesse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Piquénbauer skrev:
man jun 27, 2022 4:16 pm
JUST IN: FC Barcelona's offer to Ousmane Dembélé: €6M/year net + €1.5M variables.
Og heller ikke til demb selv. Kontrakten skulle også være lavere. Så må vi se om demb tager chancen for ifølge rygterne er der ikke andre klubber end Barca der viser interesse.

Jeg havde egentlig hellere set det var 3 net og 6 i variabler, men either way håber han forlænger og rent faktisk holder sig nogenlunde skadesfri.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

kklaus skrev:
man jun 27, 2022 4:02 pm
Det her er det absolut bedste ved det kontrakttilbud. 🥳

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Hold kæft, hvor er det fryd. Så kan hans nar af en agent lære det. Det er fedt, at der er noget konsekvens ved det cirkus de har lavet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
man jun 27, 2022 4:59 pm
Hold kæft, hvor er det fryd. Så kan hans nar af en agent lære det. Det er fedt, at der er noget konsekvens ved det cirkus de har lavet.
Vi skulle konsekvent have gjort lønnen lavere for hver dag der gik.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Ok, så nu siger alle at United giver 65 mio euro plus 20 mio euro i variabler. Virkelig elendigt arbejde og en super dårlig handel. Er FDJ virkelig så dårlig i Barcas øjne? Jeg tror at vi skraber efter penge og er totalt på skideren. Vi gik fra at ville have 100 mio euro til at få 65 mio euro.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det handlede om penge så var man hoppet fra efter at de økonomiske “levers” blev vedtaget. Det her er tydeligvis en sportslig beslutning. Han passer ikke ind. Problemet er så at man u er de eneste der viser oprigtig interesse i de jong…

For mig handler det om variablerne. Er de nemme at “indløse” så er 85 samlet for de jong helt fint. Men hvis der er sådan noget med at man u skal vinde cl og de jong bdo så er det en lorte handel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
man jun 27, 2022 9:14 pm
Ok, så nu siger alle at United giver 65 mio euro plus 20 mio euro i variabler. Virkelig elendigt arbejde og en super dårlig handel. Er FDJ virkelig så dårlig i Barcas øjne? Jeg tror at vi skraber efter penge og er totalt på skideren. Vi gik fra at ville have 100 mio euro til at få 65 mio euro.

De sagde vel 86 og ikke 100 så 85 er vel ganske fair, havde dog været rarere hvis vi ikke skulle vente på variablerne, ( og ja selvfølgelig hvad de er, men mon ikke de bliver indløst) men vi har jo faktisk penge lige nu, så så galt er det jo ikke synes det er træls han skal væk, men jeg kan egentlig godt forstå det, i Xavis system har han ikke været fantastisk ( men ku han måske blive det med Kessie ved siden af over en hel sæson? Who knows!)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
man jun 27, 2022 9:14 pm
Ok, så nu siger alle at United giver 65 mio euro plus 20 mio euro i variabler. Virkelig elendigt arbejde og en super dårlig handel. Er FDJ virkelig så dårlig i Barcas øjne? Jeg tror at vi skraber efter penge og er totalt på skideren. Vi gik fra at ville have 100 mio euro til at få 65 mio euro.
Tror kun det var mig der sagde 100 mio. Og det holder jeg fast i!!! :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Bare lige et hurtigt opråb fra mig tirsdag eftermiddag:

Det er næsten 100% sikkert at Bernando Silva ikke kommer til Barcelona denne sommer. Derfor behold nu bare Frankie De Jong!! Han er verdensklasse midtbane hvis du bruger ham korrekt - han er også kun 25 år (har mindst 7-8 gode år foran sig), passer til Barcas spillestil og ønsker heller ikke forlade klubben. :op:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster