Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
ons jun 22, 2022 2:22 pm
Easy du plejer at have styr på alle verdens spillere. Hvad med ham Nicolás Domínguez fra Bologna? Kunne han være et forsøg på dm? Transfermarkt siger han er billig!

Her er stats med deciler:
https://sportslumo.com/football/players ... ompetition
Nej, ham kender jeg ikke særligt godt. Er han blevet rygtet til klubben da? Og er han ikke primært CM?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
ons jun 22, 2022 2:19 pm
Bayern er fandme dygtigte!

De har lige signet Mané for sølle 32 mio euro + 10 mio i variabler!

Han er vel blandt de bedste i verden på sin position, kan spille alle tre forreste pladser, blandt den absolutte elite de sidste par sæsoner. 32 mio euro. Lad den lige sive ind. Vi giver nemt +40 mio for spillere som Adama, Trincao, Malcom.

Vi får næppe Lewandowski for under 45-50 mio. Hvilket er hjernedødt taget hans alder i betragtning. Vi lod Suarez rejse gratis på nogenlunde samme stadie i sin karrierer. Bayern kører os i manegen. Vi burde tilbyde MAKS 30 mio. euro - leave it or take it. Så må de have en overflod af stjerner i truppen, som alle skal deles om spilletiden + en utilfreds Lewandowski.

Jeg glemte endda at de også har fået både Mazraoui og Gravenbech..
Det er fint af Bayern, dog havde Mane kun 1 år tilbage. Pool har deres mand (Nunez) og vil bare gerne videre i teksten. 10-15m€ forskel, betyder ikke det store for dem.

Gravenbech var også ret dyr, var han ik?

Men jo, de finder tit gode løsninger!

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 22, 2022 3:36 pm
DrGink skrev:
ons jun 22, 2022 2:22 pm
Easy du plejer at have styr på alle verdens spillere. Hvad med ham Nicolás Domínguez fra Bologna? Kunne han være et forsøg på dm? Transfermarkt siger han er billig!

Her er stats med deciler:
https://sportslumo.com/football/players ... ompetition
Nej, ham kender jeg ikke særligt godt. Er han blevet rygtet til klubben da? Og er han ikke primært CM?
Overhovedet ingen rygter. Blot youtubet og bagefter fundet stats. Folk får det til at lyde som om han er hele årsagen til Bologna nærmest er i serie a. Ifølge transfermarkt primært dm omend Bolognas system vil næppe kan sammenlignes med vores,

Jeg mener nu stadig man bør forsøge ordentlig med de jong på trods af han ikke er busquets.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Lige når man troede at det ikke kunne blive endnu værre end Lewandowski og Raphinha, så dukker der nyheder om at Neymar er på vej retur til Barca denne sommer for 50 mio. euro, LOL :glad: Så er det jo at give dødstødet til Barca, og så bliver det heller ikke værre!! :clap:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
tors jun 23, 2022 11:23 am
Lige når man troede at det ikke kunne blive endnu værre end Lewandowski og Raphinha, så dukker der nyheder om at Neymar er på vej retur til Barca denne sommer for 50 mio. euro, LOL :glad: Så er det jo at give dødstødet til Barca, og så bliver det heller ikke værre!! :clap:


Hvor har du hørt det ? Hold kæft jeg vil gerne have Neymar ( synes han virker som en komplet nar, men for satan han er underholdende) + hvis han er skadesfri er han vel stadig en af verdens bedste! Så skal Xavi bare lige lære ham det med genpresset :grin:

Kan huske da de spillede sammen, lige i starten var Xavi rasende på ham en del gange fordi han smed bolden væk farlige steder. Det ku sguvda være spændende!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Frikøbs på 60? Hmm…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
tors jun 23, 2022 11:49 am
Hvor har du hørt det ?
Bl.a. her:
According to El Chiringuito, via Sport, Neymar has been offered to Barcelona on a £43.1million deal. It’s reported the Brazilian may be willing to leave PSG, but only if he can return to Barca, where he did manage European success. Barca appear to be concentrating their efforts on signing Robert Lewandowski this summer, but it seems they could have the opportunity to sign two superstars.
Ja, han er underholdende til en vis grad. Men det bliver et stort nej tak fra mig. Manden forlod Barca på dårligvis, er uprofessionel, fylder 31 år næste gang og bliver stadig meget skadet. Han har heller ikke fanget sit niveau i denne sæson i PSG (scorede 0 mål i 6 CL kampe). Neymar's niveau går kun én vej nu, og det er nedad. Og så betale 50 mio. euro for ham, når man kan bruge pengene på andre positioner? :?

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
tors jun 23, 2022 12:15 pm
Magnus Frost skrev:
tors jun 23, 2022 11:49 am
Hvor har du hørt det ?
Bl.a. her:
According to El Chiringuito, via Sport, Neymar has been offered to Barcelona on a £43.1million deal. It’s reported the Brazilian may be willing to leave PSG, but only if he can return to Barca, where he did manage European success. Barca appear to be concentrating their efforts on signing Robert Lewandowski this summer, but it seems they could have the opportunity to sign two superstars.
Ja, han er underholdende til en vis grad. Men det bliver et stort nej tak fra mig. Manden forlod Barca på dårligvis, er uprofessionel, fylder 31 år næste gang og bliver stadig meget skadet. Han har heller ikke fanget sit niveau i denne sæson i PSG (scorede 0 mål i 6 CL kampe). Neymar's niveau går kun én vej nu, og det er nedad. Og så betale 50 mio. euro for ham, når man kan bruge pengene på andre positioner? :?

Jeg tror for det første også det er usandsynligt det kommer til at ske, og ja hvis det gjorde ville der nok være bedre måder at bruge pengene på rent sportsligt, ihvertfald på sigt,( primært fordi han nok ikke holder sig skadesfri) men for helvede hvor kan han meget fedt med en fodbold og fordi han er så god og så uforudsigelig vil han formentlig skabe en del mere plads til dem omkring ham!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

At PSG vil af med Neymar, står i skarp kontrast til denne tidligere nyhed fra i morges...

https://bold.dk/fodbold/klubber/paris-s ... -til-2027/

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Magnus Frost skrev:
tors jun 23, 2022 12:27 pm
Barca80 skrev:
tors jun 23, 2022 12:15 pm
Magnus Frost skrev:
tors jun 23, 2022 11:49 am
Hvor har du hørt det ?
Bl.a. her:
According to El Chiringuito, via Sport, Neymar has been offered to Barcelona on a £43.1million deal. It’s reported the Brazilian may be willing to leave PSG, but only if he can return to Barca, where he did manage European success. Barca appear to be concentrating their efforts on signing Robert Lewandowski this summer, but it seems they could have the opportunity to sign two superstars.
Ja, han er underholdende til en vis grad. Men det bliver et stort nej tak fra mig. Manden forlod Barca på dårligvis, er uprofessionel, fylder 31 år næste gang og bliver stadig meget skadet. Han har heller ikke fanget sit niveau i denne sæson i PSG (scorede 0 mål i 6 CL kampe). Neymar's niveau går kun én vej nu, og det er nedad. Og så betale 50 mio. euro for ham, når man kan bruge pengene på andre positioner? :?

Jeg tror for det første også det er usandsynligt det kommer til at ske, og ja hvis det gjorde ville der nok være bedre måder at bruge pengene på rent sportsligt, ihvertfald på sigt,( primært fordi han nok ikke holder sig skadesfri) men for helvede hvor kan han meget fedt med en fodbold og fordi han er så god og så uforudsigelig vil han formentlig skabe en del mere plads til dem omkring ham!
Skader eller ej. Han kender klubben og systemet og ville kunne gå ind fra dag et og gøre en forskel
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
tors jun 23, 2022 2:36 pm
Skader eller ej. Han kender klubben og systemet og ville kunne gå ind fra dag et og gøre en forskel
Du skriver "skader eller ej", som om det ikke gør en forskel, hvilket ikke giver mening. Han kan da ikke gøre en forskel hvis han løber ind i skader. Og det ER en kendsgerning at han ofte bliver skadet.

Der er flere punkter som taler for at han skal holde sig langt fra Barcelona:

* Manden brokker sig konstant og filmer ofte, hvilket er total pinligt at se på.

* Han forlod klubben på en beskidt måde og endda sagsøgte Barca efterfølgende for flere penge.

* Neymar er 31 år næste gang. Det er ikke den samme Neymar som vi husker under MSN trioen. Langt, langt fra. Det er altså en dårligere udgave af Neymar som Barca får.

* Prisen? Hold nu kæft, 50 mio. euro?? Mere behøver jeg ikke sige. Især når truppen ser tynd ud på andre positioner.

* Han har misset over 100 kampe for PSG siden han tog til Frankrig. Tjek hans injury history, det er sgu ikke gode tal.

* Det er ikke svært at score i den franske liga, især ikke når man spiller på et suverænt hold som PSG. Når vi kigger udenfor Frankrig og ser på CL (mod udenlandske hold), så scorede han hele 0 (nul) mål i CL i 6 kampe i sæson 21/22.

Hvad taler ellers for at han skulle komme til Barca, at han er "underholdende"? Ja det er jo lige præcis cirkus fodbold vi mangler i Barca :thumbup:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors jun 23, 2022 3:07 pm
Filten skrev:
tors jun 23, 2022 2:36 pm
Skader eller ej. Han kender klubben og systemet og ville kunne gå ind fra dag et og gøre en forskel
Du skriver "skader eller ej", som om det ikke gør en forskel, hvilket ikke giver mening. Han kan da ikke gøre en forskel hvis han løber ind i skader. Og det ER en kendsgerning at han ofte bliver skadet.

Der er flere punkter som taler for at han skal holde sig langt fra Barcelona:

* Manden brokker sig konstant og filmer ofte, hvilket er total pinligt at se på.

* Han forlod klubben på en beskidt måde og endda sagsøgte Barca efterfølgende for flere penge.

* Neymar er 31 år næste gang. Det er ikke den samme Neymar som vi husker under MSN trioen. Langt, langt fra. Det er altså en dårligere udgave af Neymar som Barca får.

* Prisen? Hold nu kæft, 50 mio. euro?? Mere behøver jeg ikke sige. Især når truppen ser tynd ud på andre positioner.

* Han har misset over 100 kampe for PSG siden han tog til Frankrig. Tjek hans injury history, det er sgu ikke gode tal.

* Det er ikke svært at score i den franske liga, især ikke når man spiller på et suverænt hold som PSG. Når vi kigger udenfor Frankrig og ser på CL (mod udenlandske hold), så scorede han hele 0 (nul) mål i CL i 6 kampe i sæson 21/22.

Hvad taler ellers for at han skulle komme til Barca, at han er "underholdende"? Ja det er jo lige præcis cirkus fodbold vi mangler i Barca :thumbup:
Jeg er enig. ALT taler imod et skifte. Af en eller anden grund så har jeg bare en følelse af, at hvis han skiftede, så ville det blive en stor succes. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg tror bare at det ville gå godt det første år eller to.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »



Bayern er den mest selvhøjtidelige klub der findes. Deres ejere bruger altid alle chancer for at snakke dårligt om andre klubber, alt imens de selv bruger alverdens taktikker for at tømme bundesligaklubberne for profiler, gav også mindre for Mané. Nu det her med Lewandowski også, som jeg synes er alt for overbærende med måden Bayern handler på, efter alt han har gjort for dem. Håber så meget vi dropper den her transfer og aldrig køber hos dem mere.

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

A$AP skrev:
tors jun 23, 2022 10:07 pm


Bayern er den mest selvhøjtidelige klub der findes. Deres ejere bruger altid alle chancer for at snakke dårligt om andre klubber, alt imens de selv bruger alverdens taktikker for at tømme bundesligaklubberne for profiler, gav også mindre for Mané. Nu det her med Lewandowski også, som jeg synes er alt for overbærende med måden Bayern handler på, efter alt han har gjort for dem. Håber så meget vi dropper den her transfer og aldrig køber hos dem mere.
Håber så sandeligt ikke vi dropper denne transfer, jeg har tværtimod en fornemmelse af at hvis vi får Lewandowski så bliver han topscorer i la liga næste sæson. Jeg er imod køb af ældre spillere som udgangspunkt, men lige når de enkelte guldkorn er mulige så skal man slå til, selv 2 gode år med ham vil være fedt. Dog er det den eneste offensive spiller vi bør gå efter, det er defensiven jeg anser som et problem

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster