Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg håber ikke nogen herinde falder for Toni Freixas kommentarer om Barcelona. Manden er en del af Bartomeu-Rosell gruppen og han er derfor ikke interesseret i andet end at destruere klubben og Laporta.

Jeg var allerede begyndt at frygte at alle historierne om købene i virkeligheden var Bartomeus drenge i pressen, som fyldte Barca fans op med forventninger og bullshit for senere at kunne skuffe dem med kun 1 spillerkøb. Laporta og ledelsen har kun nævnt et navn: Lewandowski. Koundé, Bernardo og Raphinha er jo rent historier fra pressen, og de kan lykkes med at få ledelsen til at se skidt ud med deres evige spin og misinformationer.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
ons jun 22, 2022 9:42 am
Piquénbauer skrev:
ons jun 22, 2022 8:38 am
Martin Brathwaite has made it clear that he does not want to leave Barcelona even though he knows he wont play at all. Barca are VERY hurt by his attitude.
@EduPolo
Klaphat.
Kæmpe klovn. Han har simpelthen for meget selvtillid, men fair nok. Hvis han gerne vil spilde sine sidste fodbold år på at sidde på bænken og ikke komme med til hans sidste VM, så er det vel også helt fair. Han pønser nok på at lave en film/dokumentar/podcast efter karriereren er slut, hvor han kan komme ind på "Barca ville af med mig, men jeg blev og kæmpede røven ud af bukserne og det viste sig som en god idé, for Xavi endte med at bruge mig som sin spids angriber på trods af man hentede Lewandowski og samtidigt havde Aubameyang, Torres, Fati og Dembele i truppen.".. :sick: :sick: :sick:
Kan man ikke bare sende ham ned til u-19 holdet? Han er stadigvæk god nok til at gøre forsvarsspillerne bedre. Han ville være det man i tennis kalder en “hitting partner”, tror jeg vist nok.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvorfor dribler vi ikke ned til Ajax og siger Neto for Tagliafico?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hvad vælger du angående Lewandowski - A eller B?

Hvis vi går ud fra præmissen om, at Lewandowski stadig har 3 år tilbage på højt niveau (dvs. frem til 2025), hvilken af følgende muligheder vælger du?

MULIGHED A - Lewandowski næste sommer
Lewandowski bliver indlemmet i truppen om sommeren 2023. Han kommer helt gratis (man bruger ikke en krone på ham), hvilket er penge man kan bruge på andre spillere. Han får en 2 årig kontrakt og stopper hos Barcelona 2025.

MULIGHED B - Lewandowski nu
Lewandowski bliver indlemmet i truppen denne sommer (2022). Han koster mellem 40-50 mio. euro. Han får en 3 årig kontrakt og stopper hos Barcelona 2025.

Hvis vi går ud fra et af ovenstående scenarier, hvilken af dem vælger du så (A eller B)?

Forskellen mellem mulighed A og B er, at man faktisk betaler 40-50 mio. for en enkelt sæson (første sæson) - hvis man altså antager at han alligevel ville komme gratis næste sommer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Barcelona and Sevilla have begun official negotiations for the transfer of Jules Kounde. He is a priority for the defence and everything is OPEN.
@HelenaCondis
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ivan de la Peña and Mateu Alemany are currently in a meeting at the Camp Nou to discuss the renewal of Gavi. They expect it to be the final meeting. [@HelenaCondis]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barça think signing Azpilicueta and Alonso will be complicated. [gol]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis vi ikke forlænger med Demb, så lad os da sende 90 mio euro til Bayern og tage Gnabry med os.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
ons jun 22, 2022 12:31 pm
Hvorfor dribler vi ikke ned til Ajax og siger Neto for Tagliafico?
Jeg har selv lidt tænkt det samme(dog ikke nødvendigvis med neto men fint hvis de accepterer). Så havde man nok en fin back-up. Bare det ikke spærrer for meget for Balde.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
ons jun 22, 2022 12:32 pm
Hvad vælger du angående Lewandowski - A eller B?

Hvis vi går ud fra præmissen om, at Lewandowski stadig har 3 år tilbage på højt niveau (dvs. frem til 2025), hvilken af følgende muligheder vælger du?

MULIGHED A - Lewandowski næste sommer
Lewandowski bliver indlemmet i truppen om sommeren 2023. Han kommer helt gratis (man bruger ikke en krone på ham), hvilket er penge man kan bruge på andre spillere. Han får en 2 årig kontrakt og stopper hos Barcelona 2025.

MULIGHED B - Lewandowski nu
Lewandowski bliver indlemmet i truppen denne sommer (2022). Han koster mellem 40-50 mio. euro. Han får en 3 årig kontrakt og stopper hos Barcelona 2025.

Hvis vi går ud fra et af ovenstående scenarier, hvilken af dem vælger du så (A eller B)?

Forskellen mellem mulighed A og B er, at man faktisk betaler 40-50 mio. for en enkelt sæson (første sæson) - hvis man altså antager at han alligevel ville komme gratis næste sommer.
Nu er det selvfølgelig en oversimplificering. Kan jo godt være lewandowski ikke synes så godt om den plan, skal have en sign on osv, så det er næppe en “alt andet lige” situation.

Jeg tror til gengæld hans mål ville vise sig rigtigt vigtige og en signing af ham vil nok tæt på garantere en top 4 i la liga(hvilket da også uden virker sandsynligt). Det må vel også være noget værd.

50 mio er jeg enig i virker af meget, hvis man tænker det som en “alt andet lige” situation. 30 mio synes jeg dog vil være en god handel.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Bayern er fandme dygtigte!

De har lige signet Mané for sølle 32 mio euro + 10 mio i variabler!

Han er vel blandt de bedste i verden på sin position, kan spille alle tre forreste pladser, blandt den absolutte elite de sidste par sæsoner. 32 mio euro. Lad den lige sive ind. Vi giver nemt +40 mio for spillere som Adama, Trincao, Malcom.

Vi får næppe Lewandowski for under 45-50 mio. Hvilket er hjernedødt taget hans alder i betragtning. Vi lod Suarez rejse gratis på nogenlunde samme stadie i sin karrierer. Bayern kører os i manegen. Vi burde tilbyde MAKS 30 mio. euro - leave it or take it. Så må de have en overflod af stjerner i truppen, som alle skal deles om spilletiden + en utilfreds Lewandowski.

Jeg glemte endda at de også har fået både Mazraoui og Gravenbech..
Senest rettet af Norbit ons jun 22, 2022 2:23 pm, rettet i alt 1 gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Easy du plejer at have styr på alle verdens spillere. Hvad med ham Nicolás Domínguez fra Bologna? Kunne han være et forsøg på dm? Transfermarkt siger han er billig!

Her er stats med deciler:
https://sportslumo.com/football/players ... ompetition

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dembélé is close to accepting the offer he's had since December. [as]
🚨🚨| Ousmane Dembélé is one step away from ACCEPTING FC Barcelona's contract renewal offer.
@fansjavimiguel
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨| FC Barcelona have told Manchester United that it makes ‘no sense’ for them to make an offer of €60/70M + add-ons for Frenkie De Jong. The club wants €86M fixed & nothing less.
@FabrizioRomano
Hvis de vil have ham, så må de betale, hvad han koster.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dembele is said to be close to accepting the offer he's had since December and has consistently ignored. On Monday, he called Xavi to ask him to speak to Laporta.

Xavi, merciless: "there will be no new offer, accept the one you have or bye"
@fansjavimiguel
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster