Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg er enig i, man skal bruge resurser på defensiven. Argumentationen om, man ikke behøver en beton defensiv og at Barca skal spille angrebsfodbold er helt korrekt, men det betyder jo ikke, man ikke skal bruge backs og det betyder ikke, man ikke skal bruge balancespillere. Backsene har altid været en central del af Barca´s system og det større krav til dem, der spiller på positionerne end, det gør i andre klubber. Det betyder dog ikke, man ikke skal bruge penge på defensiven, tværtimod. Et af de bedste køb i nyere tid, var Alves og han kostede boksen dengang(35 mio euro), så det kan altså godt betale sig at investere i defensiven og i de seneste mange år har man ikke gjort det. Det bider os i røven og har gjort det længe.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 8:46 pm
Jeg tror at Dembélé forlænger sin kontrakt. Chelsea og PSG skulle være ved at miste interessen. Jeg ville give ham en 2-3 årig kontrakt. Hans skader bekymrer mig en del.
Håber han forlænger. Jeg kan simpelthen ikke se nogen muligheder på markedet for at tilføje den kvalitet, han bringer. Han er den mest chanceskabende spiller i top fem ligaerne, det finder man ikke bare lige sådan og da slet ikke, når man ikke har penge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80

Demb tror jeg ikke bliver, ligesom Ansu skal behandles varsomt. Men det er fair, vi er uenige vedr styrken af vores offensiv pt.

Semedo var et eksempel på at der blev forsøgt og til en halv høj sum, mener det var ca 40m€. Ikke at han var et topnavn.

Man kan også se på hvornår har en klasse cb eksempelvis været mulig at hente.
Corona har umuliggjort store handler siden sommeren 19. Her skulle vi så ha handlet. Vi havde pique og en lenglet som havde haft en solid første sæson + Umtiti der var begyndt at døje med sine skader, men selvfølgelig ikke var opgivet, han var topklasse mindre end et år tidligere. + de unge Araujo og todibo.

Syntes reelt ikke man ku forlange et stort køb her!

Året før havde man en duo af pique og umtiti. Plus man hentede en solidt præsterende lenglet.

I 17 havde man også en topduo i pique og umtiti.

I 16 mascherano, pique og umtiti

Herfra nærmer vi os Puyol tiden!

Faktum er at vi generelt længe har været begunstiget af stærke cb’er og derfor ikke har haft brug for at spendere stort.

Spørgsmålet kunne have været De Ligt i 19

På vb har Alba huseret i 10.

På hb har vi problemet, men det syntes vi jo alle..!!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 21, 2022 9:21 pm
Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 8:46 pm
Jeg tror at Dembélé forlænger sin kontrakt. Chelsea og PSG skulle være ved at miste interessen. Jeg ville give ham en 2-3 årig kontrakt. Hans skader bekymrer mig en del.
Håber han forlænger. Jeg kan simpelthen ikke se nogen muligheder på markedet for at tilføje den kvalitet, han bringer. Han er den mest chanceskabende spiller i top fem ligaerne, det finder man ikke bare lige sådan og da slet ikke, når man ikke har penge.
Ja, han er simpelthen for god. Vi skal dog også udnytte situation lige nu. Han skal stadig gå ned i løn. Hvis lønløftet om 10m net er rigtige, så skal han stadig være indenfor den. Det handler også om at sætte nogle standarder. Det kan godt være at han er god og har kontraktudløb, men vi fans og klubben har eddersparkme også fundet os i meget, nu er det tid til at give igen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg har faktisk ændret min holdning lidt til vinduet. Jeg håber vi forlænger med Demb, henter Kounde til HB, Lewa, Zubimendi og måske en billig Alonso, Tagliafico, Guerreiro, osv. Vi må ikke glemme at Saka slutter kontrakt i 2024, Gnabry i 2023 og Salaten i 2023z
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 9:30 pm
Jeg har faktisk ændret min holdning lidt til vinduet. Jeg håber vi forlænger med Demb, henter Kounde til HB, Lewa, Zubimendi og måske en billig Alonso, Tagliafico, Guerreiro, osv. Vi må ikke glemme at Saka slutter kontrakt i 2024, Gnabry i 2023 og Salaten i 2023z
Det ville være et topvindue, hvis det blev sådan. Så kanan ikke gøre det meget bedre med de forhold, man agerer under
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Måske indstiller Dembele sin karriere og stopper som aktiv fodboldspiller - han er jo klubløs om under 10 dage :lol: :crazy: :lol:

Hold kæft hvor er han og hans agent bare træls. Laporte siger at hans agent ikke svare (hverken bekræfter eller afkræfter at han forlænger). Har også lige læst at Chelsea har trukket sig, da de fuldstændig har fået nok af hans agents attitude. https://www.plbold.dk/nyhed/avis-chelse ... QNywLiN9gU

PSG vil heller ikke være med på hans agents leg. Så ja, måske stopper Dembele som fodboldspiller :clap:

Det er jo ren cirkus :wave: :clap: :thumbup: :clap: :wave:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Han har intet at gøre i klubben.
Udover hans ageren er fuldstændig på månen, så fungerer han jo overhovedet ikke i opspillet. Slutproduktet er ren tombola.
Pinligt vi stadig halser efter ham, som en forsmået teenager.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

ladislau skrev:
tirs jun 21, 2022 10:48 pm
Han har intet at gøre i klubben.
Udover hans ageren er fuldstændig på månen, så fungerer han jo overhovedet ikke i opspillet. Slutproduktet er ren tombola.
Pinligt vi stadig halser efter ham, som en forsmået teenager.
Han har jo kvalitet, det må vi jo være ærlige at erkende. Det kan du vel vanskeligt bestride.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 21, 2022 10:03 pm
Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 9:30 pm
Jeg har faktisk ændret min holdning lidt til vinduet. Jeg håber vi forlænger med Demb, henter Kounde til HB, Lewa, Zubimendi og måske en billig Alonso, Tagliafico, Guerreiro, osv. Vi må ikke glemme at Saka slutter kontrakt i 2024, Gnabry i 2023 og Salaten i 2023z
Det ville være et topvindue, hvis det blev sådan. Så kanan ikke gøre det meget bedre med de forhold, man agerer under
Jeg tror heller ikke at det er realistisk. Jeg føler bare at DM, HB, CF og back up VB er absolut nødvendigt. Jeg er ikke modstander af at spare en Zubimendi for i stedet at køre noget Nico eller Casadó. Man kunne jo prøve det af i preseason. Indtil videre har næsten alle de unge overrasket os positivt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🔄 (FDJ): Manchester United and Barcelona have been in direct contact today for Frenkie de Jong.

• Barça told Man Utd they won’t sell FdJ for less than €86m.

• Barcelona want full fee guaranteed.
#FCB 🇳🇱

Via (🟢):
@FabrizioRomano
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🎖| Arsenal have sent a formal offer to Leeds for Raphinha, but it fell well below Leeds’ valuation and is expected to be rejected out of hand. Raphinha’s priority is Barcelona, ​​Chelsea in the 2nd place and then Arsenal.
@David_Ornstein
#fcblive
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Martin Brathwaite has made it clear that he does not want to leave Barcelona even though he knows he wont play at all. Barca are VERY hurt by his attitude.
@EduPolo
Klaphat.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
ons jun 22, 2022 8:38 am
Martin Brathwaite has made it clear that he does not want to leave Barcelona even though he knows he wont play at all. Barca are VERY hurt by his attitude.
@EduPolo
Klaphat.
Kæmpe klovn. Han har simpelthen for meget selvtillid, men fair nok. Hvis han gerne vil spilde sine sidste fodbold år på at sidde på bænken og ikke komme med til hans sidste VM, så er det vel også helt fair. Han pønser nok på at lave en film/dokumentar/podcast efter karriereren er slut, hvor han kan komme ind på "Barca ville af med mig, men jeg blev og kæmpede røven ud af bukserne og det viste sig som en god idé, for Xavi endte med at bruge mig som sin spids angriber på trods af man hentede Lewandowski og samtidigt havde Aubameyang, Torres, Fati og Dembele i truppen.".. :sick: :sick: :sick:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Ingen spillere har lyst til at forlade Barcelona :grin: . Det må være en fantatisk by da.

Tror det var song som senere udtalte han var ligeglad med spilletid eller ej hos Barca , men bare jublende glad for en økonomisk super deal. Håber Barca kan lave kontrakter fremover hvor lønnen reduceres kraftigt hvis folk ikke spiller overhovedet . Sikke et Cirkus med en del spillere efterhånden

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster