Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man jun 20, 2022 8:04 pm
Isageren skrev:
man jun 20, 2022 7:19 pm
Vi kommer ikke til at hente Raphinha. Han smutter til Arsenal.
Fint, så sparer man de penge.
Læst 65-75m£…. :eek: Så bliver det for vildt! Ærgerligt.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Antimadridista skrev:Hvad siger Perez?
Om Mbappé efter hans nye kontrakt.
This is not the Mbappé I wanted to bring, he is another one, who must have changed his dream. He changes, he is offered other things, he is pressured and he is already another footballer. There is no one at Real Madrid above the club. He is a great player, he can win more than others, but it is a collective sport and we have values and principles that we cannot change
Om PSG's forsøg på at kapre Vinicius.
The news comes after Real Madrid president Florentino Perez touted Vinicius as a future Ballon d'Or winner in an interview with El Chiringuito (via Marca).

Nobody wants to sell Vinicius,' Perez said. 'I think he's going to be the Ballon d'Or for sure, like Benzema is going to be now. I think he will be amazing. The 18-year-old boy who came to Castilla, he is not the one we know now. Every year he improves.'

'Are there problems renewing Vinicius? None. He always says that he will not move from Madrid
PSG forsøgte at overtale ham til at lade være med at forlænge, og de tilbød ham 40 millioner euro i årsløn.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Ja, nu lugter det af Di Maria eller Dembélé. Hvem vil I helst have? Det sportslige siger jo Dembélé, men det økonomiske siger Di Maria. Klubhjertet siger nej til Dembélé
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man jun 20, 2022 10:00 pm
Ja, nu lugter det af Di Maria eller Dembélé. Hvem vil I helst have? Det sportslige siger jo Dembélé, men det økonomiske siger Di Maria. Klubhjertet siger nej til Dembélé
For mig har det sportslige altid sagt Dembélé. Jeg siger dog nej tak til Di Maria under alle omstændigheder. Orker ikke, man skal have to 34 årige mere til at rende rundt. Det bliver simpelthen for useriøst for mig. Fodbold er ungdommens sport og økonomisk vil det give bedre mening også. Sats på Abde/Trincao/Collado/Ilias.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

I hvert fald ikke Dembélé. Jeg er træt af det cirkus han og agenten kører. Samtidig er han også ekstremt svingende på banen og det kan vi ikke bruge, slet ikke til den løn han kræver. Vi må bare erkende det flop han har været og så sende ham videre.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man jun 20, 2022 10:48 pm
Isageren skrev:
man jun 20, 2022 10:00 pm
Ja, nu lugter det af Di Maria eller Dembélé. Hvem vil I helst have? Det sportslige siger jo Dembélé, men det økonomiske siger Di Maria. Klubhjertet siger nej til Dembélé
For mig har det sportslige altid sagt Dembélé. Jeg siger dog nej tak til Di Maria under alle omstændigheder. Orker ikke, man skal have to 34 årige mere til at rende rundt. Det bliver simpelthen for useriøst for mig. Fodbold er ungdommens sport og økonomisk vil det give bedre mening også. Sats på Abde/Trincao/Collado/Ilias.
Jo, men jeg er i tvivl om Collados niveau, Ilias er for ung, Trincao får vist en voldsom løn og vil meget gerne hjem til Portugal, derudover er Abde højrebenet. Det er ikke de ideelle løsninger.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Silva er svaret. “Byt” ham for de Jong og han kan spille hvor vi har brug for det. Og suppler med collado og abde (og b-holds spillere som ilias).

En offensiv med lewa, auba, Ansu, Ferran, collado, abde, silva og “b-holdet” er imo godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs jun 21, 2022 8:14 am
Silva er svaret. “Byt” ham for de Jong og han kan spille hvor vi har brug for det. Og suppler med collado og abde (og b-holds spillere som ilias).

En offensiv med lewa, auba, Ansu, Ferran, collado, abde, silva og “b-holdet” er imo godt.
Ja, det er nok i virkeligheden det man bør gøre. Jeg tror bare ikke Xavi ser Bernardo som winger.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
man jun 20, 2022 10:00 pm
Ja, nu lugter det af Di Maria eller Dembélé. Hvem vil I helst have? Det sportslige siger jo Dembélé, men det økonomiske siger Di Maria. Klubhjertet siger nej til Dembélé
Med de 2 valgmuligheder tror jeg egentlig meget godt har opsummeret min holdning.

Egentlig tror jeg ikke jeg håber på nogen af dem. Kan Ferran ikke spille pladsen og Fati på den anden?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tænker også Ferran skal spille til højre. Med pedri og Silva på midten så kommer der også en ordentlig gang kreativitet derfra. Så kan Silva kommer op på kanten hvis der er brug for det og når gavi skal spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Omkring Silva så virker det til at city vil have ca det samme som vi kræver for de Jong (hvorfor mon?). Så når de Jong er sendt videre så bliver jeg mere og mere overbevist om at pengene bliver vekslet til silva.

Skulle man gå efter en dm? Ja hvis vi hentede en anden kant men det ser ikke ud til at ske hvorfor jeg mener silva giver rigtig fin mening. Men ok jeg er også biased - han er en af mine favoritter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 10:25 am
Piquénbauer skrev:
tirs jun 21, 2022 8:14 am
Silva er svaret. “Byt” ham for de Jong og han kan spille hvor vi har brug for det. Og suppler med collado og abde (og b-holds spillere som ilias).

En offensiv med lewa, auba, Ansu, Ferran, collado, abde, silva og “b-holdet” er imo godt.
Ja, det er nok i virkeligheden det man bør gøre. Jeg tror bare ikke Xavi ser Bernardo som winger.
Silva er et halvt svar. ligesom så meget andet er det i øjeblikket. Både positionelt og taktisk. Derudover, så er det, det dyreste svar af dem alle.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Både positionelt og taktisk
Det er vel svært at vide? Vi har ingen ide om hvad Xavi vil med holdet til næste sæson. Men i forhold til det vi har set indtil videre? Muligvis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs jun 21, 2022 11:39 am
Både positionelt og taktisk
Det er vel svært at vide? Vi har ingen ide om hvad Xavi vil med holdet til næste sæson. Men i forhold til det vi har set indtil videre? Muligvis.
Jeg er bare glad for at det er træneren der bestemmer hvem vi henter. For en gangs skyld. Også selvom han er urutineret og kan lave fejl.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs jun 21, 2022 11:39 am
Både positionelt og taktisk
Det er vel svært at vide? Vi har ingen ide om hvad Xavi vil med holdet til næste sæson. Men i forhold til det vi har set indtil videre? Muligvis.
I forhold til, hvad man ved lige nu, så er det. Der er næppe ret meget tvivl om, Xavi gerne vil have en profil ligesom Dembélé til kanten. Der er ligeledes næppe ret megen tvivl om, Xavi ser Silva som interior.

Personligt, så ser jeg SIlva som værende mere optimal på kanten, specielt, hvis Fati spiller den modsatte kant. Hvis ikke, så er vi for langt væk fra det optimale, til at det giver mening og vi ved alle Fati er et wildcard, som tingene står.

Silva som interior, er jeg endnu mere lunken omkring. Han fungerer i rollen i City, fordi de har et voldsomt afstemt forsvar med ene af spillere, der er deres bedste alder rent fysisk. De er alle i deres prime og de har penge til at skifte dem ud, så det forbliver sådan. Cancelo, Walker, Laporte, Dias, Stones, Ake, Zinchenko og snart Cucurella og så er der spørgsmålet om pivot'en, hvor City har Rodri. Busi kan ikke give det nødvendige cover bagude til at give plads til Silva. Busi er den, der sætter det første pres ind i Barca, da han ikke har fysikken til at tage tilbageløbet. Det er de Jong, der tager det i Barca og vi har set, det ikke er en optimal løsning som interior, men den del ville blive forværret med Silva. Den fysiske tilstedeværelse på midten vil være alt, alt for svag.

Så har man alternativer i Kessie og Gavi, men de kan ikke spille på samme tid, medmindre, man sætter Silva på Pedri´s plads og det er ikke ret mange interesserede i.

Så nej, jeg er ikke overbevist om, at hente Silva til 80-90 mio euro, er svaret på udfordringerne. De penge kan bruges langt bedre andetsteds. Interior positionerne er der, hvor man er klart bedst dækket ind. Pivot og backpladserne bør være prioriteringen imø, hvis man gerne vil op og lege med om de sjove placeringer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster