Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Arnau Martínez ends the season with 2 goals and 6 assists. He was one of the leaders when it comes to pickups (89) and accurate passing in the last third (288). He was also the most fouled defender (88 times), he won the most duels in total (262), created the most big opportunities (14). Perhaps it will be possible to reach an agreement with Girona not to pay the clause in the amount of 10 million. We will provide ourselves with a transfer, we will send them on loan in LaLiga for the season, or we will give them a player for another campaign. I hope this transfer will take place.
Piotr Guziński
@Nyctophile1_
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
man jun 20, 2022 3:26 pm
Arnau Martínez ends the season with 2 goals and 6 assists. He was one of the leaders when it comes to pickups (89) and accurate passing in the last third (288). He was also the most fouled defender (88 times), he won the most duels in total (262), created the most big opportunities (14). Perhaps it will be possible to reach an agreement with Girona not to pay the clause in the amount of 10 million. We will provide ourselves with a transfer, we will send them on loan in LaLiga for the season, or we will give them a player for another campaign. I hope this transfer will take place.
Piotr Guziński
@Nyctophile1_
Hvad tænker du Easy? Er han én der ville kunne gå direkte ind? Hvis han er nogenlunde billig og talentfuld er det vel bare at forsøge og ellers står vi nogenlunde i samme situation som vi ellers ville have gjort?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 12:31 pm
TOP 10 - OVER MINE BARCELONA ØNSKER DENNE SOMMER!!

Mine største ønsker i følgende rækkefølge:

10)- At Pablo Torre får chancen, samt andre unge spillere får mere spilletid i kommende sæson.

9)- At man ikke overforbruger på transfermarkedet blot fordi man kan og nu har fået en masse penge mellen hænderne. Økonomien er stadig langt fra stabil, hvorfor man bør tænke langtsigtet og spare lidt på pengene. Et transferbudget på højst 100 mio. euro vil være rigeligt, da man i forvejen har fået AC og Kessie gratis.

8)- At Busquest takker af eller i det mindste accepterer bænken og giver sin plads til Frankie de Jong eller en anden midtbane spiller.

7)- At Dembele forlænger, så Raphinha ikke bliver købt og man dermed sparer 50-60 mio. euro, som man kan bruge på andre ting.

6)- At Lewandowski ikke bliver købt og man satser fuldt ud på Aubameyang på toppen (desuden har man stadig Depay). Man sparer dermed mindst 40 mio. euro og en kæmpe løn på en 34-årig spiller, hvilket er mange penge som man kan bruge på andre ting.

5)- At Xavi får optimal betingelser under Pre-sæson; dvs. igen irriterende skader ved sæson optakten.

4)- At Pique får sparket eller skrider selv, så klubben slipper fra hans skandaler og støj i truppen.

3)- At man bruger det meste af budgettet på at styrke backerne, og ikke går efter fesen lappeløsninger som Alonso og Azpilicueta. Backerne skriger efter forstærkning, da Dani Alves er stoppet, Dest ikke præsterer, Alba er gammel og har ingen backup på venstre side m.m.

2) At Gavi forlænger sin kontrakt langt om længe, så man ikke oplever en lignende situation som Ilaix Moriba.

1)- At Ansu Fati omsider overvinder sine skader og bliver total klar til kommende sæson. :thumbup:

Du er muligvis ikke helt enig, hvilket er fair nok ;-) men hvad er dine største ønsker henover sommeren?
Vi er heldigvis ikke alle enige, så var der ikke brug for et forum :glad:

10: Enig vedr Torre. og for så vidt også de unge, mener dog at de unge bliver tilgodeset allerede.

9: Enig i ikke at overforbruge. Om loftet så er 80, 100 eller 140 m, handler meget om mulighederne derude..

8: Med mindre vi mirakuløst finder et kæmpe DM talent eller højest overraskende investerer i en markant profil på pladsen, mener jeg Bussi skal være førstevalg også den kommende sæson.

7: Håber Demb er fortid. Håber på Raphinha for 30-40m, men ikke hvis vi får Bernardo.

6: Håber på Lewan fir 30-40m. Vi skipper Memphis

5: Yep

4: Pique må gerne gå, hvis han samtidig afgiver en god portion af sit tilgodehavende. Det gør han dog næppe. Ønsker dog at vi gerne får kørt Araujo og AC/ny? ind som primære startere.

3: Tror hele Barcas globale fanbase ville elske en ny Alves eller lignende, samt en lovende yngre backup for Alba. Det er bare POKKERS svære positioner at finde kvalitet til, uden at smadre alle økonomiske rammer. Så spørgsmålet er lidt, skal man satse på et par unge brassere, portugisere, franskmænd eller lignende og så håbe det bedste, med relativt ringe odds, da succeskriterierne (at de slår igennem og bliver en fast kvalitet fremover) ikke er så sandsynlige. Eller måske bruge lidt mere, for det er jo ikke MEGET mere, for Azpi og Alonso og dermed have en vis kvalitet på positionen i et par år.

Jeg er overbevist om at den sportslige ledelse bruger rigtig meget tid på at afsøge disse områder og forhåbentlig finder de noget guld på et tidspunkt. Lige pt virker det bare ikke til at de backer findes. Dukker den perfekte profil op om et år, er det jo ikke et problem at Azpi render rundt med yderligere et år på bogen.

Men Barca80@, har du nogle back bud?

2: selvfølgelig

1: selvfølgelig

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
man jun 20, 2022 3:53 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 20, 2022 3:26 pm
Arnau Martínez ends the season with 2 goals and 6 assists. He was one of the leaders when it comes to pickups (89) and accurate passing in the last third (288). He was also the most fouled defender (88 times), he won the most duels in total (262), created the most big opportunities (14). Perhaps it will be possible to reach an agreement with Girona not to pay the clause in the amount of 10 million. We will provide ourselves with a transfer, we will send them on loan in LaLiga for the season, or we will give them a player for another campaign. I hope this transfer will take place.
Piotr Guziński
@Nyctophile1_
Hvad tænker du Easy? Er han én der ville kunne gå direkte ind? Hvis han er nogenlunde billig og talentfuld er det vel bare at forsøge og ellers står vi nogenlunde i samme situation som vi ellers ville have gjort?
Svært at sige med sikkerhed, men umiddelbart, vil han ikke gøre det dårligere end Dest og sandsynligheden for, han vil gøre det bedre, er stor. Hans defensive stats er i en helt kaliber og han udvikler sig rigtig hurtigt for tiden, nærmest for hver eneste kamp. Taktisk vil han også være bedre end Dest, da han har 6 år på La Masia og Girona kører meget med samme spillestil. Fysisk har han meget bedre præferencer og det tekniske hænger også fint sammen. Jeg ville uden at blinke sælge Dest og hente Arnau i stedet. Han er et lidt yngre, men profilen passer perfekt og han er født i Barcelonas baghave. Jeg har set en del sammenligninger med en ung Azpi, så det vil på mange måder være en perfekt handel, hvis man kan sende f.eks. Mingueza til Girona i bytte + måske endnu en på leje. Kan man i samme ombæring, hente et stort talent hjem, få en langsigtet løsning på RB, komme af med Mingueza, tjene penge på at sælge Dest og sænke lønregningen, så er det vel bare med at komme i gang :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
man jun 20, 2022 4:13 pm
Men Barca80@, har du nogle back bud?
Jeg har tidligere nævnt Gaye fra Valencia som VB. Jeg har også argumenteret for (i tidligere indlæg) at Kounde sagtens kan blive en fornuftig HB.

Der er sikkert en del andre unge navne man kunne nævne. Håber bare ikke man går efter lappeløsninger på back positionerne i det kommende vindue, som fx Alonso og Azpilicueta.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg håber vi beholder Dest. Han har set rigtig fornuftig ud i mange af kampene under Xavi, og han kan stadigvæk udvikle sig. Derudover kan jeg ikke se bedre (realistiske) løsninger. Jeg synes Dest bliver undervurderet gevaldigt herinde. Han har set meget bedre ud i denne sæson, men det vælger majoriteten af Barca-fans åbenbart at se bort fra. Vi fans er generelt utrolig dårlige til at have tålmodighed, og vi snakker altså om en ung amerikaner, der kom til klubben i en tid med historisk ringe spil + en Messi, der absolut intet bidrog med defensivt. Det er hårde odds.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Ialocin skrev:
man jun 20, 2022 5:35 pm
Jeg håber vi beholder Dest. Han har set rigtig fornuftig ud i mange af kampene under Xavi, og han kan stadigvæk udvikle sig. Derudover kan jeg ikke se bedre (realistiske) løsninger. Jeg synes Dest bliver undervurderet gevaldigt herinde. Han har set meget bedre ud i denne sæson, men det vælger majoriteten af Barca-fans åbenbart at se bort fra. Vi fans er generelt utrolig dårlige til at have tålmodighed, og vi snakker altså om en ung amerikaner, der kom til klubben i en tid med historisk ringe spil + en Messi, der absolut intet bidrog med defensivt. Det er hårde odds.
Mit største problem med Dest er de skader han får. Håber han kan overkomme dem og holde sig skadesfri næste sæson.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Manchester United's second offer for de Jong would be €70M fixed + €10M variables. [90min Football]

Niks. I kan enten hoste op eller købe en fornuftig midtbanespiller i Tippeligaen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
man jun 20, 2022 4:45 pm
Antimadridista skrev:
man jun 20, 2022 4:13 pm
Men Barca80@, har du nogle back bud?
Jeg har tidligere nævnt Gaye fra Valencia som VB. Jeg har også argumenteret for (i tidligere indlæg) at Kounde sagtens kan blive en fornuftig HB.

Der er sikkert en del andre unge navne man kunne nævne. Håber bare ikke man går efter lappeløsninger på back positionerne i det kommende vindue, som fx Alonso og Azpilicueta.
Ja det er det jeg mener. Der ER ikke pokkers mange derude. Så man kan satse ungt, satse på azpi (taler mest om hb, da Alba snildt kan tage 1 sæson til) eller vente og bruge det man har!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man jun 20, 2022 4:20 pm
DrGink skrev:
man jun 20, 2022 3:53 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 20, 2022 3:26 pm
Arnau Martínez ends the season with 2 goals and 6 assists. He was one of the leaders when it comes to pickups (89) and accurate passing in the last third (288). He was also the most fouled defender (88 times), he won the most duels in total (262), created the most big opportunities (14). Perhaps it will be possible to reach an agreement with Girona not to pay the clause in the amount of 10 million. We will provide ourselves with a transfer, we will send them on loan in LaLiga for the season, or we will give them a player for another campaign. I hope this transfer will take place.
Piotr Guziński
@Nyctophile1_
Hvad tænker du Easy? Er han én der ville kunne gå direkte ind? Hvis han er nogenlunde billig og talentfuld er det vel bare at forsøge og ellers står vi nogenlunde i samme situation som vi ellers ville have gjort?
Svært at sige med sikkerhed, men umiddelbart, vil han ikke gøre det dårligere end Dest og sandsynligheden for, han vil gøre det bedre, er stor. Hans defensive stats er i en helt kaliber og han udvikler sig rigtig hurtigt for tiden, nærmest for hver eneste kamp. Taktisk vil han også være bedre end Dest, da han har 6 år på La Masia og Girona kører meget med samme spillestil. Fysisk har han meget bedre præferencer og det tekniske hænger også fint sammen. Jeg ville uden at blinke sælge Dest og hente Arnau i stedet. Han er et lidt yngre, men profilen passer perfekt og han er født i Barcelonas baghave. Jeg har set en del sammenligninger med en ung Azpi, så det vil på mange måder være en perfekt handel, hvis man kan sende f.eks. Mingueza til Girona i bytte + måske endnu en på leje. Kan man i samme ombæring, hente et stort talent hjem, få en langsigtet løsning på RB, komme af med Mingueza, tjene penge på at sælge Dest og sænke lønregningen, så er det vel bare med at komme i gang :grin:
Der er løsningen Easy..alt kommer til at falde i hak :grin:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Madrid forlænger med Vinicius, og Perez ydmyger nærmest PSG med hans udtalelser. De køber også lige Rüdiger næsten samme dag.

De tager ligaen og CHL igen næste år.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
man jun 20, 2022 5:35 pm
Jeg håber vi beholder Dest. Han har set rigtig fornuftig ud i mange af kampene under Xavi, og han kan stadigvæk udvikle sig. Derudover kan jeg ikke se bedre (realistiske) løsninger. Jeg synes Dest bliver undervurderet gevaldigt herinde. Han har set meget bedre ud i denne sæson, men det vælger majoriteten af Barca-fans åbenbart at se bort fra. Vi fans er generelt utrolig dårlige til at have tålmodighed, og vi snakker altså om en ung amerikaner, der kom til klubben i en tid med historisk ringe spil + en Messi, der absolut intet bidrog med defensivt. Det er hårde odds.
Jeg ville heller ikke af med Dest for enhver pris og slet ikke, hvis erstatningen hedder Azpi. Men Arnau har et loft, der er lige så højt som Dest´s. Hans indkøring på holdet vil være langt nemmere, da han har spillet 6 år på La Masia og så er han en back, der er langt bedre disponeret i det defensive, end hvad man har været vandt til i mange år. Arnau har spillet CB i ungdomsrækkerne og hans fysik er langt bedre, end vi har måtte trækkes med de sidste mange sæsoner. I år har han spillet RB, LB, CB og RWB og det er derfor en alsidig spiller, der kan spille både indvendig og udvendig på backen. Som 19 årig har han masser af plads til udvikling og han passer rigtig godt sammen med resten af den 2003 årgang, man har kørende. Økonomien vil også være god for klubben, da man kan hente ham næsten gratis og lønnen vil være lav, da jeg vil gætte på, man kan få ham til mellem 1 og 2 mio euro om året, kontra 6 mio euro til Dest. Kan man få 20-30 mio euro for Dest, så ville jeg gå med den løsning.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
man jun 20, 2022 7:08 pm
Madrid forlænger med Vinicius, og Perez ydmyger nærmest PSG med hans udtalelser. De køber også lige Rüdiger næsten samme dag.

De tager ligaen og CHL igen næste år.
Ja i hvert fald CL. Hvis Benz er klar!!

Hvad siger Perez?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Vi kommer ikke til at hente Raphinha. Han smutter til Arsenal.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man jun 20, 2022 7:19 pm
Vi kommer ikke til at hente Raphinha. Han smutter til Arsenal.
Fint, så sparer man de penge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster