Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn jun 19, 2022 12:55 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn jun 19, 2022 12:47 pm
Så kom tidspunktet hvor jeg besluttede at gøre jer den tjeneste at højne niveauet på dette forum, ved at slette min profil og ikke deltage længere.

Det er, som jeg kan forstå, ikke særlig rart for mange af jer at jeg deltager, og det er bestemt ikke min hensigt at ødelægge forummet.

Jeg har virkelig nydt flere af brugernes debatter herinde, især JonasV, som på en eller anden mærkelig måde forsvandt da debatterne blev mere og mere personlige.

Barca vil altid være i mit hjerte, og det troede jeg egentlig også dette forum ville være da vi alle deler en fælles passion.

Jeg tog fejl.
Jeg synes helt klart, at du skal blive!

Der er for meget unødvendigt fnidder og lidt for mange stikpiller. De kan tilskrives enkelte, der i dén grad bør gribe egen barm og overveje, om de nu ikke lige skulle trække vejret et par gange, inden de trykker 'Indsend' - Vi støtter den samme klub og er ikke altid enige. Det kom især til udtryk under den squattende weltmeister, Valverde, men lad os nu for Helgoland finde klaphattene frem og se frem til næste sæson, hvor vi vinder ... et par kampe :lol:

Håber som sagt du bliver.

Og når det så er sagt, synes jeg Diabolito får lidt for meget ekstra arbejde nu.
Det vil være enormt ærgerligt hvis du stod af. Håber du ombestemmer dig.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Liverpool vil gerne have Nunez, fordi de mener at han er bedre end Mané.
Bayern vil gerne satse på mané fordi de mener at han er bedre end Leandowski.
Og verdens bedste hold vil gerne forstærke sig med Lewandowski fordi han er et stort navn.

How can you not love fodbold?
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

PeterPedal skrev:
søn jun 19, 2022 5:12 pm
Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Liverpool vil gerne have Nunez, fordi de mener at han er bedre end Mané.
Bayern vil gerne satse på mané fordi de mener at han er bedre end Leandowski.
Og verdens bedste hold vil gerne forstærke sig med Lewandowski fordi han er et stort navn.

How can you not love fodbold?
Det vil jeg ikke mene man kan sige. Liverpool køber Nunez fordi han er ung og er en rigtig CF. Bayern køber Mané fordi at Lewa forlader dem, og vi køber Lewandowski fordi han har scoret over 150 mål de sidste tre sæsoner.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 6:01 pm
PeterPedal skrev:
søn jun 19, 2022 5:12 pm
Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Liverpool vil gerne have Nunez, fordi de mener at han er bedre end Mané.
Bayern vil gerne satse på mané fordi de mener at han er bedre end Leandowski.
Og verdens bedste hold vil gerne forstærke sig med Lewandowski fordi han er et stort navn.

How can you not love fodbold?
Det vil jeg ikke mene man kan sige. Liverpool køber Nunez fordi han er ung og er en rigtig CF. Bayern køber Mané fordi at Lewa forlader dem, og vi køber Lewandowski fordi han har scoret over 150 mål de sidste tre sæsoner.
Men den anden forklaring er helt sikkert sjovere :grin:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

50 mil for Lewandowski er det rene vanvid. Han er 34, 1 år tilbage og har ikke lavet andet end at have konflikt med Bayern siden sæsonen sluttede. Vi lærer det bare aldrig.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 12:32 pm
EasyBuddhist skrev:
søn jun 19, 2022 12:28 pm
Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 12:16 pm
Kvoller skrev:
søn jun 19, 2022 11:28 am
Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 11:01 am
Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Det er helt vildt. Nu er det åbenbart også subjektivt. Jamen Messi er en dårlig fodboldspiller SpillerSomMessi. Det er subjektivt, du kan ikke sige det modsatte, og ifølge dig kan tidligere år ikke benyttes til at vurdere det :crazy:
Nu skal du fandme til at skrue ned. Du sviner folk til, til højre og venstre.
Hvor har jeg svinet ham til i det ovenover?

Så er vi i gang igen, Kvoller der kommer ud af ingenting og fortæller mig at jeg gør den ene og det andet. Er du stadig sur oven den episode for flere måneder siden?

Mit kommentar om at “det er helt vildt” var ikke rettet til det som Hutlihut skrev, men i forhold til det som SpillerSomMessi skrev med at det er subjektivt at Lewa har god teknik. Jeg ved du ville elske at misforstå, men jeg kan forstå at jeg må lave en redegørelse fra nu af.
Vil gerne give dig ret her. Jeg synes heller ikke, du leverede en sviner. Sagligheden er noget andet, men der blev du nok fanget af andre indlæg :lol:
Tusind tak, jeg blev revet med i diskussionen, men har på intet tidspunkt svinet SpillerSomMessi til. Det er dog ikke første gang at Kvoller mener at jeg sviner folk til, hvor jeg er uenig. Jeg gad godt at høre en kommentar fra ham vedrørende dette?

Det interessante er jo at det egentlig startede med at være mig som syntes du havde svinet mig til Kvoller. Siden da har du kommenteret på mange af mine diskussioner og indlæg at jeg sviner folk og ikke kan tage det selv. Det er efterhånden begyndt at blive lidt mærkeligt. Jeg skrev sådan set bare dengang at jeg følte mig svinet til af dig, hver gang du har kommenteret på mine diskussioner har det tredje parti aldrig været enig i dine overvejelser. Vi kunne potentielt set godt have en privat chat for lige at komme videre fra det her. Det er godt nok begyndt at blive træls, for mit vedkommende.
Jeg er tydeligvis ikke den eneste af den holdning, at du lige får givet brugeren en medfart, fordi du synes de skriver noget vrøvl. Jeg skal nok lade være med at kommentere mere på sådan noget her, men tag nu lige en dyb indånding inden du fyrer af på den næste du er uenig i.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg vil også gerne tilslutte mig kritikken rettet mod Isageren.

Sidst du (Isageren) havde en debat/diskussion med mig skrev du bl.a. "du er jo helt væk" og lignende personlige ting.

Det er ikke noget som går mig på som sådan, men synes også du lige skal klappe hesten - også når du er bund uenig med vedkommende. Bare et råd. Ellers bliver forummet ikke særlig sjov at færdes i.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona continue to work Behind the scenes to sign Endrick.

@joaquimpiera

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Man of the Match, Arnau Martinez, bliver ved med at imponere. Girona rykkede op, så hans frikøbsklausul vil stige fra 5 mio euro til ? Vides ikke endnu, men Barca skal holde godt øje med ham næste sæson. Løsningen på HB kunne meget være den 19 årige tidligere La Masia knægt, der har to mål og seks assists i 40 kampe denne sæson.







Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg har haft tid til at overveje tingene, og jeg har gået ned i kulkælderen hele dagen. Det er alt for tidligt at en fyr som Ansu skal få ødelagt sin karriere, det ærgrer mig virkelig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Clément Lenglet will consider offers from other clubs at the end of the week together with his agent. [md]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Gættekonkurrence:
Hvor ender Dembele?

Mit bud: Real Madrid.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:
man jun 20, 2022 11:38 am
Gættekonkurrence:
Hvor ender Dembele?

Mit bud: Real Madrid.
Jeg tænker Bayern.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça must pay Piqué around €100M in total until June 2024. [Diario Sport]

Man forstår jo godt at manden har været glad for den løn. Vi kan ikke gøre en hujende ved det, men hvor er jeg glad for at ledelsen nu har sat loft på lønningerne. I hvert fald indtil vi er ude af krisen igen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man jun 20, 2022 11:43 am
Barça must pay Piqué around €100M in total until June 2024. [Diario Sport]

Man forstår jo godt at manden har været glad for den løn. Vi kan ikke gøre en hujende ved det, men hvor er jeg glad for at ledelsen nu har sat loft på lønningerne. I hvert fald indtil vi er ude af krisen igen.
Hvordan kan det på nogen måde nå 100m€!!! :eek: :crazy: Noget af det mest absurde af alle absurde Barca relaterede økonomiske redegørelser jeg endnu har læst :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster