Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør jun 18, 2022 10:38 pm
Antimadridista skrev:
lør jun 18, 2022 10:37 pm
Men lad os nu snart se nogle realiserede handler! Please :|
Med vores held;

"Barça henter Műller i München..."

Så hopper jeg fandme i havnen. :lol:
Med skidtfisk og del hele :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:53 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jun 18, 2022 9:49 pm
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:46 pm
Alt over 80 for de Jong vil være genialt. Han ville alligevel blive slået af holdet i næste sæson af gavi. Hvis man så ovenikøbet kan “bytte” ham til Silva så er det helt ufatteligt godt arbejde.
Skal Silva så slå Gavi af? Eller Pedri?
Ingen slår pedri af. Men han vil give gavi mere konkurrence. Og samtidig vil han kunne spille kanten.
Han giver konkurrence til midten, uden tvivl og det er en fordel, han kan spille kanten. Problemet er, han ikke kan spille DM. Man går alligevel efter en RW, nu da Dembélé efter al sandsynlighed tager videre.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 19, 2022 12:04 am
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:53 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jun 18, 2022 9:49 pm
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:46 pm
Alt over 80 for de Jong vil være genialt. Han ville alligevel blive slået af holdet i næste sæson af gavi. Hvis man så ovenikøbet kan “bytte” ham til Silva så er det helt ufatteligt godt arbejde.
Skal Silva så slå Gavi af? Eller Pedri?
Ingen slår pedri af. Men han vil give gavi mere konkurrence. Og samtidig vil han kunne spille kanten.
Han giver konkurrence til midten, uden tvivl og det er en fordel, han kan spille kanten. Problemet er, han ikke kan spille DM. Man går alligevel efter en RW, nu da Dembélé efter al sandsynlighed tager videre.
Men Easy, der er ingen god DM derude til en fornuftig pris. Hvem ville kunne gøre en forskel og passe ind? Zubimendi er for dyr, og der er spørgsmålstegn omkring kvaliteten. Det kommer også an på hvordan man ser på Franck Kessie. Vil man prøve ham på Busis plads eller er han interior. Hvis han er interior bør man lede efter en DM.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 12:56 am
EasyBuddhist skrev:
søn jun 19, 2022 12:04 am
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:53 pm
EasyBuddhist skrev:
lør jun 18, 2022 9:49 pm
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:46 pm
Alt over 80 for de Jong vil være genialt. Han ville alligevel blive slået af holdet i næste sæson af gavi. Hvis man så ovenikøbet kan “bytte” ham til Silva så er det helt ufatteligt godt arbejde.
Skal Silva så slå Gavi af? Eller Pedri?
Ingen slår pedri af. Men han vil give gavi mere konkurrence. Og samtidig vil han kunne spille kanten.
Han giver konkurrence til midten, uden tvivl og det er en fordel, han kan spille kanten. Problemet er, han ikke kan spille DM. Man går alligevel efter en RW, nu da Dembélé efter al sandsynlighed tager videre.
Men Easy, der er ingen god DM derude til en fornuftig pris. Hvem ville kunne gøre en forskel og passe ind? Zubimendi er for dyr, og der er spørgsmålstegn omkring kvaliteten. Det kommer også an på hvordan man ser på Franck Kessie. Vil man prøve ham på Busis plads eller er han interior. Hvis han er interior bør man lede efter en DM.
Enig, jeg har ikke stor tiltro til Kessie som enkelt pivot, men den har vi været omkring ;-) Zubimendi er vel ikke dyrere end Silva? Tværtimod, han har en frikøbsklausul på 60 mio, som helt sikkert kan forhandles ned.

Men problemet er ikke kun den defensive midt. Det er lige så meget, man har i sinde at bruge en hel masse penge på en spiller, hvor man i forvejen har Pedri, Gavi, Kessie og Nico. Det forudsat selvfølgelig, Frenkie bliver solgt, ellers er han der jo også. Dertil kan man også tilføje Torre, som man har høje forventninger til.

Jeg ser bare ikke planen med at fokusere på endnu en interior og slet ikke, når man har meget større problemer på andre positioner.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 2:23 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør jun 18, 2022 1:01 pm
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 12:48 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør jun 18, 2022 12:35 pm
Jeg er slet ikke varm på Lewan, ej heller Messi retur.

Jeg synes ikke Lewan som type passer ind, selvom Xavi åbenbart er uenig med mig.

Lewan passer slet ind i det spil vi gerne vil spille, han er ikke en super god tekniker, han skaber ikke chancer, han laver dog mål i kassevis og minder mig mest af alt om Ronaldo.

Jeg vil langt hellere have en type som Benz der både har evnen til at spille 9’er og være chanceskabende i spillets opbygning. Lewan er nærmest en rendyrket afslutter med en rigtig god placeringsevne.

Det med at lave mål i kassevis er ikke nødvendigvis det vi mangler mest, se blot hvad Ronaldo har gavnet Man U.

Og så er han gammel gammel.

Jeg føler blot at jeg lige ville lufte dette da stortset alle her synes det er en vældig god ide at bruge en masse penge på en gammel herre som imø slet ikke passer ind i vores spillestil.
For det første finder man ikke spillere som Benzema hængende på træerne. Nkunku er vel det nærmeste, og han koster vel 120 mio. euro. Du vil gerne have en ala falsk 9’er, vi kan jo se hvor skidt det så ud for Memphis sidste år, eller Griezmann årene før. Nej, vi skal have en fyr som Lewa. Et hold som Bayern spiller meget teknisk, med højt pres og massere af afleveringer. Passede Lewa ikke perfekt der? Hvorfor i alverden skulle han så ikke kunne passe for os? Det er simpelthen noget vås det der med at Lewa ikke har nogen teknik, det er en skrøne på grund af hans statur.

Vi to har en meget forskellig definition af teknik, det er nok der vores meningsforskels udspring har rod.
Han har ikke Messi teknik, men skal alle have det? Han har ikke meget ringere teknik end Benzema. Du kan se videoen 'Robert Lewandowksi - When football becomes art' Det er en ret god indikation af hvad han kan. Jeg tør vædde med at du ikke engang ser Bayerns kampe i bundeligaen, så hvad nytter denne diskussion alligevel, hvis du har truffet en beslutning på forhånd
Jeg har set den video, men jeg har nu også set ret mange kampe med både Bayern M og det Polske landshold, og nej, det viser ikke at Lewan er en god tekniker, snarere tværtimod. Han er en målmaskine med en fantastisk placeringsevne og en kynisme som få.

Han kan aldrigindgå i spillet som feks. en Benz gør det. Vores spil afhænger af at vores angribere kan spille pasningsspil og agere playmaker samtidig med at de har placeringsevne og kynisme. Lewan har ikke de tekniske færdigheder som vi i Barca ser som dyder i vores specielle spillestil… som ligger langt fra Bayern M’s ditto.

Jeg er klar på det der væddemål du efterspørger.

Hvis du mener jeg har truffet en beslutning på forhånd om Lewan, hvad har du så når du så indædt argumenterer for at han er vores frelser?

Prøv at lade være med at komme med de der bombastiske beskyldninger i dine indlæg, for dine argumenter bliver ikke bedre af at du bruger sådan en retorik og samtidig skyder mig noget i skoene som der ikke er noget der tyder på er sandt.

Jeg mener ikke Lewan passer ind i vores spillestil af de grunde jeg har skrevet, og han er tilmed en gammel herre som synger på sidste vers, derfor ser jeg ham ikke som en gevinst for os hverken på den korte eller den lange bane, og især da slet ikke med de beløb der rygtes om.

Du ser ham som en slags frelser for vores hold på den korte bane og du har fremlagt nogle argumenter som du mener er gode for din sag.

Konklusion: vi er uenige, og tiden må være vores dommer.

Vi kan bruge en masse tid på at diskutere hans teknik (subjektiv), hans evne til at forblive på topspiller niveau i x antal år (gætterier), hans evne til at kunne indgå straks i et nyt spilkoncept i Barca (gætterier), han value for money (gætterier), etc.
Men vi kan ikke i processen skyde med bombastiske argumenter som at “ Jeg tør vædde med at du ikke engang ser Bayerns kampe i bundeligaen, så hvad nytter denne diskussion alligevel, hvis du har truffet en beslutning på forhånd” og at Lewan “ Han har ikke meget ringere teknik end Benzema” når det er både subjektivt og gætterier i bedste fald for os begge.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det var sådan ca det samme som du skrev om haaland. Han blev så købt af pep der om nogen spiller den form for fodbold du vil se. Pep havde sjovt nok også lewa som fint viste han kunne være med i et pep’sk setup.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
søn jun 19, 2022 10:22 am
Det var sådan ca det samme som du skrev om haaland. Han blev så købt af pep der om nogen spiller den form for fodbold du vil se. Pep havde sjovt nok også lewa som fint viste han kunne være med i et pep’sk setup.
Ergo tager jeg fejl da Pep altid har ret?

Har Pep nogensinde taget fejl mht et indkøb?

Har Peps indkøb af Haaland indtil nu bevist at jeg tager fejl?

Where is your point?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Tak fordi du lige sætter mig på plads kammerat, jeg overvejer nu at slette min bruger profil herinde gennem 13 år, da det endelig går op for mig at jeg er helt væk.

Er der en moderator tilstede, eller hva?

Fantastisk som din kommentar virkelig satte niveauet helt op på ekspert stadiet i stedet for.
Senest rettet af SpillerSomMESSI søn jun 19, 2022 11:01 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Det er helt vildt. Nu er det åbenbart også subjektivt. Jamen Messi er en dårlig fodboldspiller SpillerSomMessi. Det er subjektivt, du kan ikke sige det modsatte, og ifølge dig kan tidligere år ikke benyttes til at vurdere det :crazy:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
søn jun 19, 2022 10:58 am
Piquénbauer skrev:
søn jun 19, 2022 10:22 am
Det var sådan ca det samme som du skrev om haaland. Han blev så købt af pep der om nogen spiller den form for fodbold du vil se. Pep havde sjovt nok også lewa som fint viste han kunne være med i et pep’sk setup.
Ergo tager jeg fejl da Pep altid har ret?

Har Pep nogensinde taget fejl mht et indkøb?

Har Peps indkøb af Haaland indtil nu bevist at jeg tager fejl?

Where is your point?
Men hvorfor svarer du ikke på det med Pep og Lewa?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 11:01 am
Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Det er helt vildt. Nu er det åbenbart også subjektivt. Jamen Messi er en dårlig fodboldspiller SpillerSomMessi. Det er subjektivt, du kan ikke sige det modsatte, og ifølge dig kan tidligere år ikke benyttes til at vurdere det :crazy:
Messi er ifølge nogle en dårlig fodboldspiller, da det er subjektivt. Jeg kan have en mening om at jeg *synes* han er god, men det vil stadig være subjektivt, måske bakket op af mange andre der synes det samme, men stadig subjektivt.

Har Messi været på sin vanlige niveau i Psg denne sæson?

Hvem ville have troet at han ikke kunne holde det ustyrlige niveau han har gjort stortset altid da han skiftede til en anden klub?
Det kunne han ikke, så at tro at Lewan glider ind i vores specielle spillestil fra dag et og bliver vores frelser, baseret på det han har gjort for Bayern M er kun gætterier ja.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 572 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 11:02 am
SpillerSomMESSI skrev:
søn jun 19, 2022 10:58 am
Piquénbauer skrev:
søn jun 19, 2022 10:22 am
Det var sådan ca det samme som du skrev om haaland. Han blev så købt af pep der om nogen spiller den form for fodbold du vil se. Pep havde sjovt nok også lewa som fint viste han kunne være med i et pep’sk setup.
Ergo tager jeg fejl da Pep altid har ret?

Har Pep nogensinde taget fejl mht et indkøb?

Har Peps indkøb af Haaland indtil nu bevist at jeg tager fejl?

Where is your point?
Men hvorfor svarer du ikke på det med Pep og Lewa?
Det gjorde jeg også, Pep har ikke altid ret, det tror jeg alle ved. Det var sådan set min pointe, og det har hans indkøb vist mere end et par gange før.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
søn jun 19, 2022 11:06 am
Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 11:01 am
Hutlihut skrev:
søn jun 19, 2022 10:56 am
Hvis man mener at Lewandowski ikke kan indgå i spillet, er man ærligt talt helt væk. Ufatteligt så lavt niveauet er herinde
Det er helt vildt. Nu er det åbenbart også subjektivt. Jamen Messi er en dårlig fodboldspiller SpillerSomMessi. Det er subjektivt, du kan ikke sige det modsatte, og ifølge dig kan tidligere år ikke benyttes til at vurdere det :crazy:
Messi er ifølge nogle en dårlig fodboldspiller, da det er subjektivt. Jeg kan have en mening om at jeg *synes* han er god, men det vil stadig være subjektivt, måske bakket op af mange andre der synes det samme, men stadig subjektivt.

Har Messi været på sin vanlige niveau i Psg denne sæson?

Hvem ville have troet at han ikke kunne holde det ustyrlige niveau han har gjort stortset altid da han skiftede til en anden klub?
Det kunne han ikke, så at tro at Lewan glider ind i vores specielle spillestil fra dag et og bliver vores frelser, baseret på det han har gjort for Bayern M er kun gætterier ja.
Jaja, så lad os lave udsagnet om, fordi du har taget det over på et filosofisk plan. Baseret på alt hvad vi ved om Lewa og hans karriere er der stor og god chance for at han bliver en succes.

En anden ting til alle jer som hader denne sommer og indkøbene. En anden stor forskel på Bartomeus køb og disse køb er at Xavi direkte har bedt om dem. Valverde bad ikke om Malcom, Coutinho, Griezmann, Todibo, Dembele, osv.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
søn jun 19, 2022 11:07 am
Isageren skrev:
søn jun 19, 2022 11:02 am
SpillerSomMESSI skrev:
søn jun 19, 2022 10:58 am
Piquénbauer skrev:
søn jun 19, 2022 10:22 am
Det var sådan ca det samme som du skrev om haaland. Han blev så købt af pep der om nogen spiller den form for fodbold du vil se. Pep havde sjovt nok også lewa som fint viste han kunne være med i et pep’sk setup.
Ergo tager jeg fejl da Pep altid har ret?

Har Pep nogensinde taget fejl mht et indkøb?

Har Peps indkøb af Haaland indtil nu bevist at jeg tager fejl?

Where is your point?
Men hvorfor svarer du ikke på det med Pep og Lewa?
Det gjorde jeg også, Pep har ikke altid ret, det tror jeg alle ved. Det var sådan set min pointe, og det har hans indkøb vist mere end et par gange før.
Hvad mener du med ikke ret? Lewa var strålende under Pep, det kan du da vanskeligt bestride? Pep er sjovt nok tidligere Barca træner og hans system minder om vores eget.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster