Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
lør jun 18, 2022 9:49 pm
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:46 pm
Alt over 80 for de Jong vil være genialt. Han ville alligevel blive slået af holdet i næste sæson af gavi. Hvis man så ovenikøbet kan “bytte” ham til Silva så er det helt ufatteligt godt arbejde.
Skal Silva så slå Gavi af? Eller Pedri?
Hehe, stiller de rigtige spørgsmål. Jeg hæfter mig ved at Bernardo kan spille HW også.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
lør jun 18, 2022 9:49 pm
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 9:46 pm
Alt over 80 for de Jong vil være genialt. Han ville alligevel blive slået af holdet i næste sæson af gavi. Hvis man så ovenikøbet kan “bytte” ham til Silva så er det helt ufatteligt godt arbejde.
Skal Silva så slå Gavi af? Eller Pedri?
Ingen slår pedri af. Men han vil give gavi mere konkurrence. Og samtidig vil han kunne spille kanten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
lør jun 18, 2022 9:08 pm
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 8:52 pm
Det er eddersparkme et ringe hold. No offense. Du vil erstatte Gaya med Alba og tilmed bruge 30 mio euro, når han er i sidste år af kontrakt, det er kæmpe overbetaling. Han er desuden ikke bedre end Alba lige nu. Du vil erstatte Dembele og hans 15 g/a for sølle 40 mio euro. Raphinha passer ind der. Han ville koste omkring 45 mio og garanterer det samme antal mål og assists, men du vil have en anden. Find et navn, det andet er ren fantasi. Det jeg prøver at sige er at det er urealistisk. Kounde vil du simpelthen hente ind og spille som HB. Så er det vel bare bedst at stoppe den der. Han gør ikke engang positionen meget bedre, da han er CB.
Om Gaye er bedre end Alba kan der måske være delte meninger om. Han ligger i hvert fald højere på den her top 10 liste: https://globehour.com/best-left-backs-i ... orld-2022/ . Jeg synes han er bedre end Alba, men lad det nu ligge.

Raphinha har været overbevisende i en enkelt sølle sæson for Leeds - jeg er sgu ikke særlig sikker på at han bliver særlig god i La Liga (frygter lidt Coutinho effekt). Jeg kan nævne en del andre jeg hellere ville se for de 45 mio. euro. Desuden tror jeg ikke Leeds slipper Raphinha for 45 mio. euro.
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 8:52 pm
In conclusion du har ikke styrket startelleveren for 130 mio euro. Det er fandme tragisk.
Hvis ikke du mener, at Kounde og Gaye er forstærkninger overfor pensionister som Pique, Danni Alves og Alba, så er det din tankegang som er tragisk.
Raphinha har haft to gode sæsoner i PL, derudover var han rigtig god i Portugal. Han spiller for et elendigt hold i Leeds. Kounde er jo ikke HB, så ser ikke en mening i at spille ham der i stedet for Dest. Så du ville bruge 130 mio for at bytte Kounde for Pique, som har spillet på et rigtigt højt niveau, ikke en mærkbar forskel, mest en fremtidsløsning. Du har Gaya for Alba, ikke en mærkbar forskel, mest en fremtidsløsning. Du har Dembele for en random 40 mio spiller. Højest sandsynlig en downgrade. Ergo du har ikke forbedret truppen mærkbart. Jeg vil indrømme jeg er hård ved dig mht. til Kounde. Han ville nok styrke os. Lewa er længder bedre end Auba, Raphinha er ikke en downgrade og Bernardo er på niveau med Pedri og bedre end alle andre.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
lør jun 18, 2022 9:24 pm
Manchester United's CEO, Richard Arnold: “Our officials are in Barcelona for Frenkie De Jong. We have a £200M budget this summer & money will not be a problem for signing players.”

Jamen, så hoster I naturligvis op med 100 af de rætti lange. Eller smutter igen.
85 mio euro plus 15 i variabler.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 693
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:56 pm
Dytrax skrev:
lør jun 18, 2022 9:24 pm
Manchester United's CEO, Richard Arnold: “Our officials are in Barcelona for Frenkie De Jong. We have a £200M budget this summer & money will not be a problem for signing players.”

Jamen, så hoster I naturligvis op med 100 af de rætti lange. Eller smutter igen.
85 mio euro plus 15 i variabler.
90 + 20 eller 100 lige ud

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Underligt de melder det ud på den måde… “Vi har røv mange penge”.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DrGink
Indlæg: 693
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 10:03 pm
Underligt de melder det ud på den måde… “Vi har røv mange penge”.
Ja det virker ikke som en god forhandlingstaktik. Må være for at forsikre fansene om at de er villige til at bruge penge. Det virkede ikke så godt, da vi prøvede den taktik efter Neymar smuttede.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
lør jun 18, 2022 9:57 pm
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:56 pm
Dytrax skrev:
lør jun 18, 2022 9:24 pm
Manchester United's CEO, Richard Arnold: “Our officials are in Barcelona for Frenkie De Jong. We have a £200M budget this summer & money will not be a problem for signing players.”

Jamen, så hoster I naturligvis op med 100 af de rætti lange. Eller smutter igen.
85 mio euro plus 15 i variabler.
90 + 20 eller 100 lige ud
Det går de ikke med til.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7202
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
lør jun 18, 2022 10:07 pm
Piquénbauer skrev:
lør jun 18, 2022 10:03 pm
Underligt de melder det ud på den måde… “Vi har røv mange penge”.
Ja det virker ikke som en god forhandlingstaktik. Må være for at forsikre fansene om at de er villige til at bruge penge. Det virkede ikke så godt, da vi prøvede den taktik efter Neymar smuttede.
Det var ikke ligefrem driftssikre køb, vi fik foretaget os der.

Og ja, det er en underlig udmelding, men M U har også brug for at cementere, at de ér en storklub og så er det nok meget naturligt, at de melder sådan ud. Tror det forholder sig som DrGink skriver.

Antimadridista
Indlæg: 9222
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Men lad os nu snart se nogle realiserede handler! Please :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7202
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør jun 18, 2022 10:37 pm
Men lad os nu snart se nogle realiserede handler! Please :|
Med vores held;

"Barça henter Műller i München..."

Så hopper jeg fandme i havnen. :lol:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
lør jun 18, 2022 10:38 pm
Antimadridista skrev:
lør jun 18, 2022 10:37 pm
Men lad os nu snart se nogle realiserede handler! Please :|
Med vores held;

"Barça henter Műller i München..."

Så hopper jeg fandme i havnen. :lol:
Han er jo sindssygt god.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:55 pm
Raphinha har haft to gode sæsoner i PL, derudover var han rigtig god i Portugal.
9 mål i 41 kampe i Portugal er jo også super godt :grin: Det er lige det niveau som Barcelona mangler :clap: Raphinha scorede 6 mål i 31 kampe i sin første sæson i Leeds. Det synes du er en god sæson i PL, godt så.

Ja, han spiller for et mindre hold i PL. Tror dog at en storklub som Barca i La Liga bliver en for stor mundfuld for ham. Det er ingen garanti at PL profiller bliver en succes i La Liga - se bare på spillere som Hazard, Coutinho og Bale. Ja ingen spiller er i sidste ende en garanti. Men +45mio. (tror snarere det bliver +60mio.) for Raphinha er for højt sat og tvivler på at han har niveauet til Barca.
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:55 pm
Kounde er jo ikke HB, så ser ikke en mening i at spille ham der i stedet for Dest. Så du ville bruge 130 mio for at bytte Kounde for Pique, som har spillet på et rigtigt højt niveau, ikke en mærkbar forskel, mest en fremtidsløsning. Du har Gaya for Alba, ikke en mærkbar forskel, mest en fremtidsløsning.
Kounde er fremragende som HB, selvom han er bedre som CB. Han har alle egenskaberne for at spille HB. Han har speed, er arbejdsom, dribler godt, laver gode indlæg osv. Han har spillet HB mange gange i sin karriere.

Både Pique og Alba skal erstattes før eller senere, da de begge er langt over 30 år. Kounde og Gaye vil være rigtig gode erstatninger og styrke holdet her og nu.
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:55 pm
Du har Dembele for en random 40 mio spiller. Højest sandsynlig en downgrade. Ergo du har ikke forbedret truppen mærkbart.
Der er stadig en chance for at Dembele bliver. Smutter han, så skal han erstattes, selvom Barca stadig har Ansu Fati og Ferran Torres på fløjene.

Jeg vil hellere bruge penge på Gonçalo Guedes fra Valencia end Raphinha. Han har scoret lige så mange liga mål som Raphinha (11 stk.) bare i La Liga. I modsætning til Raphinha så har han trods alt præsteret i La Liga. Guedes vil være en god backup spiller i Barca og hans markedsværdi er på 40 mio. ifølge Transfermarkt (tror dog godt Barca kan presse prisen ned, fx ved at bytte en spiller). Tror også Valencia (i modsætning til Leeds) er villig til at sælge, taget deres økonomi i betragtning. Tror Raphinha kommer til at koste mindst 60 mio. euro, og det er mega hul i hovedet.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Jeg er egentlig imod købet af Lewandowski pga hans alder, men ud fra de mest vedvarende rygter, kan jeg alligevel godt se konturerne til noget rigtig godt både på kort og langt sigt. Helt grundlæggende mener jeg Fati burde ryge ind centralt for at belaste ham mindre. Hvis Lewandowski kommer nu og bliver førstevalg som nier foran Aubameyang, så håber jeg Fatis fysik kan holde til venstrekanten de næste par sæsoner inden han forhåbentlig rykker ind som nier.

Det lyder til Barcas ledelse har følgende plan:
AC - fri transfer
Kessie - fri transfer
Kounde - 60 mio
Silva - går lige op med De Jong, som ryger til United eller City
Lewandowski - 40 mio.

Og ud ryger så mere eller mindre gratis:
Lenglet, Umtiti, Minqueza, Puig, Braitwaite, Neto

Når jeg kikker på dette, så tænker jeg for det første, at vores midtbane og angreb ser rigtig fornuftigt ud. Det eneste jeg virkelig mener vi mangler i denne kabale er en god venstre back, som kan aflaste Alba nu, og konkurrere med Balde i fremtiden. Her ville jeg ønske mig Javi Galan fra Celta som er virkelig god begge veje og rygtes at kunne købes for 10 mio euro. Det ville give nedenstående hold, som altså “kun” vil koste os 110 mio euro ud fra den antagelse, at vi afgiver vores dyre reserver gratis for at slippe for lønnen. Jeg ville ikke bruge penge på en kantspiller som Raphinha også. Jeg mener, at vi med Gavi, Pedri og Silva som hører mest til på midtbanen bør have nok spillere, som kan dække kanterne, hvis der er mange skader hos de rigtige kantspillere. Og det lyder til han bliver dyr, og jeg mener pengene først og fremmest skal bruges på gælden. Potentielt at bruge næsten 200 mio på spillere lyder vildt åndssvagt - og er sikkert også urealistisk.

Nedenstående hold har en ok balance mellem ungdom, prime og rutine. Det kan udvikles med løbende udskiftninger de kommende år, og er derved ret fremtidssikret. Desuden ville jeg bruge Kounde som højreback i de første par år, men rykke ham ind centralt når Pique stopper. Er en af dem som mener Kounde vil giv mening på hb. Pique bør desuden gå kraftigt ned i løn de sidste to år af sin kontrakt, men vi kan sagtens bruge ham til bredden i forsvaret. Han har lige haft en ganske god sæson.

Fatter dog virkelig ikke Roberto er forlænget. Det er mig en gåde, men han er en del af truppen - so be it.

Ter stegen (30)
Pena (21)

Kounde (22)——Araujo (23)—-AC (26)——-Alba (33)
Dest (21)———-Pique (35)—Garcia (21)—-Galan (27)
Roberto (30)—-Marmol (20)——————Balde (18)

Busquets (33)
Nico (20)

Silva (27)—Pedri (19)
Kessie (26)—Gavi (17)
Torre (19)

Torres (22)———Fati (19)
Abde (20)———Depay (28)
Trincao (22)

Lewandowski (33)
Aubameyang (33)

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
lør jun 18, 2022 10:45 pm
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:55 pm
Raphinha har haft to gode sæsoner i PL, derudover var han rigtig god i Portugal.
9 mål i 41 kampe i Portugal er jo også super godt :grin: Det er lige det niveau som Barcelona mangler :clap: Raphinha scorede 6 mål i 31 kampe i sin første sæson i Leeds. Det synes du er en god sæson i PL, godt så.

Ja, han spiller for et mindre hold i PL. Tror dog at en storklub som Barca i La Liga bliver en for stor mundfuld for ham. Det er ingen garanti at PL profiller bliver en succes i La Liga - se bare på spillere som Hazard, Coutinho og Bale. Ja ingen spiller er i sidste ende en garanti. Men +45mio. (tror snarere det bliver +60mio.) for Raphinha er for højt sat og tvivler på at han har niveauet til Barca.
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:55 pm
Kounde er jo ikke HB, så ser ikke en mening i at spille ham der i stedet for Dest. Så du ville bruge 130 mio for at bytte Kounde for Pique, som har spillet på et rigtigt højt niveau, ikke en mærkbar forskel, mest en fremtidsløsning. Du har Gaya for Alba, ikke en mærkbar forskel, mest en fremtidsløsning.
Kounde er fremragende som HB, selvom han er bedre som CB. Han har alle egenskaberne for at spille HB. Han har speed, er arbejdsom, dribler godt, laver gode indlæg osv. Han har spillet HB mange gange i sin karriere.

Både Pique og Alba skal erstattes før eller senere, da de begge er langt over 30 år. Kounde og Gaye vil være rigtig gode erstatninger og styrke holdet her og nu.
Isageren skrev:
lør jun 18, 2022 9:55 pm
Du har Dembele for en random 40 mio spiller. Højest sandsynlig en downgrade. Ergo du har ikke forbedret truppen mærkbart.
Der er stadig en chance for at Dembele bliver. Smutter han, så skal han erstattes, selvom Barca stadig har Ansu Fati og Ferran Torres på fløjene.

Jeg vil hellere bruge penge på Gonçalo Guedes fra Valencia end Raphinha. Han har scoret lige så mange liga mål som Raphinha (11 stk.) bare i La Liga. I modsætning til Raphinha så har han trods alt præsteret i La Liga. Guedes vil være en god backup spiller i Barca og hans markedsværdi er på 40 mio. ifølge Transfermarkt (tror dog godt Barca kan presse prisen ned, fx ved at bytte en spiller). Tror også Valencia (i modsætning til Leeds) er villig til at sælge, taget deres økonomi i betragtning. Tror Raphinha kommer til at koste mindst 60 mio. euro, og det er mega hul i hovedet.
Jaja, det er også fint. Jeg er uenig, men i forhold til Guedes, så er han VW, Raphinha er HW. Jeg tror du glemmer forskellen. Vi vil helst spille med venstrebenede spillere på HW. De er også mere sjældne at finde og koster derfor tit lidt ekstra.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster