Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Egentlig er jeg ret varm på ideen om at få Bernardo i stedet for FdJ... Selvom B er ældre er han en af verdens allerbedste spillere som passer perfekt ind i vores spil's (M)DNA / MDMA...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
fre jun 17, 2022 12:42 pm
Isageren skrev:
fre jun 17, 2022 12:34 pm
Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 12:12 pm
🚨 STRONG words from Victor Navarro (COPE): "Players who refused to leave will be released after the authorization for the economic levers. In addition, Barça will go all out on Lewandowski, Bernardo and Kounde. The sale of De Jong is already taken for granted.”
Jeg kan bare ikke vente til Braithwaite er ude. Nøj hvor har han udviklet sig til den Barca spiller, som jeg mindst har kunne lide i gennem tiderne.

Én ting er at have gåpåmod og selvtillid, en anden ting er at være indbildsk og direkte dum.

Han vil for mig være synonymet med denne forfærdelige tid i klubbens historie. Han blev valgt fremfor Nunez og Haaland for samme penge. Han har samtidig gjort klubben fuldstændig til grin. Det har været på Bendtner niveau og er for mig en skamplet, som vi skal glemme så hurtigt som muligt.

En Middlesbrough reject der fik 4m netto om året i 4 sæsoner, hentet til 20m. Værste handel i klubbens historie.

Nu håber jeg ikke jeg får smidt “Han kæmper hårdt” red. (Han er dansker!), i hovedet
Det er jo det samme argument Bayern bruger.

"Hvis i kunne give 20 mio for Braithwaite, så kan i godt glemme 30 mio for en af verdens bedste 9'er." :lol:
Det gør jo bare handlen endnu værre😂
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
fre jun 17, 2022 12:56 pm
Egentlig er jeg ret varm på ideen om at få Bernardo i stedet for FdJ... Selvom B er ældre er han en af verdens allerbedste spillere som passer perfekt ind i vores spil's (M)DNA / MDMA...
Kan også spille RW. Det synes jeg næsten er det bedste ved ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Lewa, Silva og kounde ville være vanvittigt. Mest pga pengene men også i forhold til truppen. Det ville være en markant opgradering i forhold til hvad vi har nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [Esport3] | Adama Traore is heading to Leeds United for around €30m.

The Spaniard will possibly become Raphinha's replacement at the Premier League side.

Raphinha is said to be eager to leave his current club this summer. Leeds are only willing to sell him for €50m as things stand. Barcelona are hoping that they will lower the price tag even more in the coming weeks.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 1:43 pm
📰 [Esport3] | Adama Traore is heading to Leeds United for around €30m.

The Spaniard will possibly become Raphinha's replacement at the Premier League side.

Raphinha is said to be eager to leave his current club this summer. Leeds are only willing to sell him for €50m as things stand. Barcelona are hoping that they will lower the price tag even more in the coming weeks.
Så har de da fået en hjerneblødning i Leeds hvis det er sandt. 30m for Adama, som har kontraktudløb om et år. Derudover skulle de være åbne for at sænke prisen yderligere for en spiller der er jagtet af alle storklubber og har 2 år tilbage. Det tror jeg ikke på.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
fre jun 17, 2022 1:55 pm
Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 1:43 pm
📰 [Esport3] | Adama Traore is heading to Leeds United for around €30m.

The Spaniard will possibly become Raphinha's replacement at the Premier League side.

Raphinha is said to be eager to leave his current club this summer. Leeds are only willing to sell him for €50m as things stand. Barcelona are hoping that they will lower the price tag even more in the coming weeks.
Så har de da fået en hjerneblødning i Leeds hvis det er sandt. 30m for Adama, som har kontraktudløb om et år. Derudover skulle de være åbne for at sænke prisen yderligere for en spiller der er jagtet af alle storklubber og har 2 år tilbage. Det tror jeg ikke på.
På den anden side har de en spiller som er utilfreds og som bare vil væk. Forhandlinger er ikke altid nemme... :mrgreen:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 There could be termination of contracts for the players that refuse to leave.

[Gerard Romero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça would have more than €200M to strengthen the team this summer. [Cadena COPE]

Mon ikke der står nogle aldrende spillere rundt omkring på diverse træningsanlæg og gnider sig i næverne? :mrgreen:


Og uden gak; Burde vi så ikke have knaster til Raphinia? Det lader til at Demb er tøffet. Ville hellere at der blev brugt penge på back-positioner, men ...Ja.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 4:28 pm
Barça would have more than €200M to strengthen the team this summer. [Cadena COPE]

Mon ikke der står nogle aldrende spillere rundt omkring på diverse træningsanlæg og gnider sig i næverne? :mrgreen:


Og uden gak; Burde vi så ikke have knaster til Raphinia? Det lader til at Demb er tøffet. Ville hellere at der blev brugt penge på back-positioner, men ...Ja.


Men er Raphinha 50 mil værd ?

Hvor meget mon Bernardo ville koste ?

Er der virkelig ikke bedre end Raphinha til omkring den pris ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg må ærligt tilstå, jeg ikke helt forstår, hvad Xavi vil med Koundé. Han spiller i højre forsvarsside, hvor man har flest i forvejen, i hvert fald af dem, der spiller. Ingen af Araujo, Gacia og Piqué har haft væsentlig succes til venstre og Koundé vil slet ikke få det. AC kan spille den ret godt, men han vil være den eneste oplagte i rollen. Koulibaly vil derfor give mere mening i den retning, men han er væsentlig ældre og vil derfor være en dyr løsning, da han er kortsigtet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| Barça would be interested in signing Rafinha Alcántara.

[ Via: ESPN ]
Tak, men nej tak.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Nu når Barca har forbedret deres økonomi, mangler de kun at gøre én ting, som de ofte plejer at gøre; at lave den ene hjernedøde transfer efter den anden. De transfers som bliver lavet henover sommeren, skal ske på følgende måde:

* Køb først nogle spillere og derefter sælg ud af truppen, og aldrig i omvendt rækkefølge!! Dvs. køb en masse spillere ind, og derefter tænk på at komme af med spillere i overskud - på den måde vil den potentiel købende klub nemlig vide, at Barca har en spiller i overskud og dermed tvunget til at sælge spilleren, hvilket vil presse prisen ned :clap:

* Køb spillere over 30 år, og helst på 32 år eller 33 år. Faktisk 34 år er måske bedst - så er spilleren nemlig ikke langtidsholdbar og man kan ikke videre sælge i fremtiden :crazy:

* Køb spillere på positioner, som er overbefolket i forvejen; fx køb spillere ind på midtbanen hvor man har 7-8 stk. i forvejen - på den måde vil man nemlig have spillere i overskud oppe på tribunen, hvor de sidder så godt :smile:

* Nåh ja, hvordan kunne jeg glemme denne her :?: De spillere som bliver købt, må aldrig spille på deres naturlig position. Dvs. køber du en Center Forward, så bruger du ham som wing. Køber du en midtbane, så spiller han venstre back. Er det en wing spiller, så bruges han på den offensive midtbane. Så er det nemlig Barca når det er bedst ;-)

Ja, jeg frygter sku lidt, at mange af de penge som Barca nu har erhvervet bliver brændt hensynsløst af henover sommeren. :think:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Det er vildt hvordan Bayern henter spillere.

De får Mane angiveligt for 30-40 mio pund. Top top angriber fra PL. Blandt de bedste offensive spillere i min optik de seneste mange sæsoner til en slik.

Alt i mens fyrer vi milliarder af efter alle mulige primadonnaer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
fre jun 17, 2022 8:14 pm
Det er vildt hvordan Bayern henter spillere.

De får Mane angiveligt for 30-40 mio pund. Top top angriber fra PL. Blandt de bedste offensive spillere i min optik de seneste mange sæsoner til en slik.

Alt i mens fyrer vi milliarder af efter alle mulige primadonnaer.
De får ham til den pris fordi at han har kontraktudløb om et år. Derudover ville Liverpool gerne have penge for ham, samtidig med at de samarbejdede med Mané, fordi hans ønske var at skifte. En tredje grund er at Liverpool fik Thiago fra Bayern for næsten ingenting, det handlede altså også om at give lidt tilbage.

Liverpool respekterer i højere grad Mané i denne situation. De kunne potentielt set være ligesom Bayern med Lewa, men vælger at lade vær. Bayern får måske 10 mil ud af det, men i det lange løb er det ikke et godt look for en klub af den størrelse.

De milliarder efter primadonnaer var den tidligere ledelses beslutninger. Den tid er ovre. Lad os prøve som Barca fans for en gang skyld at støtte og være tilfredse med det arbejde som er blevet gjort.

Det er for mig den største forskel på Barca og Real. Når deres talenter scorer 2 mål i en kamp “Mbappe hvem? Vi har ikke brug for nogen, vi har Pepe Lima”, alt imens for Barca fans “Jeg tror ikke Pepe Lima kan noget i det lange løb, han koster alt for mange penge, vi har brug for mere.” Det handler i høj grad også om hvilken stemning der er i en klub til at skabe en vinderkultur igen. Jeg er med på at tilliden skal opbygges, men vi fans bør også gøre en indsats.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster