Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
tors jun 16, 2022 4:15 pm
🗣 Real Madrid president Florentino Perez: “Those in charge of La Liga look like Barça’s sporting directors when they speak about who Barca can sign and who they can’t.”

Håber Tebas fremadrettet fletter næbbet om vores økonomiske formåen, eventuelle spillere osv.
Det er en noget uventet - men velkommen - opbakning.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🗞 Chelsea are interested in Alejandro Balde.

The London club has already contacted the environment of the player to show their interest in getting his services. It is not the first time that Chelsea has been interested in Balde.

Via:
@martinezferran
Håber godt nok ikke, ledelsen påtænker at bytte et af de største back talenter i verden for et par af yderst tvivlsom kvalitet, som er i den sidste del af deres karrierer. Sats nu på Balde som backup til næste sæson. Han skal have en ærlig chance, ellers bliver det aldrig til noget.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 16, 2022 5:26 pm
🗞 Chelsea are interested in Alejandro Balde.

The London club has already contacted the environment of the player to show their interest in getting his services. It is not the first time that Chelsea has been interested in Balde.

Via:
@martinezferran
Håber godt nok ikke, ledelsen påtænker at bytte et af de største back talenter i verden for et par af yderst tvivlsom kvalitet, som er i den sidste del af deres karrierer. Sats nu på Balde som backup til næste sæson. Han skal have en ærlig chance, ellers bliver det aldrig til noget.
Synes du han er klar som eneste backup? Jeg synes bestemt heller ikke man skal af med ham.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
tors jun 16, 2022 5:57 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jun 16, 2022 5:26 pm
🗞 Chelsea are interested in Alejandro Balde.

The London club has already contacted the environment of the player to show their interest in getting his services. It is not the first time that Chelsea has been interested in Balde.

Via:
@martinezferran
Håber godt nok ikke, ledelsen påtænker at bytte et af de største back talenter i verden for et par af yderst tvivlsom kvalitet, som er i den sidste del af deres karrierer. Sats nu på Balde som backup til næste sæson. Han skal have en ærlig chance, ellers bliver det aldrig til noget.
Synes du han er klar som eneste backup? Jeg synes bestemt heller ikke man skal af med ham.
Prøv at se hvad der er sket med Cucurella
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
tors jun 16, 2022 5:57 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jun 16, 2022 5:26 pm
🗞 Chelsea are interested in Alejandro Balde.

The London club has already contacted the environment of the player to show their interest in getting his services. It is not the first time that Chelsea has been interested in Balde.

Via:
@martinezferran
Håber godt nok ikke, ledelsen påtænker at bytte et af de største back talenter i verden for et par af yderst tvivlsom kvalitet, som er i den sidste del af deres karrierer. Sats nu på Balde som backup til næste sæson. Han skal have en ærlig chance, ellers bliver det aldrig til noget.
Synes du han er klar som eneste backup? Jeg synes bestemt heller ikke man skal af med ham.
Jeg synes, man skal stole på de store talenter, man har og at man skal give dem ansvar og tillid. Det er det, andre klubber gør, når de satser på talenter også selv om det koster lidt her og der og det er det, man har gjort i Barca tideligere og som man til en vis grad har gjort igen de sidste par år. Spillere som Balde, Mika, Ilias, Peña og Abde fortjener den chance i denne sæson. Næste sommer må man så evaluere dem, ligesom man gør i år med Mingueza, Puig og Jutgla, som er fundet for lette, mens Nico stadig evalueres og Gavi er årets fund. Hvis en eller to af dem bliver hængende hvert år, så er man hurtigt ude af de økonomiske problemer, man er i.

Og lad mig lige med det samme slå fast, det er ikke fordi, man ikke skal kunne konkurrere om ligaen, selvom det ser svært ud, men det gør det under alle omstændigheder. Min pointe er, man skal have plads til de her talenter i truppen på yder mandater hvert år. Ideelt set, så har man en trup, hvor 18-20 spillere i af højeste kvalitet, mens 3-5 er prospekts, der får chancen. I de seneste par år har man set Fati, Pedri, Arujo og Gavi komme ind på den måde og det skulle gerne fortsætte. De behøver ikke alle sammen blive faste startere. Gode rotationsspillere hænger heller ikke på træerne og Bartomeu købte afsindig dyrt ind til bredden. Det skulle man gerne væk fra. Det handler om god trup planlægning og hvis man kigger på Peps tid i klubben, så kørte han faktisk med en utrolig tynd trup, når man snakker antal. Kvaliteten var i top, men der var altid plads til talenter. Man ser, han gør det samme i City, hvor han konstant kører med omkring tyve spillere i fast rotation, mens resten af pladserne tilfalder talenter. Og, det er oven i købet i PL, som bryster sig af at være den hårdeste liga og hvor mange af holdene kører med trupper, der ligger tæt på 30 mand. Man ser Klopp gør det samme i Liverpool og Arteta er i gang med det samme i Arsenal.

De dynamikker, det skaber, at have en trup på tyve spillere er utrolig vigtige for sammenhængskraften. Man har et relativt fasttømret hierarki, hvor man har 7-8 mand, der er fast startere, men hvor de andre spillere vil få rigeligt med spilletid til at føle sig tæt på startopstillingen og som vigtige for holdets resultater. Derudover, så er der 3-6 talenter, som vil føle sig tæt på truppen og som vil føle, de får tillid og en ærlig chance for at slå igennem. Hvis man har en trup, der er større, vil der være spillere, der ikke føler sig som en del af truppen og talenter, der føler, de ikke rigtig får chancen. Det holder hele truppen stikkerne konstant og skaber en sund konkurrence i stedet for man har spillere, som Pjanic, Umtiti, Neto og Braithwaite siddende og ikke bidrage med noget som helst og holder den sparsomme spilletid fra talenterne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors jun 16, 2022 6:33 pm
DrGink skrev:
tors jun 16, 2022 5:57 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jun 16, 2022 5:26 pm
🗞 Chelsea are interested in Alejandro Balde.

The London club has already contacted the environment of the player to show their interest in getting his services. It is not the first time that Chelsea has been interested in Balde.

Via:
@martinezferran
Håber godt nok ikke, ledelsen påtænker at bytte et af de største back talenter i verden for et par af yderst tvivlsom kvalitet, som er i den sidste del af deres karrierer. Sats nu på Balde som backup til næste sæson. Han skal have en ærlig chance, ellers bliver det aldrig til noget.
Synes du han er klar som eneste backup? Jeg synes bestemt heller ikke man skal af med ham.
Prøv at se hvad der er sket med Cucurella
Ja, eller Grimaldo og Miranda. Men de er nødt til at have spilletid for at komme dertil.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Kunne det tænkes at Tebas udtaler sig negativt om Barcas økonomi for at hjælpe Laporta/Barca med at sænke priserne på de spillere han ønsker? At det bare er politisk spin.
Jeg bløder Blaugrana

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Blaugrana al vent skrev:
tors jun 16, 2022 7:59 pm
Kunne det tænkes at Tebas udtaler sig negativt om Barcas økonomi for at hjælpe Laporta/Barca med at sænke priserne på de spillere han ønsker? At det bare er politisk spin.
Tebas beskytter sine egne interesser og det sidste år har det handlet om, han vil have Barca til at underskrive CVC aftalen. Når Barca og Hans interesser passer sammen, så beskytter han også Barca´s interesser, men det har ikke været tilfældet i lang tid efterhånden. Han har dog været ude efter PSG flere gange, også i forbindelse med Barca. F.eks. har udtalt sig kritisk om PSG´s evne til at hente Messi sidste sommer. Problemet er dog set fra forskellig synspunkt, da Barca nægtede at give efter for CVC og derfor ikke kunne efterleve FFP reglerne.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

'Gavi 2026' [sport]

The academy player’s contract renewal is almost sealed after yesterday’s meeting [sport]He’ll sign a 4-year deal to be able to improve his salary conditions [sport]

The Assembly approves of Laporta’s ‘levers’: The socios give the OK to the 49% sale of BLM and a maximum of 25% of the television rights to escape the crisis [sport]

Bayern reject the offer for Lewandowski [sport]

Sevilla only want money for Koundé [sport]

Leeds lower Raphinha’s transfer fee [sport]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 6:26 am
'Gavi 2026' [sport]

The academy player’s contract renewal is almost sealed after yesterday’s meeting [sport]He’ll sign a 4-year deal to be able to improve his salary conditions [sport]

The Assembly approves of Laporta’s ‘levers’: The socios give the OK to the 49% sale of BLM and a maximum of 25% of the television rights to escape the crisis [sport]

Bayern reject the offer for Lewandowski [sport]

Sevilla only want money for Koundé [sport]

Leeds lower Raphinha’s transfer fee [sport]
Ok, så ingen Koundé.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça would like to offer €60M + one player for Jules Koundé. [Gerard Romero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 STRONG words from Victor Navarro (COPE): "Players who refused to leave will be released after the authorization for the economic levers. In addition, Barça will go all out on Lewandowski, Bernardo and Kounde. The sale of De Jong is already taken for granted.”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona’s idea is STILL to sell Frenkie de Jong.

@HelenaCondis

JUST IN: Bernardo Silva has informed Manchester City in recent days that he wants to leave if a good offer arrives from Barcelona.

@martinezferran

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 12:12 pm
🚨 STRONG words from Victor Navarro (COPE): "Players who refused to leave will be released after the authorization for the economic levers. In addition, Barça will go all out on Lewandowski, Bernardo and Kounde. The sale of De Jong is already taken for granted.”
Jeg kan bare ikke vente til Braithwaite er ude. Nøj hvor har han udviklet sig til den Barca spiller, som jeg mindst har kunne lide i gennem tiderne.

Én ting er at have gåpåmod og selvtillid, en anden ting er at være indbildsk og direkte dum.

Han vil for mig være synonymet med denne forfærdelige tid i klubbens historie. Han blev valgt fremfor Nunez og Haaland for samme penge. Han har samtidig gjort klubben fuldstændig til grin. Det har været på Bendtner niveau og er for mig en skamplet, som vi skal glemme så hurtigt som muligt.

En Middlesbrough reject der fik 4m netto om året i 4 sæsoner, hentet til 20m. Værste handel i klubbens historie.

Nu håber jeg ikke jeg får smidt “Han kæmper hårdt” red. (Han er dansker!), i hovedet
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
fre jun 17, 2022 12:34 pm
Dytrax skrev:
fre jun 17, 2022 12:12 pm
🚨 STRONG words from Victor Navarro (COPE): "Players who refused to leave will be released after the authorization for the economic levers. In addition, Barça will go all out on Lewandowski, Bernardo and Kounde. The sale of De Jong is already taken for granted.”
Jeg kan bare ikke vente til Braithwaite er ude. Nøj hvor har han udviklet sig til den Barca spiller, som jeg mindst har kunne lide i gennem tiderne.

Én ting er at have gåpåmod og selvtillid, en anden ting er at være indbildsk og direkte dum.

Han vil for mig være synonymet med denne forfærdelige tid i klubbens historie. Han blev valgt fremfor Nunez og Haaland for samme penge. Han har samtidig gjort klubben fuldstændig til grin. Det har været på Bendtner niveau og er for mig en skamplet, som vi skal glemme så hurtigt som muligt.

En Middlesbrough reject der fik 4m netto om året i 4 sæsoner, hentet til 20m. Værste handel i klubbens historie.

Nu håber jeg ikke jeg får smidt “Han kæmper hårdt” red. (Han er dansker!), i hovedet
Det er jo det samme argument Bayern bruger.

"Hvis i kunne give 20 mio for Braithwaite, så kan i godt glemme 30 mio for en af verdens bedste 9'er." :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster