Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sagtens se hvad du siger men omvendt synes jeg også dit generelle forhold til især Laporta skinner igennem dit skriv (ferier?). Jeg er enig i at der til tider er for meget fnidder (bussi feks) men du tager også nogle rygter for gode ord (umtiti osv). Samtidig synes jeg du mangler noget realisme i forhold til at få spillere ud af klubben. Jeg er overbevist om at det hele tiden har været en prioritet men pga størrelsen på kontrakter mm så er det bare tæt på umuligt i forhold til nogle spillere.
ESL afstemningen blev syltet, og vi arbejder stadig på det. Super kontroversielt.
En bortauktion af vores indtægter i transferens hellige navn burde aldrig komme til afstemning.
ESL blev jo, desværre, ikke til noget. Hvis det bliver aktuelt igen så skal der stemmes.

Og jeg ser ikke transfers som noget man gør for at gøre det. Du har en klar forståelse for at det er noget man gør for at lefle for fansene men imo handler det ligeså meget om at holde sin position som en af de bedste klubber. Alt med måde selvfølgelig (hvilket jeg også synes det peger imod) og jeg tror godt man kan lykkes med det i denne sæson frem for næste (som du skriver).
Det er stadig Laporta der bestemmer, og herfra ser det ud til han anser restriktionerne som sit primære problem, og gør alt for at omgåes dem.
Laporta bliver hovedsageligt spurgt til transfers. Sådan er medierne. Derfor er det udgangspunktet for mange interviews. Men hvis man hører på andre i ledelsen så synes jeg de gør det klart at klubbens økonomi er det vigtigste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗In February, Barcelona offered €1.5M + 3.5M to Vasco De Gama for Andrey Santos (18 yo CDM), but they rejected the offer.

His contract expires in 2023, Deco scouted him.

[Joaquim Piera ]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| FC Barcelona are leading the race to sign Kalidou Koulibaly.
[ Via: Alfredo Pudellà 🥇 ]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

⚫ It is a dream for Xavi to have an interior duo of Pedri and Bernardo Silva.

⚫ Pedri complies with exactly what the coach wants but not the other interiors in the squad. Bernardo fits in perfectly.

⚫ Gavi and Nico are very young and need to work.


[Mundo Deportivo]

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Kan vi ikke sagtens hente en €70-100 millioner euro uden at miste synderligt kvalitet?

Coutinho €20
Lenglet €10
Jutglá €5
Collado €10
Puig €12
Braithwaite €5
Neto €5
Dest -> Dodo eller anden højreback, m¨ske med et plus på €5m
Griezmann?
+ lønninger fra Dembele, Luuk De Jong, Adama og hvis alt går vel Umtiti.

Hvis vi bruger pengene på Lewa eller anden angrber, kunne man måske også cashe €25-30m ind på Memphis, hvorfor den aktion forhåbentligt så går i 0.

Det vil sige at man med et stort overskud kunne have følgende trup. Det ville jeg være meget tilfreds med.
Ter Stegen, Tenas, Peña
Sergi Roberto, Dodo, Dani Alves
Alba, Baldé
Araújo, AC, Piqué, Garcia, Mingueza, Umtiti
Busquets, Kessie, De Jong, Nico, Pedri, Gavi (Pablo Torre)
Ansu Fati, Ferran Torres, Aubameyang, Ez Abde, Lewandowski

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Manchester City will demand an excess of €90M for Bernardo Silva in case Barcelona increase their interest.

Seniors sources at City are adamant that a sale of Frenkie de Jong will not generate enough cash for a Bernardo move.

Manchester City plan to extend Bernardo's contract.

[@City_xtra via Simon Mullock]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

PSG dreamed of Xavi to be their next manager. [Romain Molina]
:lol:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

SantJordi skrev:
søn jun 12, 2022 5:56 pm
Kan vi ikke sagtens hente en €70-100 millioner euro uden at miste synderligt kvalitet?

Coutinho €20
Lenglet €10
Jutglá €5
Collado €10
Puig €12
Braithwaite €5
Neto €5
Dest -> Dodo eller anden højreback, m¨ske med et plus på €5m
Griezmann?
+ lønninger fra Dembele, Luuk De Jong, Adama og hvis alt går vel Umtiti.

Hvis vi bruger pengene på Lewa eller anden angrber, kunne man måske også cashe €25-30m ind på Memphis, hvorfor den aktion forhåbentligt så går i 0.

Det vil sige at man med et stort overskud kunne have følgende trup. Det ville jeg være meget tilfreds med.
Ter Stegen, Tenas, Peña
Sergi Roberto, Dodo, Dani Alves
Alba, Baldé
Araújo, AC, Piqué, Garcia, Mingueza, Umtiti
Busquets, Kessie, De Jong, Nico, Pedri, Gavi (Pablo Torre)
Ansu Fati, Ferran Torres, Aubameyang, Ez Abde, Lewandowski
Tenas fik ikke forlænget sin kontrakt, den udløber her til sommer.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Ja, Umtiti historien er et rygte, og ekstra kommentaren var comc relief(ferie historien er dog legit).
Ellers er der det jo ikke rygter vi har diskuteret de sidste skriv. Det er en belejlig forsimpling.

Angående at få spillere ud, så er det ikke nødvendigvis nemt. Det er et mareridt. Det er dog tydeligt, at der ikke bliver gjort ret meget, når der burde sidde adskillige folk udelukkende på den opgave.
Ikke at det skal være standard, men vi har ikke presset presset en eneste af “nægterne”. Det er alt for slapt

Jeg har ikke noget som helst forhold til Laporta, udover han prøver at fake sig fra, at han gør et elendigt stykke arbejde.
Omvendt skinner det igennem du (og andre) har lidt samme hang til transfers. Så er det også nemmere at forblive godtroende.
Såsom dit postulat om at transfers er nødvendige for at bibeholde en position som en af “de bedste klubber”.
Det er både ret substansløst, men også helt ude i hampen, især når nu det har drænet os totalt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Angående at få spillere ud, så er det ikke nødvendigvis nemt. Det er et mareridt. Det er dog tydeligt, at der ikke bliver gjort ret meget, når der burde sidde adskillige folk udelukkende på den opgave.
Ikke at det skal være standard, men vi har ikke presset presset en eneste af “nægterne”. Det er alt for slapt
Det ved du jo ikke noget om? Det er ret nemt at sige der ikke bliver gjort nok men man kan ikke smide folk ud af klubben - det vil koste penge vi ikke har.
Jeg har ikke noget som helst forhold til Laporta, udover han prøver at fake sig fra, at han gør et elendigt stykke arbejde.
Hehe det vil jeg nu mene at du ret tydeligt viser at du har.
Omvendt skinner det igennem du (og andre) har lidt samme hang til transfers. Så er det også nemmere at forblive godtroende.
Såsom dit postulat om at transfers er nødvendige for at bibeholde en position som en af “de bedste klubber”.
Det er både ret substansløst, men også helt ude i hampen, især når nu det har drænet os totalt.
Jeg har ikke en hang til transfers. Jeg har en hang til at mit hold gør det godt. Men jeg gør det også klart gang efter gang at det skal være økonomisk ansvarligt.

Resten du får fyret afsted gider jeg ikke bruge tid på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
søn jun 12, 2022 8:11 pm
SantJordi skrev:
søn jun 12, 2022 5:56 pm
Kan vi ikke sagtens hente en €70-100 millioner euro uden at miste synderligt kvalitet?

Coutinho €20
Lenglet €10
Jutglá €5
Collado €10
Puig €12
Braithwaite €5
Neto €5
Dest -> Dodo eller anden højreback, m¨ske med et plus på €5m
Griezmann?
+ lønninger fra Dembele, Luuk De Jong, Adama og hvis alt går vel Umtiti.

Hvis vi bruger pengene på Lewa eller anden angrber, kunne man måske også cashe €25-30m ind på Memphis, hvorfor den aktion forhåbentligt så går i 0.

Det vil sige at man med et stort overskud kunne have følgende trup. Det ville jeg være meget tilfreds med.
Ter Stegen, Tenas, Peña
Sergi Roberto, Dodo, Dani Alves
Alba, Baldé
Araújo, AC, Piqué, Garcia, Mingueza, Umtiti
Busquets, Kessie, De Jong, Nico, Pedri, Gavi (Pablo Torre)
Ansu Fati, Ferran Torres, Aubameyang, Ez Abde, Lewandowski
Tenas fik ikke forlænget sin kontrakt, den udløber her til sommer.
Han har da først kontraktudløb næste år?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Har ikke nævnt et ord om at smide nogen ud.
Man kan overveje tribunen i grelle tilfælde, men Busquets siger jo der ingen dialog er, når der burde være kontinuerlige forhandlinger.

Hehe ret tydelig du har en hang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja jeg er tydeligvis en af pøblen som laporta lefler for med transfers. Så er den lukket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Frenkie de Jong answers on his conversation with Robert Lewandowski: "He's an amazing player, one of the best in the world. It's up to him [on his future to Barça]".

"Of course I would like to have Lewandowski in my team", he added.

- Fabrizio Romano
Hvis vi får Lewan og kan registrere AC & Kessie, vil jeg betragte det som et mindre mirakel.
Hvis ikke, må vi knibe ballerne sammen og håbe vi har tilstrækkeligt med krudt på holdet til at spille med om ligaen. Og gerne komme nogenlunde langt i CL.

Og Gud, hvis du læser med; Vi må ikke tabe til Bayern...og heller ikke PSG.
Og please, hæmorider til kaliffen, por favor

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
søn jun 12, 2022 11:33 pm
Frenkie de Jong answers on his conversation with Robert Lewandowski: "He's an amazing player, one of the best in the world. It's up to him [on his future to Barça]".

"Of course I would like to have Lewandowski in my team", he added.

- Fabrizio Romano
Hvis vi får Lewan og kan registrere AC & Kessie, vil jeg betragte det som et mindre mirakel.
Hvis ikke, må vi knibe ballerne sammen og håbe vi har tilstrækkeligt med krudt på holdet til at spille med om ligaen. Og gerne komme nogenlunde langt i CL.

Og Gud, hvis du læser med; Vi må ikke tabe til Bayern...og heller ikke PSG.
Og please, hæmorider til kaliffen, por favor
Jeg vil sige det sådan her. Vi skal helst meget gerne signe AC, Kessie og Lewandowski. De har risikeret en del for at skrive under med os, og det ville ikke være et godt look hvis vi ikke kan signe dem. I hvert fald de to første.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster