Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
ons jun 08, 2022 3:15 pm
Dytrax skrev:
ons jun 08, 2022 3:03 pm
Samme løn som Braith?

I øvrigt var Martin B ikke imponerende i landskampen forleden. Håber i et øjebliks naivitet at han vælger spilletid over knaster og smutter i løbet af sommeren
Sagde Hjulmand ikke også, at hvis han vil med til VM skal han spille? Om ikke andet så må han vel af sted på leje, til en klub der forhåbentlig vil betale halvdelen af hans løn.
Måske en to årig lejekontrakt til Brighton?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Champione skrev:
ons jun 08, 2022 2:56 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 08, 2022 2:27 pm
Gavi's renewal is expected to close in the next few days. He will be placed on the same salary scale as Pedri and Ansu Fati, at roughly €4M net / year.
@gerardromero

Så skulle den vist være lukket :thumbup:
Får Ansu seriøst kun 4 mio netto årligt? :wtf:
Troede han lå langt højere!

Grundet Ansus skadehistorik er deres markedsværdi vel også ret ens?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis de økonomiske levers bliver accepteret, og vi får et større råderum at hente spillere for, så synes jeg at det ville være en fejl at hente Koulibaly fremfor Gaya. Gaya forlader Valencia denne sommer og vi er langt bedre besat på CB pladserne end på backerne.

Jeg kan godt se idéen med Koulibaly, han er fantastisk, men skal AC, Pique og Garcia så varme bænken hver eneste kamp? Virker lidt som spild. Ideelt set var Pique stoppet efter denne sæson. Vi ved ikke i hvilken forfatning hans fysik er i.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Isageren skrev:
ons jun 08, 2022 3:49 pm
Hvis de økonomiske levers bliver accepteret, og vi får et større råderum at hente spillere for, så synes jeg at det ville være en fejl at hente Koulibaly fremfor Gaya. Gaya forlader Valencia denne sommer og vi er langt bedre besat på CB pladserne end på backerne.

Jeg kan godt se idéen med Koulibaly, han er fantastisk, men skal AC, Pique og Garcia så varme bænken hver eneste kamp? Virker lidt som spild. Ideelt set var Pique stoppet efter denne sæson. Vi ved ikke i hvilken forfatning hans fysik er i.
Han er i fremragende form, han har holdt den ved lige med andre kvinder end shakira 😂
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons jun 08, 2022 3:49 pm
Hvis de økonomiske levers bliver accepteret, og vi får et større råderum at hente spillere for, så synes jeg at det ville være en fejl at hente Koulibaly fremfor Gaya. Gaya forlader Valencia denne sommer og vi er langt bedre besat på CB pladserne end på backerne.

Jeg kan godt se idéen med Koulibaly, han er fantastisk, men skal AC, Pique og Garcia så varme bænken hver eneste kamp? Virker lidt som spild. Ideelt set var Pique stoppet efter denne sæson. Vi ved ikke i hvilken forfatning hans fysik er i.
Tænker også Pique vil dedikere en god portion af sin tid, på kødmarkedet…..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Pique har været fremragende. Nøgleordene er "har været" og med den gigantiske løn + al den polemik omkring ham, så jeg gerne at han stoppede.
Og for min skyld måtte han gerne tage Alba, Bussi og Roberto med.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons jun 08, 2022 4:32 pm
Pique har været fremragende. Nøgleordene er "har været" og med den gigantiske løn + al den polemik omkring ham, så jeg gerne at han stoppede.
Og for min skyld måtte han gerne tage Alba, Bussi og Roberto med.
Ik Roberto. Kan ikke forestille mig et Barca uden Roberto.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ik Roberto. Kan ikke forestille mig et Barca uden Roberto
Det kan jeg godt forstå. Han har jo virkelig gjort en forskel i løbet af sæsonen. :mrgreen:

Men han bliver jo også mindst én sæson endnu. Det samme gør de andre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville være komplet selvmord at sige farvel til de spillere. Det kunne sagtens ende med at koste os CL.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
ons jun 08, 2022 4:58 pm
Det ville være komplet selvmord at sige farvel til de spillere. Det kunne sagtens ende med at koste os CL.
Det kommer vel an på hvilken erstatning man får? Jeg tror Koulibaly og Gaya ville kunne erstatte Alba og Pique ret hurtigt. Det er straks sværere med Busi, og derfor ville jeg ikke skille mig af med ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi får ingen erstatninger - vi har ingen penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
ons jun 08, 2022 5:06 pm
Vi får ingen erstatninger - vi har ingen penge.
Det var jo også hypotetisk det som Dytrax sagde. Faktum er at de tre tjener allerflest penge. Lad os sige de økonomiske aftaler ikke når op imod 600 mio euro, ja så gælder 1:4 reglen igen. Jeg tør vædde på at lønkronerne man ville spare væk på Busi, Pique, Alba, FDJ og Demb ville være nok til at kunne hente Lewandowski, Gaya og Koulibaly. Det er ren hypotetisk, men de tre gamle er ikke de tre bedste i verden, det ville være helt ude i hampen at sige det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil langt hellere holde på dem og “leve” med 1:4 reglen end sende dem videre og købe ubekendte til mange penge. Det kan godt være de ikke er verdens bedste men pique er stadig vores bedste cb selvom araujo er på vej. Udover at bussi er vores eneste dm og Alba vores eneste vb så er de stadig nogle af de bedste på deres positioner.

Sælg de Jong, sig farvel til demb og send alt vores møg (lenglet, umtiti, Martin, puig osv) væk. Hent Kessie, AC, di Maria og Lewa. Slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



5M ingen tilbagekøbsklausul, men 10% af hvad de evt. sælger ham videre for.
Giv mig min sko tilbage, røv!

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

kklaus skrev:
ons jun 08, 2022 5:30 pm


5M ingen tilbagekøbsklausul, men 10% af hvad de evt. sælger ham videre for.
Ikke den spiller med den største løn eller salgspris, men det er da dejligt at se at Barcelona rent faktisk er i stand til at sælge spillere!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster