Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Busquets is owed around €20M in deferred salary. He has no plans to take a wage cut and he hasn't been asked to, yet.

[RAC1]
Det er alligevel også en sjat penge.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Kan de ikke bare oprette et abonnement på 10'eren, så alle kan donere lidt? Så er vi sikkert hurtige oppe på de beløb vi mangler. Og når spilleren signes, så skal der stå en tilfældig donationsgiver navn på siden af trøjen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

"Ansu Fati. Brought to you by Kurt Ravn."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

No worries, vi har tilsyneladende hentet en hybrid mellem Modric og Eriksen, så det skal nok gå :thumbup:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://barcauniversal.com/statistical- ... -raphinha/

En ret interessant artikel, hvor Di Maria statistisk bliver holdt op imod Dembélé og Raphinha.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 07, 2022 8:16 pm
No worries, vi har tilsyneladende hentet en hybrid mellem Modric og Eriksen, så det skal nok gå :thumbup:

Modric, rigtig godt. Eriksen, forfærdeligt. Jeg håber i hvert fald at han bliver en ny Modric, bare ikke som Eriksen.

Hvis vi denne sommer får Lewa, Di Maria og en eller anden back af en art, plus AC og Kessie, så synes jeg at det har været et godt transfervindue. Jeg er med på at sælge FDJ så.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs jun 07, 2022 11:03 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs jun 07, 2022 8:16 pm
No worries, vi har tilsyneladende hentet en hybrid mellem Modric og Eriksen, så det skal nok gå :thumbup:

Modric, rigtig godt. Eriksen, forfærdeligt. Jeg håber i hvert fald at han bliver en ny Modric, bare ikke som Eriksen.

Hvis vi denne sommer får Lewa, Di Maria og en eller anden back af en art, plus AC og Kessie, så synes jeg at det har været et godt transfervindue. Jeg er med på at sælge FDJ så.
Jeg ved ikke, jeg synes ikke, han minder om nogen af dem og jeg har egentlig svært ved pin pointe ham. I hvert fald til nogen spansk spiller, han er mere italiensk i sin stil, af hvad jeg har set til ham. Så jeg hælder mere til Baggio/Giannini og hvis det er sandt, så er jeg lykkelig :grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[Diario AS] |

If Leeds United reject Barcelona's current €35m offer for Raphinha, the Catalans will look to sign the Brazilian for free in 2024. At the moment, the English team is asking for €65m in return for Raphinha.

In the meantime, they will offer Angel Di Maria a one-year contract with an option for a second season. The same source reports that Barca have asked Di Maria to stop his negotiations with Juventus.

As per Romeo Agresti, Juve are getting increasingly pessimistic about their chances to sign Di Maria. They want a quick response from the Argentine.

Finally, Fabrizio Romano claims that there is no agreement between the Bianconeri and Di Maria. Xavi has already called the 34-year-old to discuss terms for a potential Barca move. The winger will make a final decision in the near future.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Domilson Cordeiro dos Santos (23) is one of the names that the Blaugrana sporting area is studying to reinforce the right-back position with. [sport]

Kender I ham?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons jun 08, 2022 10:37 am
Domilson Cordeiro dos Santos (23) is one of the names that the Blaugrana sporting area is studying to reinforce the right-back position with. [sport]

Kender I ham?
Douglas 2.0
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons jun 08, 2022 10:37 am
Domilson Cordeiro dos Santos (23) is one of the names that the Blaugrana sporting area is studying to reinforce the right-back position with. [sport]

Kender I ham?
Nej, men han spiller for Donetsk og har en værdi på 20 mio euro i følge transfermarkt, så et eller andet må han kunne.

Edit: efter at have tjekket ham lidt ud, så er han ikke bedre end Dest, som imø nok også har et højere loft. Jeg ville foretrække at beholde Dest, men det handler nok om penge, som alt andet gør i øjeblikket.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Gavi's renewal is expected to close in the next few days. He will be placed on the same salary scale as Pedri and Ansu Fati, at roughly €4M net / year.
@gerardromero

Så skulle den vist være lukket :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 08, 2022 2:27 pm
Gavi's renewal is expected to close in the next few days. He will be placed on the same salary scale as Pedri and Ansu Fati, at roughly €4M net / year.
@gerardromero

Så skulle den vist være lukket :thumbup:
Får Ansu seriøst kun 4 mio netto årligt? :wtf:
Troede han lå langt højere!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Samme løn som Braith?

I øvrigt var Martin B ikke imponerende i landskampen forleden. Håber i et øjebliks naivitet at han vælger spilletid over knaster og smutter i løbet af sommeren

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
ons jun 08, 2022 3:03 pm
Samme løn som Braith?

I øvrigt var Martin B ikke imponerende i landskampen forleden. Håber i et øjebliks naivitet at han vælger spilletid over knaster og smutter i løbet af sommeren
Sagde Hjulmand ikke også, at hvis han vil med til VM skal han spille? Om ikke andet så må han vel af sted på leje, til en klub der forhåbentlig vil betale halvdelen af hans løn.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster