Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Så vil jeg langt hellere se Dybala i klubben, hvis man skal ud og bruge den slags penge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Det er bestemt en tynd trup ja, det medgiver jeg. Men problemet et jo at vi ingen penge har. Synes ikke det giver mening at ledelsen prøver at hente spillere til x mio euro og så samtidig prøver at tvinge spillerne ned i løn. Det virker jo fuldstændig vanvittigt. Så som jeg ser det er der ingen vej udenom, og truppen må slankes voldsomt. Også mere end de 160 mio euro som jeg har læst er planen. Udover Piqué og Busi er det stadig kun i bredden vi mister noget. Og jeg kan ærligt ikke se hvorfor vi død og pine skal holde på dem. Imo er de begge over the hill. De blev gjort til helte fordi de gik ned I løn, men som jeg forstår det fik de det bare udskudt? Og nu vil de så ikke gå ned i løn for at hjælpe klubben. Ikke meget anfører og klubmand over det synes jeg. Truppen skal ryddes op i, og vi skal have gang i et generationsskifte. Væk med alt skraldet og de gamle pampere, og så lad de unge blive spillet sammen, og så forstærk os med verdensklasse når vi har penge igen. Kan ikke se hvorfor i er så meget for at holde på de to. Busi har været elendig de sidste par sæsoner, og skyld I flere mål. Jeg køber heller ikke den med at de Jong ikke kan spille 6er. Gjorde han i Ajax og gør han på landsholdet. Han har ikke fået lov til at spille den kontinuerligt i barca pga. Busi. Og det er bare ikke realistisk med de bud der kommer herinde med den ene og anden klassespiller. Vi har ingen penge. Prøv at komme med nogle realistiske bud på at få klubben på ret køl
Senest rettet af Hutlihut man jun 06, 2022 2:35 pm, rettet i alt 1 gang.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

:lol: :lol: :lol:
EasyBuddhist skrev:
man jun 06, 2022 12:14 pm
nosslo15 skrev:
man jun 06, 2022 12:11 pm
EasyBuddhist skrev:
man jun 06, 2022 11:40 am
:højre:
nosslo15 skrev:
man jun 06, 2022 11:31 am
Isageren skrev:
man jun 06, 2022 12:37 am
Hutlihut skrev:
man jun 06, 2022 12:21 am
Jeg tror at vi må indstille os på at vi går endnu en sæson i møde, hvor vi skal have lave forventninger, grundet vores skræntende økonomi. Jeg mener desuden at vi burde skille os af med alle de dyre spillere der ikke bidrager nævneværdigt. heriblandt både Busi og Piqué. Jeg synes ikke at de har niveauet til at retfærdiggøre deres store løn, og jeg tror at vi er bedre foruden. både lønmæssigt, men også plads i truppen til andre spillere.


Truppen for næste sæson ser IMO sådan her ud:

Mål: ATS og Pena.
Giver sig selv. Neto skal sælges.

Forsvar: AC, Araujo, Garcia, Mika, Dest, Alves, Baldé og Alba.
Tyndt forsvar? JA! Men det er desværre sådan det må være. Jeg kan ikke se meningen i at hente hverken Alonso eller Azpi. Begrænset hvad de kan bidrage med, og vi ender med at binde dem til nogle lange og dyre kontrakter, som er det vi skal væk fra. AC kan desuden agere 6er hvis der skulle være brug for det. Dest kan agere backup på begge backs, og Alves, selvom han er både gammel og langsom er stadig qua sin lave løn, og relativt højt niveau, en nobrainer IMO. Til næste sommer vil man kunne hente Gaya og Koulibaly gratis, og Bellerin er også kontraktfri. Jeg skal indrømme at jeg ikke har fulgt sidstnævnte i mange år, så det er muligt at man burde gå efter en anden. Jeg nævner ham blot som en billig mulighed, og hvis man har penge til den tid, vil man da også kunne opgradere på denne front. Ligesom man i øvrigt ville kunne med Koulibaly. Jeg er selv stor fan af de Ligt, men det kræver muligvis en stor pose penge.

Midtbane: Pedir, Gavi, Kessie, Nico, Torre, de Jong.
Også relativt tyndt, men hvis Pedir, Gavi og de Jong kan agere start-midtbane har vi en midtbane der kan spilles sammen, udvikle relationer, og være vores midtbane i mange år. Hvis man ønsker at forstærke den yderligere kan det nævnes at Isco, Eriksen, Mata, og Fernandinho kan hentes gratis. Især Eriksen synes jeg vil give god mening, og jeg forstår ikke at man ikke er blevet sat i forbindelse med ham. Han er stadig "kun" 30, og kan hentes "gratis". Personligt synes jeg at han falder lidt ud i de store kampe, men han vil uden tvivl kunne passe ind spillemæssigt, og være niveaumæssigt med i de fleste kampe. Til næste sommer vil vi iøvrigt kunne hente Solér på en fri transfer, ligesom at Tchoumeni kun har ét år tilbage af sin kontrakt, og derfor man kunne gå ud fra at et salg af de Jong til den tid, såfremt at han falder igennem på 6er positionen vil kunne dække købet af franskmanden, hvis han ikke bliver solgt denne sommer. Ellers vil der nok være en anden der kunne være interessant. jeg synes ikke det giver mening at smide penge efter en spiller som Neves, der IMO vil være en lappeløsning der ikke har niveauet, og som ikke vil kunne styrke start 11eren alligevel. Personligt kan jeg også godt lide Bennacer.

Angreb: Auba, Torres, Fati, (depay), (MB), Ez abde, Ilias/Collado/Trincao, (Barbera).
Jeg ser det ikke som absolut nødvendigt at vi går ud og henter hverken Lewa eller Raphinha. Uden tvivl at de ville kunne forstærke os, men Lewa er gammel, og Raphinha er ikke ligefrem Ronaldinho. Desuden har vi ingen penge, og jeg synes ikke det giver mening at vi sætter økonomien over styr for et hurtigt quickfix i form af de to spillere. Vi ved reelt ikke hvad vi får med dem, og synes det er vigtigere at få styr på vores økonomi. Vi skal ikke glemme, at vi med den trup vi vil have (minus dembele), vil have de samme angribere der på en halvsæson skaffede os andenpladsen. Jeg mener derfor også at vi som minimum ville kunne spille med om Champions league pladserne med disse angribere, og desuden også være hæderlige bejlere til både pokalen og ligaen. Desuden kan vi hente både Salah og Lewa næste sommer på en fri transfer, og det burde, sammen med de andre spillere jeg har nævnt der kan hentes på en fri transfer til næste sommer, være en klar opgradering, og gøre os særdeles kompetetive i samtlige turneringer. Desuden kan det nævnes at Di Maria kan hentes gratis denne sæson, hvis dette kunne være interessant for nogle. Personligt vil jeg foretrække at fokusere på dem vi allerede har på kontrakt. Vi kan desuden ophæve med Auba til næste sommer ifølge kontrakten, og man må forvente at Lewa ville kunne overtage hans løn. Derudover synes jeg naturligvis at man skal gå allin på at hente Endrick i 2024.

Min konklusion:
Vi bør skaffe os af med de gamle spillere i truppen, der hiver en stor løn, og som ikke bidrager nævneværdigt. Vi bør fokusere på vores egen avl, og supplere med spillere vi kan hente på frie transfers. Jeg tror at vi går endnu en sæson i møde hvor vi må tage til takke med en top 4 plads, for så at få styr på økonomien, og opruste løbende. Jeg ser det dog ikke som noget negativt, men som en mulighed for at vi vender tilbage til rødderne, og gør brug af akademiet, i stedet for at hente dyre spillere i øst og vest, men kun hente de spillere der er fra allerhøjeste niveau. Jeg er fortrøstningsfuld, og tror at det kan medføre at vores talenter igen kan finde vej til førsteholdet, hvilket var grunden til vores bedste periode i klubbens historie.
Hvorfor har du to profiler Easy?😂
Ja, ærlig talt Easy, det er sgu da lidt åndsvagt. Hvorfor vil du ikke stå ved, hvad du selv skriver? :wave:
Der findes åbenbart også andre kloge folk ✌
Din pointe er fin nok Easy, men det er jo noget vi har været igennem mange gange, altså at satse på egen alv i stedet for at ødelægge økonomien yderligere.

dog er jeg meget uenig omkring din vurdering af Busquets, han kan sagtens spille et år eller 2 endnu, hvis ellers han bliver doceret rigtigt.
Tror, du skal se lidt ud over dig selv, hvis du ikke kan se forskel i måden at skrive på. I øvrigt er der flere ting i indlægget, jeg er uenige i, men det burde du jo også vide, hvis du ellers læste mine indlæg.
:lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
man jun 06, 2022 1:47 pm
Så vil jeg langt hellere se Dybala i klubben, hvis man skal ud og bruge den slags penge.
Ville han ikke være en slags Griezmann, typemæssigt? Hvorimod Di Maria er rendyrket wing?

Men ja, lønnen og sign on-bonus er udslagsgivende ift. om det overhovedet er en løsning.

Ville helst at vi bruger hvad vi har til rådighed. Hvis ikke det, så Raphinha, men det ser svært ud.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

⚫️ Manchester United will push hard for the transfer of de Jong.

⚫️ The English club consider that they can get it done for around €60m, but Barça want at least €80m. PSG and Bayern Munich are also interested.

[Mundo Deportivo]
PSG skal hoste op, hvis de skal købe Frenkie. Og Bayern skal også. En kontrakt er jo en kontrakt. :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça and Angel Di Maria have held talks and want to complete the transfer. [Relevo]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Di Maria på et et års kontrakt er til at leve med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hutlihut skrev:
man jun 06, 2022 2:28 pm
Det er bestemt en tynd trup ja, det medgiver jeg. Men problemet et jo at vi ingen penge har. Synes ikke det giver mening at ledelsen prøver at hente spillere til x mio euro og så samtidig prøver at tvinge spillerne ned i løn. Det virker jo fuldstændig vanvittigt. Så som jeg ser det er der ingen vej udenom, og truppen må slankes voldsomt. Også mere end de 160 mio euro som jeg har læst er planen. Udover Piqué og Busi er det stadig kun i bredden vi mister noget. Og jeg kan ærligt ikke se hvorfor vi død og pine skal holde på dem. Imo er de begge over the hill. De blev gjort til helte fordi de gik ned I løn, men som jeg forstår det fik de det bare udskudt? Og nu vil de så ikke gå ned i løn for at hjælpe klubben. Ikke meget anfører og klubmand over det synes jeg. Truppen skal ryddes op i, og vi skal have gang i et generationsskifte. Væk med alt skraldet og de gamle pampere, og så lad de unge blive spillet sammen, og så forstærk os med verdensklasse når vi har penge igen. Kan ikke se hvorfor i er så meget for at holde på de to. Busi har været elendig de sidste par sæsoner, og skyld I flere mål. Jeg køber heller ikke den med at de Jong ikke kan spille 6er. Gjorde han i Ajax og gør han på landsholdet. Han har ikke fået lov til at spille den kontinuerligt i barca pga. Busi. Og det er bare ikke realistisk med de bud der kommer herinde med den ene og anden klassespiller. Vi har ingen penge. Prøv at komme med nogle realistiske bud på at få klubben på ret køl
Det er tæt på umuligt, når man ikke kender real lønningerne, og det egentligt budget. Men jeg ville kun i yderste tilfælde skille mig af med både Pique og Busq på en gang.

Det lyder voldsomt, at vi ligger på et lønbudget på 560 mil euro i nuværende situation - jeg har svært ved at se det for mig.


I øvrigt er der vist ikke ret mange, det mener, at De Jong ikke kan spille 6’er, men der er til gengæld en del, der har stillet sig tvivlende om, at han kan spille single Pivot på et tilstrækkeligt niveau - inkl. undertegnedes øvrigt. Eks. fylder han ikke nok defensivt m, og ville blive låst taktisk i den position, hvorfor man mister hans stærke rush frem i banen. Med en omlægning til en dB. pivot tror jeg, at det kan blive fint, men i det scenarie bænkes Gavi formentligt.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
man jun 06, 2022 3:28 pm
Di Maria på et et års kontrakt er til at leve med.
Så ville jeg hellere satse på Torres og Collado.

Den egentlige bedrift den sommer bliver at afskibe Lenglet, Umtiti, Braithbassen, Pjanic, Memphis, og dernæst erstatte high earners (Pique, Busq, Alba og evt. De Jong) uden at bruge penge + samtidig sænke lønudgift og opretholde præstationsniveau.
Det bliver tæt på umuligt…

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗| From now on there will be no player at Barça who earns over €10M/year. Laporta wants to put an end to the high and rising salaries that Bartomeu handed out. [@BlazquezFont]

Players like Piqué, Busquets or De Jong currently exceed 10 million euros a year. Hence, a solution is being proposed to put an end to this situation, with the request for a new salary reduction for some players, in some cases of up to 50%. [as]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Lewandowski: "I have not considered any other offer than that of Barça."

"I want to leave Bayern. Something died in me and I want more emotions in my life. A way out is the best solution for both parties."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [SPORT] | Raphina has rejected an offer from Liverpool as the Brazilian winger is waiting to join Barcelona this summer.

Barca have contacted their former midfielder and Raphinha's agent Deco over a possible deal and the player has agreed to join Xavi's project.

However, the Blaugrana's financial state means they can't bid or enter any negotiations with Leeds for the pacey winger just yet.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Di Maria ville jeg egentlig være ok tilfreds med. Jeg tror godt han vil indordne sig i en fin løn efter vores budget, det er jo nok ved at være sidste udkald for en topklub i Europa. Hvis han virkelig gerne vil til os, og udskyder beslutning om en fremtidig destination bare for at se, om han kan komme til os, så forventer han nok ikke det helt store. (håber jeg)

Raphinha tror jeg snart ikke på mere. Men vi kan jo høre Tebas, om han mener det kan lade sig gøre.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
man jun 06, 2022 10:33 pm
Di Maria ville jeg egentlig være ok tilfreds med. Jeg tror godt han vil indordne sig i en fin løn efter vores budget, det er jo nok ved at være sidste udkald for en topklub i Europa. Hvis han virkelig gerne vil til os, og udskyder beslutning om en fremtidig destination bare for at se, om han kan komme til os, så forventer han nok ikke det helt store. (håber jeg)

Raphinha tror jeg snart ikke på mere. Men vi kan jo høre Tebas, om han mener det kan lade sig gøre.
😂 Det kan være Tebas ikke tillader det eftersom Di Maria spillede for hans klub.

Jeg synes også Di Maria giver mening. Ham og Lewa er gamle, men det handler om at finde gode, billige kortsigtede indkøb, som vil få os over linjen til vi har flere penge.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Der er mange jeg ville foretrække frem for De Maria, men med de økonomiske vilkår vi har og og det system Xavi gerne vil giver han faktisk rigtig god mening. Han er jo også en meget fleksibel spiller og trods sin alder har han høj arbejdsiver ift. Presspillet og så er han jo også bare mange længder bedre end Collado. Men ja det er selvfølgelig en opvejning om man skal bruge næste sæson på at gøre de unge bedre eller satse på titler, jeg tænker det er urimeligt at forlange begge dele, spørgsmålet er selvfølgelig om de unge er gode nok og hvor lang tid det tager at komme tilbage til toppen og hvordan tålmodigheden er fra sponsorer og sådan.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster