Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
søn jun 05, 2022 2:38 pm
FC Barcelona have offered a five-year contract to Gavi with a €1B release clause.

• Negotiations between Gavi’s camp and Barcelona will resume in the coming days, Gavi's priority is to stay at Barça.

[ Via: Fabrizio Romano ]
Ham og pedri <3

Så mangler vi bare en dm til at tage over efter bussi og så har vi midten på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 05, 2022 2:52 pm
Kvoller skrev:
søn jun 05, 2022 12:07 pm
Isageren skrev:
søn jun 05, 2022 11:30 am
EasyBuddhist skrev:
søn jun 05, 2022 10:21 am
Dytrax skrev:
søn jun 05, 2022 10:12 am
EasyBuddhist skrev:
søn jun 05, 2022 2:36 am
| BREAKING: FC Barcelona can reduce the salary of the squad unilaterally - as per ‘Article 41 of the Workers' Statute’. The players would be notified 15 days before & can join another club if they want.
@mundodeportivo [🎖️]

Mon ikke det er dét, der kommer til at ske?
Forhåbentlig
Mon ikke det så ville blive enden på Araújo, Gavi, Pedri og Ansu? De flytter vel bare så?
Mon dog. De bliver set som stammen på holdet fremadrettet, det tror jeg de er villige til at blive for. Desuden tror jeg heller ikke det er dem, ovenstående bliver brugt mod. Det er nok nærmere nogle af spillerne, der har fået kæmpe kontrakter af den tidligere ledelse.
Det er blevet nævnt flere gange, det er de spillere der ikke lige for nylig enten, har forlænget sin kontrakt, eller for nylig kommet til klubben og med for nylig menes, siden den nye ledelse tiltrådte. Det drejer sig altså om spillere som Pique, Alba, Busi, Mats, Lenglet, Braithwaite, Pjanic, Trincao og Puig
Tak, det havde jeg ikke fået med!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

If Barça are unable to sign Raphinha, Ezzalzouli is the chosen one due to the complicated financial situation of the club and he will be promoted to first team. [Cadena SER]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn jun 05, 2022 4:25 pm
If Barça are unable to sign Raphinha, Ezzalzouli is the chosen one due to the complicated financial situation of the club and he will be promoted to first team. [Cadena SER]
Sådan skal det være :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Der er også Collado, mener jeg.

Til gengæld kunne jeg godt tænke mig en mere boldsikker 9er end Auba, omend han har scoret mål.

Bare ikke på bekostning af Frenkie. Det er PiquenBauer sikkert helt enig med mig i. :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [Diario Sport] | Marseille are interested in Miralem Pjanic. They want him on a season loan with no obligation to buy.

Cadena SER's Santi Ovalle claims that Pjanic doesn't want to lose a single cent remaining on his contract with Barcelona. If the Catalans end up offloading him, they would have to pay him a part of his salary.
Han har jo også sin familie at tænke på og alt muligt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn jun 05, 2022 8:56 pm
📰 [Diario Sport] | Marseille are interested in Miralem Pjanic. They want him on a season loan with no obligation to buy.

Cadena SER's Santi Ovalle claims that Pjanic doesn't want to lose a single cent remaining on his contract with Barcelona. If the Catalans end up offloading him, they would have to pay him a part of his salary.
Han har jo også sin familie at tænke på og alt muligt.
Naturligvis.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Liverpool are no longer trying to sign Gavi because they are now certain that the player will renew with Barça, which has been his priority. [sport]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

75.33% of Mundo Deportivo readers would prefer if Barcelona's captains did not continue at the club next season.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 05, 2022 10:15 pm
75.33% of Mundo Deportivo readers would prefer if Barcelona's captains did not continue at the club next season.
Er tilbøjelig til at være enig med de 75 procent.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn jun 05, 2022 8:29 pm
Der er også Collado, mener jeg.

Til gengæld kunne jeg godt tænke mig en mere boldsikker 9er end Auba, omend han har scoret mål.

Bare ikke på bekostning af Frenkie. Det er PiquenBauer sikkert helt enig med mig i. :mrgreen:
Hvad med en 9ér, der laver denne slags assists? :ned:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det er godkendt. :cool:

Spørgsmålet er om han kan gøre det på en regnvåd aften i... Nej vent, det spørgsmål er en kliché.

Hvem er 9'eren, Easy? En kandidat til førsteholdet på et tidspunkt?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn jun 05, 2022 10:54 pm
Det er godkendt. :cool:

Spørgsmålet er om han kan gøre det på en regnvåd aften i... Nej vent, det spørgsmål er en kliché.

Hvem er 9'eren, Easy? En kandidat til førsteholdet på et tidspunkt?
Absolut, 23 mål og 8 asissts denne sæson for u-19, som vandt regionsmesterskabet og for to dage siden mesterskabet i Spanien mod de andre regionsmestre.

Spritny scoutreport :ned:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Navnet er blæret. Barberá!
Og han er samme aldersklasse som Gavi - Kunne være SÅ fedt med en 9'er fra egne rækker.

Tak, Easy. anede ikke et klap om Victor, det gør jeg så nu.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Jeg tror at vi må indstille os på at vi går endnu en sæson i møde, hvor vi skal have lave forventninger, grundet vores skræntende økonomi. Jeg mener desuden at vi burde skille os af med alle de dyre spillere der ikke bidrager nævneværdigt. heriblandt både Busi og Piqué. Jeg synes ikke at de har niveauet til at retfærdiggøre deres store løn, og jeg tror at vi er bedre foruden. både lønmæssigt, men også plads i truppen til andre spillere.


Truppen for næste sæson ser IMO sådan her ud:

Mål: ATS og Pena.
Giver sig selv. Neto skal sælges.

Forsvar: AC, Araujo, Garcia, Mika, Dest, Alves, Baldé og Alba.
Tyndt forsvar? JA! Men det er desværre sådan det må være. Jeg kan ikke se meningen i at hente hverken Alonso eller Azpi. Begrænset hvad de kan bidrage med, og vi ender med at binde dem til nogle lange og dyre kontrakter, som er det vi skal væk fra. AC kan desuden agere 6er hvis der skulle være brug for det. Dest kan agere backup på begge backs, og Alves, selvom han er både gammel og langsom er stadig qua sin lave løn, og relativt højt niveau, en nobrainer IMO. Til næste sommer vil man kunne hente Gaya og Koulibaly gratis, og Bellerin er også kontraktfri. Jeg skal indrømme at jeg ikke har fulgt sidstnævnte i mange år, så det er muligt at man burde gå efter en anden. Jeg nævner ham blot som en billig mulighed, og hvis man har penge til den tid, vil man da også kunne opgradere på denne front. Ligesom man i øvrigt ville kunne med Koulibaly. Jeg er selv stor fan af de Ligt, men det kræver muligvis en stor pose penge.

Midtbane: Pedir, Gavi, Kessie, Nico, Torre, de Jong.
Også relativt tyndt, men hvis Pedir, Gavi og de Jong kan agere start-midtbane har vi en midtbane der kan spilles sammen, udvikle relationer, og være vores midtbane i mange år. Hvis man ønsker at forstærke den yderligere kan det nævnes at Isco, Eriksen, Mata, og Fernandinho kan hentes gratis. Især Eriksen synes jeg vil give god mening, og jeg forstår ikke at man ikke er blevet sat i forbindelse med ham. Han er stadig "kun" 30, og kan hentes "gratis". Personligt synes jeg at han falder lidt ud i de store kampe, men han vil uden tvivl kunne passe ind spillemæssigt, og være niveaumæssigt med i de fleste kampe. Til næste sommer vil vi iøvrigt kunne hente Solér på en fri transfer, ligesom at Tchoumeni kun har ét år tilbage af sin kontrakt, og derfor man kunne gå ud fra at et salg af de Jong til den tid, såfremt at han falder igennem på 6er positionen vil kunne dække købet af franskmanden, hvis han ikke bliver solgt denne sommer. Ellers vil der nok være en anden der kunne være interessant. jeg synes ikke det giver mening at smide penge efter en spiller som Neves, der IMO vil være en lappeløsning der ikke har niveauet, og som ikke vil kunne styrke start 11eren alligevel. Personligt kan jeg også godt lide Bennacer.

Angreb: Auba, Torres, Fati, (depay), (MB), Ez abde, Ilias/Collado/Trincao, (Barbera).
Jeg ser det ikke som absolut nødvendigt at vi går ud og henter hverken Lewa eller Raphinha. Uden tvivl at de ville kunne forstærke os, men Lewa er gammel, og Raphinha er ikke ligefrem Ronaldinho. Desuden har vi ingen penge, og jeg synes ikke det giver mening at vi sætter økonomien over styr for et hurtigt quickfix i form af de to spillere. Vi ved reelt ikke hvad vi får med dem, og synes det er vigtigere at få styr på vores økonomi. Vi skal ikke glemme, at vi med den trup vi vil have (minus dembele), vil have de samme angribere der på en halvsæson skaffede os andenpladsen. Jeg mener derfor også at vi som minimum ville kunne spille med om Champions league pladserne med disse angribere, og desuden også være hæderlige bejlere til både pokalen og ligaen. Desuden kan vi hente både Salah og Lewa næste sommer på en fri transfer, og det burde, sammen med de andre spillere jeg har nævnt der kan hentes på en fri transfer til næste sommer, være en klar opgradering, og gøre os særdeles kompetetive i samtlige turneringer. Desuden kan det nævnes at Di Maria kan hentes gratis denne sæson, hvis dette kunne være interessant for nogle. Personligt vil jeg foretrække at fokusere på dem vi allerede har på kontrakt. Vi kan desuden ophæve med Auba til næste sommer ifølge kontrakten, og man må forvente at Lewa ville kunne overtage hans løn. Derudover synes jeg naturligvis at man skal gå allin på at hente Endrick i 2024.

Min konklusion:
Vi bør skaffe os af med de gamle spillere i truppen, der hiver en stor løn, og som ikke bidrager nævneværdigt. Vi bør fokusere på vores egen avl, og supplere med spillere vi kan hente på frie transfers. Jeg tror at vi går endnu en sæson i møde hvor vi må tage til takke med en top 4 plads, for så at få styr på økonomien, og opruste løbende. Jeg ser det dog ikke som noget negativt, men som en mulighed for at vi vender tilbage til rødderne, og gør brug af akademiet, i stedet for at hente dyre spillere i øst og vest, men kun hente de spillere der er fra allerhøjeste niveau. Jeg er fortrøstningsfuld, og tror at det kan medføre at vores talenter igen kan finde vej til førsteholdet, hvilket var grunden til vores bedste periode i klubbens historie.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster