Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jun 02, 2022 6:26 pm
Dytrax skrev:
tors jun 02, 2022 5:52 pm
Rygtet om Piqué og Gavis mor blev skabt af en satirisk side og andre medier hoppede på den.

Det kunne ellers være god værkstedshumor.


PS: Det med Fanø og Metallica passer ikke. :mrgreen: :lol:
Nej selvfølgelig passer det ikke….det var Rømø jo. Jeg var der nemlig samtidig med Richard Branson og hans ballon, på vej TIL anholdt :grin:
Men I tror vel på det med at jeg kunne være Gavis far?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors jun 02, 2022 6:41 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 02, 2022 6:26 pm
Dytrax skrev:
tors jun 02, 2022 5:52 pm
Rygtet om Piqué og Gavis mor blev skabt af en satirisk side og andre medier hoppede på den.

Det kunne ellers være god værkstedshumor.


PS: Det med Fanø og Metallica passer ikke. :mrgreen: :lol:
Nej selvfølgelig passer det ikke….det var Rømø jo. Jeg var der nemlig samtidig med Richard Branson og hans ballon, på vej TIL anholdt :grin:
Men I tror vel på det med at jeg kunne være Gavis far?
Selvfølgelig! Der er en klar lighed :thumbup:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Antimadridista »

Nu skal de åbenbart separeres, pique og shakira!! Hvor er han en dør :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Dytrax »

Just one day ago, the Brazilian model Suzy Cortez on an interview with Marca said that Pique used to send her dirty messages on Instagram while he was involved with Shakira.

Amongst others, she said that Pique was jealous of the model paying tributes to Messi :

"When I returned to Brazil, he sent me straight to my Instagram, which he deleted every day, asking me when I would return to Europe and always wondering how much my butt measured and saying that he was jealous of my tributes to Messi."
El presidente. Hvilken rollemodel. Et lysende fyrtårn i mørket.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
lør jun 04, 2022 2:21 pm
Just one day ago, the Brazilian model Suzy Cortez on an interview with Marca said that Pique used to send her dirty messages on Instagram while he was involved with Shakira.

Amongst others, she said that Pique was jealous of the model paying tributes to Messi :

"When I returned to Brazil, he sent me straight to my Instagram, which he deleted every day, asking me when I would return to Europe and always wondering how much my butt measured and saying that he was jealous of my tributes to Messi."
El presidente. Hvilken rollemodel. Et lysende fyrtårn i mørket.
Hvorfor er det lige, at fodboldspillere skal være "pænere" end alle andre. Utroskab er noget, som foregår overalt og jeg synes ærligt talt, vi skulle holde os lidt for gode til at nedfælde moralske domme over spillernes gøren og laden udenfor banen.

Jeg kan godt se, at man i øjeblikket er træt af Pique af forskellige årsager og at man kan sætte en forbindelse mellem hans formnedgang eller hans mange skader og så hans engagement andre steder, men det der med at støvsuge nettet for beskidt undertøj, synes jeg er usmageligt.

Vi er alle syndere. Med al respekt Dytrax. ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
lør jun 04, 2022 2:38 pm
Dytrax skrev:
lør jun 04, 2022 2:21 pm
Just one day ago, the Brazilian model Suzy Cortez on an interview with Marca said that Pique used to send her dirty messages on Instagram while he was involved with Shakira.

Amongst others, she said that Pique was jealous of the model paying tributes to Messi :

"When I returned to Brazil, he sent me straight to my Instagram, which he deleted every day, asking me when I would return to Europe and always wondering how much my butt measured and saying that he was jealous of my tributes to Messi."
El presidente. Hvilken rollemodel. Et lysende fyrtårn i mørket.
Hvorfor er det lige, at fodboldspillere skal være "pænere" end alle andre. Utroskab er noget, som foregår overalt og jeg synes ærligt talt, vi skulle holde os lidt for gode til at nedfælde moralske domme over spillernes gøren og laden udenfor banen.

Jeg kan godt se, at man i øjeblikket er træt af Pique af forskellige årsager og at man kan sætte en forbindelse mellem hans formnedgang eller hans mange skader og så hans engagement andre steder, men det der med at støvsuge nettet for beskidt undertøj, synes jeg er usmageligt.

Vi er alle syndere. Med al respekt Dytrax. ;-)
Alle… undtagen Rolf. Rolf er ren!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Dytrax »

@nosslo

Ja, fodboldspillere er også 'bare' mennesker. Men Pique og alle andre på førsteholdet, ved udmærket godt, at de ikke blot repræsenterer sig selv, når de færdes ude såvel som på SoMe. De er klubbens ansigt udadtil og indenfor de seneste måneder, har Pique gjort sig uheldigt bemærket ad flere omgange.

Han er - såvel som kollegerne - rollemodeller for alverdens unge mennesker. Jeg synes godt, at vi kan tillade os at forvente mere og andet, end det der liderlige hanhunde-fis, han har haft gang i. Han får fyrstelig løn, ikke kun for spillet på banen, men også for at repræsentere klubben, der har en filosofi som vi helst ikke skal afvige mere fra.

Pique har formentlig omskrevet sloganet, så det passer bedre; "Mere end én kone..." :grin:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
lør jun 04, 2022 3:20 pm
@nosslo

Ja, fodboldspillere er også 'bare' mennesker. Men Pique og alle andre på førsteholdet, ved udmærket godt, at de ikke blot repræsenterer sig selv, når de færdes ude såvel som på SoMe. De er klubbens ansigt udadtil og indenfor de seneste måneder, har Pique gjort sig uheldigt bemærket ad flere omgange.

Han er - såvel som kollegerne - rollemodeller for alverdens unge mennesker. Jeg synes godt, at vi kan tillade os at forvente mere og andet, end det der liderlige hanhunde-fis, han har haft gang i. Han får fyrstelig løn, ikke kun for spillet på banen, men også for at repræsentere klubben, der har en filosofi som vi helst ikke skal afvige mere fra.

Pique har formentlig omskrevet sloganet, så det passer bedre; "Mere end én kone..." :grin:
Kære Dytrax, jeg kan godt forstå din holdning med hensyn til at være rollemodel. Men i min bog, så synes jeg, at det bliver for virkelighedsfjernt, hvis man skal leve op til nogle gammeldags holdninger om, hvordan man må agere i forhold til det modsatte køn, eller det samme køn, hvis man da er til det, blot fordi man er fodboldspiller.

Jeg synes i langt højere grad, at det vil være en rollemodel værdigt, hvis han erkender sin utroskab og beklager - og så kommer videre - og får afgjort tingene på en "pæn" og "ordentlig" måde med konen, så børnene ikke skal lide unødigt.

Jeg er af den opfattelse, at hvis man gerne vil have støtte i sit eget liv ved at se op til en "funklende" rollemodel, som skal være mere dydig og ordentlig end alle vi andre dødelige, så bliver man, på et eller andet tidspunkt, fælt skuffet.

Og jeg ser ikke liderlighed som et negativt aspekt af mennesket - men det er jo netop, når alle andre mennesker snager i kendte folks privatliv, at liderligheden bliver trukket ned i sølet.

Men så igen, jeg ved godt, at det er den måde SOME også fungerer på og jeg kender ikke nok til Pique-sagen, til for alvor at kunne sige, om han har overskredet nogle grænser. Men igen, i min bog er liderlighed ikke fy, fy - men hvis mennesker begår overgreb eller presser andre til sex, fordi de er kendte og kan bruge det, som en magtfaktor, så overskrider det min grænse.

Men der er Pique vist ikke endnu - eller hvad?

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jun 04, 2022 3:05 pm
nosslo15 skrev:
lør jun 04, 2022 2:38 pm
Dytrax skrev:
lør jun 04, 2022 2:21 pm
Just one day ago, the Brazilian model Suzy Cortez on an interview with Marca said that Pique used to send her dirty messages on Instagram while he was involved with Shakira.

Amongst others, she said that Pique was jealous of the model paying tributes to Messi :

"When I returned to Brazil, he sent me straight to my Instagram, which he deleted every day, asking me when I would return to Europe and always wondering how much my butt measured and saying that he was jealous of my tributes to Messi."
El presidente. Hvilken rollemodel. Et lysende fyrtårn i mørket.
Hvorfor er det lige, at fodboldspillere skal være "pænere" end alle andre. Utroskab er noget, som foregår overalt og jeg synes ærligt talt, vi skulle holde os lidt for gode til at nedfælde moralske domme over spillernes gøren og laden udenfor banen.

Jeg kan godt se, at man i øjeblikket er træt af Pique af forskellige årsager og at man kan sætte en forbindelse mellem hans formnedgang eller hans mange skader og så hans engagement andre steder, men det der med at støvsuge nettet for beskidt undertøj, synes jeg er usmageligt.

Vi er alle syndere. Med al respekt Dytrax. ;-)
Alle… undtagen Rolf. Rolf er ren!
Rolf har min største sympati, han er en mand, der forstår at værdsætte de gode ting her i livet, se blot på hans mave, den bevidner, ligesom min, hans uforbeholdne affekt for kager. :grin:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Barca80 »

Pique er et kæmpe fjols, som burde have takket af i Barca for nogle år siden.

Her er nogle af hans bedrifter de seneste par år:
1) Told Laporta to let Lionel Messi go.
2) Club owes him around €80m euros in salary.
3) Cheated Shakira
4) Sent explicit messages to other women.
5) Leaked conversation with Ramos
6)Super cup saga
Fuldstændig til grin hvis han tager en sæson mere :thumbdown:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af nosslo15 »

Barca80 skrev:
lør jun 04, 2022 5:40 pm
Pique er et kæmpe fjols, som burde have takket af i Barca for nogle år siden.

Her er nogle af hans bedrifter de seneste par år:
1) Told Laporta to let Lionel Messi go.
2) Club owes him around €80m euros in salary.
3) Cheated Shakira
4) Sent explicit messages to other women.
5) Leaked conversation with Ramos
6)Super cup saga
Fuldstændig til grin hvis han tager en sæson mere :thumbdown:
Jamen på det sportslige er jeg enig, jeg kunne også godt tænke mig, at han stopper.

Men vi må vel samtidigt være ærlige og sige, at han faktisk har været vigtig for os i denne sæson.

I øvrigt så ved jeg ikke lige, hvor seriøst det er, at gøre Pique til årsagen for Messis afsked?

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af PuyolErGud »

Hvordan er det Piques "bedrift" på en negativ måde, at klubben skylder ham så mange penge? Kontrakten er indgået og det kan man næppe klandre Pique for.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af A$AP »

Han er en pest for klubben, som bare skal væk hurtigst muligt. Vi har simpelthen bare ikke plads og tid til, at en spiller med hans alder og erfaring konstant skal være så meget i fokus, og det er næsten hele tiden kontroversielt. Og surprise, nu har vi bare fået bekræftet, at han er et usselt menneske. Ærgerligt, at disse spillere ikke bare kan være som Busquets. Hvor er jeg glad for, at det var Sergio der fortjent fik anførerbindet, og at Pique aldrig fik det. Han er ikke en del af klubbens nye æra.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kvoller »

PuyolErGud skrev:
lør jun 04, 2022 6:21 pm
Hvordan er det Piques "bedrift" på en negativ måde, at klubben skylder ham så mange penge? Kontrakten er indgået og det kan man næppe klandre Pique for.
Det forstår jeg sgu heller ikke. Klubben tilbød en løn og manden sagde ja, det kan da aldrig blive noget man skal klandres for. Og at han har skubbet noget af hans løn, som han i øvrigt var i sin gode ret til ikke at gøre, må da være positivt.
Havde han helt frasagt sig en del af hans løn ville det da være fantastisk, men jeg synes virkelig ikke at man kan se negativt på, at han får sin løn.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af nosslo15 »

Barca80 skrev:
lør jun 04, 2022 5:40 pm
Pique er et kæmpe fjols, som burde have takket af i Barca for nogle år siden.

Her er nogle af hans bedrifter de seneste par år:
1) Told Laporta to let Lionel Messi go.
2) Club owes him around €80m euros in salary.
3) Cheated Shakira
4) Sent explicit messages to other women.
5) Leaked conversation with Ramos
6)Super cup saga
Fuldstændig til grin hvis han tager en sæson mere :thumbdown:
Vi kan sagtens blive enige om, at Pique har opført sig meget uproffesionelt i forhold til hans fodboldkarriere, de sidste 3-4 år, men når det er kommet til stykket, har vi jo ikke haft nogen som kunne erstatte ham.

Men man burde helt klart have skredet ind for længe siden, da han begyndte at snakke åbent om alle sine andre "forretninger.....". :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster