Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det kunne være så fedt, men når man læser kommentarer, er der tilsyneladende mange der mener, at det er noget de gør for at skrue prisen op.

Men skal vi ikke bare lege, at det rent faktisk kan lade sig gøre? Det ville være rart, hvis det begyndte at gå den vej.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons jun 01, 2022 4:45 pm
Det kunne være så fedt, men når man læser kommentarer, er der tilsyneladende mange der mener, at det er noget de gør for at skrue prisen op.

Men skal vi ikke bare lege, at det rent faktisk kan lade sig gøre? Det ville være rart, hvis det begyndte at gå den vej.
Ja, det kunne være fedt om man begyndte at tænke så langsigtet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 01, 2022 5:23 pm
Dytrax skrev:
ons jun 01, 2022 4:45 pm
Det kunne være så fedt, men når man læser kommentarer, er der tilsyneladende mange der mener, at det er noget de gør for at skrue prisen op.

Men skal vi ikke bare lege, at det rent faktisk kan lade sig gøre? Det ville være rart, hvis det begyndte at gå den vej.
Ja, det kunne være fedt om man begyndte at tænke så langsigtet.
Jeg tror han ender i Real i 2024
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Don't tease, just do it
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Do it!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ja sgu! Afsted med Umtiti.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Problemet er vel at han ikke gider at flytte?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »



Ikke så meget nyt under solen, men

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Some people inside the club believe that they should keep Francisco Trincão as a backup option if Barça fail to sign a winger.


@sport
Ja, tak. Realisme. Han bør i det mindste overvejes stærkt med den situation, man står i.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Hvem vil i helst have Bernardo Silva eller Frenkie de jong ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Magnus Frost skrev:
tors jun 02, 2022 12:07 pm
Hvem vil i helst have Bernardo Silva eller Frenkie de jong ?
Hvis de begge kom udefra ved jeg ikke helt - men lige nu og her foretrækker jeg nok kontinuitet. Særligt inde i maskinrummet. De er i gang med at finde rollerne, mønstrene og rytmerne og der har FdJ været i gang med den proces i 6-8 måneder nu. Han kender spillerne og har vel i høj grad lært kulturen i klubben at kende. Og så har han kvaliteten til det.

Det har Bernado Silva også, men han mangler det andet.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

sorens skrev:
tors jun 02, 2022 12:20 pm
Magnus Frost skrev:
tors jun 02, 2022 12:07 pm
Hvem vil i helst have Bernardo Silva eller Frenkie de jong ?
Hvis de begge kom udefra ved jeg ikke helt - men lige nu og her foretrækker jeg nok kontinuitet. Særligt inde i maskinrummet. De er i gang med at finde rollerne, mønstrene og rytmerne og der har FdJ været i gang med den proces i 6-8 måneder nu. Han kender spillerne og har vel i høj grad lært kulturen i klubben at kende. Og så har han kvaliteten til det.

Det har Bernado Silva også, men han mangler det andet.
Med den nuværende trup vil det være defensivt selvmord at sætte Bernardo ind på Frenkie´s plads. Han vil skulle kæmpe om spilletiden på den fremskudte på midtbanen, eller på RW og således gør det snakken om Frenkie eller Bernardo irrelevant imø. Man har simpelthen ikke City´s defensive struktur, der gør det forsvarligt at sætte ham på CM. Så vil det give langt mere mening med Neves. Hans fysiske tilstedeværelse, presspil og generelle defensive skillset, vil gøre ham et langt bedre alternativ. Så må man lægge det kreative ansvar over på andre. Men ærligt taget, så ville jeg ikke gå efter nogen af dem. Spar pengene, selv hvis de Jong ryger. Sats på Kessie, Nico og Gavi. Man har stadig Busi og får Torre ind til at kæmpe med/aflaste Pedri. Hvis man skal gå efter én spiller, så må det være en afløser for Dembélé, som kommer til at efterlade et gabende tomt hul som offensiv kreatør. og der kunne Bernardo så komme i spil igen. Vigtigst er det dog at styrke RB. Alt andet kan være ligegyldigt ellers, imø.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 02, 2022 12:35 pm
Med den nuværende trup vil det være defensivt selvmord at sætte Bernardo ind på Frenkie´s plads. Han vil skulle kæmpe om spilletiden på den fremskudte på midtbanen, eller på RW og således gør det snakken om Frenkie eller Bernardo irrelevant imø. Man har simpelthen ikke City´s defensive struktur, der gør det forsvarligt at sætte ham på CM. Så vil det give langt mere mening med Neves. Hans fysiske tilstedeværelse, presspil og generelle defensive skillset, vil gøre ham et langt bedre alternativ. Så må man lægge det kreative ansvar over på andre. Men ærligt taget, så ville jeg ikke gå efter nogen af dem. Spar pengene, selv hvis de Jong ryger. Sats på Kessie, Nico og Gavi. Man har stadig Busi og får Torre ind til at kæmpe med/aflaste Pedri. Hvis man skal gå efter én spiller, så må det være en afløser for Dembélé, som kommer til at efterlade et gabende tomt hul som offensiv kreatør. og der kunne Bernardo så komme i spil igen. Vigtigst er det dog at styrke RB. Alt andet kan være ligegyldigt ellers, imø.
Helt enig i at FdJ har større defensiv kvalitet end Bernado. I teorien kunne man også godt gå tilbage til den model, der var med Mascherano som DM. Og kan Neves så være den DM (ikke at Neves = Mashcerano, men netop de kvaliteter du nævner vil frigøre de mere offensive pladser) og så er der plads til en Bernado.

Men ja mon ikke der er nok i en midtbane med Kessie, Gavi, Nico, Pedri, Busquets og Torre. Og så formentlig også med lidt opbakning fra B-gruppen (hvis spillet, pointene og placeringen i ligaen tillader det).

Har skrevet hvad jeg savner i truppen tidligere, men det er en 9'er med boldsikkerhed men stadig høj eksekvering (Auba er simpelthen for ringe på bolden og med ryggen mod mål) og en HB med både udpræget defensive og offensive kvaliteter - Som Alba/Alves jo har været pragteksempler på. Så er jeg ikke så bekymret for at miste Dembélé.

Jeg så egentlig hellere at Xavi var mere fleksible med de fløjpositioner. Fint at de som udgangspunkt har bredde, men savner lidt total-fodboldsfilosofien hos ham i forhold til det (den er der til gengæld i forhold til back-positionerne). Det blev i flere kampe for statisk på fløjene og havde reelt kun ét våben (Dembélé/Traore til baglinjen og Torres ind i banen :) ). Ja Dembélé kunne godt sammen med Torres og Fati flyde rundt på de tre pladser. Men det har vi også andre spillere der kan og Trincao kunne godt blive en rotationsspiller sammen med fx Abde. Og synes fx det var ret interessant med Gavi og Nico som falske wing'er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://fbref.com/en/players/3eb22ec9/s ... ing-Report

https://fbref.com/en/players/1bacc518/s ... ing-Report

Silva uden at blinke. Han er en bedre presspiller end de jong og han kan spilles på flere pladser.

Jeg ville dog bruge pengene på andre positioner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man vil sammenligne de Jong defensive bidrag med andre i klubben:

https://fbref.com/en/players/0d9b2d31/s ... ing-Report

https://fbref.com/en/players/19cae58d/s ... ing-Report
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster