Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
søn maj 29, 2022 6:33 pm
📰 [Diario Sport] | Napoli want to receive €35m for Kalidou Koulibaly.

Barcelona would like to include Miralem Pjanic in the deal. Napoli boss Luciano Spalletti is said to be a big fan of the defensive midfielder. Besides, Pjanic has the same agent as Koulibaly. The negotiations could start next week already.

Koulibaly is one of Xavi's priority signings this summer, as per multiple reports. Barcelona plan to sign a top-class centre-back as they are afraid of Gerard Pique's recurring injuries.
Det ville give mening hvis Pique ikke var på payroll næste sæson. Det giver kun mening i disse omstændigheder hvis AC eller Garcia er tiltænkt en plads som Busi back up?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have realised that selling Lenglet is almost impossible because of his high salary which exceeds €10m gross annually. His departure on loan seems to be more feasible. [Diario Sport]
Bliver så træt...

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
søn maj 29, 2022 6:52 pm
Dytrax skrev:
søn maj 29, 2022 6:33 pm
📰 [Diario Sport] | Napoli want to receive €35m for Kalidou Koulibaly.

Barcelona would like to include Miralem Pjanic in the deal. Napoli boss Luciano Spalletti is said to be a big fan of the defensive midfielder. Besides, Pjanic has the same agent as Koulibaly. The negotiations could start next week already.

Koulibaly is one of Xavi's priority signings this summer, as per multiple reports. Barcelona plan to sign a top-class centre-back as they are afraid of Gerard Pique's recurring injuries.
Det ville give mening hvis Pique ikke var på payroll næste sæson. Det giver kun mening i disse omstændigheder hvis AC eller Garcia er tiltænkt en plads som Busi back up?

Garcia som dm ville vel også gi nogenlunde mening såfremt han udvikler sig. Men købet af Koulibaly ville jo også gi mening hvis Xavi vil ha 3-4-3
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Er jeg virkelig den eneste som inderligt håber at hverken Lewandowski eller Raphinha handlerne bliver til noget?? :thumbdown:

Jeg håber at back positionerne (på begge sider) bliver styrket gevaldigt. Det er her budgettet bør bruges!! :thumbup:

Offensiven fungerer fint; Aubemeyang, Ferran Torres, Ansu Fati, (måske) Dembele, Depay osv. - det skal nok gå :cool:

STYRK DEFENSIVEN ASAP!! ;-) ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [Diario AS] | The contract talks between Barcelona and Gavi have 'stalled'. The player's representatives are yet to receive an offer from the club – although Joan Laporta has recently said that the agents 'do not respond to it'.

Besides, Gavi's agents are said to be unhappy about high salaries given to Barca's new signings, Franck Kessie and Andreas Christensen. The two players are expected to be making around €6.5m net per year each – this is 65 times higher than Gavi's current salary.

The decision to extend Sergi Roberto's contract also didn't sit well with Gavi's representatives.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn maj 29, 2022 11:58 pm
📰 [Diario AS] | The contract talks between Barcelona and Gavi have 'stalled'. The player's representatives are yet to receive an offer from the club – although Joan Laporta has recently said that the agents 'do not respond to it'.

Besides, Gavi's agents are said to be unhappy about high salaries given to Barca's new signings, Franck Kessie and Andreas Christensen. The two players are expected to be making around €6.5m net per year each – this is 65 times higher than Gavi's current salary.

The decision to extend Sergi Roberto's contract also didn't sit well with Gavi's representatives.
Er det fuldstændig umuligt at strikke det sammen, så knøsen får 0.5/1 m€ det kommende år og derfefter 5m€ efterfølgende, når økonomien forhåbentlig er bedre.!?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man maj 30, 2022 8:32 am
Dytrax skrev:
søn maj 29, 2022 11:58 pm
📰 [Diario AS] | The contract talks between Barcelona and Gavi have 'stalled'. The player's representatives are yet to receive an offer from the club – although Joan Laporta has recently said that the agents 'do not respond to it'.

Besides, Gavi's agents are said to be unhappy about high salaries given to Barca's new signings, Franck Kessie and Andreas Christensen. The two players are expected to be making around €6.5m net per year each – this is 65 times higher than Gavi's current salary.

The decision to extend Sergi Roberto's contract also didn't sit well with Gavi's representatives.
Er det fuldstændig umuligt at strikke det sammen, så knøsen får 0.5/1 m€ det kommende år og derfefter 5m€ efterfølgende, når økonomien forhåbentlig er bedre.!?
Nej, det burde ikke være umuligt, men jeg gætter på at folkene bag Gavi, kigger på tilbud fra andre klubber, hvor lønningsposen formentlig er mere fyldig. Bayern er - hvis rygterne taler sandt - lune på Gavi, hvilket jeg godt forstår.

Det, der i min optik er noget værre bras, er alt det lort Bartomeu nåede at lave inden han smuttede. Eksempelvis forlængede han Lenglet og dét til en god løn, der gradvist stiger. Alle de 'gamle' spillere, der ikke ønsker at forlade klubben, sætter os i en lortesituation, så længe vi har La Liga reguleringen at tumle med. Det må være så ekstremt frustrerende for nuværende ledelse, at skulle rygende op i den rygende bunke bæ.

Jeg vil ikke være overrasket, hvis vi, efter sommerferien, ikke længere har hverken Frenkie eller Gavi. Ja, det er virkelig pessimistisk, I know, men situationen taget i betragtning, synes jeg det er plausibelt. Vi kan ikke matche den løn som andre klubber kan give - og hvis først én af olieklubberne melder sig på banen, kan vi slet ikke være med. Ikke så længe der reguleres som der gør.

How's that for a monday morning :mrgreen:

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Da Umtiti var på toppen og man forlængede kontrakten - hvem var utilfreds på daværende tidspunkt ?
Lønningerne til Coutinho og Dembele var heller ikke samtale emne før corona kom og fair play reglerne begyndte at ramme Barca

Skulle man sælge Pique, Alba , Suarez da de var på toppen - fordi man ikke vil matche deres lønkrav.
Hvorfor solgte man ikke Messi i 2020 og fik 500mio for ham? Det havde da været langt smartere set i bakspejlet .
Det måske en salgs strategi man overvejer nu ( de jong , ter stegen ) men helt uhørt førhen. "Barca er ikke dortmund/ajax" er et argument jeg har set skrevet før mange gange .

Bartemou havde det endelige ansvar , men der må dælme være en masse andre som også har givet grønt lys til de beslutninger som nu tilsydeladende har sendt barca på randen af økonomisk ruin .
Bartemou har nok været mere åben for højere risiko for at holde barca på toppen og indfri fansene store forventinger og sammen med den generalle økonomiske udvikling i moderne fodbold har det presset den tidligere ledelse til nogle lidt crazy beslutninger .

Nu må vi se hvad Xaxi og Laporta kan . Vi mangler stadig at signings af spillere som gør en forskel på den lange bane før de reelt kan tillade sig at kritisere det forarbejde gjort af andre. Pedri , Fati , Gavi er Koemans forarbejde - trods alt . Det kan da også undre mig hvor forsvarligt det er at købe den 9.dyreste spiller i barca historie med en økonomi som tilsydeladende er helt nede . lidt rodet indlæg , beklager .

jeg støtter 100% op omkring Laporta , xavi men jeg tror simpelthen ikke på Bartomou har tænkt " nu skal jeg dælme køre barca i sænk" , men tilgengækd tror jeg forventingerne til barca generalt bare har været for høje og det har pressert den tidligere ledelse til at gamble - og hvem hulen kunne også vide covid ville komme.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Leeds want a minimum fee of €55M for Raphinha. Barça will try to include players in the deal. [Mundo Deportivo]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alt for meget! Trincao og Collado, vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Ved ikke hvor validt det er, men hvis det er sådan situationen er nu, så kan vi sgu ikke smide 55 mio efter Raphinha og 40 efter Lewan. Ikke uden et massivt udsalg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Det giver ingen mening med Roberto? Han går jo ned i løn? Burde det ikke give mere plads?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det var også min tanke, jeg mener det var nær de 50% løn nedgang. Med mindre det er fordi man prioriterer at få Kessié og AC indskrevet før Roberto, så det er derfor der ikke er plads? Men jeg har slet ikke nok forstand på det, til at vide om det kan have noget med det at gøre.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har hørt flere der siger, at ledelsen måske overvejer, at opsige nogle af kontrakterne, så lønningsbudgettet lempes. Det vil selvfølgelig koste, men det er ikke så meget økonomi, der er Barcas nuværende problem - men fairplay reglerne.

Nogen der ved noget om dette?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

nosslo15 skrev:
man maj 30, 2022 2:41 pm
Jeg har hørt flere der siger, at ledelsen måske overvejer, at opsige nogle af kontrakterne, så lønningsbudgettet lempes. Det vil selvfølgelig koste, men det er ikke så meget økonomi, der er Barcas nuværende problem - men fairplay reglerne.

Nogen der ved noget om dette?
Risikoen ved at opsige kontrakter er nogle af alle de juridiske problemer der kan opstå. Så vidt jeg ved så skal der være en MEGET god grund til at opsige kontrakter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster