Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Sporting CP is currently analyzing the feasibility of a permanent transfer of Francisco Trincão.

The sum could be just over €15M, which would make the striker the most expensive rookie in the history of the club. [@FR_SportingCP via @ojogo]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
fre maj 27, 2022 2:58 pm
❗Sporting CP is currently analyzing the feasibility of a permanent transfer of Francisco Trincão.

The sum could be just over €15M, which would make the striker the most expensive rookie in the history of the club. [@FR_SportingCP via @ojogo]
Vi er elendige til at forhandle
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er virkelig svært at gøre op med selvforståelsen. Laporta, bussi, Xavi osv er vant til at spille med om alt og man kan tydeligt mærke at de har svært ved at finde en god “position” i forhold til situationen.

Imo er løsningen en form for kompromis. Man gør det klart at ligaen er en prioritet og resten kræver genopbygning. Det burde være et realistisk mål, det vil ikke kræve enorme køb og man behøver ikke ofre ungdommen. Hvis man feks på en eller anden måde kan få, og her ved jeg folk er uenige, vekslet de Jong til lewa, raphinha og få en vb ind (alt for meget pres på balde hvis han skal dække for Alba) så er vi godt på vej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre maj 27, 2022 3:11 pm
Det er virkelig svært at gøre op med selvforståelsen. Laporta, bussi, Xavi osv er vant til at spille med om alt og man kan tydeligt mærke at de har svært ved at finde en god “position” i forhold til situationen.

Imo er løsningen en form for kompromis. Man gør det klart at ligaen er en prioritet og resten kræver genopbygning. Det burde være et realistisk mål, det vil ikke kræve enorme køb og man behøver ikke ofre ungdommen. Hvis man feks på en eller anden måde kan få, og her ved jeg folk er uenige, vekslet de Jong til lewa, raphinha og få en vb ind (alt for meget pres på balde hvis han skal dække for Alba) så er vi godt på vej.
Enig

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »


Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Hvis der er hold i rygterne angående et salg af Gavi, bliver jeg så pigefornærmet, at jeg boycutter alt der har med Barca at gøre, for en stund.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Helt enig i, at ligaen er nøglen til genopbyggelsen.
Mht selvforståelsen, så er det selvfølgelig svært for alle, men det er altså ikke en luksus en præsident kan gå rundt og unde sig selv. Det koster på alle parametre opbakning, tid, økonomi, sportsligt, image osv. Det handler om at komme hurtigst og rigtigst muligt ud af det her. Så vil jeg egentlig skide på, om Laporta er ramt på selvforståelsen.

Hvem præcis vi realistisk set kan hente med vores økonomi, det ved jeg virkelig ikke. Principielt er jeg også på linie med dig her.
Vi skal dog passe overordentlig på vores talenter. Blev lidt fortørnet over Jutgla afgangen, men lad os se om der var nogle klausuler.
Udover talenterne, så er jeg meget skeptisk over at skippe de kvalitets spillere vi har. Primært fordi, at jeg tvivler på, at vi er istand til at lave en god handel.

Den primære opgave er dig stadig, at få smidt dødvægt overbord. Pjanic is back to haunt, Braithwaite løber rundt i en illusion, Lenglet er lige så kold som Umtiti osv.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
fre maj 27, 2022 3:54 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Artikler/med ... owski.html

Nej…nejnej naj naj naj NEEEJ
Hvis det er sandt, så er det dummeste jeg nogensinde har hørt! Det får jo Bartomeu til at fremstå som en fornuftig mand. Hvis han blev fornærmet over Laportas udmelding sidst, så er det forståeligt, men det burde da ikke gøre at han selv vil væk fra klubben. Vi bytter simpelthen ikke ét af de mest lysende talenter væk..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er så dumt at det selvfølgelig ikke er rigtigt. Det er medierne der laver den de altid laver - snakker om byttehandler.

Der er lidt bøvl med gavis kontrakt, Barca vil gerne have lewa og svaret er, selvfølgelig, en byttehandel. Bla bla bla. Prøv lige at se hvor mange byttehandler medierne mener vi vil indgå. Så sent som i dag ville vi også bytte puig, mingueza og Nico for neves.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| In the last 6 months of his mandate, former Barça president Josep Maria Bartomeu renewed the contracts of 8 players with higher and increasing salary knowing that the motion of no confidence was coming.

[ Via : Gerard Romero ]
Joan Laporta is considering terminating the contracts of certain players in the first team.

[ Via: Luis Rojo 🥇 ]

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Mt91 skrev:
fre maj 27, 2022 3:55 pm
Hvis der er hold i rygterne angående et salg af Gavi, bliver jeg så pigefornærmet, at jeg boycutter alt der har med Barca at gøre, for en stund.


Hvis Gavi ikke vil forlænge så giver det da rigtig god mening at bytte ham, Gavi er selvfølgelig at foretrække for fremtiden! Men hvis ikke han forlænger er han jo ikke en del af fremtiden alligevel, kun næste sæson og al ære og respekt for Gavi så er han LANGT fra allerede at være lige så god som Lewandowski.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg er fuldkommen enig omkring Gavi, han skal ingen steder, hverken for Lewa eller andre. Med mindre vi får en tilbagekøbsklausul på ham. Eller med mindre at Gavi, på nuværende tidspunkt i sit kontraktforløb kræver så meget, at det bliver svært at forlænge - ligesom med Illaix.

Jeg har tillid til, at bestyrelsen ved, hvad de foretager sig og kan godt forstå, at der er en svær balance i mellem at tiltrække investorer, at afstemme forventninger og at motivere egne spillere og fans - det er jo en helt klar overlevelseskamp, man er ude i. Jo længere tid der går med at komme tilbage, jo sværere bliver det selvsagt også.

Og her tænker jeg, at hvis vi udelukkende skal satse på vores talenter, samt AC og Kessie, så taber vi måske kampen med tiden. Jeg har tiltro til, at Xavi og de andre ved hvad der er muligt ud fra det eller de systemer, de gerne vil spille til næste sæson. Se blot de transfers, de foretog sig i januar og som langt de fleste herinde undrede sig meget over. Det var transfers som gjorde, at vi endte på en 2 plads i ligaen og sikrede CL. Hvordan mon det var gået uden? Hvis vi kun satsede på vores talenter?

Selvom jeg har tiltro til ledelsen, så er jeg også enig i, at vi ( Laporta og andre ) burde nedjustere vores forventniger offentligt, så vi officielt satser på ligaen næste sæson, hvor jeg afgjort tror vi kan kæmpe bedre med end i år.

Endelig vil jeg gerne sige UNDSKYLD, hvis nogen herinde har følt sig ramt af noget, som jeg har skrevet. Dog vil jeg også lige påminde om, at dette er et forum, hvor man gerne må diskutere og debattere og derfor er der selvfølgelig også en hvis POLEMIK der følger med, når nogen er uenige. Mit ærinde har egentlig blot været at få folk generelt til at nedjustere deres forventninger og ( som snakken jo går om lige i øjeblikket ) indse hvilken svær situation klubben står i - og følgelig være lidt mere glade for de fremskridt der, trods alt er sket i stedet for bare at beklage og beklage og beklage. ;-)

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
fre maj 27, 2022 2:55 pm
❗Raphina's arrival at the camp nou depends on the continuity of Dembèlè. If the French man doesn't leave, Barça would not go for Raphina.

[MD]
Ville personligt havde det fint med, at Dembelé smutter. Ja, han laver da lidt godt i ny og næ, men hans fodbold IQ - eller mangel på samme - er simpelhen ikke god nok.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Nossio@

Det er helt fint :thumbup:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jep, jeg ville være glad hvis han smuttede. Jeg magter simpelthen ikke så inkonsistent han er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster