Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

nosslo15 skrev:
tors maj 26, 2022 4:50 pm
EasyBuddhist skrev:
ons maj 25, 2022 11:58 pm



Tråd fra i dag. Omhandler Xavi´s sandsynlige system skifte til 3-4-3
Glæder mig, hvis dette bliver tilfældet. Altså, at der er blik for, at kunne spille med 2 forskellige systemer.

Det er i hvert fald hvad jeg, personligt, hele tiden, har efterlyst.

Alt det der virkelighedfjerne vrøvl og vræl over, at man ikke kan få, det man gerne vil have, vil jeg overlade til andre. ;-)

Det er sgu alligevel vildt, at du ikke kan kommentere uden at skulle efterlade en spydig kommentar eller provokation. Gi’r det dig noget på det personlige plan, hvor du bagefter tænker “Fandme fedt jeg lige fik skrevet det der også”?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors maj 26, 2022 4:51 pm
Nu læser jeg lige om Jandro, på forsiden. Hvad mener folk herinde om ham, om noget??

Kan man drømme om en ideel, billig Bussi afløser indenfor 1-2 år?
Havde du spurgt mig for halvandet år siden, havde jeg sagt, helt sikkert. Desværre har han siden da været ramt af flere skadesforløb, som har sat ham en del tilbage. Han har i nogen grad genvundet sit niveau fra dengang, men som snart 22 årig burde han være en del længere i sin udvikling, end han er. Han har brug for fast spilletid på et højt niveau for at udvikle sig. Så, med mindre, han viser noget helt ekstraordinært i preseason, så vil en udlejning til et bund/midterhold i la liga eller et tophold i secunda være det bedste for ham.

Men han har rigtig mange af de samme kompetencer som Busquets, hvad angår de dybdeliggende playmaker evner. Hans boldcirkulering og generelle pasnings niveau er helt i top. Hans overblik og positionering er samtidig rigtig god og derfor evner han at læse spillet godt, hvilket gør, han kan bryde linjer og modstanderens spil.

Hans mangler er hovedsageligt centreret omkring de fysiske parametre. Fart, højde og statur er ham ikke begunstiget og derfor er han relativ svag i de forskellige former for duelspil. Det kan man selvfølgelig kompensere for, men kun til en vis grad og der har førnævnte skadesforløb ikke gjort noget godt for ham. Så han er bagud på det område og han skal spille mange kampe for at indhente det.

Men han er en rigtig fed spiller at se på og jeg har tit nydt at se ham spille på b-holdet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

VicValde skrev:
tors maj 26, 2022 5:01 pm
nosslo15 skrev:
tors maj 26, 2022 4:50 pm
EasyBuddhist skrev:
ons maj 25, 2022 11:58 pm



Tråd fra i dag. Omhandler Xavi´s sandsynlige system skifte til 3-4-3
Glæder mig, hvis dette bliver tilfældet. Altså, at der er blik for, at kunne spille med 2 forskellige systemer.

Det er i hvert fald hvad jeg, personligt, hele tiden, har efterlyst.

Alt det der virkelighedfjerne vrøvl og vræl over, at man ikke kan få, det man gerne vil have, vil jeg overlade til andre. ;-)

Det er sgu alligevel vildt, at du ikke kan kommentere uden at skulle efterlade en spydig kommentar eller provokation. Gi’r det dig noget på det personlige plan, hvor du bagefter tænker “Fandme fedt jeg lige fik skrevet det der også”?
Ja, jeg bliver decideret ophidset af at tæske løs på himmelstormerne herinde på forummet. :smile:

Hvis ikke du bryder dig om det, så kan du jo bare ignorere det. Det er jo et frit forum - og jeg skriver intet, der kan krænke. Blot god gammeldaws polemik. Kan du ikke lide det? :smile:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Tænker jeg ikke nogen har interesse i.
Lidt almindelig pli skader aldrig

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

nosslo15 skrev:
tors maj 26, 2022 8:02 pm
VicValde skrev:
tors maj 26, 2022 5:01 pm
nosslo15 skrev:
tors maj 26, 2022 4:50 pm
EasyBuddhist skrev:
ons maj 25, 2022 11:58 pm



Tråd fra i dag. Omhandler Xavi´s sandsynlige system skifte til 3-4-3
Glæder mig, hvis dette bliver tilfældet. Altså, at der er blik for, at kunne spille med 2 forskellige systemer.

Det er i hvert fald hvad jeg, personligt, hele tiden, har efterlyst.

Alt det der virkelighedfjerne vrøvl og vræl over, at man ikke kan få, det man gerne vil have, vil jeg overlade til andre. ;-)

Det er sgu alligevel vildt, at du ikke kan kommentere uden at skulle efterlade en spydig kommentar eller provokation. Gi’r det dig noget på det personlige plan, hvor du bagefter tænker “Fandme fedt jeg lige fik skrevet det der også”?
Ja, jeg bliver decideret ophidset af at tæske løs på himmelstormerne herinde på forummet. :smile:

Hvis ikke du bryder dig om det, så kan du jo bare ignorere det. Det er jo et frit forum - og jeg skriver intet, der kan krænke. Blot god gammeldaws polemik. Kan du ikke lide det? :smile:

Jeg kunne sagtens ignorere det, forsøger bare at forstå behovet :-)

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ba sai luo na »

Indenfor 2 sæsoner har man kunne fjerne løntunge spillere som Suarez , Messi , Griezman , (Pjanic), Coutinho og evt Dembele og stadig det eneste man læser om i stort set alle transfer artikler er udfordring med lønnings budgettet .

Det må godt nok have været fuldstændig absurd førhen , eller også bliver det overspillet en smule nu , Eller hvad?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det var absurd før.

Jeg tror efterhånden ikke vi skal forvente ret mange transfers. Heller ikke selvom en spiller som de jong bliver sendt videre. Det bliver en sæson til hvor målet er cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça offer Nico, Mingueza and Riqui Puig to Wolverhampton to pay for the signing of Rubén Neves. [Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Barcelona have asked Chelsea about Romelu Lukaku.

[Gabriel Sans]
Tænker det er en and. Medmindre Barça har spurgt;

"Hvordan går han og har det?"

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
fre maj 27, 2022 9:32 am
Barça offer Nico, Mingueza and Riqui Puig to Wolverhampton to pay for the signing of Rubén Neves. [Diario Sport]
Hmm nu tror jeg ikke på det… Men hvis man kan få en tilbagekøbs ind i forhold til Nico så er det fint. En midt med bussi, neves, de jong, kessie, pedri og gavi ville være voldsom.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det største problem er fortsat at få denne sæsons budget til at balancere. Man mangler indtægter for omkring 200 mio euro, da denne sæsons spillerbudget er overskredet med ca 150 mio euro. Da FFP reglerne siger, man kun må bruge 70% af indtægter på spillerbudget er det altså godt 200 mio euro, der mangler i indtægt denne sæson. Salget af Coutinho bidrager positivt i den retning. CVC aftalen vil ikke bringe budgetterne i balance alene, da kun 30% af de penge må bruge på spillebudget. Salg af enten Barca studios eller Merchandise and licensing vil bringe klubben tættere på brake even.

Næste sæsons spillerbudget bliver langt større end det nuværende, hvis man formår at få denne sæsons budget til at balancere, da 4:1 reglen bortfalder. Pr 1 juli er der dog andre udfordringer. Som jeg skrev lidt om tideligere, så vil de lønninger, man har forhandlet ned med de lønførende spillere, vende tilbage til sit gamle leje og det betyder, at f.eks. Piqué igen står til at få en skyhøj løn. Et hurtigt overblik siger, Piqué(30), Busquets(20), Alba(23) og De Jong(18) alene står til at indkassere i omegnen af 90 mio euro i næste sæson. Læg dertil en førsteholdstrup på i omegnen af yderligere ca 25 spillere, når Kessie, AC, Trincao, Pjanic og Collado kommer til, der i gennemsnit tjener omkring de 10 mio euro brutto om året, så ligger man hurtigt langt over de estimerede ca. 320 mio euro, næste års lønbudget tillader.

En måde at lette budgettet på er at tage en ny forhandlingsrunde med nævnte lønførende spillere. En anden er at man udnytter alle de muligheder for kapital tilførsel man har på hænderne lige nu. Det ser dog ikke ud til, man for alvor er vild med nogen af de planer, for indtil videre er det intet sket i den retning, selvom man har arbejdet længe på dem. Ud over de nævnte, var der i sidste uge et rygte oppe, hvor Barca overvejede at sælge 30% af tv rettigheder til Goldman Sachs i 50 år for 900 mio euro. En tredje mulighed er at at sælge spillere og der kommer et salg af de Jong, Ter Stegen og endda Gavi ind i billedet. Spørgsmålet er, hvor meget eller hvor lidt man vil sælge ud af klubbens aktiver og hvor det bedst giver mening.

Tallene skal tages med et gran salt, da man får mange forskellige informationer. Det er derfor estimater, men giver et overordnet billede af den økonomiske tilstand.
Senest rettet af EasyBuddhist fre maj 27, 2022 10:47 am, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 27, 2022 10:10 am
Det største problem er fortsat at få denne sæsons budget til at balancere. Man mangler indtægter for omkring 200 mio euro, da denne sæsons spillerbudget er overskredet med ca 150 mio euro. Da FFP reglerne siger, man kun må bruge 70% af indtægter på spillerbudget er det altså godt 200 mio euro, der mangler i indtægt denne sæson. Salget af Coutinho bidrager positivt i den retning. CVC aftalen vil ikke bringe aftalen i balance alene, da kun 30% af de penge må bruge på spillebudget. Salg af enten Barca studios eller Merchandise and licensing vil bringe klubben tættere på brake even.

Næste sæsons spillerbudget bliver langt større end det nuværende, hvis man formår at få denne sæsons budget til at balancere, da 4:1 reglen bortfalder. Pr 1 juli er der dog andre udfordringer. Som jeg skrev lidt om tideligere, så vil de lønninger, man har forhandlet ned med de lønførende spillere, vende tilbage til sit gamle leje og det betyder, at f.eks. Piqué igen står til at få en skyhøj løn. Et hurtigt overblik siger, Piqué(30), Busquets(20), Alba(23) og De Jong(18) alene står til at indkassere i omegnen af 90 mio euro i næste sæson. Læg dertil en førsteholdstrup på i omegnen af yderligere ca 25 spillere, når Kessie, AC, Trincao, Pjanic og Collado kommer til, der i gennemsnit tjener omkring de 10 mio euro brutto om året, så ligger man hurtigt langt over de estimerede ca. 320 mio euro, næste års lønbudget tillader.

En måde at lette budgettet på er at tage en ny forhandlingsrunde med nævnte lønførende spillere. En anden er at man udbytter alle de muligheder for kapital tilførsel man har på hænderne lige nu. Det ser dog ikke ud til, man for alvor er vild med nogen af de planer, for indtil videre er det intet sket i den retning, selvom man har arbejdet længe på dem. Ud over de nævnte, var der i sidste uge et rygte oppe, hvor Barca overvejede at sælge 30% af tv rettigheder til Goldman Sachs i 50 år for 900 mio euro. Spørgsmålet er, hvor eller hvor lidt man vil sælge ud af klubbens aktiver og hvor det bedst giver mening. En tredje mulighed er at at sælge spillere og der kommer et salg af de Jong, Ter Stegen og endda Gavi ind i billedet.

Tallene skal tages med et gran salt, da man får mange forskellige informationer. Det er derfor estimater, men giver et overordnet billede af den økonomiske tilstand.
Hvis alt det der er bare tæt på sandheden, er det jo bare forrykt i yderste potens hvor fucked vi er!!! :eek:

Forstår godt hvis Laporta viser sin frustration over den samlede pakke af sit job, for det virker sku som en umulig opgave at strikke ting sammen.

Samtidig hører msn alle disse uønskede der “klart ser sig i Barca 2 år mere” etc :|

Respekt for at forsøge at rydde op i det rod.

Vi får ikke nogen nævneværdige forstærkninger. En sommer til hvor der skal ryddes op :sad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hence :ned:
[ @RogerTorello🥇] | Barcelona plan to meet with the three captains- Pique, Alba and Busquets to reduce their salaries for Financial Fair Play. In the event that there is no agreement, the club do not rule out taking “drastic” decisions.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 27, 2022 10:45 am
Hence :ned:
[ @RogerTorello🥇] | Barcelona plan to meet with the three captains- Pique, Alba and Busquets to reduce their salaries for Financial Fair Play. In the event that there is no agreement, the club do not rule out taking “drastic” decisions.
Fuldstændig 2021 om igen :sad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre maj 27, 2022 11:29 am
EasyBuddhist skrev:
fre maj 27, 2022 10:45 am
Hence :ned:
[ @RogerTorello🥇] | Barcelona plan to meet with the three captains- Pique, Alba and Busquets to reduce their salaries for Financial Fair Play. In the event that there is no agreement, the club do not rule out taking “drastic” decisions.
Fuldstændig 2021 om igen :sad:
Ja, desværre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster