Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tirs maj 24, 2022 6:27 pm
Aurélien Tchouaméni has already communicated to his teammates the intention to join Real Madrid. He dreams of Real.

Price will be way more than €50m, still to be negotiated - Real Madrid plans have changed after Mbappé’s refusal.

- Fabrizio Romano
Lækkert...

Det er som om alle de transfermål vi har haft, havner alle mulige andre steder.
Damn it.

I øvrigt enig, Easy. Det er skuffende, at vi ikke fik Mazraoui. Er sgu irriterende at Barto fik voldtaget økonomien i en grad, så vi er nødt til at hente spillere, der ikke tidligere, ville have været Barça emner.
Hvor er det også til grin at manden er Barca fan. Det sagde han i 2018, men lige så snart Real kommer på banen får piben an anden lyd.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ingen penge. Hvis vi på en eller anden måde ender med azpi, Alonso, Kessie, AC, Raphinha og lewa så ser jeg det som et mirakel. Truppen ville være mærkbart opgraderet. Jeg håber alemany kan lykkes med det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 24, 2022 7:02 pm
Vi har ingen penge. Hvis vi på en eller anden måde ender med azpi, Alonso, Kessie, AC, Raphinha og lewa så ser jeg det som et mirakel. Truppen ville være mærkbart opgraderet. Jeg håber alemany kan lykkes med det!
Ja, altså selv Kessie, AC, Raphinha og Lewa ville være tilfredstillende. Så må vi bare håbe Garcia stepper op og at Pique kan spille 50% af det han spillede i år. Vi skal selvfølgelig have en back ind på den ene eller anden måde.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal have backer ind men især til venstre skal vi passe på. Balde kan muligvis udvikle sig markant så en ældre spiller er imo at foretrække. Vedkommende vil alligevel ikke slå Alba af så det er ren bredde.

Til højre vil stort set alt være en opgradering. Hvis vi så ovenikøbet kan hente en vinder og leder som azpi så er jeg godt tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
tirs maj 24, 2022 6:25 pm
Tchouaméni skulle være meget tæt på Real Madrid…
Great :roll:

Må han flop it like Bakayoko!!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 24, 2022 7:08 pm
Vi skal have backer ind men især til venstre skal vi passe på. Balde kan muligvis udvikle sig markant så en ældre spiller er imo at foretrække. Vedkommende vil alligevel ikke slå Alba af så det er ren bredde.

Til højre vil stort set alt være en opgradering. Hvis vi så ovenikøbet kan hente en vinder og leder som azpi så er jeg godt tilfreds.
Men så skal Balde ud af klubben nu, måske endda to sæsoner. Roberto forlænger jo også. Vi betalte trods alt 30 mio euro for Dest, vi skal også satse på ham. Hvis Alves og Roberto er back ups for Dest, og vi henter Alonso eller Azpi for maks 10 mio, så er det fint.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vil også efterhånden være glad for Azpi, selvom han er en douche..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Balde skal starte med at spille godt for b-holdet. Han har et par sæsoners udvikling foran sig.

Alves skal væk og Roberto skal, hvis de Jong forhåbentligt sælges, også dække lidt på midten. Men kun lidt (han skal sidde på yderste sæde på bænken).

Ja Alonso og azpi er ikke ønskespillere men de er imo en klar opgradering i forhold til hvad vi har set i denne sæson. Bare det at kunne sætte en spiller ind som Alonso når Alba skal spares er et enormt boost.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 7:04 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 24, 2022 7:02 pm
Vi har ingen penge. Hvis vi på en eller anden måde ender med azpi, Alonso, Kessie, AC, Raphinha og lewa så ser jeg det som et mirakel. Truppen ville være mærkbart opgraderet. Jeg håber alemany kan lykkes med det!
Ja, altså selv Kessie, AC, Raphinha og Lewa ville være tilfredstillende. Så må vi bare håbe Garcia stepper op og at Pique kan spille 50% af det han spillede i år. Vi skal selvfølgelig have en back ind på den ene eller anden måde.
Jeg havde hellere taget Mazraoui og ingen af de andre. RB har været lort i en uendelighed og der ingen andre muligheder derude, der ville give hele truppen et kvalitets løft som ham.

Men jeg tænker åbenbart anderledes end alle andre, lader det til. Nu forlænger man i stedet med Roberto og Alves og henter Azpi. Tre skridt tilbage i min verden.

Bellerin havde været mit andet valg. Ham kunne man hente på en lejeaftale, for det samme, som Roberto skal have. Så er der Arnau Martinez, selvom han primært vil være til fremtiden, så vil der være mere perspektiv i at hente ham. Ham vil man også kunne hente på en lejeaftale med købsoption.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og omkring det med de ældre spillere. Jeg vil langt, langt hellere at vi henter rutine ind nu hvor vi ingen penge har. Den unge trup har brug for støtte, de kommer på korte kontrakter og niveaumæssigt er de bedre end det vi har.

Det værste vi kunne gøre var at hente spillere der var i deres bedste alder men som ikke har niveauet. Det er dem man ikke kan komme af med igen. Og med vores økonomiske situation er det tæt på umuligt at hente topspillere fra øverste hylde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 24, 2022 7:25 pm
Og omkring det med de ældre spillere. Jeg vil langt, langt hellere at vi henter rutine ind nu hvor vi ingen penge har. Den unge trup har brug for støtte, de kommer på korte kontrakter og niveaumæssigt er de bedre end det vi har.

Det værste vi kunne gøre var at hente spillere der var i deres bedste alder men som ikke har niveauet. Det er dem man ikke kan komme af med igen. Og med vores økonomiske situation er det tæt på umuligt at hente topspillere fra øverste hylde.
Enig, vi må tænke i andre baner
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg ved godt at det er urealistisk, men den ideele startopstilling næste år ville være
MATS
Azpi - Araújo - AC - Alba
Neves
Kessie/Gavi - Pedri
Raphinha - Lewa - Ansu

Som I kan se en næsten helt frisk startellever, mest fordi jeg er så sindssygt træt af at glo på den flok elendige klovne som har spillet i år.

Bænk - Auba, Ferran, Gavi, Nico, Busi, Dest, Alonso, Pique, Garcia, Peña og Collado.

Medregnet at vi har solgt FDJ. Et slagkraftigt hold som har en kvart/semi i sig og et titelræs
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 24, 2022 7:23 pm
Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 7:04 pm
Piquénbauer skrev:
tirs maj 24, 2022 7:02 pm
Vi har ingen penge. Hvis vi på en eller anden måde ender med azpi, Alonso, Kessie, AC, Raphinha og lewa så ser jeg det som et mirakel. Truppen ville være mærkbart opgraderet. Jeg håber alemany kan lykkes med det!
Ja, altså selv Kessie, AC, Raphinha og Lewa ville være tilfredstillende. Så må vi bare håbe Garcia stepper op og at Pique kan spille 50% af det han spillede i år. Vi skal selvfølgelig have en back ind på den ene eller anden måde.
Jeg havde hellere taget Mazraoui og ingen af de andre. RB har været lort i en uendelighed og der ingen andre muligheder derude, der ville give hele truppen et kvalitets løft som ham.

Men jeg tænker åbenbart anderledes end alle andre, lader det til. Nu forlænger man i stedet med Roberto og Alves og henter Azpi. Tre skridt tilbage i min verden.

Bellerin havde været mit andet valg. Ham kunne man hente på en lejeaftale, for det samme, som Roberto skal have. Så er der Arnau Martinez, selvom han primært vil være til fremtiden, så vil der være mere perspektiv i at hente ham. Ham vil man også kunne hente på en lejeaftale med købsoption.
Nu er ham marokkaneren røget, skal vi ik se at glemme ham..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 7:50 pm
Jeg ved godt at det er urealistisk, men den ideele startopstilling næste år ville være
MATS
Azpi - Araújo - AC - Alba
Neves
Kessie/Gavi - Pedri
Raphinha - Lewa - Ansu

Som I kan se en næsten helt frisk startellever, mest fordi jeg er så sindssygt træt af at glo på den flok elendige klovne som har spillet i år.

Bænk - Auba, Ferran, Gavi, Nico, Busi, Dest, Alonso, Pique, Garcia, Peña og Collado.

Medregnet at vi har solgt FDJ. Et slagkraftigt hold som har en kvart/semi i sig og et titelræs
Neves er jo, hvis han bliver hentet, tiltænkt en rolle i en dobbelt pivot med f.eks. Kessie. Han kommer ikke til at gøre det godt som enkelt pivot. Som jeg skrev, så er de transfermål, der bliver rygtet til klubben, et klart tegn på, Xavi vil spille 3-4-3 med spillere som Kessie og Neves på midten og Alonso og Azpi på WBs :yawn:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 7:50 pm
Jeg ved godt at det er urealistisk, men den ideele startopstilling næste år ville være
MATS
Azpi - Araújo - AC - Alba
Neves
Kessie/Gavi - Pedri
Raphinha - Lewa - Ansu

Som I kan se en næsten helt frisk startellever, mest fordi jeg er så sindssygt træt af at glo på den flok elendige klovne som har spillet i år.

Bænk - Auba, Ferran, Gavi, Nico, Busi, Dest, Alonso, Pique, Garcia, Peña og Collado.

Medregnet at vi har solgt FDJ. Et slagkraftigt hold som har en kvart/semi i sig og et titelræs
Jeg ved ikke med neves, foretrækker stadig bussen, men jeg ville være meget tilfreds med det hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster