Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

@Antimadridista
Jeg kan sagtens følge din saglige og velovervejede argumentation.

Fodbold handler om følelser og følelser kan bare være svære at styre. Jeg kan bare ikke udstå PSG af de årsager, jeg anførte i mit indlæg.

Min kærlighed til FC Barcelona, og byen Barcelona, er til enhver tid langt stærkere/større end mit had til PSG.

Der er meget andet her i livet end fodbold, og PSG fylder heldigvis ingenting i hverdagen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
tirs maj 24, 2022 4:36 pm
@Antimadridista
Jeg kan sagtens følge din saglige og velovervejede argumentation.

Fodbold handler om følelser og følelser kan bare være svære at styre. Jeg kan bare ikke udstå PSG af de årsager, jeg anførte i mit indlæg.

Min kærlighed til FC Barcelona, og byen Barcelona, er til enhver tid langt stærkere/større end mit had til PSG.

Der er meget andet her i livet end fodbold, og PSG fylder heldigvis ingenting i hverdagen.
Ja det er følelser rigtig meget af det og heldigvis har vi også hver i sær et liv ved siden af! Bare lidt :glad: ;-)

Der hvor jeg næsten har været mest træt af PSG, har været når de choker i CL mod Real!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs maj 24, 2022 3:47 pm
Barça are accelerating talks to sign Raphinha and they assure that he will join the club this summer. [Mundo Deportivo]
⚫ Barça does plan to look for a substitute of ter Stegen, but not this summer.

⚫ Clement Lenglet does not want to leave.

⚫ Aubameyang will continue next season, unless a great offer arrives. As for Memphis, it will depend on other signings.

⚫ Braithwaite's intention is to fulfill his contract until 2024.

[La Vanguardia]
Ferran Jutgla is one step away from leaving. The club expects to receive €5M. [Diario Sport]
MB er simpelthen en klaphat på niveau med Umtiti, hvis han, vel pga løn, tager 2 år på tribunen :-o :roll:

Og Lenglet..kom nu, forstå et hint!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jeg forstår ikke, at hverken Lenglet eller Braith har lyst til at sidde på bænken og glo. Eller jo, det gør jeg, hvis man udelukkende tænker økonomisk perspektiv og samtidigt tænker, at man kan gøre det bedre end hidtil...

Håber de begge bliver sendt videre snart.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tirs maj 24, 2022 5:09 pm
Jeg forstår ikke, at hverken Lenglet eller Braith har lyst til at sidde på bænken og glo. Eller jo, det gør jeg, hvis man udelukkende tænker økonomisk perspektiv og samtidigt tænker, at man kan gøre det bedre end hidtil...

Håber de begge bliver sendt videre snart.
Det er fordi Braithwaite er syg i roen som jeg har sagt tidligere. Manden tror at Barca er hans niveau, fordi hans endnu mere syge mentale coach “den mentale kriger” bilder ham det ind.

Han har stadig ikke fattet at de købte ham på grund af Suarez var skadet resten af sæsonen, og fordi det var uden for januarvinduet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tirs maj 24, 2022 5:05 pm
Dytrax skrev:
tirs maj 24, 2022 3:47 pm
Barça are accelerating talks to sign Raphinha and they assure that he will join the club this summer. [Mundo Deportivo]
⚫ Barça does plan to look for a substitute of ter Stegen, but not this summer.

⚫ Clement Lenglet does not want to leave.

⚫ Aubameyang will continue next season, unless a great offer arrives. As for Memphis, it will depend on other signings.

⚫ Braithwaite's intention is to fulfill his contract until 2024.

[La Vanguardia]
Ferran Jutgla is one step away from leaving. The club expects to receive €5M. [Diario Sport]
MB er simpelthen en klaphat på niveau med Umtiti, hvis han, vel pga løn, tager 2 år på tribunen :-o :roll:

Og Lenglet..kom nu, forstå et hint!
Hvordan er Bartomeu ikke i fængsel? Der må være wiretaps på en aftale med Tebas. Hvorfor sagde Tebas intet om vores økonomi dengang vi købte Griezmann, Coutinho og Demb? Eller da vi gav Messi over 100 mio euro i løn. Manden kunne have solgt Messi sidste år for 100 mio euro til City, men hans ego var for stort til at være præsidenten der mistede Messi. I stedet fik vi ikke en krone. Lenglet blev forlænget indtil 2026!!! På det tidspunkt hvor vi alle vidste han var lort. Martin B fik en kontrakt til 2024, den største skændsel som er sket i klubbens historie. Jeg får det dårligt af at vi har Martin B på kontrakt i min elskede Barca :crazy:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-02-2 ... e-maaneder

De er helt væk, dem begge to. Det gør ondt i mit hoved at vi i Barcelona lader to så væk mennesker komme til. Det er mig en gåde hvordan man kan være så naiv.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 5:22 pm
https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-02-2 ... e-maaneder

De er helt væk, dem begge to. Det gør ondt i mit hoved at vi i Barcelona lader to så væk mennesker komme til. Det er mig en gåde hvordan man kan være så naiv.
Hvem er det nu han er ham Kim Boye..?

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Burde vi ikke snart høre noget i forhold til aftalen med CVC og salget af Barca Studios?

Der skulle vist også findes en sponsor til ærmet på trøjen.

Nogen der har noget om det eventuelt forestående salg af de Jong?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 4:15 pm
Jeg ved godt at dette ikke er populært, men jeg ville sælge Gavi. 17 år og er allerede ude efter de store knaster, hvordan mon det bliver når han er 25?!
Ok, så er vi to nogle af de største modsætninger på denne fan side.

Gavi stays!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg er super skuffet over, man ikke fik lukket med Mazraoui. Han var uden tvivl, den spiller, jeg helst havde set ankomme til Camp Nou denne sommer. Muligheden for at udfylde et gigantisk hul på banen med en top spiller i sin bedste alder er forspildt og nu står man så igen tilbage med lappeløsninger af yderst tvivlsom kvalitet, ligesom man har gjort de sidste 6 år.

Jeg ville langt hellere undvære Lewa og en erstatning for Dembélé, end at gå glip af Mazraoui og jeg forstår ikke ærligt taget ikke de prioriteringer, man laver laver for truppen lige nu.

Yderligere så ser det ud til, de transfermål, man har lige nu, udelukkende baserer sig på, Xavi vil spille 3-4-3. Jeg ved sgu ikke, jeg synes de roder rundt i øjeblikket og kvaliteten af det, man vil hente, er så lav, man lige så godt kan lade være. Nu forsøger man så, at dække truppen ind, så man kan spille to systemer, men man er i realiteten langt fra at være dækket ind på sit favorit system. Nu skal man så veksle mellem to systemer, hvor halvdelen af opstillingen i begge tilfælde er langt under niveau.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Tchouaméni skulle være meget tæt på Real Madrid…
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Aurélien Tchouaméni has already communicated to his teammates the intention to join Real Madrid. He dreams of Real.

Price will be way more than €50m, still to be negotiated - Real Madrid plans have changed after Mbappé’s refusal.

- Fabrizio Romano
Lækkert...

Det er som om alle de transfermål vi har haft, havner alle mulige andre steder.
Damn it.

I øvrigt enig, Easy. Det er skuffende, at vi ikke fik Mazraoui. Er sgu irriterende at Barto fik voldtaget økonomien i en grad, så vi er nødt til at hente spillere, der ikke tidligere, ville have været Barça emner.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Marc Cucurella (Brighton): "I would like to return to Barça one day, really." [tv3]
Du skal lige runde de 32, så sker det.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 24, 2022 6:16 pm
Jeg er super skuffet over, man ikke fik lukket med Mazraoui. Han var uden tvivl, den spiller, jeg helst havde set ankomme til Camp Nou denne sommer. Muligheden for at udfylde et gigantisk hul på banen med en top spiller i sin bedste alder er forspildt og nu står man så igen tilbage med lappeløsninger af yderst tvivlsom kvalitet, ligesom man har gjort de sidste 6 år.

Jeg ville langt hellere undvære Lewa og en erstatning for Dembélé, end at gå glip af Mazraoui og jeg forstår ikke ærligt taget ikke de prioriteringer, man laver laver for truppen lige nu.

Yderligere så ser det ud til, de transfermål, man har lige nu, udelukkende baserer sig på, Xavi vil spille 3-4-3. Jeg ved sgu ikke, jeg synes de roder rundt i øjeblikket og kvaliteten af det, man vil hente, er så lav, man lige så godt kan lade være. Nu forsøger man så, at dække truppen ind, så man kan spille to systemer, men man er i realiteten langt fra at være dækket ind på sit favorit system. Nu skal man så veksle mellem to systemer, hvor halvdelen af opstillingen i begge tilfælde er langt under niveau.
Han får 10 mio euro netto om året. Ligemeget hvad er det for meget
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster