Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg hader også PSG mere end Real Madrid! Interessant at læse, at jeg ikke er den eneste som har den sådan! :clap:

Mit had stammer helt tilbage fra Neymars skifte i 2017. Og faktisk før det. PSG's evige jagt efter Barcelona transfermål igennem tiden, som fx Veratti, Thiago Silva, Wijnaldum osv., og deres jagt efter La Masia talenter, samt deres jagt efter nuværende spillere som Dembele m.m., gør at de simpelthen har overgået Real Madrid ift. fjendskab! :oops:

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Isageren skrev:
man maj 23, 2022 8:16 pm
Jeg hader også PSG mere end Real efterhånden. Jeg tror også mange Madrid fans har det ligeså.
Efter nogen omtanke og en masse reflektioner tror jeg faktisk også at mange Madrid fans hader PSG mere end de hader Real Madrid
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

PeterPedal skrev:
man maj 23, 2022 9:32 pm
Isageren skrev:
man maj 23, 2022 8:16 pm
Jeg hader også PSG mere end Real efterhånden. Jeg tror også mange Madrid fans har det ligeså.
Efter nogen omtanke og en masse reflektioner tror jeg faktisk også at mange Madrid fans hader PSG mere end de hader Real Madrid
1…2…3…4…5…6…7…8…9…10 :clap:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ok. Jeg har absolut Max “fodboldhad” til Real af samtlige klubber. Også selvom jeg er fuldstændig klar over al lyssky og samfundsrelateret bedrageri og moralsk nederdrægtighed der omkranser PSG. Det kan ikke være anderledes.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »



Tja men pengepungen bestemmer i sidste omgang

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Madameskrald skrev:
lør maj 21, 2022 12:27 pm
Lige en kort status - mest for min egen skyld, men det kan jo være, at der er andre, der finder den interessant.

Griezman og Coutinho ser ud til at forlade klubben, hvilket må frigive en del transfer- (omkring 60 mil Euro?) og lønmidler.

Eftersigende mere eller mindre sat til salg:
- Puig
- Umtiti
- Mingueza
- Braithwait

Øvrige spillere, der sandsynligvis hører til i den kategori:
- Lenglet
- Neto (erstattes af Pena)
- Depay
- Pjanic

Forlader formentligt klubben
- Dembele
- Luuk de Jong

Uafklaret
- Collado
- Trincao

Det efterlader en trup bestående af

K: Ter Stegen, Pena
Vb: Alba (måske Balde)
Hb: Roberto, Dest (forhåbentligt ikke Alves)
CB: Pique, Garcia, Araujo (formentligt AC)
CM: Busq, Gavi, Pedri, Nico, De Jong (formentligt Kessie)
KA: Ansu, Torres (måske Abde, Akhomach)
CA: Auba
Super lille oversigt. Som du selv nævner bliver der nok også tilføjet lidt fra ungdomsafdelingen/B-holdet.
Fx lyder det til at Pablo Torre skal indgå i en rotation mellem A og B holdet.
Ud fra de seneste par måneder håber jeg bestemt, at der findes til følgende pladser:

HB
Alves er stadig meget dygtig, men har ikke samme stamina kan ikke i samme grad dække ordentlig af for de offensive fløje Barca spiller med. Dest er for svag denfensivt. Det kan han potentielt udvikle sig i forhold til, men er der ikke endnu. Roberto er ikke førstevalg. Spilleren må gerne - som Alves gjorde i det sidste halvår - kunne støtte op ind i banen, men skal også kunne lave de klassiske wing-løb. MEN skal i høj grad være i stand til at dække af defensivt. Som Alves var i stand til i den tidligere udgave. Alba kan stadig det i venstre-siden og har minimum et år måske to mere i sig.

CA
Auba var flyvende i en periode, men hans bundniveau har også vist sig at være alt for lavt. Og når han ryger ind i sådan en stime, så mindskes ikke bare hans målfarlighed men i høj grad også han deltagelse i spillet. Det behøver ikke nødvendigvis være en klassisk 9'er, men kunne godt være en falsk ni'er, hvor Fati/Torres kunne rykke ind fra siden. Barca har sjældent været i stand til at lukke helt af for mål. Det centrale handler om at score flere mål end modstanderen. Der skal altså mere tyngde i den del. Det kan Fati, Torres og Auba godt. Men særligt de to sidstnævnte har også vist, at der kan være langt mellem snapsene. Og det var altså i høj grad fordi de som frontspillere ikke selv leverede. To ting er centrale her - selvsagt høj effektivitet, men i lige så høj grad høj grad af boldsikkerhed og boldkontrol. Så bagkæden ikke skal være ubekymrede for at spille bolden en kæde over frem til forreste kæde, uden at få den tilbage i hovedet et øjeblik senere.

Bonussen kunne være en ekstra kantspiller.

Det centrale forsvar ser umiddelbart ganske solid ud. Tilsvarende med den centrale midt. Og begge kan understøttes fra ungdoms- og B-holdet.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »


Lidt sjovt, han nævner Skov Olsen som erstatning på RW. Tror ikke helt, han har gennemført eyetesten på dem, han nævner. Man kunne vel tilføje Diaby, Pino, Gakpo og Doku. Andre?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Lewan er ikke til salg

Koulibaly er ikke til salg

Raphinha “blev” ikke til salg

Monaco drengen går til en eller anden raketpris

Kounde ender sikkert i PL, også til en høj pris



Vi får nogle transferfrie, nogle helt unge talenter, måske en enkelt overraskende og ok transfer og det bliver det.

“Drake is in town” :cool:

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Med fare for at blive udskammet, så hader jeg (selvom det måske er for stærkt et ord) PSG mere ned nogen anden klub. Jeg sad faktisk og heppede på Real Madrid mod PSG, næsten som var det Barca PSG mødte.

Hvorfor et sådant had til PSG? Det er en arrogant klub med et mere end tvivlsomt ejerskab. De overbyder alle, og vil omvendt ikke slippe spillere. De købte Neymar fri, men ville ikke sælge Veratti. På grund af tåbelige regler kan fx Barcas spillere købes fri (har en frikøbsklausul), det kan PSGs spillere ikke. De skævvrider markedet, da penge ikke er et problem. FFP? Skal vi gætte på, at reglerne blive bøjet og omgået på alle tænkelige og utænkelige måder.

Og så er der Nasser Al-Khelaifi. Han har efter kampen mod RM angiveligt truet med at slå en RM medarbejder ihjel. Har søgt på hvad det har haft af konsekvenser for ham. Tilsyneladende ingen. Han er fortsat President i PSG og har topposter i international fodbold (ECA og FIFA). Hvordan kan han slippe for straf efter sin opførsel mod RM? Det er mig en gåde.

Han er i øvrigt flere gange blevet efterforsket for korruption mv. - surprise, surprise.

Heldigvis har jeg et godt minde om PSG, nemlig da jeg var på Camp Nou og så os smadre dem med 6-1.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI@

Jeg kan overhovedet ikke dreje hovedet omkring at man sidder og hepper på Real. Finder jeg meget mærkværdigt. Og du er ret fast på campen ik!

Meget af det du hader ved PSG, er enten noget politisk omkring ejerskab etc, samt en form for bitterhed over de muligheder de har økonomisk, som jeg er helt enig i er noget horribelt snavs.

Men andre klubber er også arrogante, nogen vil kalde Barca pænt arrogante, spørg i Arsenal :cool:
Andre klubber har også tidligere skævvredet markedet, som Chelsea og vel på nogen måde også Milan i start 90’erne. De havde i hvert fald råd til at stille 2 serie A hold, der vel begge ville gå i top 3 i nogle år. Plus City selvfølgelig.

PSG er bestemt heller ikke i mit kridthus og går vi ind over grænsen til det rent politiske og korrumperede område, som uvilkårligt ligger tæt op ad en disk involverende PSG, så er jeg klart med på den vogn der understøtter foranstaltninger og regler der kan modgå at et foretagende som det i PSG, kan få gang på jord.

Personligt syntes jeg bare ikke PSG er det værd og har den størrelse der gør, at de skal undes den glæde det sikkert er for kaliffen, at Barca som klub (og fanskaren) lader det gå på, hvad der foregår i “bette Paris”.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are accelerating talks to sign Raphinha and they assure that he will join the club this summer. [Mundo Deportivo]
⚫ Barça does plan to look for a substitute of ter Stegen, but not this summer.

⚫ Clement Lenglet does not want to leave.

⚫ Aubameyang will continue next season, unless a great offer arrives. As for Memphis, it will depend on other signings.

⚫ Braithwaite's intention is to fulfill his contract until 2024.

[La Vanguardia]
Ferran Jutgla is one step away from leaving. The club expects to receive €5M. [Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗️JUST IN: Raphinha has asked to LEAVE Leeds United. He has told them that he only wants to join Barcelona and is pushing for the move. Barcelona want to complete the signing very soon, personal terms already agreed.

[Joaquim Piera]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

ℹ️ Juan de Dios Crespo, a sports lawyer, has explained that Lewandowski can take advantage of a FIFA article to leave Bayern Munich even if the German side doesn't want to sell him. He estimates that FIFA would set the compensation of around 10 million euros. (Cadena SER)

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg ved godt at dette ikke er populært, men jeg ville sælge Gavi. 17 år og er allerede ude efter de store knaster, hvordan mon det bliver når han er 25?!
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Isageren skrev:
tirs maj 24, 2022 4:15 pm
Jeg ved godt at dette ikke er populært, men jeg ville sælge Gavi. 17 år og er allerede ude efter de store knaster, hvordan mon det bliver når han er 25?!
Har du en kilde eller noget citat på hvad han forlanger af løn?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster