Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Apropos økonomiske forhold;

🗣 La Liga president Javier Tebas: "As of today, I don't see Lewandowski at Barcelona.”

"Other things have to happen that I don't know if they are going to happen. The BLM [Barca Licensing and Merchandising] thing, Barca Studios sale, etc. In their budget, they had a sale of Barca Studios that I don't see happening.”

"Lewandowski has one year left at Bayern. Between what Lewandowski wants to earn and what Bayern wants to take as a fee... It gives me the feeling, as of today, that we won't see him at Barcelona.”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Også Tebas:

La Liga president Javier Tebas accusing PSG on Mbappé deal: “What PSG’s doing by renewing Mbappé with large sum after giving losses of €700M in recent seasons and having more than €600M of salary bill, is an insult to football”. 🚨⚪️ #Mbappé

“They’re as dangerous as the Super League”.

- Fabrizio Romano

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
lør maj 21, 2022 5:49 pm
PSG er en latterlig, klam klub og det er muligvis en upopulær holdning, men jeg havde håbet at Mbappé tog til Real Madrid. Ikke alene havde det været godt for ligaen, men det havde også givet noget ekstra ift. vores dueller med vores største rival.

Mbappé vil formentlig blive husket som én af de rigeste spillere i vores tid, men han vil ikke blive husket på samme facon som Messi, Ronaldo, Ronaldinho, Benzema, Kaka, Iniesta, Alves, Carlos osv. Det tror jeg i hvert fald ikke.

Og så håber jeg ikke at PSG, nogensinde, vinder CHL. Uanset hvem de spillere imod, vil jeg altid holde med modstanderen.

"Hvad så, skiftede du klub og gik efter historie?"

"Næ, jeg gik efter knasterne"

"Jamen, ville RM aflønne dig, så man skulle tro du var ansat som flaskedreng?"

"Niks, men kaliffen fandt den helt store muldvarp frem og jeg får nærmest uindskrænket magt. Fuck mand, jeg kan købe 4 ekstra lystyachts...og vi kommer til at vinde ligaen SÅ hårdt..."

"Hvad så med CHL?"


"Nåååh... øh, den pokal betyder ikke noget..."

:mrgreen:
Jo, men man køber jo ikke 4 ekstra yachts blot fordi man tjener 2 mia. på 3 år. Når jeg godt kan forstå, at folk tager penge frem for det sportslige, så handler det om, at mange penge også giver meget magt - eller i hvert fald mulighed for meget magt, som man aldrig ellers ville kunne få, når man er en fodboldspiller, der ingen uddannelse af betydning har.

Om 3 år, når Mbappe er 26 og har sin bedste fodboldalder, så kan han endnu engang vælge om det skal være det sportslige eller om det skal være pengene, hvis ellers hans værdi holder sig og han ikke bliver skadet eller daler i niveau.

Men du har ret i sammenligningen med Messi og Ronaldo, at han endnu ikke er noget i forhold til dem. Men hvis hans niveau holder sig og han skifter til en anden klub, så ved man ikke, hvad der kan ske på det lange sigt.

Men man skal også have med i betragtningerne, at når han bliver købt for den slags penge, så kan han jo næsten kun skuffe - og det er ikke særligt smart med hans alder taget i betragtning.

Han er blevet alt for dyr, alt for hurtigt.

Elto92
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør apr 23, 2022 6:12 pm

Re: Transferrygter

Indlæg af Elto92 »

For få dage siden var man i Madrid (bl.a i Elchiringuito og hos især Roncero) begyndt at lure at noget var galt med denne handel. Den trak i langdrag og mbappe begyndte at komme med tvetydelige kommentarer for hver uge der gik.

Åbenbart er det hans kære lille mor der tager beslutningerne for ham.. hvad angår hans fremtid. Det i sig selv er ret latterligt.

I paris jubler man sikkert ret meget over det her, men de bør da også føle sig snydt. Klubbeb har lige betalt astronomiske beløber til en spiller, som de i forvejen har på kontrakt.

Jeg tror også at Real har undervurderet hvor langt psg vil gå i denne handel, ja man har tilbudt høje beløber men også givet en 23 knægt beføjelser indenfor spillerkøb,trænervalg mm.

Barca fans husker selv hvordan det gik med Neymar-Veratti sagaen.

Nu mistede LaLiga en gylden mulighed for at blive en spændende og prestigefyldt spansk liga.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Real Madrid will try to sign Robert Lewandowski. [ABC.es]
:lol:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør maj 21, 2022 5:59 pm
Apropos økonomiske forhold;

🗣 La Liga president Javier Tebas: "As of today, I don't see Lewandowski at Barcelona.”

"Other things have to happen that I don't know if they are going to happen. The BLM [Barca Licensing and Merchandising] thing, Barca Studios sale, etc. In their budget, they had a sale of Barca Studios that I don't see happening.”

"Lewandowski has one year left at Bayern. Between what Lewandowski wants to earn and what Bayern wants to take as a fee... It gives me the feeling, as of today, that we won't see him at Barcelona.”
Hvorfor skal han altid åbne røven :mad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør maj 21, 2022 6:27 pm
Real Madrid will try to sign Robert Lewandowski. [ABC.es]
:lol:
Selvfølgelig. Tror ikke engang det er en joke eller and. Så kan de glemme deres Mbappe sorger, ved at fucke med os.. :sad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Filten skrev:
lør maj 21, 2022 3:59 pm
Piquénbauer skrev:
lør maj 21, 2022 3:53 pm


Hehe mbappe bliver i psg.
så kommer dembele til psg
Rygterne gik ellers på, hvis Mbappe forlængede, så ville Dembele blive også
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

-
Senest rettet af EasyBuddhist lør maj 21, 2022 7:28 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør maj 21, 2022 6:34 pm
Dytrax skrev:
lør maj 21, 2022 6:27 pm
Real Madrid will try to sign Robert Lewandowski. [ABC.es]
:lol:
Selvfølgelig. Tror ikke engang det er en joke eller and. Så kan de glemme deres Mbappe sorger, ved at fucke med os.. :sad:
Perez = kontrær 4-årig, der ikke har fået sit legetøj og det skal naturligvis gå ud over den flotte dreng i klassen :grin:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça's first official offer for Robert Lewandowski is €32m. Bayern Munich want around €40m. [BILD Sport]

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »



:crazy:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man var i tvivl om hvor tebas og co står :crazy:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vildt han ikke kan være en smule mere diskret med sine sympatier Tebas…. :|

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Fuck hvor er tebas vild !

Den mand kan da umuligt blive på den post når han bliver ved med sådan noget her!

Men on another note. Fuck hvor fedt for Barca at Mpabbe bliver, det gør da lige vores la liga chancer væsentligt bedre og Dembélé er også mere sandsynligt at han bliver ( selvom jeg dog stadig tvivler)


Er spændt på at høre om rygterne omkring kontrakt detaljerne, især ift. om han rent faktisk får råderet over træner, signings osv.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster