Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
lør maj 21, 2022 4:00 pm
Vanvittig udvikling i den Mbappe saga.
De snakker 100 mio euro i sign on!

Har det ambivalent. Fedt han ikke skal starte en ny æra i Madrid - for tror det kunne skelsætte en del år med dominans fra Madrid..

Men for fodbolden er det lidt sørgeligt han fortsætter i Ligue 1 og forbliver frontfigur i et ligegyldigt projekt i PSG.
Lad os håbe Real køber Salaten, Mahrez eller Gnabry. Hvilke andre muligheder er der?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er simpelthen genialt det her. En enorm ydmygelse for real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

A$AP skrev:
lør maj 21, 2022 3:59 pm
Hvis det er sandt, så er den klub jo helt væk (mere end den var i forvejen). Hold nu kæft. At give en spiller så meget magt.

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Hvor valid er den udmelding?

Det lyder fuldkommen sindsygt. Hvis det er rigtigt, så håber jeg virkelig, at PSG ryger ad helvedes til, de har virkeligt været med til at ødelægge sporten og hvis denne udmelding er sand, så tager de ødelæggelsen til nye højder. :thumbdown:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Hold kæft jeg griner min røv i laser

Sjældent har jeg da oplevet en fanskare være så arrogante omkring en spiller der selvfølgelig uden videre kommer til dem, med masser af "det er hans drømmeklub" fordi der findes et billede af ham som 12 årig med cr7 i baggrunden. Og snakket om det hvert år siden skiftet til PSG for nu at blive taget ved næsen igen

Arrogancen hos Madrid fansene vil ingen ende tage

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kan kun tilslutte mig det fantastiske i dette, skulle det blive konfirmeret!!!!

Det overrrasker mig dog enormt. Både ift ikke at ville prøve sig i en “rigtig” liga, ikke at udnytte muligheden for at “lægge gods” til sit navn ved at tage ny og større udfordringer og til sidst, at de beløb overhovedet kan lade sig gøre!!? :crazy:

Det MÅ være dødsstødet for financial fp.

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

A$AP skrev:
lør maj 21, 2022 3:59 pm
Har tjekket det på andre fora, den skulle være god nok. Synes bare, at dette virker som en aftale, der siger mere om ejeren end om Mbappe.

Selvfølgelig tager man 5 milliarder kroner på 3 år, når man er 23.

Men at give en spiller så vide beføjelser og så samtidigt den løn :crazy:

Det ligner en syg mands desperate handling for at kunne vise sin potens og demonstrere sin magt.

Det har intet med fodbold at gøre, når man sætter en spiller så højt op over alle de andre.

Dog må man alligevel erkende, at ens egen klub har gjort tilnærmelsesvist det samme - i Messis tilfælde.

Men hvordan kan PSG, den ene gang efter den anden, få lov til at bruge så uhyrlige summer?

Der er måske ikke nogen regler, når man er verdens rigeste klub? :eh:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

A$AP skrev:
lør maj 21, 2022 3:59 pm
Tror tallene er lidt fordrejet her.
Har læst om 100 mio euro i sign on, og 50 mio euro årligt….
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Mener folk så nu at Demb også smutter til PSG?

Men har er jo også lidt pengeglad….skal han så ha 200m€ i sign, 75m€ årligt etc :crazy: :grin: :twisted:

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Nåh ja, man skal selvfølgelig ikke glemme, at dette, i udgangspunktet, er fantastisk nyt for alle barcafans. :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Problemet for PSG og Mbappe er blot, at de kørte rundt med Real i 3 halvlege (i CL) for blot for 117 gang at choke og få gummiben da det skulle køres hjem…..det kan Mbappe ikke egenhændigt ændre på…

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Champione skrev:
lør maj 21, 2022 5:33 pm
A$AP skrev:
lør maj 21, 2022 3:59 pm
Tror tallene er lidt fordrejet her.
Har læst om 100 mio euro i sign on, og 50 mio euro årligt….
Ok, Ok. Det er dog immervæk "kun" 2 milliarder.

Men stadigvæk sindsygt at det "bare" kan lade sig gøre, når man tænker på alle de andre handler, de har lavet i år.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

PSG er en latterlig, klam klub og det er muligvis en upopulær holdning, men jeg havde håbet at Mbappé tog til Real Madrid. Ikke alene havde det været godt for ligaen, men det havde også givet noget ekstra ift. vores dueller med vores største rival.

Mbappé vil formentlig blive husket som én af de rigeste spillere i vores tid, men han vil ikke blive husket på samme facon som Messi, Ronaldo, Ronaldinho, Benzema, Kaka, Iniesta, Alves, Carlos osv. Det tror jeg i hvert fald ikke.

Og så håber jeg ikke at PSG, nogensinde, vinder CHL. Uanset hvem de spillere imod, vil jeg altid holde med modstanderen.

"Hvad så, skiftede du klub og gik efter historie?"

"Næ, jeg gik efter knasterne"

"Jamen, ville RM aflønne dig, så man skulle tro du var ansat som flaskedreng?"

"Niks, men kaliffen fandt den helt store muldvarp frem og jeg får nærmest uindskrænket magt. Fuck mand, jeg kan købe 4 ekstra lystyachts...og vi kommer til at vinde ligaen SÅ hårdt..."

"Hvad så med CHL?"

"Nåååh... øh, den pokal betyder ikke noget..."

:mrgreen:

Filten
Indlæg: 1875
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
lør maj 21, 2022 5:35 pm
Mener folk så nu at Demb også smutter til PSG?

Men har er jo også lidt pengeglad….skal han så ha 200m€ i sign, 75m€ årligt etc :crazy: :grin: :twisted:
Ja de gode venner. Dembele vil efter sigende først tage sin beslutning om at blive i Barca, når mbappe havde besluttet sig. Mbappe til Real og dembele ville blive i Barca. Mbappe bliver i PSG og dembele vil skifte gratis til PSG.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
lør maj 21, 2022 5:49 pm
PSG er en latterlig, klam klub og det er muligvis en upopulær holdning, men jeg havde håbet at Mbappé tog til Real Madrid. Ikke alene havde det været godt for ligaen, men det havde også givet noget ekstra ift. vores dueller med vores største rival.

Mbappé vil formentlig blive husket som én af de rigeste spillere i vores tid, men han vil ikke blive husket på samme facon som Messi, Ronaldo, Ronaldinho, Benzema, Kaka, Iniesta, Alves, Carlos osv. Det tror jeg i hvert fald ikke.

Og så håber jeg ikke at PSG, nogensinde, vinder CHL. Uanset hvem de spillere imod, vil jeg altid holde med modstanderen.

"Hvad så, skiftede du klub og gik efter historie?"

"Næ, jeg gik efter knasterne"

"Jamen, ville RM aflønne dig, så man skulle tro du var ansat som flaskedreng?"

"Niks, men kaliffen fandt den helt store muldvarp frem og jeg får nærmest uindskrænket magt. Fuck mand, jeg kan købe 4 ekstra lystyachts...og vi kommer til at vinde ligaen SÅ hårdt..."

"Hvad så med CHL?"

"Nåååh... øh, den pokal betyder ikke noget..."

:mrgreen:
Jalousi. Du er bare misundelig over kaliffen og Mbappes pengepung.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster