Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors maj 19, 2022 7:40 pm
Dytrax skrev:
tors maj 19, 2022 5:16 pm
🚨| FC Barcelona are now preparing their official offer for Lewandowski and will present it to Bayern Munich.

• Barcelona have decided that they will not spend more than €60M for Robert Lewandowski.

• Barcelona have absolute & full agreement with Lewandowski for three years & a salary of €9M/season ( Net salary ).

[ Via: Javi Miguel 🥈 ]
60!! Det er for crazy :eek:

Eller er det inkl løn??
Det må det være. 9 mio euro i netto løn er dog en sindssyg god deal for Barca, hvis det er rigtigt. Der går rygter om, Barca har budt 40 mio euro = 300 mio kroner. Jeg tvivler dog stærkt på, Barca vil lægge så hårdt ud.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor lang tid har lewa tilbage som topangriber?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Lige præcis 3 år.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Men som jeg har argumenteret for tidligere. Hvis ikke Lewan, så ingen ny 9’er denne sommer. Ikke en eller anden 2. hylde 9’er med den rette alder, men uden det topniveau vi har brug for.

Så hellere bruge de midler der er, på kvalitets optimering på dm, cb og i bedste fald hb.

Auba, Ansu, torres + reserver, må så klare fronten et år endnu, til økonomien forhåbentlig er til mere!!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg må sige, hvis der er hold i rygterne om at man allerede nu arbejder på at sikre sig Endrick fra 2024, når han bliver 18, så giver en tre årig kontrakt til Lewa rigtig god mening.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det er et af historiens største joke, hvis Barca giver mere end 20 mio. euro for snart 34-årig Lewandowski :wtf:

Hvornår lærer man af fortidens fejl i denne klub?? Nærmest hver sommer bliver der brændt kæmpe summer for OFFENSIVE spillere; Coutinho, Dembele, Griezmann osv. - og til hvilken nytte? :crazy:

Invester nu i DEFENSIVEN. Først og fremmest, køb nogle klasse backs (venstre og højre side). :sørgelig:

Angrebet fungerer lige pt. med spillere som Aubameyang, Ferren Torres, Ansu Fati, (måske) Dembele m.m., dvs. ikke akut behov for at styrke offensiven! :thumbup:

I stedet for at brænde 50-60 mio. euro for en angriber, så køb fx Theo Hernández på venstre backen (bare for at tage et eksempel, kunne også være en anden klasse venstre back). :clap:

Min pointe er, hvorfor løser man konstant defensiven med lappeløsninger?? Konstant lappeløsninger som fx Sergi Roberto på højrebacken, ingen reel backup for Jordi Alba osv osv. Nærmest hele budgettet bliver brugt på offensiven. Der er jo balance i fodbold. Nok må være nok :oops:
Senest rettet af Barca80 tors maj 19, 2022 10:06 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ja, så giver det rigtig god mening.

Men hvem bliver A kæden i angrebet (på papiret)

Ansu - Lewa - Torres

Ansu - Lewa - Raphinia

Er mine bud.
Tror Dembélé smutter.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Piquénbauer skrev:
tors maj 19, 2022 9:27 pm
Hvor lang tid har lewa tilbage som topangriber?
Baseret på at han har scoret flere mål de sidste tre år end nogensinde før, er VIRKELIG professionel, også med sin krop så han har rigtig få skader. Ikke har en stil der er helt betinget af fart, men mere timing, teknik, positionering og målnæse. Og når man ser på hvad Ronaldo og Ibrahimoviz kan som angribere i en høj alder, så vil jeg sige to år i top 3 angribere i verden og et sidste år i top 20

(Og det han kan videregive til de unge ved direkte tips og mesterlære er jo bare et ekstra kæmpe plus)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors maj 19, 2022 9:57 pm
Ja, så giver det rigtig god mening.

Men hvem bliver A kæden i angrebet (på papiret)

Ansu - Lewa - Torres

Ansu - Lewa - Raphinia

Er mine bud.
Tror Dembélé smutter.
Hvis Raphinha kommer til, så blliver A kæden uden tvivl med Ansu-Lewa-Raphinha. Ferran kan vikariere for dem alle, så vil stadig mange kampe og måske endda lige så mange som de andre, afhængig af skader og form, men de tre andre har noget ekstra på det individuelle niveau.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors maj 19, 2022 10:18 pm
Dytrax skrev:
tors maj 19, 2022 9:57 pm
Ja, så giver det rigtig god mening.

Men hvem bliver A kæden i angrebet (på papiret)

Ansu - Lewa - Torres

Ansu - Lewa - Raphinia

Er mine bud.
Tror Dembélé smutter.
Hvis Raphinha kommer til, så blliver A kæden uden tvivl med Ansu-Lewa-Raphinha. Ferran kan vikariere for dem alle, så vil stadig mange kampe og måske endda lige så mange som de andre, afhængig af skader og form, men de tre andre har noget ekstra på det individuelle niveau.
Også mit bud. Så er vi heller ikke langt fra Real, selv med Mbappe..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tors maj 19, 2022 11:42 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 19, 2022 10:18 pm
Dytrax skrev:
tors maj 19, 2022 9:57 pm
Ja, så giver det rigtig god mening.

Men hvem bliver A kæden i angrebet (på papiret)

Ansu - Lewa - Torres

Ansu - Lewa - Raphinia

Er mine bud.
Tror Dembélé smutter.
Hvis Raphinha kommer til, så blliver A kæden uden tvivl med Ansu-Lewa-Raphinha. Ferran kan vikariere for dem alle, så vil stadig mange kampe og måske endda lige så mange som de andre, afhængig af skader og form, men de tre andre har noget ekstra på det individuelle niveau.
Også mit bud. Så er vi heller ikke langt fra Real, selv med Mbappe..
Synes der er lidt vej til Vini - Benzema - Mbappe..

Godt nok er Lewandowski god, men synes Benzrma er et skridt over. Udover sin evne til at scorer mål, så gør han bare holdet meget bedre fordi han er så vanvittigt god på bolden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Dytrax skrev:
tors maj 19, 2022 5:22 pm


Og stod det til mig, ville Roberto også blive solgt. Tænker ikke at Alves bliver, da han ikke ligefrem har været overbevisende, men han opfylder ledelsens krav om alder :grin:
Ha, ha, Dytrax. God humor.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Ville ikke gøre mig noget, men det hjælper ikke meget uden backs
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
fre maj 20, 2022 9:39 am


Ville ikke gøre mig noget, men det hjælper ikke meget uden backs
Vi har da AA-duoen..., men ja det kunne blive ret giftigt med Lewan, Ansu og Raphinha. De kan alle tre godt finde målet, så er spørgsmålet, og de også kan kreere tilstrækkeligt.

Ifht. de seneste økonomiske udmeldinger, så tror jeg ikke, at vi skal regne med de store udskrivninger.

Alba, Balde og Dest på venstreback og Alves, Roberto og Dest på højreback burde også kunne række endnu en transitions sæson. Men det kræver, at Xavi viser noget tillid til Dest, ellers kan man ligeså godt sælge ham.

Det sagt, så håber jeg selvsagt på noget andet, ikke mindst, at man sender Alves videre, for han har da godt nok været pivhamrende ringe på det sidste.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre maj 20, 2022 12:15 am
Antimadridista skrev:
tors maj 19, 2022 11:42 pm
EasyBuddhist skrev:
tors maj 19, 2022 10:18 pm
Dytrax skrev:
tors maj 19, 2022 9:57 pm
Ja, så giver det rigtig god mening.

Men hvem bliver A kæden i angrebet (på papiret)

Ansu - Lewa - Torres

Ansu - Lewa - Raphinia

Er mine bud.
Tror Dembélé smutter.
Hvis Raphinha kommer til, så blliver A kæden uden tvivl med Ansu-Lewa-Raphinha. Ferran kan vikariere for dem alle, så vil stadig mange kampe og måske endda lige så mange som de andre, afhængig af skader og form, men de tre andre har noget ekstra på det individuelle niveau.
Også mit bud. Så er vi heller ikke langt fra Real, selv med Mbappe..
Synes der er lidt vej til Vini - Benzema - Mbappe..

Godt nok er Lewandowski god, men synes Benzrma er et skridt over. Udover sin evne til at scorer mål, så gør han bare holdet meget bedre fordi han er så vanvittigt god på bolden.
Anerkender at der er en vis grad af håb i mit statement. Håbet er selvfølgelig at Ansu forbliver skadesfri og kommer i form, så sidestiller jeg ham med Vini.
Benz har haft 2 rigtige gode sæsoner og specielt et nærmest uvirkeligt CL forår. Men over en hel sæson på et kvalitetshold (nu får vi se om vi får det..!?) vil jeg ikke rangere Lewan under Benz, han er trods alt dobbelt “Best” vinder.

Så er der Mbappe. Han er selvfølgelig et par niveauer over Raphinha (og Torres). Her er mit håb at Raphinha viser sig at være ideel, mens Mbappe måske ødelægger det en smule for Vini…man kan altid håbe..


Men for pokker hvor ville jeg ønske vi mirakuløst fandt den super hb!!!!!!

På cb kunne man håbe at Araujo og AC, klikker og man kunne håbe på en sidste god Bussi sæson, samt samtidig en mirakuløs ny “opfindelse” enten indefra eller fra uventet kant udefra, på den dm til fremtiden…..igen håb!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster