Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tirs maj 17, 2022 9:01 pm
Kvoller skrev:
tirs maj 17, 2022 8:17 pm
Talks ongoing between Gündoğan agents and Manchester City board. No discussion about new deal - just about his future with serious chances to leave the club. 🔵 #MCFC

His trip to Madrid was not linked to his future. Barça, German clubs and Arsenal [depends on UCL] interested.
Gundogan, Lewandowski, Alonso og Azpi. Vi går all in på 30+ spillerne.
Og skubber dermed problemet foran os. Håber virkelig, at der bliver trukket en kanin op ad hatten snart. Og med kanin, mener jeg ikke tykke kanin, hvis I forstår.
Jeg håber at vi måske kunne få en kanin ala Thiago Silva, Buffon og Ronaldo.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Gündogan ville være den klart værste af alle de spillere. Så giv mig hellere Pjanic tilbage. Han ville i det mindste ikke koste noget.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvorfor den hate mod Gündogan? - han er i min optik en klassespiller, og spiller kun sporadisk i City, fordi primært Silva har hapset hans pladss. Havde vi ikke væltet os i store talenter med interior kvaliteter, så havde jeg meget gerne set ham i truppen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Da han var i starten af tyverne, før hans første store skade hos Dortmund, ville jeg elske at have set Gündogan i Barca trøjen. Jeg så ham dengang, som potentiel arvtager for Xavi, men nu? Barca har brug for spillere, der er i deres fysiske prime time mere end noget andet og der passer han dårligt ind.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg har ikke noget at udsætte på hans fysiske formåen aktuelt, så det er mere alderen, der kan flytte ham i den forkerte retning. Det er jo ikke alle, som falder i fysisk kadence, så snart de rammer 30. Modric klarer sig ganske fint på RMs midtbane vil jeg mene.

Erfaringen kan også gøre, at man løber de rigtige meter. Eks. illustreret ved Gavi, der slet ikke får nok ud sf hans enorme løbepensum.

Din floskel med afdankede spillere - ja, den er først og fremmest en floskel.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Synes Gûndogan ser tydeligt hæmmet ud i sine bevægelser.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Det er interessant, hvad baserer du det på / hvordan kommer det til udtryk?

Jeg oplever ham nemlig ikke sådan (
, men det kunne forklare, hvorfor City tilsyneladende lader ham gå på trods af IMO gode præstationer.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg baserer det udelukkende på observationer. Det er ikke noget noget nyt, jeg synes, han har set hæmmet ud, siden han sad ude i næsten to år med en rygskade. Tydeligt mere oprejst og kantet i sine bevægelser.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7235
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Dest's entourage say the club told them that they will keep the player for the next season. Also Dest wants to stay at Barça.

[Santi Ovalle]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7235
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

‼️Robert Lewandowski and Xavi have had more than two direct conversations and the coach's message has been clear: "We Want You!".

Lewy is also talking about the life and football at Barcelona with some former teammates.

[@FabrizioRomano]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Mit drømmehold til 2025.
Tenas/Onana
Dest - Araujo - Riad/Almeida - Cucurella
Tchouameni
Gavi - Pedri
Endrick - Haaland - Ansu

Det er ikke urealistisk. Største variabel er nok om Dest er god nok i længden, men det vrimler ikke med gode HB'er og dem som der er, er engelske.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Isageren skrev:
ons maj 18, 2022 7:43 pm
Mit drømmehold til 2025.
Tenas/Onana
Dest - Araujo - Riad/Almeida - Cucurella
Tchouameni
Gavi - Pedri
Endrick - Haaland - Ansu

Det er ikke urealistisk
Du mener ikke det er urealistisk at vi henter Haaland fra City om 2/3 når de lige har hentet ham for 550 millioner kr?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7235
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🗣 Ferran Correas (Sport): “Barça PREFER Marcos Alonso over Jose Gaya. The club doesn't want to spend much on a back up left-back as Jordi Alba is certain to continue as a starter next season.“ (via Barca Times)

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

PuyolErGud skrev:
ons maj 18, 2022 7:45 pm
Isageren skrev:
ons maj 18, 2022 7:43 pm
Mit drømmehold til 2025.
Tenas/Onana
Dest - Araujo - Riad/Almeida - Cucurella
Tchouameni
Gavi - Pedri
Endrick - Haaland - Ansu

Det er ikke urealistisk
Du mener ikke det er urealistisk at vi henter Haaland fra City om 2/3 når de lige har hentet ham for 550 millioner kr?
Hvis den økonomiske situation er bedre, og han er villig til at skabe rivaliseringen mellem ham og Mbappe, så kan jeg ikke se hvorfor det er umuligt?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons maj 18, 2022 7:46 pm
🗣 Ferran Correas (Sport): “Barça PREFER Marcos Alonso over Jose Gaya. The club doesn't want to spend much on a back up left-back as Jordi Alba is certain to continue as a starter next season.“ (via Barca Times)
Jeg forstår det sådan her "Vi har ingen penge"
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster